abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:29:46 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213750148
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:26 schreef kree het volgende:
1 kritisch ding en gelijk gebaand. :')
Die nl sub op reddit is inderdaad verschrikkelijk.
Zie het wel eens voorbij komen maar reageer bewust niet. Net als die tokkies op marktplaats sub.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213750149
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:28 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik dacht dat reddit behoorlijk rechts was :o Valt me dan weer mee :+
Ik kom er weleens maar snap weinig van reddit , heb me er ook niet echt in verdiept.
Anyweezzz boeien toch?

Als je in een topic 'ergens' op FOK! zegt dat je pro Palestina bent word je weggezet als antisemiet. |:)
Dat ligt er ook wel aan waar je komt. NWS is mijns inziens vrij rechts, maar POL is dan weer gigantisch zuur links.
pi_213750150
quote:

[..]
Ik kom er weleens maar snap weinig van reddit , heb me er ook niet echt in verdiept.
Anyweezzz boeien toch?

Als je in een topic 'ergens' op FOK! zegt dat je pro Palestina bent word je weggezet als antisemiet. |:)
reddit sucks, ik zou daar nooit hebben kunnen vertellen in topics en verhaal als ik hier deed.

Net zo goed hier ook kritiek hoor, maar als ik dat op reddit zou doen? naja de down votes etc niemand leest meer joh, dat is het verschil. dit is synchroon. reddit niet.
Do what you love, love what you do!
pi_213750151
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Die nl sub op reddit is inderdaad verschrikkelijk.
Zie het wel eens voorbij komen maar reageer bewust niet. Net als die tokkies op marktplaats sub.
eens
pi_213750153
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:26 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja ging even wat minder helaas. Had niet echt behoefte om te fokken even. Maar hopelijk kan ik er nu weer wat vaker zijn ^O^

Bedankt voor de interesse Shii, doet me goed! ^O^
Echt rot om te horen dat het minder met je ging. -O- En ik snap dat je dan geen behoefte hebt om te fokken. Aan jezelf denken is het belangrijkste. *; Zou wel heel leuk zijn om je weer wat vaker te zien hier. O+
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:32:18 #231
268260 Dr.Mikey
pi_213750155
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Tis allemaal filmpjes en live ja :D

En als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel live en filmpjes.

Forums vond ik nou juist super relaxed omdat je daar lekker op het gemak je shit neer kan zetten en er geen geluid aan te pas komt :T
Ik snap de lol van dat live gaan en zo iets als onlyfans ook niet allemaal aandachtsgeile mensen die dan met zogenaamd leuk en interessant doen donaties etc krijgen.
R.I.P DTS.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:32:32 #232
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_213750156
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:29 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Dat ligt er ook wel aan waar je komt. NWS is mijns inziens vrij rechts, maar POL is dan weer gigantisch zuur links.
Dat 'zuur' links vind ik dan weer een beetje kinderachtig :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213750157
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik snap de lol van dat live gaan en zo iets als onlyfans ook niet allemaal aandachtsgeile mensen die dan met zogenaamd leuk en interessant doen donaties etc krijgen.
Ik snap vooral de mensen die maandelijks betalen aan een OnlyFans model niet :P
pi_213750158
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:31 schreef Shii het volgende:

[..]
Echt rot om te horen dat het minder met je ging. -O- En ik snap dat je dan geen behoefte hebt om te fokken. Aan jezelf denken is het belangrijkste. *; Zou wel heel leuk zijn om je weer wat vaker te zien hier. O+
ik snap dit echt, was ook ff met alles klaar. en heb van alles afstand genomen reset enzo en nu gaat het wel weer met mij.
ik snap dit al te goed he? oplossing ver te zoeken soms.
pi_213750159
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:31 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik ga mijn best doen. Lief van je!
pi_213750160
quote:

[..]
Anyweezzz boeien toch?

Zet op reddit een met feiten gevuld stukje wat neigt naar iets pro-boers en je hebt zo 500 downvotes te pakken.

Iemand die zegt 'afab' en hop, 500 upvoted
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:34:57 #238
268260 Dr.Mikey
pi_213750163
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:32 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ik snap vooral de mensen die maandelijks betalen aan een OnlyFans model niet :P
Ik snap ook niet wat voor mensen dat zijn die dat doen. Eerst dacht ik vaak verstandelijk beperkte mannen maar die hebben daar waarschijnlijk het geld helemaal niet voor. Eigenlijk zou ik daar wel eens een documentaire over willen zien welke types man zijn nou geabonneerd op een onlyfans account en waarom.
R.I.P DTS.
pi_213750164
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat 'zuur' links vind ik dan weer een beetje kinderachtig :?
Nou het is vaak wel ontzettend zuur. Laatst Hexagon die een topic opende over wat mensen stemden voor de EU verkiezingen. Werd uiteindelijk een PVV bash topic. Toen ik er wat van zei werden al mijn posts verwijderd.
pi_213750166
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef kree het volgende:

[..]
ik snap dit echt, was ook ff met alles klaar. en heb van alles afstand genomen reset enzo en nu gaat het wel weer met mij.
Precies. Even tijd voor jezelf nodig om alles op een rijtje te zetten.
pi_213750167
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ik ga mijn best doen. Lief van je!
je lijkt op mij, weet je bent er echt niet de enige in en durf dat zo hier toe te geven hoor openbaar/

Denk dat we niet zoveel verschillen dan in gedachten ofzo. maarja lastig om het op te pakken is het dan altijd wel weer.
Maar ok met beetje positief denken kom je een eind soms :)
pi_213750168
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:35 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Nou het is vaak wel ontzettend zuur. Laatst Hexagon die een topic opende over wat mensen stemden voor de EU verkiezingen. Werd uiteindelijk een PVV bash topic. Toen ik er wat van zei werden al mijn posts verwijderd.
Yep. Rechts bashen = prima. Iets negatiefs over Fransje zeggen = :o FOEI
pi_213750170
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:33 schreef kree het volgende:

[..]
Reset is niets mis mee he! We zijn allemaal maar mensen met ieder hun eigen zwakheden. De volgende dag gewoon weer proberen positief te zijn en ervoor te gaan. ^O^
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:36:56 #244
268260 Dr.Mikey
pi_213750171
quote:

[..]
Precies. Even tijd voor jezelf nodig om alles op een rijtje te zetten.
Fijn dat het weer wat beter gaat. :Y
R.I.P DTS.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:37:46 #245
268260 Dr.Mikey
pi_213750172
quote:

[..]
Precies die sfeer hangt er ook in het nl sub gedeelte van reddit.
R.I.P DTS.
pi_213750173
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:34 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik snap ook niet wat voor mensen dat zijn die dat doen. Eerst dacht ik vaak verstandelijk beperkte mannen maar die hebben daar waarschijnlijk het geld helemaal niet voor. Eigenlijk zou ik daar wel eens een documentaire over willen zien welke types man zijn nou geabonneerd op een onlyfans account en waarom.
Ja volgens mij zijn dat van die mensen met een FinDom fetish. Die vinden het geil om hun salaris over te maken aan zo'n model zo dat zij het kan verbrassen. :P
pi_213750174
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:36 schreef Shii het volgende:

[..]
Reset is niets mis mee he! We zijn allemaal maar mensen met ieder hun eigen zwakheden. De volgende dag gewoon weer proberen positief te zijn en ervoor te gaan. ^O^
dat is de goeie gedachte inderdaad, maar soms is die best eens lastig om in te zien?
Denk voor mij en ieder ander, meeste bedoelen het goed en heb ik het niet hier Perce alleen op fok maar ook in het echt. maarja hoe leg je dingen uit enzo dat is het hekel punt voor mij. en denk ik soms van ja dat hoeven ze niet te weten

Mooie is dat hoeven en willen ze meestal niet te weten, je hoeft je niet te verantwoorden tegenover anderen, ze vinden je ok zoals je bent meestal, dat is nl eigen gevoel wat jezelf dus tegenwerkt.

Zo ervaar ik het he. en als je dat weet is het makkelijker.
pi_213750175
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:38 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja volgens mij zijn dat van die mensen met een FinDom fetish. Die vinden het geil om hun salaris over te maken aan zo'n model zo dat zij het kan verbrassen. :P
:o

Mijn god.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_213750176
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_213750177
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:35 schreef kree het volgende:

[..]
je lijkt op mij, weet je bent er echt niet de enige in en durf dat zo hier toe te geven hoor openbaar/

Denk dat we niet zoveel verschillen dan in gedachten ofzo. maarja lastig om het op te pakken is het dan altijd wel weer.
Maar ok met beetje positief denken kom je een eind soms :)
Precies. En lijden doe ik vaak alleen, kom dan wel weer als het wat beter gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')