Ja hier ook haha, windkracht 7 nu zogenaamd maar staat amper een zuchtje windquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Buienradar storing? Staat ineens voor morgen en overmorgen keiharde wind heel de dag.
Edit: zal wel een storing zijn want lees niks over een eventuele storm of wat dan ook.
Misschien moet je je er gewoon even bij neerleggen? Voorlopig gewoon 18-20 graden en zo goed als droog.quote:Op woensdag 5 juni 2024 08:14 schreef INViCTuS het volgende:
Voorlopig helaas nog geen zomer. Het weerbeeld is wel ok, hoor. Om in te werken is 18/19 voldoende, maar in het weekend mag het eigenlijk wel gewoon zomer worden. 24-26
Dikke trui kan weer aan, love mijn lievelings wollen truiquote:Op woensdag 5 juni 2024 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik moest echt 2 keer kijken om het zeker te weten toen ik zag dat het vandaag maar 14 graden is...
Ik zeg ook dat het om in te werken zo erg niet is. Maar het is geen zomer. Voor in het weekend erg karig.quote:Op woensdag 5 juni 2024 08:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien moet je je er gewoon even bij neerleggen? Voorlopig gewoon 18-20 graden en zo goed als droog.
Tja, wij hebben een personeelsuitje staan zaterdag en dan vind ik 18-19 graden dikke prima voor een dag vol activiteiten. Zo kijkt iedereen er anders naar.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat het om in te werken zo erg niet is. Maar het is geen zomer. Voor in het weekend erg karig.
Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wordt het binnenkort ietsjes warmer?
Welk WK?quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:12 schreef THEFXR het volgende:
bewolkt, koude wind, regen voorspelt, rest van de wk droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |