quote:
Paar bloemkool wolken mag, maar verder zon.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Met een dik, grijs en treurig wolkendek boven je hoofd wel? Toch?
hier maaien ze niet meer, gras staat 1,5m hoog, dus veel meer pollen.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:13 schreef Haags het volgende:
Ik word niet goed van de klachten van hooikoorts.
Snap nou eindelijk waarom al die drillrapperts met machetes rondlopenquote:Op maandag 3 juni 2024 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier maaien ze niet meer, gras staat 1,5m hoog, dus veel meer pollen.
Pluim ziet er eerder matig en karig uitquote:Op maandag 3 juni 2024 11:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je had het over de pluim, die ziet er best oke uit, vooral iets te fris voor de tijd van het jaar. Verder is die vanaf donderdag echt prima hoor.
Best wat zon, soms wat wolken. Droog, weinig wind. Erg aangenaam. Alleen voor de zomerliefhebber te koud uiteraard. Maar de zon is zelf wel gewoon goed warm
Hoe in godsnaam heb ik er geen last vanquote:Op maandag 3 juni 2024 14:13 schreef Haags het volgende:
Ik word niet goed van de klachten van hooikoorts.
Het blijkt dat de grassen nu extreem veel klachten geven. Blijkbaar ben ik daar heel erg allergisch voor.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam heb ik er geen last van
Ik heb het ook van de grassen.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Het blijkt dat de grassen nu extreem veel klachten geven. Blijkbaar ben ik daar heel erg allergisch voor.
Niet te doen dit.
Ze maaien ook steeds minder en het is heel erg groeizaam weerquote:Op maandag 3 juni 2024 17:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Het blijkt dat de grassen nu extreem veel klachten geven. Blijkbaar ben ik daar heel erg allergisch voor.
Niet te doen dit.
Ik heb m'n dosis warmte op vakantie gehad, dus ik heb er nog even vrede mee.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Boven de 20 graden lijkt me ook geen overbodige luxe voor juni
Vent, met de zomerzon van juni zit de gevoelstempratuur direct op 25+quote:Op maandag 3 juni 2024 18:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Boven de 20 graden lijkt me ook geen overbodige luxe voor juni
quote:Op maandag 3 juni 2024 17:25 schreef Djeez het volgende:
Degene die mij heeft aangeraden zonnepanelen te nemen, mogen ze ophangen. Die leveren echt niets op hier! Sterker nog: voor het eerst in juni brandt hier inmiddels de kachel
quote:Op maandag 3 juni 2024 17:25 schreef Djeez het volgende:
Degene die mij heeft aangeraden zonnepanelen te nemen, mogen ze ophangen. Die leveren echt niets op hier! Sterker nog: voor het eerst in juni brandt hier inmiddels de kachel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |