Nee helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:49 schreef kree het volgende:
[..]
eerlijke vraag?
ben je dan niet bang dat je eigenlijk daardoor de persoon niet meer bent die je eigenlijk ben?
Ik heb me er van weg gehouden nl zoveel mogelijk die medicijnen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Het is/was allemaal zo kut dat ik die medicijnen voor lief neem. Ga daar ook nooit meer vanaf. Nooit meer zo down zijn als toen, en nu dan hopelijk de dwangstoornis oplossen met de medicijnen.
Vroeger wilde ik ook alles zelf doen. Maar de hoop dat ik het allemaal zelf wel kan heb ik al jaren geleden opgegeven.
Dit herken ik nogalquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan wel muziek luisteren maar sinds ik antidepressiva gebruik kan ik niet meer huilen. Wat wel jammer is want dat kan ook wel eens helpen.
snap ik niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
En om met meerdere mensen tegelijk op iemand in te hakken
Ik heb ook wel wat last met huilen de laatste tijd. En soms kan huilen gewoon heel erg opluchten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit herken ik nogal![]()
Niet dat ik echt niet meer kan huilen, maar dan moet er toch op z'n minst iemand dood zijn.
ik ken hem wel, mooi nr, luister hem ff af.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ken je deze?
Deze helpt mij altijd door moeilijke tijden heen
Aan wie dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Was ook niet aan jou gericht, Kree
okquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Was ook niet aan jou gericht, Kree
Dan misschien nog wel inderdaad. Maar ik ben gewoon niet vaak meer zo verdrietig dat ik moet huilen...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit herken ik nogal![]()
Niet dat ik echt niet meer kan huilen, maar dan moet er toch op z'n minst iemand dood zijn.
Denk dat het ook wel met leeftijd te maken heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat last met huilen de laatste tijd. En soms kan huilen gewoon heel erg opluchten.
Als ik de eindstand zie van de eredivisie dan springen de tranen al in mijn ogenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel met leeftijd te maken heeft.Je gaat toch minder snel brullen als een klein kind
Ja het zou kunnen. Ik weet het niet. Of dat je beter bent in een muur optrekken zodat het je niet meer raakt zoals vroeger?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel met leeftijd te maken heeft.Je gaat toch minder snel brullen als een klein kind
weet je ik vind het onwijs niet raar meer hoor onderhand? dat je met huilen om dingen enzo. of als het je tegenzit enzo met jezelf of gewoon ff niet meer weten wat moet je dan weer.....quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan misschien nog wel inderdaad. Maar ik ben gewoon niet vaak meer zo verdrietig dat ik moet huilen...
Vitesse-fan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als ik de eindstand zie van de eredivisie dan springen de tranen al in mijn ogen
Dan valt er niks te janken.quote:
Nee hoor, huilen vind ik ook helemaal niet raar. Het kan soms ook goed helpen. Ik heb alleen al jaren niet meer gehuild. Kan me niet meer herinneren wanneer het voor het laatst was.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:57 schreef kree het volgende:
[..]
weet je ik vind het onwijs niet raar meer hoor onderhand? dat je met huilen om dingen enzo. of als het je tegenzit enzo met jezelf of gewoon ff niet meer weten wat moet je dan weer.....
Tja ken je was psych help ook al met je toolbox nouja dat verhaal wat ze aanleren ken ik beter als hunzelf dus.
dat is het niet dus waar geluk in zit, dat uitzoeken is key.
Ik ken gelukkig alleen de weegschaalquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:59 schreef kree het volgende:
driehoekje cirkel etc. naja wie dit heeft gehad kent het denk. laat voor de rest maar gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |