abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218554376
Joden zijn al langer opnieuw de zondebok. Alleen maar negatief over de Joden. Ze zijn praktisch vogelvrij. Vooral door de Moslims. Die beschouwen de Joden als hun veilige zondebok. Helaas zie ik hier op Fok ook steeds vaker anti semitische uitspraken etc. Kort ben ik daar dan boos over, maar daarna denk ik. Tja vrijheid van meningsuiting dan lees ik af en toe dingen die ik niet door de beugel vind kunnen maar wie ben ik.

Probeer om het omgekeerd in een Moslim land en er is veel minder mogelijk/ toegestaan.
pi_218554389
quote:
13s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja, het zal niemand ontgaan zijn dat er natuurlijk nogal veel mensen met een migratieachtergrond uit Islamitische landen bij de politie werken (zie ook de namen). Dat zullen er ook steeds meer worden want men werft actief op 'diversiteit'. Het is dus onwaarschijnlijk dat dit sentiment snel zal afnemen, zorgwekkend om te zien.
Dat is op zich geen probleem, maar wees dan wel bewust dat je onderdeel bent van de overheid, een eed hebt afgelegd en neutraal moet zijn. Al jaren kunnen agenten (en ME) bezwaar maken bij het uitvoeren van werk en dan worden ze ergens anders ingeroosterd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 21-08-2025 12:01:03 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218560797
quote:
"Twee Israëlische toeristen Center Parcs Kempervennen aangevallen door inwoners regio, nu in Eindhovens ziekenhuis"
https://www.geenstijl.nl/5185259/joodse-toeristen-center-parks

Niet dezelfde Center Parcs (dat was de Eemhof) waar tientallen Israëlische toeristen eerder gefilmd werden met de oproep hen te confronteren

Website Jonet.nl schrijft over de aanval in het Zuid-Brabantse Center Parcs Kempervennen (maps): "Twee Israëlische toeristen werden in De Kempervennen door inwoners van de regio aangevallen. Op sociale media wordt gemeld dat ze het ziekenhuis ingeslagen zijn en nu in Eindhoven zouden verblijven, weg van de plek des onheils. Meer details ontbreken nog. (...) De politie zegt onderzoek te doen naar het incident." Het Israëlische MinBuz schrijft dat het op de hoogte is van de kwestie en deze "monitort en behandelt via de Israëlische ambassade in Den Haag." Het is onduidelijk of de eerdere onderstaande video en oproepen Israëlische toeristen te Flevoland in Center Parcs de Eemhof te confronteren heeft bijgedragen aan dit incident in Center Parcs Kempervennen, maar het zou niet verbazen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218560858
Dat is een terroristische aanslag.
pi_218560969
Ik zie er nog weinig nieuws over, even afwachten dus wat er precies is gebeurd. Mocht dit kloppen is het schrikbarend maar helaas niet verbazingwekkend. De red–green alliance heeft vrij spel gekregen voor haatzaaien, intimidatie en ook geweld. Er zullen helaas nog veel meer incidenten gaan volgen als het niet harder wordt aangepakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:33:24 #156
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_218561000
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:43 schreef Montagui het volgende:
Politie dient neutraliteit uit te stralen.

Punt.

Dit is een zorgwekkende ontwikkeling en verdiend een politiek statement.
Daarom moet je moslim allochtonen ook helemaal niet toelaten in dat ambt, maar dat mag je niet zeggen. Die zijn in de regel sowieso niet neutraal en helemaal niet waar het Israel betreft.
enkelband
pi_218562061
Ze zijn niet aangevallen het was een vechtpartij :

Toeristen uit Israël gewond bij vechtpartij Center Parcs, één persoon aangehouden

Twee Israëliërs die bij Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven verbleven, zijn donderdag gewond geraakt bij een vechtpartij. Zij zijn met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. Er is een persoon opgepakt.
Sara Wiersma 22-08-25, 11:31 Laatste update: 11:47

De politie bevestigt een bericht van het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken over een vechtpartij en voegt toe dat er een arrestatie is verricht. De Israëliërs zouden volgens de Israëlische ambassade in Den Haag in het vakantiepark in het Brabantse Westerhoven vakantie vieren, toen zij door onbekenden werden ‘herkend als Israëliërs en vervolgens zijn aangevallen.

De politie spreekt over een vechtpartij. „Een aanval is te kort door de bocht”, zegt een woordvoerder. Het is niet duidelijk wie er is opgepakt.

Het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken roept op X de Nederlandse regering op om ‘resoluut op te treden tegen deze aanval tegen Israëliërs, en de criminelen te vinden en voor de rechter te brengen.’

https://www.ad.nl/binnenl(...)angehouden~ad3221a1/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')