abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213750120
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Oh dat wist ik niet!
Nu is een forum inderdaad niet meer interessant om over te kopen. Komt door dingen als X Facebook Instagram tik-tok Reddit etc. Vroeger had elk bedrijf ook een eigen website nu hebben ze een Instagram pagina en een tik-tok account.
Reddit heeft volgens mij ook nog nooit winst gemaakt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_213750122
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:13 schreef Shii het volgende:

[..]
Oh fijn dat het op het moment wel goed is. ^O^ Hopelijk gaat het wel van matig naar beter. O+

Met mij gaat het goed hoor. Lekker even genieten van het weekend.
Ja zit net de te denken. Dit is het eerste moment sinds weken dat het weer een beetje goed gaat. Erg blij mee.

Lekker genieten ShiI! Heb je goed! ^O^
pi_213750123
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:15 schreef DJMO het volgende:

[..]
Het staat gewoon in de schriftelijke overdracht, maar ze lezen niks, ze volgen blind de vaste regels op. Ik was naar m'n kamer gegaan, maar voelde de sluimerende hoofdpijn ineens wat stekenderr worden. Ben dus pissig paracetamol gaan halen. Toen bood ze wel meteen excuses aan want ik had gelijk) maar daar koop ik niks voor verder. Over een uurtje of zes godzijdank 36 uur met verlof.
Nou ja, dat bedoel ik dus. Zo'n overdracht leest bijna niemand. En zo gaat het overal hoor. :@

Vekker met lervof taan goch :+ :*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:17:21 #204
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_213750124
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het was toch Reddit missie om een zero sum platform te bouwen waarbij ze geen verlies en geen winst draaide maar alles terug in de website te steken om het grote doel te dienen?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_213750125
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:17 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Het was toch Reddit missie om een zero sum platform te bouwen waarbij ze geen verlies en geen winst draaide maar alles terug in de website te steken om het grote doel te dienen?
Niet helemaal gelukt geloof ik :D
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:17:49 #206
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_213750126
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213750127
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:17 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
ik vond er gelijk al geen reet aan 1 keer beetje kritisch en ik was gebande uit NL deel ervan. fucking hell mietjes. niks zoals fok, hier kan ik iig nog wat zeggen, hahahaha
Do what you love, love what you do!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 1 juni 2024 @ 03:19:39 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_213750128
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Nou ja, dat bedoel ik dus. Zo'n overdracht leest bijna niemand. En zo gaat het overal hoor. :@

Vekker met lervof taan goch :+ :*
S ik zondagavond terugkom hang ik een briefje op de deur. Mij niet storen, orders van de arts, lees de instructies in de overdracht maar.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_213750129
Als je op de Nederlandse subreddits zegt dat je niet links gestemd hebt, dan wordt je massaal gedownvote.
pi_213750130
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:16 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja zit net de te denken. Dit is het eerste moment sinds weken dat het weer een beetje goed gaat. Erg blij mee.

Lekker genieten ShiI! Heb je goed! ^O^
Het viel me wel op dat ik je even niet meer heb zien posten, maar ik ben niet iemand die dat snel zal benoemen als ik iemand mis op het forum. Maar dat wil niet zeggen dat het me niet interesseert hoor. Maar goed dat je er weer even bent. O+ En super dat het weer een beetje goed gaat. *;
pi_213750131
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:19 schreef DJMO het volgende:

[..]
S ik zondagavond terugkom hang ik een briefje op de deur. Mij niet storen, orders van de arts, lees de instructies in de overdracht maar.
:B :"Let DJMO sleep! TJILP!"
):O :"Sleep for DJMOOOOOOOOOH!"
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:21:14 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213750132
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Was toch een rel over vorig jaar dat ze daarom advertenties zijn gaan toestaan?
Ding is meer door de opkomst van sociale media is het vrije internet weg en daarmee zijn ook dingen als forums en chatboxen verdwenen. Vroeger kon iedereen over haar of zijn hobby een leuke website bouwen mooie tijden waren dat dan had Tafeltennis vereniging de groene Peddel uit Raalte gewoon een eigen website. En karper vissers tot aan wandelclub de rode broek hadden een eigen forum zulke dingen mis ik wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213750135
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je op de Nederlandse subreddits zegt dat je niet links gestemd hebt, dan wordt je massaal gedownvote.
idd hypocriet zooitje en met een paar tiener pubers gemodereerd. fuck it
pi_213750136
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ding is meer door de opkomst van sociale media is het vrije internet weg en daarmee zijn ook dingen als forums en chatboxen verdwenen. Vroeger kon iedereen over haar of zijn hobby een leuke website bouwen mooie tijden waren dat dan had Tafeltennis vereniging de groene Peddel uit Raalte gewoon een eigen website. En karper vissers tot aan wandelclub de rode broek hadden een eigen forum zulke dingen mis ik wel.
Dat al die fora helemaal dood bloeden vind ik ook wel apart. Facebookgroepen hebben het voor een deel overgenomen maar die halen absoluut niet het niveau van een dedicated forum. Of het nou over de karper vangen of wandelen met een rode broek gaat.

Ik kwam altijd veel op techfora en dat is ook gewoon een ramp tegenwoordig.
pi_213750137
Reddit heeft wel nut btw om dingen te vinden maar het is meer internationaal en denk je kun je mss in NL deel ervan terecht nog ff om te praten.........

dikke bs man.
pi_213750138
1 kritisch ding en gelijk gebaand. :')
pi_213750139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:20 schreef Shii het volgende:

[..]
Het viel me wel op dat ik je even niet meer heb zien posten, maar ik ben niet iemand die dat snel zal benoemen als ik iemand mis op het forum. Maar dat wil niet zeggen dat het me niet interesseert hoor. Maar goed dat je er weer even bent. O+ En super dat het weer een beetje goed gaat. *;
Ja ging even wat minder helaas. Had niet echt behoefte om te fokken even. Maar hopelijk kan ik er nu weer wat vaker zijn ^O^

Bedankt voor de interesse Shii, doet me goed! ^O^
pi_213750140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Reddit zat altijd al vol met ads
pi_213750141
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:26 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja ging even wat minder helaas. Had niet echt behoefte om te fokken even. Maar hopelijk kan ik er nu weer wat vaker zijn ^O^

:K KW :W
pi_213750142
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dat al die fora helemaal dood bloeden vind ik ook wel apart. Facebookgroepen hebben het voor een deel overgenomen maar die halen absoluut niet het niveau van een dedicated forum. Of het nou over de karper vangen of wandelen met een rode broek gaat.

Facebook is ook dood al onderhand, ze hebben het nog niet door alleen
pi_213750143
Kan je toch beter gewoon ff lekker wat bolken en punters pakken in DTS _O_ :B ):O
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:28:07 #222
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_213750144
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik dacht dat reddit behoorlijk rechts was :o Valt me dan weer mee :+
Ik kom er weleens maar snap weinig van reddit , heb me er ook niet echt in verdiept.
Anyweezzz boeien toch?

Als je in een topic 'ergens' op FOK! zegt dat je pro Palestina bent word je weggezet als antisemiet. |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:28:09 #223
268260 Dr.Mikey
pi_213750145
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook wel een andere tijden generatie dingetje is. Tegenwoordig zit de nieuwe generatie liever live en TikTok filmpjes te kijken. Echt anoniem zijn is ook niet meer helemaal de bedoeling op het internet.
R.I.P DTS.
pi_213750146
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:27 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
:K KW :W
Hey AS! :W

Hoe gaat het met jou?
pi_213750147
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik denk dat het ook wel een andere tijden generatie dingetje is. Tegenwoordig zit de nieuwe generatie liever live en TikTok filmpjes te kijken. Echt anoniem zijn is ook niet meer helemaal de bedoeling op het internet.
Tis allemaal filmpjes en live ja :D

En als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel live en filmpjes.

Forums vond ik nou juist super relaxed omdat je daar lekker op het gemak je shit neer kan zetten en er geen geluid aan te pas komt :T
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:29:46 #226
268260 Dr.Mikey
pi_213750148
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:26 schreef kree het volgende:
1 kritisch ding en gelijk gebaand. :')
Die nl sub op reddit is inderdaad verschrikkelijk.
Zie het wel eens voorbij komen maar reageer bewust niet. Net als die tokkies op marktplaats sub.
R.I.P DTS.
pi_213750149
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:28 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik kom er weleens maar snap weinig van reddit , heb me er ook niet echt in verdiept.
Anyweezzz boeien toch?

Als je in een topic 'ergens' op FOK! zegt dat je pro Palestina bent word je weggezet als antisemiet. |:)
Dat ligt er ook wel aan waar je komt. NWS is mijns inziens vrij rechts, maar POL is dan weer gigantisch zuur links.
pi_213750150
quote:

[..]
Anyweezzz boeien toch?

reddit sucks, ik zou daar nooit hebben kunnen vertellen in topics en verhaal als ik hier deed.

Net zo goed hier ook kritiek hoor, maar als ik dat op reddit zou doen? naja de down votes etc niemand leest meer joh, dat is het verschil. dit is synchroon. reddit niet.
pi_213750151
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Die nl sub op reddit is inderdaad verschrikkelijk.
Zie het wel eens voorbij komen maar reageer bewust niet. Net als die tokkies op marktplaats sub.
eens
pi_213750153
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:26 schreef KoningWouter het volgende:

[..]

Echt rot om te horen dat het minder met je ging. -O- En ik snap dat je dan geen behoefte hebt om te fokken. Aan jezelf denken is het belangrijkste. *; Zou wel heel leuk zijn om je weer wat vaker te zien hier. O+
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:32:18 #231
268260 Dr.Mikey
pi_213750155
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Tis allemaal filmpjes en live ja :D

En als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel live en filmpjes.

Forums vond ik nou juist super relaxed omdat je daar lekker op het gemak je shit neer kan zetten en er geen geluid aan te pas komt :T
Ik snap de lol van dat live gaan en zo iets als onlyfans ook niet allemaal aandachtsgeile mensen die dan met zogenaamd leuk en interessant doen donaties etc krijgen.
R.I.P DTS.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:32:32 #232
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_213750156
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:29 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Dat ligt er ook wel aan waar je komt. NWS is mijns inziens vrij rechts, maar POL is dan weer gigantisch zuur links.
Dat 'zuur' links vind ik dan weer een beetje kinderachtig :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213750157
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik snap de lol van dat live gaan en zo iets als onlyfans ook niet allemaal aandachtsgeile mensen die dan met zogenaamd leuk en interessant doen donaties etc krijgen.
Ik snap vooral de mensen die maandelijks betalen aan een OnlyFans model niet :P
pi_213750158
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:31 schreef Shii het volgende:

[..]
Echt rot om te horen dat het minder met je ging. -O- En ik snap dat je dan geen behoefte hebt om te fokken. Aan jezelf denken is het belangrijkste. *; Zou wel heel leuk zijn om je weer wat vaker te zien hier. O+
ik snap dit echt, was ook ff met alles klaar. en heb van alles afstand genomen reset enzo en nu gaat het wel weer met mij.
ik snap dit al te goed he? oplossing ver te zoeken soms.
pi_213750159
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:31 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik ga mijn best doen. Lief van je!
pi_213750160
quote:

[..]
Anyweezzz boeien toch?

Zet op reddit een met feiten gevuld stukje wat neigt naar iets pro-boers en je hebt zo 500 downvotes te pakken.

Iemand die zegt 'afab' en hop, 500 upvoted
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:34:57 #238
268260 Dr.Mikey
pi_213750163
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:32 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ik snap vooral de mensen die maandelijks betalen aan een OnlyFans model niet :P
Ik snap ook niet wat voor mensen dat zijn die dat doen. Eerst dacht ik vaak verstandelijk beperkte mannen maar die hebben daar waarschijnlijk het geld helemaal niet voor. Eigenlijk zou ik daar wel eens een documentaire over willen zien welke types man zijn nou geabonneerd op een onlyfans account en waarom.
R.I.P DTS.
pi_213750164
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat 'zuur' links vind ik dan weer een beetje kinderachtig :?
Nou het is vaak wel ontzettend zuur. Laatst Hexagon die een topic opende over wat mensen stemden voor de EU verkiezingen. Werd uiteindelijk een PVV bash topic. Toen ik er wat van zei werden al mijn posts verwijderd.
pi_213750166
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef kree het volgende:

[..]
ik snap dit echt, was ook ff met alles klaar. en heb van alles afstand genomen reset enzo en nu gaat het wel weer met mij.
Precies. Even tijd voor jezelf nodig om alles op een rijtje te zetten.
pi_213750167
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ik ga mijn best doen. Lief van je!
je lijkt op mij, weet je bent er echt niet de enige in en durf dat zo hier toe te geven hoor openbaar/

Denk dat we niet zoveel verschillen dan in gedachten ofzo. maarja lastig om het op te pakken is het dan altijd wel weer.
Maar ok met beetje positief denken kom je een eind soms :)
pi_213750168
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:35 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Nou het is vaak wel ontzettend zuur. Laatst Hexagon die een topic opende over wat mensen stemden voor de EU verkiezingen. Werd uiteindelijk een PVV bash topic. Toen ik er wat van zei werden al mijn posts verwijderd.
Yep. Rechts bashen = prima. Iets negatiefs over Fransje zeggen = :o FOEI
pi_213750170
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef kree het volgende:

[..]
Reset is niets mis mee he! We zijn allemaal maar mensen met ieder hun eigen zwakheden. De volgende dag gewoon weer proberen positief te zijn en ervoor te gaan. ^O^
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:36:56 #244
268260 Dr.Mikey
pi_213750171
quote:

[..]
Precies. Even tijd voor jezelf nodig om alles op een rijtje te zetten.
Fijn dat het weer wat beter gaat. :Y
R.I.P DTS.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:37:46 #245
268260 Dr.Mikey
pi_213750172
quote:

[..]
Precies die sfeer hangt er ook in het nl sub gedeelte van reddit.
R.I.P DTS.
pi_213750173
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:34 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik snap ook niet wat voor mensen dat zijn die dat doen. Eerst dacht ik vaak verstandelijk beperkte mannen maar die hebben daar waarschijnlijk het geld helemaal niet voor. Eigenlijk zou ik daar wel eens een documentaire over willen zien welke types man zijn nou geabonneerd op een onlyfans account en waarom.
Ja volgens mij zijn dat van die mensen met een FinDom fetish. Die vinden het geil om hun salaris over te maken aan zo'n model zo dat zij het kan verbrassen. :P
pi_213750174
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:36 schreef Shii het volgende:

[..]
Reset is niets mis mee he! We zijn allemaal maar mensen met ieder hun eigen zwakheden. De volgende dag gewoon weer proberen positief te zijn en ervoor te gaan. ^O^
dat is de goeie gedachte inderdaad, maar soms is die best eens lastig om in te zien?
Denk voor mij en ieder ander, meeste bedoelen het goed en heb ik het niet hier Perce alleen op fok maar ook in het echt. maarja hoe leg je dingen uit enzo dat is het hekel punt voor mij. en denk ik soms van ja dat hoeven ze niet te weten

Mooie is dat hoeven en willen ze meestal niet te weten, je hoeft je niet te verantwoorden tegenover anderen, ze vinden je ok zoals je bent meestal, dat is nl eigen gevoel wat jezelf dus tegenwerkt.

Zo ervaar ik het he. en als je dat weet is het makkelijker.
pi_213750175
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:38 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja volgens mij zijn dat van die mensen met een FinDom fetish. Die vinden het geil om hun salaris over te maken aan zo'n model zo dat zij het kan verbrassen. :P
:o

Mijn god.
pi_213750176
pi_213750177
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:35 schreef kree het volgende:

[..]
je lijkt op mij, weet je bent er echt niet de enige in en durf dat zo hier toe te geven hoor openbaar/

Denk dat we niet zoveel verschillen dan in gedachten ofzo. maarja lastig om het op te pakken is het dan altijd wel weer.
Maar ok met beetje positief denken kom je een eind soms :)
Precies. En lijden doe ik vaak alleen, kom dan wel weer als het wat beter gaat.
pi_213750179
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Fijn dat het weer wat beter gaat. :Y
Thanks Mikey!
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:42:30 #252
268260 Dr.Mikey
pi_213750180
Gelukkig ben ik nog uit die tijd dat je veel meer gratis te zien kreeg op msn dan op dat hele onlyfans tegen betaling.
R.I.P DTS.
pi_213750181
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:41 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Precies. En lijden doe ik vaak alleen, kom dan wel weer als het wat beter gaat.
ik snap je, maarja ik ben ook niet de meest handige om dit uit te leggen aan de rest hier. hoewel ik denk meesten hebben altijd het beste met je voor en met mij ook (hoop ik) :)

Denk dat is goed om te weten wss.
pi_213750182
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
:o

Mijn god.
Ja het bestaat echt :+
pi_213750184
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:42 schreef kree het volgende:

[..]
ik snap je, maarja ik ben ook niet de meest handige om dit uit te leggen aan de rest hier. hoewel ik denk meesten hebben altijd het beste met je voor en met mij ook (hoop ik) :)

Denk dat is goed om te weten wss.
Is ook zo. Thanks Kree! ^O^
pi_213750185
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:39 schreef kree het volgende:

[..]
dat is de goeie gedachte inderdaad, maar soms is die best eens lastig om in te zien?
Denk voor mij en ieder ander, meeste bedoelen het goed en heb ik het niet hier Perce alleen op fok maar ook in het echt. maarja hoe leg je dingen uit enzo dat is het hekel punt voor mij. en denk ik soms van ja dat hoeven ze niet te weten

Mooie is dat hoeven en willen ze meestal niet te weten, je hoeft je niet te verantwoorden tegenover anderen, ze vinden je ok zoals je bent meestal, dat is nl eigen gevoel wat jezelf dus tegenwerkt.

Zo ervaar ik het he. en als je dat weet is het makkelijker.
Dat ik dat zeg wil ook niet zeggen dat het voor mij allemaal vanzelfsprekend is en dat ik nooit down ben. Maar probeer het toch wel altijd positief te maken en de leuke dingen mee te pikken en van te genieten.
pi_213750186
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:43 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja het bestaat echt :+
kun jij wel eens helemaal verzeild raken in muziekjes of emo dingen en dan eens traantjes krijgen?

Ik heb daar zo last van, soms echt en je weet ik doe dit niet om te stoken he want anders zou ik zeggen alles wat ik hier vertelde slaat nergens op/.

Maar ik heb dat wel eens he echt emo enzo over dingen waar anderen zeggen an tja boeie?
pi_213750187
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:44 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Is ook zo. Thanks Kree! ^O^
goeie moed houden he? zie positieve dingen ook al zijn het kleintjes. :)
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:47:07 #259
268260 Dr.Mikey
pi_213750188
Ook zo pitten succes nog.
R.I.P DTS.
pi_213750189
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:45 schreef Shii het volgende:

[..]
Dat ik dat zeg wil ook niet zeggen dat het voor mij allemaal vanzelfsprekend is en dat ik nooit down ben. Maar probeer het toch wel altijd positief te maken en de leuke dingen mee te pikken en van te genieten.
tis soms makkelijker gezegd als gedaan en dat ben je vast met me eens.
pi_213750190
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:45 schreef kree het volgende:

[..]
kun jij wel eens helemaal verzeild raken in muziekjes of emo dingen en dan eens traantjes krijgen?

Ik heb daar zo last van, soms echt en je weet ik doe dit niet om te stoken he want anders zou ik zeggen alles wat ik hier vertelde slaat nergens op/.

Maar ik heb dat wel eens he echt emo enzo over dingen waar anderen zeggen an tja boeie?
Kan wel muziek luisteren maar sinds ik antidepressiva gebruik kan ik niet meer huilen. Wat wel jammer is want dat kan ook wel eens helpen.
pi_213750191
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:46 schreef kree het volgende:

[..]
goeie moed houden he? zie positieve dingen ook al zijn het kleintjes. :)
Is soms moeilijk. Zit met echt lastige dingen op het moment.
pi_213750192
Nasi goreng als ontbijt-genot
pi_213750193
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook zo pitten succes nog.
Slaap lekker! :W
pi_213750194
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef kree het volgende:

[..]
Ken je deze?

Deze helpt mij altijd door moeilijke tijden heen

pi_213750195
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man! :9~ :9~
pi_213750196
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hahaha eet smakelijk :D
pi_213750197
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Kan wel muziek luisteren maar sinds ik antidepressiva gebruik kan ik niet meer huilen. Wat wel jammer is want dat kan ook wel eens helpen.
eerlijke vraag?

ben je dan niet bang dat je eigenlijk daardoor de persoon niet meer bent die je eigenlijk ben?

Ik heb me er van weg gehouden nl zoveel mogelijk die medicijnen.
pi_213750198
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef kree het volgende:

[..]
Dat ben ik zeker met je eens. En ik snap het heel erg goed. Maar dan nog is mijn instelling, iedere dag is er weer een kans om het roer om te gooien als je niet tevreden bent met hoe het gaat.
pi_213750199
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:49 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Hahaha eet smakelijk :D
Srlsy jaloers hier nu hoor! :o
pi_213750200
^O^
pi_213750201
quote:

[..]
Is soms moeilijk. Zit met echt lastige dingen op het moment.
Je mag vertellen hier hoor, maar ok anders via DM ok ook. (ter info)
Ik ga wel verder openbaar want denk is gewoon wij zijn niet de enige hoor?
pi_213750202
En om met meerdere mensen tegelijk op iemand in te hakken
pi_213750203
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:48 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ken je deze?

ga luisteren.
pi_213750204
KW-god
pi_213750205
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:49 schreef kree het volgende:

[..]
eerlijke vraag?

ben je dan niet bang dat je eigenlijk daardoor de persoon niet meer bent die je eigenlijk ben?

Ik heb me er van weg gehouden nl zoveel mogelijk die medicijnen.
Nee helemaal niet.

Het is/was allemaal zo kut dat ik die medicijnen voor lief neem. Ga daar ook nooit meer vanaf. Nooit meer zo down zijn als toen, en nu dan hopelijk de dwangstoornis oplossen met de medicijnen.

Vroeger wilde ik ook alles zelf doen. Maar de hoop dat ik het allemaal zelf wel kan heb ik al jaren geleden opgegeven.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:52:21 #277
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_213750206
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
KW-god
U riep? |:)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_213750208
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:52 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Nee helemaal niet.

Het is/was allemaal zo kut dat ik die medicijnen voor lief neem. Ga daar ook nooit meer vanaf. Nooit meer zo down zijn als toen, en nu dan hopelijk de dwangstoornis oplossen met de medicijnen.

Vroeger wilde ik ook alles zelf doen. Maar de hoop dat ik het allemaal zelf wel kan heb ik al jaren geleden opgegeven.
*;
pi_213750209
quote:

[..]
Dit herken ik nogal :o

Niet dat ik echt niet meer kan huilen, maar dan moet er toch op z'n minst iemand dood zijn.
pi_213750210
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:52 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
U riep? |:)
2 KW-goden _O_
pi_213750211
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
En om met meerdere mensen tegelijk op iemand in te hakken
snap ik niet?

niemand doet dat?
pi_213750212
pi_213750213
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet dat ik echt niet meer kan huilen, maar dan moet er toch op z'n minst iemand dood zijn.
Ik heb ook wel wat last met huilen de laatste tijd. En soms kan huilen gewoon heel erg opluchten.
pi_213750214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:48 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ken je deze?

ik ken hem wel, mooi nr, luister hem ff af.
pi_213750215
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:53 schreef kree het volgende:

[..]
snap ik niet?

niemand doet dat?
Was ook niet aan jou gericht, Kree
pi_213750217
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:54 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Was ook niet aan jou gericht, Kree
ok
pi_213750218
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan misschien nog wel inderdaad. Maar ik ben gewoon niet vaak meer zo verdrietig dat ik moet huilen...
pi_213750219
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:54 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik heb ook wel wat last met huilen de laatste tijd. En soms kan huilen gewoon heel erg opluchten.
Denk dat het ook wel met leeftijd te maken heeft. :T Je gaat toch minder snel brullen als een klein kind :D
pi_213750220
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Denk dat het ook wel met leeftijd te maken heeft. :T Je gaat toch minder snel brullen als een klein kind :D
Als ik de eindstand zie van de eredivisie dan springen de tranen al in mijn ogen
pi_213750221
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ja het zou kunnen. Ik weet het niet. Of dat je beter bent in een muur optrekken zodat het je niet meer raakt zoals vroeger?
pi_213750222
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:55 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Dan misschien nog wel inderdaad. Maar ik ben gewoon niet vaak meer zo verdrietig dat ik moet huilen...
weet je ik vind het onwijs niet raar meer hoor onderhand? dat je met huilen om dingen enzo. of als het je tegenzit enzo met jezelf of gewoon ff niet meer weten wat moet je dan weer.....

Tja ken je was psych help ook al met je toolbox nouja dat verhaal wat ze aanleren ken ik beter als hunzelf dus.

dat is het niet dus waar geluk in zit, dat uitzoeken is key.
pi_213750223
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:57 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Als ik de eindstand zie van de eredivisie dan springen de tranen al in mijn ogen
Vitesse-fan?
pi_213750224
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Vitesse-fan?
Gelukkig niet *O*
pi_213750225
driehoekje cirkel etc. naja wie dit heeft gehad kent het denk. laat voor de rest maar gaan.
pi_213750226
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:58 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Gelukkig niet *O*
Dan valt er niks te janken.
pi_213750227
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:57 schreef kree het volgende:

[..]
weet je ik vind het onwijs niet raar meer hoor onderhand? dat je met huilen om dingen enzo. of als het je tegenzit enzo met jezelf of gewoon ff niet meer weten wat moet je dan weer.....

Tja ken je was psych help ook al met je toolbox nouja dat verhaal wat ze aanleren ken ik beter als hunzelf dus.

dat is het niet dus waar geluk in zit, dat uitzoeken is key.
Nee hoor, huilen vind ik ook helemaal niet raar. Het kan soms ook goed helpen. Ik heb alleen al jaren niet meer gehuild. Kan me niet meer herinneren wanneer het voor het laatst was.
pi_213750229
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dan valt er niks te janken.
Mijn club op de 5e plek doet wel au -O-
pi_213750230
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:59 schreef kree het volgende:
driehoekje cirkel etc. naja wie dit heeft gehad kent het denk. laat voor de rest maar gaan.
Ik ken gelukkig alleen de weegschaal
pi_213750231
Bijna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')