Inderdaad, zelfs tegen een niet fitte Djoko kun je je weinig fouten permitteren. Ik vind hem totaal niet sympathiek, maar hij is wel een hele grote.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:03 schreef Knipoogje het volgende:
Ja, dan blijft het spannend zo. Djoko moert nu forceren en de rally's korter houden. Dat betekent ook meer unforced errors. Dan moet je ze niet zelf gaan slaan natuurlijk.
Het blijft Djoko. Een magische wederopstanding is nooit uitgeslotenquote:Op maandag 3 juni 2024 19:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Langzamerhand begin ik me toch zorgen te maken om Djoko. Dit lijkt geen act meer.
Dit dus eigenlijkquote:Op maandag 3 juni 2024 19:48 schreef Arizona het volgende:
Die Cerundolo is het eigenlijk ook niet waard om van Djoko te winnen...
Wel jammer dit hoor.
quote:Op maandag 3 juni 2024 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een kuttennisser die Cerundolo
En de Oscar gaat wederom naar Novak Djokovic!quote:
Beide. Ik gun ze allebei de overwinning nietquote:
Soort Steven Seagal.quote:
Fake news.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cerundolo heeft de memo gemist dat Djoker niet fit is
Vergis je niet in wat er mogelijk is.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:14 schreef koffieleuk het volgende:
Als het echt zo ernstig is als zijn grimas doet vermoeden heeft dit toch geen zin. Roland Garros gaat ie niet winnen en hij gooit zo ook een Olympische plak weg zou je zeggen
Zaadjes? Ik vind het schatjesquote:Op maandag 3 juni 2024 20:06 schreef LordVoldermort het volgende:
Wappie DJoko ontsnapt en 2 zaadjes tegen elkaar op de andere baan![]()
Ik schakel bij Rune wel in.
Idem hier.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:06 schreef Arizona het volgende:
Ik switch naar Fritz - Ruud, ik kan het niet meer aanzien.
Ik vind Ruud de saaiste man ooit. En Fritz tjah. Logisch dat juist hij weer een 5-1 voorsprong weggeeft in de tie break.quote:
Vorig jaar heb ik live de eerste rondepartij van Ruud op Roland Garros gezien en sindsdien waardeer ik hem toch stukken meerquote:Op maandag 3 juni 2024 20:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind Ruud de saaiste man ooit. En Fritz tjah. Logisch dat juist hij weer een 5-1 voorsprong weggeeft in de tie break.
Niet de meest flamboyante op de baan, maar hij laat bij vlagen wel fenomenaal tennis zien op gravel.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind Ruud de saaiste man ooit.
Hoor je in Argentinië nog steeds bij de top 10%.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:16 schreef Mansjester het volgende:
Cerundolo heeft nog een lager iq dan Depay en Brenet
Wat de schuld was van iedereen, behalve Djokovic, uiteraard.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:20 schreef VoMy het volgende:
Novak Kelderman gaat er weer eens bij liggen.
Goeie Jynxquote:Op maandag 3 juni 2024 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kan deze man ATP-27 zijn? Wat een afzwaaiers steeds
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:31 schreef leukeditter het volgende:
eerst een nachtpartij spelen en nu dit weer..het is gewoon een geweldige atleet met een ongelooflijke sterke mentaliteit..kunnen hollandse sporters een voorbeeld aan nemen
Het is van beide heren niet hun beste partijquote:Op maandag 3 juni 2024 20:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Fritz had nu al 2 sets binnen kunnen hebben, maar choked iedere keer bij break points.
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ons lot is dat wij tot het einde der tijden zullen worden vervuld met valse hoop. En toch ga je elke keer weer zitten.
Een soort Dante’s hel hèquote:Op maandag 3 juni 2024 20:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ons lot is dat wij tot het einde der tijden zullen worden vervuld met valse hoop. En toch ga je elke keer weer zitten.
Niet mijn favo persoon maar eens.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:31 schreef leukeditter het volgende:
eerst een nachtpartij spelen en nu dit weer..het is gewoon een geweldige atleet met een ongelooflijke sterke mentaliteit..kunnen hollandse sporters een voorbeeld aan nemen
Voor het toernooi toch ook niet zo eg? Laat Djoko maar verliezen van een topper.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Die gaat niet eens de #1 positie kwijt raken.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:51 schreef superniger het volgende:
GSM Novak.
Ruud/Fritz kan hij ook wel pakken.
Tegen Zverev gaat hij het moeilijk krijgen.
Dat laatste is gelul. De rest klopt.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:31 schreef leukeditter het volgende:
Het is een anti vax wappie die verder ook enge denkbeelden heeft?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:53 schreef tong80 het volgende:
En straks na zijn carriere blijkt ie goeie/leuke gast te zijn. Net zoals met Lendl en Navritalova gebeurde.
Misschien heb je gelijk. Dan blijft het een lul. Maar het is en blijft een geweldige sportmanquote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een anti vax wappie die verder ook enge denkbeelden heeft?
Dat zeker.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Dan blijft het een lul. Maar het is en blijft een geweldige sportman
.
Spidermanquote:Op maandag 3 juni 2024 20:57 schreef koffieleuk het volgende:
Op z'n ouwe dag, het is echt belachelijk
[ afbeelding ]
nou nou nouquote:Op maandag 3 juni 2024 20:56 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij ontwaakte zijn innerlijke Milosevic.
Wat is daar mis mee.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als speler welquote:Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
Als Mcenroe zo over je praat hoor je bij de grootsten.
Is er iemand die twijfelt of Djoko bij de grootsten hoort dan?quote:Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
Als Mcenroe zo over je praat hoor je bij de grootsten.
Ken je Bobby Fischer ? Maradona ? Ronnie Sullivan ?quote:Op maandag 3 juni 2024 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als speler welmaar verder blijf ik hem een nare overacterende man vinden.
Wat begrijp je niet aan "Mcenroe"quote:Op maandag 3 juni 2024 21:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is er iemand die twijfelt of Djoko bij de grootsten hoort dan?
De eerste twee wel, die laatste niet. Of je moet Ronnie O'Sullivan bedoelenquote:Op maandag 3 juni 2024 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Bobby Fischer ? Maradona ? Ronnie Sullivan ?
O ja.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De eerste twee wel, die laatste niet. Of je moet Ronnie O'Sullivan bedoelen
De grap is dit er wel degelijk een andere speler is die zo heet, probeert al een tijdje een professional te worden maar daarvoor is ie te belabberdquote:Op maandag 3 juni 2024 21:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De eerste twee wel, die laatste niet. Of je moet Ronnie O'Sullivan bedoelen
Het moet ook nog eens beter wil hij winnen van Sinner/Alcaraz.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:02 schreef Marcoss het volgende:
Je zou toch zeggen dat Djoko dit niet nog 3 wedstrijden redt, maar dat heb je bij hem al vaker gedacht..
of zijn de vaxxers wappies..komt wel steeds meer die kant opquote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nadal had in z’n beste jaren de 5-setters enkel vroeg in het toernooi, geloof ikquote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:15 schreef GwaiLow het volgende:
Zverev netjes, al begint hij nu toch weer met 5 setters afwerken. De echte toppers zoals Djoko of Nadal die doen het tot de halve finales altijd in 3 sets. Ehhhh...wacht. Deden
Ons voorlopig wel een pak beter.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:35 schreef mitt het volgende:
Gauff - Jabeur is voorlopig wel een waardige wedstrijd.
6-4 Jabeur. Wat een set.quote:
Beetje voorbarig op basis van 1 toernooi, op de langere termijn is iedereen nog steeds zeer instabiel met uitzondering van Sabalenka op Grand Slams en Swiatek op niet Grand Slams.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is het vrouwentennis wat consistenter aan het worden? Zes van de eerste acht geplaatsten daadwerkelijk in de kwartfinale, met daarnaast nog de #12 en toekomstige (?) top 10
Swia zit vast al op 20 oid hequote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:55 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zou het record zijn voor meeste games op rij gewonnen in een GS toernooi?
Ik verveelde me en heb haar derde ronde opgezocht. Daar won haar tegenstander de een-na-laatste game.quote:
Ze is zo ontzettend dominant. Zo vaak setwinst met 6-0 of 6-1, niet normaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:02 schreef Arizona het volgende:
1ga staat ze wel fantastisch te raken hoor. Wat een druk zet ze, wat een plaatsing.
Ze zou eigenlijk bij de heren mee moeten gaan doen. Ook om het voor haarzelf leuk te houden. Uiteraard gaat ze dit never nooit doen omdat ze dan lang niet zoveel geld meer kan verdienen. Heren en dames verdienen hetzelfde uiteraard, dus dan liever in de zwakkere poule meespelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:15 schreef mitt het volgende:
[..]
Ze is zo ontzettend dominant. Zo vaak setwinst met 6-0 of 6-1, niet normaal.
Einde tijdperk Igaquote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:17 schreef koffieleuk het volgende:
Gameverlies en niet eens een wedstrijd onder de 50 minuten, het verval is duidelijk.
Serena Williams ging er toch ook met iets van 6-2 6-2 vanaf tegen nummer 250 van de wereld?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze zou eigenlijk bij de heren mee moeten gaan doen. Ook om het voor haarzelf leuk te houden. Uiteraard gaat ze dit never nooit doen omdat ze dan lang niet zoveel geld meer kan verdienen. Heren en dames verdienen hetzelfde uiteraard, dus dan liever in de zwakkere poule meespelen.
Sterker nog, ik vrees dat ze bijna niets meer kan verdienen als ze met de heren mee gaat doen. Of is dat overdreven?
6-1 tegen God Karsten Braaschquote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Serena Williams ging er toch ook met iets van 6-2 6-2 vanaf tegen nummer 250 van de wereld?
Venus deed het daarna beter; 2-6quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:34 schreef mitt het volgende:
[..]
6-1 tegen God Karsten Braasch
Zou Swiatek ook overkomen.
Weet dat Serena sowieso heeft gezegd later dat ze geen kans zou maken op de mannentour.quote:The matches took place on court number 12 in Melbourne Park,[65] after Braasch had finished a round of golf and two shandies
Ja, met 6-1 6-2 geloof ik idd, tegen een Duitse vent. Djoko verloor wel een keer van Li Na, en Swiatek won een keer van Hurkacz (alleen een tiebreak), maar dat laten ze dan toe natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Serena Williams ging er toch ook met iets van 6-2 6-2 vanaf tegen nummer 250 van de wereld?
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:34 schreef mitt het volgende:
[..]
6-1 tegen God Karsten Braasch
Zou Swiatek ook overkomen.
Met een service en lekker peukie roken tijdens de kantwissel.quote:Braasch was then 31 years old and still smoked a pack of cigarettes per day (which may explain why he hasn't won a five-set match in his life). Already eliminated from both the singles and doubles at the Grand Slam, he was hanging around the office of the ATP when the two Williams sisters asked whether a boy in the Top 200 was available for them to prove what they had been saying for a while. Braasch took on the challenge. After all, he was ranked 203rd in the world. Scheduled on the first Sunday of the Australian Open, the match was postponed due to rain. On the Monday, Serena (who lost against her elder sibling in the 2nd round) was the first to enter court 17 of Melbourne Park. Her opponent was prepared to meet her his way: “I've just had a few cocktails and a round of golf.” Confident, Braasch began with an additional handicap: he only allowed himself one serve. Despite this, the German gave a tennis lesson to the 16 year-old, claiming a one-sided 6-1 victory. Accustomed to fast passing, Serena didn't understand the anachronistic tennis of her opponent. How to return his chopped forehands? How to overpower him? She was unable to find a solution. “It was very hard, I didn’t think it would be so hard,” she sighed after the game. “I hit shots which would have been winners on the WTA Tour, but he caught them easily”. So easily that Braasch lit a cigarette during a change of side.
Ik geef Sinner in deze vorm (weer) een goede kans tegen Djoko.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:34 schreef EP3 het volgende:
Dimitrov kan ook weinig inbrengen tegen Sinner.
Moet hij eerst van Alcaraz winnenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik geef Sinner in deze vorm (weer) een goede kans tegen Djoko.
Wmb is Sinner ( licht ) favoriet voor de eindzege.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik geef Sinner in deze vorm (weer) een goede kans tegen Djoko.
En Djoko moet eerst nog maar eens van Ruud zien te winnen.quote:
Dat zou een erg plotselinge ontwikkeling zijn. Bij de Australian Open kwamen er slechts 2 van de top 8 geplaatst voorbij de derde ronde, bij de afgelopen US Open kwamen er 2 voorbij de vierde ronde.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is het vrouwentennis wat consistenter aan het worden? Zes van de eerste acht geplaatsten daadwerkelijk in de kwartfinale, met daarnaast nog de #12 en toekomstige (?) top 10
Was toe aan koffiequote:
Niet meer dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:50 schreef EP3 het volgende:
[..]
En Djoko moet eerst nog maar eens van Ruud zien te winnen.
In dit soort scenario's hoop je toch dat iemand gewoon opgeeft tijdens de wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geen fake blessure voor Djokovic dus dit keer.
Absoluut, als je tickets hebt voor de kwartfinale kan het wel erg zuur zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In dit soort scenario's hoop je toch dat iemand gewoon opgeeft tijdens de wedstrijd.
Denk dat hij Wimbledon belangrijker vindt dan de OS eigenlijk.. al is de OS wel de enige nog ontbrekende titelquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:27 schreef Arizona het volgende:
Ben wel benieuwd of Djoko voor de OS weer helemaal hersteld is.
Zou wel weer bij hem passen, om juist dan uit de as te herrijzen en een gouden plak te pakken.
Ik betwijfel het. Als hij ooit nog een OS wil winnen moet het dit jaar wel zijn...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij Wimbledon belangrijker vindt dan de OS eigenlijk.. al is de OS wel de enige nog ontbrekende titel
Een niet-Europese GS-zege zou toch leuk zijn na 15 jaar.. al is De Minaur wel een oersaaie spelerquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:58 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nu al zin in Sinner - Alcaraz
De winnaar komt uit die pot, sowieso. Tenzij ze elkaar volledig kapot spelen want ze begonnen natuurlijk onfit aan het toernooi. Djoko houdt dit never nooit niet vol. Dus eventueel loopt Ruud of Zverev er mee weg...
Zul je zien dat De Minaur RG wint![]()
Ik begreep dat de OS echt het hoofddoel was dit jaar. Kan ik me ook wel voorstellen. Zijn GS-record staat voor de komende jaren, als al ooit iemand eraan komt. Maar olympisch goud is nu of nooit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij Wimbledon belangrijker vindt dan de OS eigenlijk.. al is de OS wel de enige nog ontbrekende titel
Hier gaat een hoop mis.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:42 schreef DobbyDob het volgende:
Wat zonde van Djoko. Zit die Ruud nog in de finale ook. Hup Alex voor de finale dan maar.
Oké, dan vindt hij de OS tegenwoordig wel belangrijker dan de vorige edities dus. Maar gezien z’n palmares ook niet zo raar inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik begreep dat de OS echt het hoofddoel was dit jaar. Kan ik me ook wel voorstellen. Zijn GS-record staat voor de komende jaren, als al ooit iemand eraan komt. Maar olympisch goud is nu of nooit.
Ik denk zelfs dat hij RG ook belangrijker vond dan Wimbledon, omdat hij daarmee 4x een CGS kon bereiken.
Graaf nog eens wat dieper voor de vrouwelijke OS-winnaar van 2016quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, dan vindt hij de OS tegenwoordig wel belangrijker dan de vorige edities dus. Maar gezien z’n palmares ook niet zo raar inderdaad.
Moet heel diep graven voor de winnaar van de vorige OS trouwens..
Ik kan wel umpire worden zoquote:
Volgens mij komt dat belang sowieso verderop in je carrière. Zeker als je al het andere al gewonnen hebt. Federer wilde het later in zijn carrière ook, terwijl ik het idee had dat het hem in zijn prime helemaal niet zoveel boeide.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, dan vindt hij de OS tegenwoordig wel belangrijker dan de vorige edities dus. Maar gezien z’n palmares ook niet zo raar inderdaad.
Djokovic vindt de spelen al veel langer belangrijk hoor. Toen hij in 2016 in de 1e ronde verloor van Del Potro was hij ontroostbaar en zat hij na afloop zelfs een kwartier te huilen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker als vuige nationalist heeft een OS wel wat natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2024 08:33 schreef Spetie het volgende:
[..]
Djokovic vindt de spelen al veel langer belangrijk hoor. Toen hij in 2016 in de 1e ronde verloor van Del Potro was hij ontroostbaar en zat hij na afloop zelfs een kwartier te huilen.
Ook zijn de OS in zijn algemeenheid veel belangrijker geworden in die periode. Toen Massu (uit mijn hoofd) won oversteeg het nauwelijks de status van een ATP250, bij wijze van spreken. Het heeft ook zeker aan belang geworden omdat Federer het zo belangrijk begon te vinden. Je krijgt er nu ook meer punten voor volgens mij (vroeger misschien zelfs helemaal geen punten?). En dan komt het ook nog eens erg mooi uit dat de OS in Londen en Parijs zijn (geweest).quote:Op woensdag 5 juni 2024 07:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat belang sowieso verderop in je carrière. Zeker als je al het andere al gewonnen hebt. Federer wilde het later in zijn carrière ook, terwijl ik het idee had dat het hem in zijn prime helemaal niet zoveel boeide.
Is dit serieus?quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:08 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom hebben ze tijdens die injury time-out niet even een MRI gemaakt? Dat moet toch kunnen in deze moderne tijden? Dan had hij vast opgegeven.
quote:
Ja.quote:
Je moet altijd even herstellen van een operatie.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom hebben ze hem niet meteen geopereerd? Dan had hij vandaag kunnen spelen. Dat moet toch kunnen in deze moderne tijden.
Was vooral goed in het dubbelspel, geloof ikquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:16 schreef GwaiLow het volgende:
Leconte staat weer lekker te speren hoor, tegen Bahrami (mix dubbel potje), zijn een beetje komieken die twee. Wel leuk om te zien. Die Bahrami heeft toch verder nooit wat gepresteerd in het prof tennis, of wel? Enkele keer op RG meegedaan en snel eruit, dacht ik(?)
Ze speelt wel goed ja.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:52 schreef Norrage het volgende:
Rubakina komt er in ieder geval niet aan te pas
Een MRI maken kost wel wat meer tijd dan een injury time-outquote:Op woensdag 5 juni 2024 10:08 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom hebben ze tijdens die injury time-out niet even een MRI gemaakt? Dat moet toch kunnen in deze moderne tijden? Dan had hij vast opgegeven.
Wel leuk voor het publiek, misschien live uitzenden alsof het een hawk eye review is.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een MRI maken kost wel wat meer tijd dan een injury time-outOok als het direct naast baan staat.
Ze moeten ook weleens wachten voor de regen of iets anders, soms zelfs hele dagen. Dit kan zomaar einde carrière zijn voor Djokovic.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een MRI maken kost wel wat meer tijd dan een injury time-outOok als het direct naast baan staat.
Verantwoordelijkheid ligt ook wel bij de sporter (en zijn staf) hoor. Djokovic hoeft niet door te spelen als hij denkt dat zijn knie niet goed aanvoelt. Dan mag hij ook gewoon opgeven.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze moeten ook weleens wachten voor de regen of iets anders, soms zelfs hele dagen. Dit kan zomaar einde carrière zijn voor Djokovic.
Dan zou hij Wimbledon ook nog kunnen halen of?quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:53 schreef Szura het volgende:
Djokovic 3 weken out, dus dan speelt hij wel in Parijs
Dat is niet erg lang voor een scheurtje in de meniscusquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:53 schreef Szura het volgende:
Djokovic 3 weken out, dus dan speelt hij wel in Parijs
Hij gaat 100% voor de Olympische Spelen en Wimbledon skippen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zou hij Wimbledon ook nog kunnen halen of?
Ja, zeker, maar het zou toch mooi zijn als ze objectief konden vaststellen of ze he erger maken door door te spelen?quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid ligt ook wel bij de sporter (en zijn staf) hoor. Djokovic hoeft niet door te spelen als hij denkt dat zijn knie niet goed aanvoelt. Dan mag hij ook gewoon opgeven.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:42 schreef danusz1986 het volgende:
Morgen dus Paolini tegen Andreeva. Ik denk Andreeva licht favoriet? Wat denken jullie?
Dan mis je wel de rebreakquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:44 schreef superniger het volgende:
En de break voor Zverev.
We kunnen onze tv uitzetten.
Vind Zverev - Ruud qua halve finale (en een van hen als uiteindelijke finalist) wel wat interessanter dan De Minaur.quote:
Zverev had er al lang uit moeten liggen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind Zverev - Ruud qua halve finale (en een van hen als uiteindelijke finalist) wel wat interessanter dan De Minaur.
Hoezo, mentaal/fysiek sterker dan zijn tegenstanders, vrij cruciaal.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zverev had er al lang uit moeten liggen.
Ik heb het niet over z'n tenniskwaliteiten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoezo, mentaal/fysiek sterker dan zijn tegenstanders, vrij cruciaal.
Ik heb ook liever Griekspoor - Djokovic in die halve finale, maar ja.
Vrouwenmepper had inderdaad niet mee mogen doen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zverev had er al lang uit moeten liggen.
Laatst toch ook al een partij verloren?quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:51 schreef GwaiLow het volgende:
Zitten jullie ook allemaal de Groot tegen van Koot te kijken? Die van Koot is totaal niet afgetraind (eigenlijk het tegenovergestelde), maar toch weet ze Diede al 2x te breaken dit duel. Het is niet te filmen.
Ja, was dit niet in Istanboel laatst? Tegen Xiaohui Li, WK landenteams? Voor het eerst in 146 wedstrijden dat ze verloor, dacht ik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laatst toch ook al een partij verloren?
Ik ben heel benieuwd of die (gebrek aan) fitheid misschien komt bovendrijven als het echt heftig wordt morgen. Carlos houdt zich qua forehand wel echt in dit toernooi. En Sinner heeft nou ook nog niet zo hard hoeven rennen tot nu toe...Zou best kunnen dat een van de twee alsnog instort...quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder dat er vooraf best wat twijfels waren over de fitheid van Alcaraz en Sinner, maar we horen er dit toernooi niks meer over.
Eén van de twee zal boven komen drijven, maar of die dan in de finale wint? Op voorhand zou je zeggen dat uit die battle de winnaar komt, maar wie weet zien we ineens Casper Ruud met de trofee staanquote:Op donderdag 6 juni 2024 13:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of die (gebrek aan) fitheid misschien komt bovendrijven als het echt heftig wordt morgen. Carlos houdt zich qua forehand wel echt in dit toernooi. En Sinner heeft nou ook nog niet zo hard hoeven rennen tot nu toe...Zou best kunnen dat een van de twee alsnog instort...
Maar wel verrassend ja. Sinner werd zelfs eventjes gedacht aan einde seizoen, en nu staat ie er ineens.,
Kan zomaar hoor, want Sinner en Alca zouden elkaar compleet kunnen slopen. En als Ruud dan in max 4 setjes en 3.5 uur klaar is met Zverev dan kan hij zomaar die finale ook pakken. Al kan Zverev dat ook. Ligt redelijk open nog..quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eén van de twee zal boven komen drijven, maar of die dan in de finale wint? Op voorhand zou je zeggen dat uit die battle de winnaar komt, maar wie weet zien we ineens Casper Ruud met de trofee staan
14:30 en 17:30, Sincaraz als eerstequote:Op donderdag 6 juni 2024 15:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat zijn de verwachte tijden van de halve finales bij de mannen trouwens? En Sinner Alca avondsessie?
Haha, dat blijft een dingetje bij jou hè? Dat als je een lange partij speelt dat je dan daarna daar altijd last van hebtquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kan zomaar hoor, want Sinner en Alca zouden elkaar compleet kunnen slopen. En als Ruud dan in max 4 setjes en 3.5 uur klaar is met Zverev dan kan hij zomaar die finale ook pakken. Al kan Zverev dat ook. Ligt redelijk open nog..
Uitstekendquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
14:30 en 17:30, Sincaraz als eerste
Eigenlijk onzin ja, maar als een duel 4.5u + duurt dan merk je dat ze daar wel last van hebben. Aan de andere kant hebben ze een dagje rust en zouden ze dit inderdaad aan moeten kunnen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Haha, dat blijft een dingetje bij jou hè? Dat als je een lange partij speelt dat je dan daarna daar altijd last van hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |