quote:
Paar bloemkool wolken mag, maar verder zon.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Met een dik, grijs en treurig wolkendek boven je hoofd wel? Toch?
hier maaien ze niet meer, gras staat 1,5m hoog, dus veel meer pollen.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:13 schreef Haags het volgende:
Ik word niet goed van de klachten van hooikoorts.
Snap nou eindelijk waarom al die drillrapperts met machetes rondlopenquote:Op maandag 3 juni 2024 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier maaien ze niet meer, gras staat 1,5m hoog, dus veel meer pollen.
Pluim ziet er eerder matig en karig uitquote:Op maandag 3 juni 2024 11:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je had het over de pluim, die ziet er best oke uit, vooral iets te fris voor de tijd van het jaar. Verder is die vanaf donderdag echt prima hoor.
Best wat zon, soms wat wolken. Droog, weinig wind. Erg aangenaam. Alleen voor de zomerliefhebber te koud uiteraard. Maar de zon is zelf wel gewoon goed warm
Hoe in godsnaam heb ik er geen last vanquote:Op maandag 3 juni 2024 14:13 schreef Haags het volgende:
Ik word niet goed van de klachten van hooikoorts.
Het blijkt dat de grassen nu extreem veel klachten geven. Blijkbaar ben ik daar heel erg allergisch voor.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam heb ik er geen last van
Ik heb het ook van de grassen.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Het blijkt dat de grassen nu extreem veel klachten geven. Blijkbaar ben ik daar heel erg allergisch voor.
Niet te doen dit.
Ze maaien ook steeds minder en het is heel erg groeizaam weerquote:Op maandag 3 juni 2024 17:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Het blijkt dat de grassen nu extreem veel klachten geven. Blijkbaar ben ik daar heel erg allergisch voor.
Niet te doen dit.
Ik heb m'n dosis warmte op vakantie gehad, dus ik heb er nog even vrede mee.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Boven de 20 graden lijkt me ook geen overbodige luxe voor juni
Vent, met de zomerzon van juni zit de gevoelstempratuur direct op 25+quote:Op maandag 3 juni 2024 18:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Boven de 20 graden lijkt me ook geen overbodige luxe voor juni
quote:Op maandag 3 juni 2024 17:25 schreef Djeez het volgende:
Degene die mij heeft aangeraden zonnepanelen te nemen, mogen ze ophangen. Die leveren echt niets op hier! Sterker nog: voor het eerst in juni brandt hier inmiddels de kachel
quote:Op maandag 3 juni 2024 17:25 schreef Djeez het volgende:
Degene die mij heeft aangeraden zonnepanelen te nemen, mogen ze ophangen. Die leveren echt niets op hier! Sterker nog: voor het eerst in juni brandt hier inmiddels de kachel
20°C is inderdaad wel oke nu als de zon erbij is.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vent, met de zomerzon van juni zit de gevoelstempratuur direct op 25+
Dan ben een grote miet als je nu de verwarming aan moet zetten jaquote:
Uitkeringstrekker gespot.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan ben een grote miet als je nu de verwarming aan moet zetten ja![]()
![]()
Ondanks het grijze weer en temperaturen van 17-18 graden max heb nog steeds overdag en 's avonds de balkondeur open en zit ik shirtloos op de bank.
Temperatuur in huis is 20,5
Die leveren op een bewolkte dag nog meer op dan je verbruikt.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:25 schreef Djeez het volgende:
Ja, op skeelersquote:Op maandag 3 juni 2024 20:01 schreef TLC het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: krijgen we een Elfstedentocht ?
En wat nou als iemand al te lang droog staat. Sommige klachten zijn altijd gegrondquote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef INViCTuS het volgende:
Geen gejank meer over droogte of een neerslag tekort dit jaar
Zweetreet in 3,2,1...quote:Op maandag 3 juni 2024 23:24 schreef Elan het volgende:
Nieuwe pluim is hoopvol. Aantal warme leden is flink toegenomen
ik raad ze altijd af, nemen ze toch, a 5000 euro.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:25 schreef Djeez het volgende:
Op de lange termijn ja, vooralsnog aanhoudend 20 gradenquote:Op maandag 3 juni 2024 23:24 schreef Elan het volgende:
Komende week vooral een matige 17-19 graden. De zomer laat nog op zich wachten, helaas. Vandaag ook wederom grijsquote:Op dinsdag 4 juni 2024 06:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op de lange termijn ja, vooralsnog aanhoudend 20 graden
Het is altijd wel fijn als leden van een club of vereniging een temperatuur van rond de 39 graden hebbenquote:Op maandag 3 juni 2024 23:24 schreef Elan het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:33 schreef Perrin het volgende:
Zou het ooit nog warmer dan 20 graden worden?
Vanuit zolderraam naar beneden gooien? Dat is hoger dan 1 meterquote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net thuis om wat spullen te halen. Zie ik bij het raam een kauw die heel raar dicht op het raam zit. Daarna vloog hij weg.
Nu wil ik net vertrekken en loop nog even in de achtertuin en daar zit hij achterin. Hij kan niet hoger dan een meter vliegen.Iemand tips?
Heel soms heb ik een kat van de buren in de tuin.
Moet ik hem naar de schuur lokken? Zodat hij veilig zit tot ik vanavond thuis ben.
Ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanuit zolderraam naar beneden gooien? Dat is hoger dan 1 meter. Misschien vliegt ie dan wel
Dat lost die kat van de buren wel op.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net thuis om wat spullen te halen. Zie ik bij het raam een kauw die heel raar dicht op het raam zit. Daarna vloog hij weg.
Nu wil ik net vertrekken en loop nog even in de achtertuin en daar zit hij achterin. Hij kan niet hoger dan een meter vliegen.Iemand tips?
Moet ik hem naar de schuur lokken? Zodat hij veilig zit tot ik vanavond thuis ben.
Zo te lezen gaat om een jong (waar het ook de tijd van het jaar voor is) en dan zijn de ouders meestal niet ver weg, Gewoon laten zitten, komt vanzelf goed.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wel wat hoog he, allemaal 39. Vraag me af wat er heerst bij die clubquote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is altijd wel fijn als leden van een club of vereniging een temperatuur van rond de 39 graden hebben
Anders wordt het wat luguber 😱
Al jaren een uitstekende investering. Zonnepanelen hebben me al tienduizenden euro's bespaard.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 01:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik raad ze altijd af, nemen ze toch, a 5000 euro.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goudkoortsquote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wel wat hoog he, allemaal 39. Vraag me af wat er heerst bij die club
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:33 schreef Perrin het volgende:
Zou het ooit nog warmer dan 20 graden worden?
Vanavond nog wel een storing die over het land trekt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Goddelijke pluim inderdaad. Graadje of 18-20, droog, zon, weinig wind.
Meer vraag ik niet.
Het heeft dan ook alweer bijna een dag niet geregend. Voor je het weet zitten we met een enorm neerslagtekort.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vanavond nog wel een storing die over het land trekt.
Nee, vandaag niet.quote:
Boeie, we hebben een prachtige dag gehadquote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vanavond nog wel een storing die over het land trekt.
En na het behalen van het vliegbrevet direct door naar de Luchtmachtquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet.
Dierenambulance even gebeld over de jonge kauw, ik moet hem verhoogd op een tafel zetten, zodat de ouders erbij kunnen. Maar hij laat zich echt niet pakken. (En dan vinden de katten van de buren hem meteen.) Dus hopelijk heeft hij over 2 dagen alsnog zijn vliegbrevet.![]()
Ja hier ook haha, windkracht 7 nu zogenaamd maar staat amper een zuchtje windquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Buienradar storing? Staat ineens voor morgen en overmorgen keiharde wind heel de dag.
Edit: zal wel een storing zijn want lees niks over een eventuele storm of wat dan ook.
Misschien moet je je er gewoon even bij neerleggen? Voorlopig gewoon 18-20 graden en zo goed als droog.quote:Op woensdag 5 juni 2024 08:14 schreef INViCTuS het volgende:
Voorlopig helaas nog geen zomer. Het weerbeeld is wel ok, hoor. Om in te werken is 18/19 voldoende, maar in het weekend mag het eigenlijk wel gewoon zomer worden. 24-26
Dikke trui kan weer aan, love mijn lievelings wollen truiquote:Op woensdag 5 juni 2024 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik moest echt 2 keer kijken om het zeker te weten toen ik zag dat het vandaag maar 14 graden is...
Ik zeg ook dat het om in te werken zo erg niet is. Maar het is geen zomer. Voor in het weekend erg karig.quote:Op woensdag 5 juni 2024 08:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien moet je je er gewoon even bij neerleggen? Voorlopig gewoon 18-20 graden en zo goed als droog.
Tja, wij hebben een personeelsuitje staan zaterdag en dan vind ik 18-19 graden dikke prima voor een dag vol activiteiten. Zo kijkt iedereen er anders naar.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat het om in te werken zo erg niet is. Maar het is geen zomer. Voor in het weekend erg karig.
Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wordt het binnenkort ietsjes warmer?
Welk WK?quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:12 schreef THEFXR het volgende:
bewolkt, koude wind, regen voorspelt, rest van de wk droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |