Reddit heeft volgens mij ook nog nooit winst gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet!
Nu is een forum inderdaad niet meer interessant om over te kopen. Komt door dingen als X Facebook Instagram tik-tok Reddit etc. Vroeger had elk bedrijf ook een eigen website nu hebben ze een Instagram pagina en een tik-tok account.
Ja zit net de te denken. Dit is het eerste moment sinds weken dat het weer een beetje goed gaat. Erg blij mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh fijn dat het op het moment wel goed is.Hopelijk gaat het wel van matig naar beter.
![]()
Met mij gaat het goed hoor. Lekker even genieten van het weekend.
Nou ja, dat bedoel ik dus. Zo'n overdracht leest bijna niemand. En zo gaat het overal hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het staat gewoon in de schriftelijke overdracht, maar ze lezen niks, ze volgen blind de vaste regels op. Ik was naar m'n kamer gegaan, maar voelde de sluimerende hoofdpijn ineens wat stekenderr worden. Ben dus pissig paracetamol gaan halen. Toen bood ze wel meteen excuses aan want ik had gelijk) maar daar koop ik niks voor verder. Over een uurtje of zes godzijdank 36 uur met verlof.
Het was toch Reddit missie om een zero sum platform te bouwen waarbij ze geen verlies en geen winst draaide maar alles terug in de website te steken om het grote doel te dienen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reddit heeft volgens mij ook nog nooit winst gemaakt.
Niet helemaal gelukt geloof ikquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was toch Reddit missie om een zero sum platform te bouwen waarbij ze geen verlies en geen winst draaide maar alles terug in de website te steken om het grote doel te dienen?
ik vond er gelijk al geen reet aan 1 keer beetje kritisch en ik was gebande uit NL deel ervan. fucking hell mietjes. niks zoals fok, hier kan ik iig nog wat zeggen, hahahahaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was toch Reddit missie om een zero sum platform te bouwen waarbij ze geen verlies en geen winst draaide maar alles terug in de website te steken om het grote doel te dienen?
S ik zondagavond terugkom hang ik een briefje op de deur. Mij niet storen, orders van de arts, lees de instructies in de overdracht maar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik dus. Zo'n overdracht leest bijna niemand. En zo gaat het overal hoor.![]()
Vekker met lervof taan goch![]()
Het viel me wel op dat ik je even niet meer heb zien posten, maar ik ben niet iemand die dat snel zal benoemen als ik iemand mis op het forum. Maar dat wil niet zeggen dat het me niet interesseert hoor. Maar goed dat je er weer even bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zit net de te denken. Dit is het eerste moment sinds weken dat het weer een beetje goed gaat. Erg blij mee.
Lekker genieten ShiI! Heb je goed!
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
S ik zondagavond terugkom hang ik een briefje op de deur. Mij niet storen, orders van de arts, lees de instructies in de overdracht maar.
Was toch een rel over vorig jaar dat ze daarom advertenties zijn gaan toestaan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reddit heeft volgens mij ook nog nooit winst gemaakt.
idd hypocriet zooitje en met een paar tiener pubers gemodereerd. fuck itquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je op de Nederlandse subreddits zegt dat je niet links gestemd hebt, dan wordt je massaal gedownvote.
Dat al die fora helemaal dood bloeden vind ik ook wel apart. Facebookgroepen hebben het voor een deel overgenomen maar die halen absoluut niet het niveau van een dedicated forum. Of het nou over de karper vangen of wandelen met een rode broek gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was toch een rel over vorig jaar dat ze daarom advertenties zijn gaan toestaan?
Ding is meer door de opkomst van sociale media is het vrije internet weg en daarmee zijn ook dingen als forums en chatboxen verdwenen. Vroeger kon iedereen over haar of zijn hobby een leuke website bouwen mooie tijden waren dat dan had Tafeltennis vereniging de groene Peddel uit Raalte gewoon een eigen website. En karper vissers tot aan wandelclub de rode broek hadden een eigen forum zulke dingen mis ik wel.
Ja ging even wat minder helaas. Had niet echt behoefte om te fokken even. Maar hopelijk kan ik er nu weer wat vaker zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Het viel me wel op dat ik je even niet meer heb zien posten, maar ik ben niet iemand die dat snel zal benoemen als ik iemand mis op het forum. Maar dat wil niet zeggen dat het me niet interesseert hoor. Maar goed dat je er weer even bent.En super dat het weer een beetje goed gaat.
Reddit zat altijd al vol met adsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was toch een rel over vorig jaar dat ze daarom advertenties zijn gaan toestaan?
Ding is meer door de opkomst van sociale media is het vrije internet weg en daarmee zijn ook dingen als forums en chatboxen verdwenen. Vroeger kon iedereen over haar of zijn hobby een leuke website bouwen mooie tijden waren dat dan had Tafeltennis vereniging de groene Peddel uit Raalte gewoon een eigen website. En karper vissers tot aan wandelclub de rode broek hadden een eigen forum zulke dingen mis ik wel.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ging even wat minder helaas. Had niet echt behoefte om te fokken even. Maar hopelijk kan ik er nu weer wat vaker zijn
Bedankt voor de interesse Shii, doet me goed!
Facebook is ook dood al onderhand, ze hebben het nog niet door alleenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat al die fora helemaal dood bloeden vind ik ook wel apart. Facebookgroepen hebben het voor een deel overgenomen maar die halen absoluut niet het niveau van een dedicated forum. Of het nou over de karper vangen of wandelen met een rode broek gaat.
Ik kwam altijd veel op techfora en dat is ook gewoon een ramp tegenwoordig.
Ik dacht dat reddit behoorlijk rechts wasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je op de Nederlandse subreddits zegt dat je niet links gestemd hebt, dan wordt je massaal gedownvote.
Ik denk dat het ook wel een andere tijden generatie dingetje is. Tegenwoordig zit de nieuwe generatie liever live en TikTok filmpjes te kijken. Echt anoniem zijn is ook niet meer helemaal de bedoeling op het internet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat al die fora helemaal dood bloeden vind ik ook wel apart. Facebookgroepen hebben het voor een deel overgenomen maar die halen absoluut niet het niveau van een dedicated forum. Of het nou over de karper vangen of wandelen met een rode broek gaat.
Ik kwam altijd veel op techfora en dat is ook gewoon een ramp tegenwoordig.
Tis allemaal filmpjes en live jaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel een andere tijden generatie dingetje is. Tegenwoordig zit de nieuwe generatie liever live en TikTok filmpjes te kijken. Echt anoniem zijn is ook niet meer helemaal de bedoeling op het internet.
Die nl sub op reddit is inderdaad verschrikkelijk.quote:
Dat ligt er ook wel aan waar je komt. NWS is mijns inziens vrij rechts, maar POL is dan weer gigantisch zuur links.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat reddit behoorlijk rechts wasValt me dan weer mee
![]()
Ik kom er weleens maar snap weinig van reddit , heb me er ook niet echt in verdiept.
Anyweezzz boeien toch?
Als je in een topic 'ergens' op FOK! zegt dat je pro Palestina bent word je weggezet als antisemiet.
reddit sucks, ik zou daar nooit hebben kunnen vertellen in topics en verhaal als ik hier deed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Ik kom er weleens maar snap weinig van reddit , heb me er ook niet echt in verdiept.
Anyweezzz boeien toch?
Als je in een topic 'ergens' op FOK! zegt dat je pro Palestina bent word je weggezet als antisemiet.
eensquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die nl sub op reddit is inderdaad verschrikkelijk.
Zie het wel eens voorbij komen maar reageer bewust niet. Net als die tokkies op marktplaats sub.
Echt rot om te horen dat het minder met je ging.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ging even wat minder helaas. Had niet echt behoefte om te fokken even. Maar hopelijk kan ik er nu weer wat vaker zijn
Bedankt voor de interesse Shii, doet me goed!
Ik snap de lol van dat live gaan en zo iets als onlyfans ook niet allemaal aandachtsgeile mensen die dan met zogenaamd leuk en interessant doen donaties etc krijgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis allemaal filmpjes en live ja![]()
En als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel live en filmpjes.
Forums vond ik nou juist super relaxed omdat je daar lekker op het gemak je shit neer kan zetten en er geen geluid aan te pas komt
Dat 'zuur' links vind ik dan weer een beetje kinderachtigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat ligt er ook wel aan waar je komt. NWS is mijns inziens vrij rechts, maar POL is dan weer gigantisch zuur links.
Ik snap vooral de mensen die maandelijks betalen aan een OnlyFans model nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap de lol van dat live gaan en zo iets als onlyfans ook niet allemaal aandachtsgeile mensen die dan met zogenaamd leuk en interessant doen donaties etc krijgen.
ik snap dit echt, was ook ff met alles klaar. en heb van alles afstand genomen reset enzo en nu gaat het wel weer met mij.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Echt rot om te horen dat het minder met je ging.En ik snap dat je dan geen behoefte hebt om te fokken. Aan jezelf denken is het belangrijkste.
Zou wel heel leuk zijn om je weer wat vaker te zien hier.
Ik ga mijn best doen. Lief van je!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Echt rot om te horen dat het minder met je ging.En ik snap dat je dan geen behoefte hebt om te fokken. Aan jezelf denken is het belangrijkste.
Zou wel heel leuk zijn om je weer wat vaker te zien hier.
Zet op reddit een met feiten gevuld stukje wat neigt naar iets pro-boers en je hebt zo 500 downvotes te pakken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Anyweezzz boeien toch?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Lief van je!
Ik snap ook niet wat voor mensen dat zijn die dat doen. Eerst dacht ik vaak verstandelijk beperkte mannen maar die hebben daar waarschijnlijk het geld helemaal niet voor. Eigenlijk zou ik daar wel eens een documentaire over willen zien welke types man zijn nou geabonneerd op een onlyfans account en waarom.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik snap vooral de mensen die maandelijks betalen aan een OnlyFans model niet
Nou het is vaak wel ontzettend zuur. Laatst Hexagon die een topic opende over wat mensen stemden voor de EU verkiezingen. Werd uiteindelijk een PVV bash topic. Toen ik er wat van zei werden al mijn posts verwijderd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat 'zuur' links vind ik dan weer een beetje kinderachtig
Precies. Even tijd voor jezelf nodig om alles op een rijtje te zetten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dit echt, was ook ff met alles klaar. en heb van alles afstand genomen reset enzo en nu gaat het wel weer met mij.
ik snap dit al te goed he? oplossing ver te zoeken soms.
je lijkt op mij, weet je bent er echt niet de enige in en durf dat zo hier toe te geven hoor openbaar/quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Lief van je!
Yep. Rechts bashen = prima. Iets negatiefs over Fransje zeggen =quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou het is vaak wel ontzettend zuur. Laatst Hexagon die een topic opende over wat mensen stemden voor de EU verkiezingen. Werd uiteindelijk een PVV bash topic. Toen ik er wat van zei werden al mijn posts verwijderd.
Reset is niets mis mee he! We zijn allemaal maar mensen met ieder hun eigen zwakheden. De volgende dag gewoon weer proberen positief te zijn en ervoor te gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dit echt, was ook ff met alles klaar. en heb van alles afstand genomen reset enzo en nu gaat het wel weer met mij.
ik snap dit al te goed he? oplossing ver te zoeken soms.
Fijn dat het weer wat beter gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies. Even tijd voor jezelf nodig om alles op een rijtje te zetten.
Precies die sfeer hangt er ook in het nl sub gedeelte van reddit.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou het is vaak wel ontzettend zuur. Laatst Hexagon die een topic opende over wat mensen stemden voor de EU verkiezingen. Werd uiteindelijk een PVV bash topic. Toen ik er wat van zei werden al mijn posts verwijderd.
Ja volgens mij zijn dat van die mensen met een FinDom fetish. Die vinden het geil om hun salaris over te maken aan zo'n model zo dat zij het kan verbrassen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat voor mensen dat zijn die dat doen. Eerst dacht ik vaak verstandelijk beperkte mannen maar die hebben daar waarschijnlijk het geld helemaal niet voor. Eigenlijk zou ik daar wel eens een documentaire over willen zien welke types man zijn nou geabonneerd op een onlyfans account en waarom.
dat is de goeie gedachte inderdaad, maar soms is die best eens lastig om in te zien?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Reset is niets mis mee he! We zijn allemaal maar mensen met ieder hun eigen zwakheden. De volgende dag gewoon weer proberen positief te zijn en ervoor te gaan.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja volgens mij zijn dat van die mensen met een FinDom fetish. Die vinden het geil om hun salaris over te maken aan zo'n model zo dat zij het kan verbrassen.
Precies. En lijden doe ik vaak alleen, kom dan wel weer als het wat beter gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
je lijkt op mij, weet je bent er echt niet de enige in en durf dat zo hier toe te geven hoor openbaar/
Denk dat we niet zoveel verschillen dan in gedachten ofzo. maarja lastig om het op te pakken is het dan altijd wel weer.
Maar ok met beetje positief denken kom je een eind soms
ik snap je, maarja ik ben ook niet de meest handige om dit uit te leggen aan de rest hier. hoewel ik denk meesten hebben altijd het beste met je voor en met mij ook (hoop ik)quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies. En lijden doe ik vaak alleen, kom dan wel weer als het wat beter gaat.
Is ook zo. Thanks Kree!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je, maarja ik ben ook niet de meest handige om dit uit te leggen aan de rest hier. hoewel ik denk meesten hebben altijd het beste met je voor en met mij ook (hoop ik)
Denk dat is goed om te weten wss.
Dat ik dat zeg wil ook niet zeggen dat het voor mij allemaal vanzelfsprekend is en dat ik nooit down ben. Maar probeer het toch wel altijd positief te maken en de leuke dingen mee te pikken en van te genieten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:39 schreef kree het volgende:
[..]
dat is de goeie gedachte inderdaad, maar soms is die best eens lastig om in te zien?
Denk voor mij en ieder ander, meeste bedoelen het goed en heb ik het niet hier Perce alleen op fok maar ook in het echt. maarja hoe leg je dingen uit enzo dat is het hekel punt voor mij. en denk ik soms van ja dat hoeven ze niet te weten
Mooie is dat hoeven en willen ze meestal niet te weten, je hoeft je niet te verantwoorden tegenover anderen, ze vinden je ok zoals je bent meestal, dat is nl eigen gevoel wat jezelf dus tegenwerkt.
Zo ervaar ik het he. en als je dat weet is het makkelijker.
kun jij wel eens helemaal verzeild raken in muziekjes of emo dingen en dan eens traantjes krijgen?quote:
goeie moed houden he? zie positieve dingen ook al zijn het kleintjes.quote:
tis soms makkelijker gezegd als gedaan en dat ben je vast met me eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat ik dat zeg wil ook niet zeggen dat het voor mij allemaal vanzelfsprekend is en dat ik nooit down ben. Maar probeer het toch wel altijd positief te maken en de leuke dingen mee te pikken en van te genieten.
Kan wel muziek luisteren maar sinds ik antidepressiva gebruik kan ik niet meer huilen. Wat wel jammer is want dat kan ook wel eens helpen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
kun jij wel eens helemaal verzeild raken in muziekjes of emo dingen en dan eens traantjes krijgen?
Ik heb daar zo last van, soms echt en je weet ik doe dit niet om te stoken he want anders zou ik zeggen alles wat ik hier vertelde slaat nergens op/.
Maar ik heb dat wel eens he echt emo enzo over dingen waar anderen zeggen an tja boeie?
Is soms moeilijk. Zit met echt lastige dingen op het moment.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
goeie moed houden he? zie positieve dingen ook al zijn het kleintjes.
Ken je deze?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
tis soms makkelijker gezegd als gedaan en dat ben je vast met me eens.
Man!quote:
eerlijke vraag?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan wel muziek luisteren maar sinds ik antidepressiva gebruik kan ik niet meer huilen. Wat wel jammer is want dat kan ook wel eens helpen.
Dat ben ik zeker met je eens. En ik snap het heel erg goed. Maar dan nog is mijn instelling, iedere dag is er weer een kans om het roer om te gooien als je niet tevreden bent met hoe het gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
tis soms makkelijker gezegd als gedaan en dat ben je vast met me eens.
Srlsy jaloers hier nu hoor!quote:
Je mag vertellen hier hoor, maar ok anders via DM ok ook. (ter info)quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is soms moeilijk. Zit met echt lastige dingen op het moment.
ga luisteren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ken je deze?
Deze helpt mij altijd door moeilijke tijden heen
Nee helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:49 schreef kree het volgende:
[..]
eerlijke vraag?
ben je dan niet bang dat je eigenlijk daardoor de persoon niet meer bent die je eigenlijk ben?
Ik heb me er van weg gehouden nl zoveel mogelijk die medicijnen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Het is/was allemaal zo kut dat ik die medicijnen voor lief neem. Ga daar ook nooit meer vanaf. Nooit meer zo down zijn als toen, en nu dan hopelijk de dwangstoornis oplossen met de medicijnen.
Vroeger wilde ik ook alles zelf doen. Maar de hoop dat ik het allemaal zelf wel kan heb ik al jaren geleden opgegeven.
Dit herken ik nogalquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan wel muziek luisteren maar sinds ik antidepressiva gebruik kan ik niet meer huilen. Wat wel jammer is want dat kan ook wel eens helpen.
snap ik niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
En om met meerdere mensen tegelijk op iemand in te hakken
Ik heb ook wel wat last met huilen de laatste tijd. En soms kan huilen gewoon heel erg opluchten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit herken ik nogal![]()
Niet dat ik echt niet meer kan huilen, maar dan moet er toch op z'n minst iemand dood zijn.
ik ken hem wel, mooi nr, luister hem ff af.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ken je deze?
Deze helpt mij altijd door moeilijke tijden heen
Aan wie dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Was ook niet aan jou gericht, Kree
okquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Was ook niet aan jou gericht, Kree
Dan misschien nog wel inderdaad. Maar ik ben gewoon niet vaak meer zo verdrietig dat ik moet huilen...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit herken ik nogal![]()
Niet dat ik echt niet meer kan huilen, maar dan moet er toch op z'n minst iemand dood zijn.
Denk dat het ook wel met leeftijd te maken heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat last met huilen de laatste tijd. En soms kan huilen gewoon heel erg opluchten.
Als ik de eindstand zie van de eredivisie dan springen de tranen al in mijn ogenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel met leeftijd te maken heeft.Je gaat toch minder snel brullen als een klein kind
Ja het zou kunnen. Ik weet het niet. Of dat je beter bent in een muur optrekken zodat het je niet meer raakt zoals vroeger?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel met leeftijd te maken heeft.Je gaat toch minder snel brullen als een klein kind
weet je ik vind het onwijs niet raar meer hoor onderhand? dat je met huilen om dingen enzo. of als het je tegenzit enzo met jezelf of gewoon ff niet meer weten wat moet je dan weer.....quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan misschien nog wel inderdaad. Maar ik ben gewoon niet vaak meer zo verdrietig dat ik moet huilen...
Vitesse-fan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als ik de eindstand zie van de eredivisie dan springen de tranen al in mijn ogen
Dan valt er niks te janken.quote:
Nee hoor, huilen vind ik ook helemaal niet raar. Het kan soms ook goed helpen. Ik heb alleen al jaren niet meer gehuild. Kan me niet meer herinneren wanneer het voor het laatst was.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:57 schreef kree het volgende:
[..]
weet je ik vind het onwijs niet raar meer hoor onderhand? dat je met huilen om dingen enzo. of als het je tegenzit enzo met jezelf of gewoon ff niet meer weten wat moet je dan weer.....
Tja ken je was psych help ook al met je toolbox nouja dat verhaal wat ze aanleren ken ik beter als hunzelf dus.
dat is het niet dus waar geluk in zit, dat uitzoeken is key.
Ik ken gelukkig alleen de weegschaalquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:59 schreef kree het volgende:
driehoekje cirkel etc. naja wie dit heeft gehad kent het denk. laat voor de rest maar gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |