Die nl sub op reddit is inderdaad verschrikkelijk.quote:
Dat ligt er ook wel aan waar je komt. NWS is mijns inziens vrij rechts, maar POL is dan weer gigantisch zuur links.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat reddit behoorlijk rechts wasValt me dan weer mee
![]()
Ik kom er weleens maar snap weinig van reddit , heb me er ook niet echt in verdiept.
Anyweezzz boeien toch?
Als je in een topic 'ergens' op FOK! zegt dat je pro Palestina bent word je weggezet als antisemiet.
reddit sucks, ik zou daar nooit hebben kunnen vertellen in topics en verhaal als ik hier deed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Ik kom er weleens maar snap weinig van reddit , heb me er ook niet echt in verdiept.
Anyweezzz boeien toch?
Als je in een topic 'ergens' op FOK! zegt dat je pro Palestina bent word je weggezet als antisemiet.
eensquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die nl sub op reddit is inderdaad verschrikkelijk.
Zie het wel eens voorbij komen maar reageer bewust niet. Net als die tokkies op marktplaats sub.
Echt rot om te horen dat het minder met je ging.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ging even wat minder helaas. Had niet echt behoefte om te fokken even. Maar hopelijk kan ik er nu weer wat vaker zijn
Bedankt voor de interesse Shii, doet me goed!
Ik snap de lol van dat live gaan en zo iets als onlyfans ook niet allemaal aandachtsgeile mensen die dan met zogenaamd leuk en interessant doen donaties etc krijgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis allemaal filmpjes en live ja![]()
En als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel live en filmpjes.
Forums vond ik nou juist super relaxed omdat je daar lekker op het gemak je shit neer kan zetten en er geen geluid aan te pas komt
Dat 'zuur' links vind ik dan weer een beetje kinderachtigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat ligt er ook wel aan waar je komt. NWS is mijns inziens vrij rechts, maar POL is dan weer gigantisch zuur links.
Ik snap vooral de mensen die maandelijks betalen aan een OnlyFans model nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap de lol van dat live gaan en zo iets als onlyfans ook niet allemaal aandachtsgeile mensen die dan met zogenaamd leuk en interessant doen donaties etc krijgen.
ik snap dit echt, was ook ff met alles klaar. en heb van alles afstand genomen reset enzo en nu gaat het wel weer met mij.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Echt rot om te horen dat het minder met je ging.En ik snap dat je dan geen behoefte hebt om te fokken. Aan jezelf denken is het belangrijkste.
Zou wel heel leuk zijn om je weer wat vaker te zien hier.
Ik ga mijn best doen. Lief van je!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Echt rot om te horen dat het minder met je ging.En ik snap dat je dan geen behoefte hebt om te fokken. Aan jezelf denken is het belangrijkste.
Zou wel heel leuk zijn om je weer wat vaker te zien hier.
Zet op reddit een met feiten gevuld stukje wat neigt naar iets pro-boers en je hebt zo 500 downvotes te pakken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Anyweezzz boeien toch?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Lief van je!
Ik snap ook niet wat voor mensen dat zijn die dat doen. Eerst dacht ik vaak verstandelijk beperkte mannen maar die hebben daar waarschijnlijk het geld helemaal niet voor. Eigenlijk zou ik daar wel eens een documentaire over willen zien welke types man zijn nou geabonneerd op een onlyfans account en waarom.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik snap vooral de mensen die maandelijks betalen aan een OnlyFans model niet
Nou het is vaak wel ontzettend zuur. Laatst Hexagon die een topic opende over wat mensen stemden voor de EU verkiezingen. Werd uiteindelijk een PVV bash topic. Toen ik er wat van zei werden al mijn posts verwijderd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat 'zuur' links vind ik dan weer een beetje kinderachtig
Precies. Even tijd voor jezelf nodig om alles op een rijtje te zetten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dit echt, was ook ff met alles klaar. en heb van alles afstand genomen reset enzo en nu gaat het wel weer met mij.
ik snap dit al te goed he? oplossing ver te zoeken soms.
je lijkt op mij, weet je bent er echt niet de enige in en durf dat zo hier toe te geven hoor openbaar/quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Lief van je!
Yep. Rechts bashen = prima. Iets negatiefs over Fransje zeggen =quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou het is vaak wel ontzettend zuur. Laatst Hexagon die een topic opende over wat mensen stemden voor de EU verkiezingen. Werd uiteindelijk een PVV bash topic. Toen ik er wat van zei werden al mijn posts verwijderd.
Reset is niets mis mee he! We zijn allemaal maar mensen met ieder hun eigen zwakheden. De volgende dag gewoon weer proberen positief te zijn en ervoor te gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dit echt, was ook ff met alles klaar. en heb van alles afstand genomen reset enzo en nu gaat het wel weer met mij.
ik snap dit al te goed he? oplossing ver te zoeken soms.
Fijn dat het weer wat beter gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies. Even tijd voor jezelf nodig om alles op een rijtje te zetten.
Precies die sfeer hangt er ook in het nl sub gedeelte van reddit.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou het is vaak wel ontzettend zuur. Laatst Hexagon die een topic opende over wat mensen stemden voor de EU verkiezingen. Werd uiteindelijk een PVV bash topic. Toen ik er wat van zei werden al mijn posts verwijderd.
Ja volgens mij zijn dat van die mensen met een FinDom fetish. Die vinden het geil om hun salaris over te maken aan zo'n model zo dat zij het kan verbrassen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat voor mensen dat zijn die dat doen. Eerst dacht ik vaak verstandelijk beperkte mannen maar die hebben daar waarschijnlijk het geld helemaal niet voor. Eigenlijk zou ik daar wel eens een documentaire over willen zien welke types man zijn nou geabonneerd op een onlyfans account en waarom.
dat is de goeie gedachte inderdaad, maar soms is die best eens lastig om in te zien?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Reset is niets mis mee he! We zijn allemaal maar mensen met ieder hun eigen zwakheden. De volgende dag gewoon weer proberen positief te zijn en ervoor te gaan.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja volgens mij zijn dat van die mensen met een FinDom fetish. Die vinden het geil om hun salaris over te maken aan zo'n model zo dat zij het kan verbrassen.
Precies. En lijden doe ik vaak alleen, kom dan wel weer als het wat beter gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
je lijkt op mij, weet je bent er echt niet de enige in en durf dat zo hier toe te geven hoor openbaar/
Denk dat we niet zoveel verschillen dan in gedachten ofzo. maarja lastig om het op te pakken is het dan altijd wel weer.
Maar ok met beetje positief denken kom je een eind soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |