ik snap je, maarja ik ben ook niet de meest handige om dit uit te leggen aan de rest hier. hoewel ik denk meesten hebben altijd het beste met je voor en met mij ook (hoop ik)quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies. En lijden doe ik vaak alleen, kom dan wel weer als het wat beter gaat.
Is ook zo. Thanks Kree!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je, maarja ik ben ook niet de meest handige om dit uit te leggen aan de rest hier. hoewel ik denk meesten hebben altijd het beste met je voor en met mij ook (hoop ik)
Denk dat is goed om te weten wss.
Dat ik dat zeg wil ook niet zeggen dat het voor mij allemaal vanzelfsprekend is en dat ik nooit down ben. Maar probeer het toch wel altijd positief te maken en de leuke dingen mee te pikken en van te genieten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:39 schreef kree het volgende:
[..]
dat is de goeie gedachte inderdaad, maar soms is die best eens lastig om in te zien?
Denk voor mij en ieder ander, meeste bedoelen het goed en heb ik het niet hier Perce alleen op fok maar ook in het echt. maarja hoe leg je dingen uit enzo dat is het hekel punt voor mij. en denk ik soms van ja dat hoeven ze niet te weten
Mooie is dat hoeven en willen ze meestal niet te weten, je hoeft je niet te verantwoorden tegenover anderen, ze vinden je ok zoals je bent meestal, dat is nl eigen gevoel wat jezelf dus tegenwerkt.
Zo ervaar ik het he. en als je dat weet is het makkelijker.
kun jij wel eens helemaal verzeild raken in muziekjes of emo dingen en dan eens traantjes krijgen?quote:
goeie moed houden he? zie positieve dingen ook al zijn het kleintjes.quote:
tis soms makkelijker gezegd als gedaan en dat ben je vast met me eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat ik dat zeg wil ook niet zeggen dat het voor mij allemaal vanzelfsprekend is en dat ik nooit down ben. Maar probeer het toch wel altijd positief te maken en de leuke dingen mee te pikken en van te genieten.
Kan wel muziek luisteren maar sinds ik antidepressiva gebruik kan ik niet meer huilen. Wat wel jammer is want dat kan ook wel eens helpen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
kun jij wel eens helemaal verzeild raken in muziekjes of emo dingen en dan eens traantjes krijgen?
Ik heb daar zo last van, soms echt en je weet ik doe dit niet om te stoken he want anders zou ik zeggen alles wat ik hier vertelde slaat nergens op/.
Maar ik heb dat wel eens he echt emo enzo over dingen waar anderen zeggen an tja boeie?
Is soms moeilijk. Zit met echt lastige dingen op het moment.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
goeie moed houden he? zie positieve dingen ook al zijn het kleintjes.
Ken je deze?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
tis soms makkelijker gezegd als gedaan en dat ben je vast met me eens.
Man!quote:
eerlijke vraag?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan wel muziek luisteren maar sinds ik antidepressiva gebruik kan ik niet meer huilen. Wat wel jammer is want dat kan ook wel eens helpen.
Dat ben ik zeker met je eens. En ik snap het heel erg goed. Maar dan nog is mijn instelling, iedere dag is er weer een kans om het roer om te gooien als je niet tevreden bent met hoe het gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
tis soms makkelijker gezegd als gedaan en dat ben je vast met me eens.
Srlsy jaloers hier nu hoor!quote:
Je mag vertellen hier hoor, maar ok anders via DM ok ook. (ter info)quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is soms moeilijk. Zit met echt lastige dingen op het moment.
ga luisteren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ken je deze?
Deze helpt mij altijd door moeilijke tijden heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |