Dit dus, Hamas wil een etnisch zuivere staat, het is gewoon een fascistisch regime dat hoe dan ook volledig uitgeschakeld moet worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hamas wil het wel mogelijk maken?
Welke kritiek? Je gaat ergens vanuit en dat is iets anders dan kritiek. Daarnaast ben jij een van degenen die steeds Israël en diens reactie 7 oktober er aan de haren bijsleept als "reden" voor het oplaaiende antisemitisme om vervolgens weer te brullen dat kritiek op Israël onder antisemitisme geschaard wordt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kritiek op de Israëlische regering wordt voor de zoveelste keer bestempeld als antisemitisme. Heel fijn weer...
[..]
Mijn indruk is dat je best een indruk mag hebben maar dat je jezelf flink in de kaarten laat kijken met je "alsof Israël niet erger had gewild". Als je er zo instaat bij het tot je nemen van nieuwsfeiten, dan is dat bevooroordeeld.quote:Mijn indruk is dat Israël een tweestatenoplossing permanent onmogelijk wil maken door de Palestijnen helemaal murw te beuken. Netanyahu wordt daarbij gedreven door het feit dat hij mogelijk de bak in beland vanwege eerdere overtredingen zodra hij de oorlog stopt en hij of zijn kabinet valt. Ben Gavr en Smotrich hebben helemaal extreme plannen en proberen die te verwezenlijken door druk uit te oefenen op Netanyahu.
Nee je reactie is helemaal niet logisch. Je stapt zomaar over 30x zoveel dodelijke slachtoffers heen, merendeel onschuldig. En dan hebben we het nog niet eens over al die gewonden, gebouwen, huizen, ziekenhuizen, infrastructuur, hongersnood, ziektes, geen toekomst etc. 7/10, hoe verschrikkelijk ook, valt in het niet daarbij. Israël heeft het voor elkaar gekregen om een verschrikkelijke aanslag te laten verbleken bij hun eigen daden de maanden erna.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik maak die vergelijking niet he dat ben jij ... persoonlijk vind ik hem ook niet sterk
als je had gezegd dat de Palestijnen nu 30x zoveel slachtoffers te betreuren hebben dan had je gelijk, als je zegt dat de Palestijnen 30x 7 oktober voor de kiezen hebben gehad dan zou ik graag voorbeelden zien
als je dan enkel met de platte cijfers komt dan is mijn reactie logisch lijkt me
Leg eens uit waarom 7 oktober puur statistisch erger is dan wat Israël tot nu toe heeft gedaan? Ik wil je begrijpen.quote:nee als de platte cijfers je enige argument zijn dan is wat de Palestijnen op 7 oktober deden puur statistisch gezien 'erger' (term komt van jou) dan wat Israel tot nu toe gedaan heeft
"Valt in het niet erbij".quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee je reactie is helemaal niet logisch. Je stapt zomaar over 30x zoveel dodelijke slachtoffers heen, merendeel onschuldig. En dan hebben we het nog niet eens over al die gewonden, gebouwen, huizen, ziekenhuizen, infrastructuur, hongersnood, ziektes, geen toekomst etc. 7/10, hoe verschrikkelijk ook, valt in het niet daarbij. Israël heeft het voor elkaar gekregen om een verschrikkelijke aanslag te laten verbleken bij hun eigen daden de maanden erna.
[..]
Leg eens uit waarom 7 oktober puur statistisch erger is dan wat Israël tot nu toe heeft gedaan? Ik wil je begrijpen.
Wat had Israël dan moeten doen?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee je reactie is helemaal niet logisch. Je stapt zomaar over 30x zoveel dodelijke slachtoffers heen, merendeel onschuldig. En dan hebben we het nog niet eens over al die gewonden, gebouwen, huizen, ziekenhuizen, infrastructuur, hongersnood, ziektes, geen toekomst etc. 7/10, hoe verschrikkelijk ook, valt in het niet daarbij. Israël heeft het voor elkaar gekregen om een verschrikkelijke aanslag te laten verbleken bij hun eigen daden de maanden erna.
[..]
Leg eens uit waarom 7 oktober puur statistisch erger is dan wat Israël tot nu toe heeft gedaan? Ik wil je begrijpen.
Zichzelf opheffen, dat is niet alleen wat Hamas wil, maar al hun meelopers hier in het Westen ook.quote:
Een straatfeest, verrassing en verlegenheid is voldoende om de daden van Israël na 7 oktober te verrechtvaardigen? Werkelijk? Jij laat je blijkbaar leiden door Twitter filmpjes en gevoel. Ik door feiten.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:09 schreef sp3c het volgende:
ow en nee ik ben geen 'pro gaza oorlog figuur' dan heb je niet op zitten letten
maar het is wel een logisch gevolg van wat er op 7 oktober gebeurt is en de toon werd gezet door de wreedheid en de bloedlust die deze enorme vrijheidstrijders hebben laten zien, de toon is gezet door het straatfeest dat achteraf overal in Gaza uitbrak en de toon is gezet door de verrassing en de verlegenheid bij de Israeli's zelf
gevolg is een nietsontziende uitbarsting van geweld richting de Palestijnen, 1+1, zelfs bij Hamas kunnen ze dat rekensommetje maken en de verantwoordelijkheid voor het minimaliseren van burgeslachtoffers ligt nu eenmaal niet enkel bij de aanvallende of technologisch superieure partij maar bij iedereen die meedoet aan het feestje
Nog eentje die zich laat leiden door filmpjes. Heb je ook alle filmpjes gezien van dode Palestijnen? En als iets niet is gefilmd heeft het niet plaatsgevonden of is het minder erg?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Valt in het niet erbij".
"Verbleken".
Jij hebt de ongencensureerde beelden van die dag niet gezien, zoveel is wel duidelijk. Dat je het je strot uitkrijgt...
Overigens ben jij de enige die continu lijden tegen elkaar aan het afstrepen is, waarbij je in deze post het ook nog eens presteert een massaslachting van 1200 dansende mensen te bagatelliseren. Zoals al die anti-Israël radicalen.
Oh, en er zijn er nog een paar gegijzeld. Daar nog wat over te melden verder?
Ronald-Koeman in NWS / Groeiend antisemitisme in Nederland. #5quote:
Geen rechtvaardiging. Ik spreek je aan op dat achterlijke "valt in het niet" en "verbleken" verhaaltje.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een straatfeest, verrassing en verlegenheid is voldoende om de daden van Israël na 7 oktober te verrechtvaardigen? Werkelijk? Jij laat je blijkbaar leiden door Twitter filmpjes en gevoel. Ik door feiten.
[..]
Nog eentje die zich laat leiden door filmpjes. Heb je ook alle filmpjes gezien van dode Palestijnen? En als iets niet is gefilmd heeft het niet plaatsgevonden of is het minder erg?
Ik wil het leiden helemaal niet tegen elkaar afstrepen maar wordt daartoe gedwongen wanneer 7 oktober als verrechtvaardiging wordt gebruikt voor een nog veel grotere afslachting.
Israël houdt al veel langer ook een hoop Palestijnen onterecht gegijzeld in gevangenissen. Ik hoop dat de gegijzelden aan beide kanten allemaal levend vrij komen.
[..]
Ronald-Koeman in NWS / Groeiend antisemitisme in Nederland. #5
Sorry dat mijn toon of woordenkeus niet bevalt. Maar daar komt het feitelijk wel op neer. We hebben het hier over verschrikkingen over en weer dus ik snap dat het rouw binnenkomt maar soms moeten er harde woorden vallen om dingen duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen rechtvaardiging. Ik spreek je aan op dat achterlijke "valt in het niet" en "verbleken" verhaaltje.
Dat heet bagatelliseren, en men doet dat doorgaans met een reden.
Bullsheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sorry dat mijn toon of woordenkeus niet bevalt. Maar daar komt het feitelijk wel op neer. We hebben het hier over verschrikkingen over en weer dus ik snap dat het rouw binnenkomt maar soms moeten er harde woorden vallen om dingen duidelijk te maken.
maar je hebt het niet over 30x zoveel doden gehad, dat was ikquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
wat laat je hier nu weg en waarom?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een straatfeest, verrassing en verlegenheid is voldoende om de daden van Israël na 7 oktober te verrechtvaardigen? Werkelijk? Jij laat je blijkbaar leiden door Twitter filmpjes en gevoel. Ik door feiten.
Maar spekkie toch. Wie heeft het over jou?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:51 schreef sp3c het volgende:
ik snap dat je een originele gedachte dacht te hebben maar ik maak geen denkfout hier, ik roep al vanaf 7 oktober dat dit de zoveelste verharding is in een oorlog die al 80 jaar loopt in een conflict dat terug te voeren is tot de bijbel (oude testament), ik ben echt niet bezig met de schuldvraag hier en die boeit me ook totaal niet want ik heb geen zin om partij te kiezen hier
Vind ik wel meevallen. Eigen spreekt hij daar een waarheid als een huis.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bullsheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.
Rouwquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sorry dat mijn toon of woordenkeus niet bevalt. Maar daar komt het feitelijk wel op neer. We hebben het hier over verschrikkingen over en weer dus ik snap dat het rouw binnenkomt maar soms moeten er harde woorden vallen om dingen duidelijk te maken.
Ja maar dit is natuurlijk niet erger dan "White lives matter" projecteren op een brug in Rotterdam, je weet wel die actie wat wekenlang het nieuws heeft gedomineerd, wat weken lang het nummer 1 gespreksonderwerp was in alle NPO talkshows, waar heel krijsend politiek links hun zegje over moesten doen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:23 schreef Qarrad het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-scheveningse-haven
Deze al voorbij gekomen? "Joden aan het gas".
Al dit soort dingen komen opgeteld begin volgend jaar in het jaarverslag van het CIDI en dan kunnen bepaalde mensen weer roepen dat het CIDI de kaders zelf vaststelt en dat de cijfers daarom niet betrouwbaar zouden zijn.
Ik had haast, vandaar de spelfout. Dat je inhoudelijk niet mee kan en focust op een spelfout spreekt boekdelen. Veel plezier aan de verkeerde kant van de geschiedenis.quote:
Heb je het artikel wel gelezen? Het gaat hier ook om een White Lives Matter figuur.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja maar dit is natuurlijk niet erger dan "White lives matter" projecteren op een brug in Rotterdam, je weet wel die actie wat wekenlang het nieuws heeft gedomineerd, wat weken lang het nummer 1 gespreksonderwerp was in alle NPO talkshows, waar heel krijsend politiek links hun zegje over moesten doen.
Een projectie op een gebouw is verdwenen zodra je de projector uitzet, een geschreven tekst niet. White lives matter was een reactie op BLM en het groeiende geweld jegens blanken, Joden aan het gas is gewoon een oproep om Joden uit te roeien.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen? Het gaat hier ook om een White Lives Matter figuur.
Dat een projectie op een gebouw meer aandacht krijgt dan een tekst geschreven ergens op een bankje moet jij ook wel snappen lijkt me.
Een bankje kun je schoonspuiten/opnieuw schilderen/weghalen. Maakt geen verschil.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Een projectie op een gebouw is verdwenen zodra je de projector uitzet, een geschreven tekst niet. White lives matter was een reactie op BLM en het groeiende geweld jegens blanken, Joden aan het gas is gewoon een oproep om Joden uit te roeien.
Ja hoor, helemaal hetzelfde.
Zucht. Voor de zoveelste keer: er is geen genocide.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Leef je onder een steen? Wat is dit nou weer voor vraag.
Nou oke, bij deze (cijfers van mei 2024 dus inmiddels hoger):
[ x ]
Correct. Daar is het conflict weer mee opgelaaid en heeft de huidige oorlog als gevolg.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ja cijfertjes, dat moeten we niet hebben natuurlijk. Beelden van lijken door de straten en gemaskerde mensen op straat die foute dingen roepen, dát moet de lijdraad zijn toch?![]()
De Palestijnse terroristen als doel hebben het vernietigen van Israël en diens burgers op de meeste brute manieren. En zij zijn hier open over en trots op. Israël heeft als doel het vernietigen van een terreurgroepering, daarbij vallen slachtoffers omdat de Palestijnse terroristen van Hamas zelf geen onderscheid maken tussen burger en strijder.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Je punten zijn hetzelfde als altijd en mijn antwoorden zijn ook hetzelfde als altijd dus het heeft niet zoveel zin om er op te reageren, maar toch bedankt voor de poging om het uit te leggen. Ik zou het graag nog van sp3c horen. En van Glazenwasser wacht ik ook nog op een reactie.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zucht. Voor de zoveelste keer: er is geen genocide.
[..]
Correct. Daar is het conflict weer mee opgelaaid en heeft de huidige oorlog als gevolg.
[..]
De Palestijnse terroristen als doel hebben het vernietigen van Israël en diens burgers op de meeste brute manieren. En zij zijn hier open over en trots op. Israël heeft als doel het vernietigen van een terreurgroepering, daarbij vallen slachtoffers omdat de Palestijnse terroristen van Hamas zelf geen onderscheid maken tussen burger en strijder.
De intentie van beide partijen is dus onvergelijkbaar en totaal anders. Jij draait dit vervolgens om en projecteert de intentie van de Palestijnse terroristen op Israël en vragen daarover negeer je verder.
https://www.delpher.nl/nl(...)mpeg21:a0213&rowid=4quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:23 schreef Qarrad het volgende:
Al dit soort dingen komen opgeteld begin volgend jaar in het jaarverslag van het CIDI en dan kunnen bepaalde mensen weer roepen dat het CIDI de kaders zelf vaststelt en dat de cijfers daarom niet betrouwbaar zouden zijn.
En dat is niet vanwege de klimaatcrisis, we moeten allemaal van het gas afquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:23 schreef Qarrad het volgende:
Eh, wat? Zit ik in de verkeerde bubbel of zo?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Een projectie op een gebouw is verdwenen zodra je de projector uitzet, een geschreven tekst niet. White lives matter was een reactie op BLM en het groeiende geweld jegens blanken, Joden aan het gas is gewoon een oproep om Joden uit te roeien.
Ja hoor, helemaal hetzelfde.
Hier krijg je vanuit het pro pallykamp geen antwoord op. Het enige wat ze daarop kunnen brabbelen is "geen 30 000 mensen vermoorden, geen genocide plegen, geen......". Wat Israël dan zou kunnen of mogen doen, of wat zij vinden dat Israël zou moeten doen, dat zeggen ze niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |