Ik ben er achter dat velen, net als oud-Mossad officier Livny,tegen Netanyahu zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:26 schreef deedeetee het volgende:
Te triest voor woorden ik begin me te schamen voor mijn landgenoten![]()
Volgens mij is Gaza en zielige Palestijnen gewoon een hype geworden die mensen hun gezonde verstand doet verliezen.
quote:
Onzinnig van GeenStijl dat er het Concertgebouw met de haren bij sleept.quote:Op maandag 17 november 2025 12:35 schreef Aether het volgende:
Joods hospice sluit tijdelijk de deuren, veiligheid op locatie in Amsterdam Nieuw-West kan niet worden gegarandeerd
https://www.geenstijl.nl/5186876/joods-leven-niet-veilig
Die waren boos omdat Timmermans zijn belofte om in de kamer plaats te nemen niet nakwam.quote:
Waarom ben je zo naïef?quote:Op zondag 21 december 2025 17:36 schreef golfer het volgende:
Kon het niet laten:
[ link | afbeelding ]
Hoezo?quote:
Die klootviolen interesseert het niks of Joden pro of anti Netanyahu zijn. Ze schieten ze kapot omdat het Joden zijn, zoals laatst weer tragisch is bevestigdquote:Op zondag 21 december 2025 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Als er iemand niet naïef is ben ik het wel.
Dat hoef je mij, als oude Jood, niet te vertellen.quote:Op zondag 21 december 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die klootviolen interesseert het niks of Joden pro of anti Netanyahu zijn. Ze schieten ze kapot omdat het Joden zijn, zoals laatst weer tragisch is bevestigd
Nee naïef is dat een lans breken voor die debiele 'pro-Palestina' club in NLquote:Op zondag 21 december 2025 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hoef je mij, als oude Jood, niet te vertellen.
Maar ik mag toch gewoon anti-Netanyahu zijn en hem een lul vinden? Daar is niks naïefs aan.
En waar doe ik dat?quote:Op zondag 21 december 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee naïef is dat een lans breken voor die debiele 'pro-Palestina' club in NL
Hou eens op met mij woorden in de mond leggen/suggestieve niet te vinden uitspraken van mij neer te plempen.quote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
je vindt het dus ook hypocrietelingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |