abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213750120
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Oh dat wist ik niet!
Nu is een forum inderdaad niet meer interessant om over te kopen. Komt door dingen als X Facebook Instagram tik-tok Reddit etc. Vroeger had elk bedrijf ook een eigen website nu hebben ze een Instagram pagina en een tik-tok account.
Reddit heeft volgens mij ook nog nooit winst gemaakt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_213750122
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:13 schreef Shii het volgende:

[..]
Oh fijn dat het op het moment wel goed is. ^O^ Hopelijk gaat het wel van matig naar beter. O+

Met mij gaat het goed hoor. Lekker even genieten van het weekend.
Ja zit net de te denken. Dit is het eerste moment sinds weken dat het weer een beetje goed gaat. Erg blij mee.

Lekker genieten ShiI! Heb je goed! ^O^
pi_213750123
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:15 schreef DJMO het volgende:

[..]
Het staat gewoon in de schriftelijke overdracht, maar ze lezen niks, ze volgen blind de vaste regels op. Ik was naar m'n kamer gegaan, maar voelde de sluimerende hoofdpijn ineens wat stekenderr worden. Ben dus pissig paracetamol gaan halen. Toen bood ze wel meteen excuses aan want ik had gelijk) maar daar koop ik niks voor verder. Over een uurtje of zes godzijdank 36 uur met verlof.
Nou ja, dat bedoel ik dus. Zo'n overdracht leest bijna niemand. En zo gaat het overal hoor. :@

Vekker met lervof taan goch :+ :*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:17:21 #204
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_213750124
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het was toch Reddit missie om een zero sum platform te bouwen waarbij ze geen verlies en geen winst draaide maar alles terug in de website te steken om het grote doel te dienen?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_213750125
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:17 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Het was toch Reddit missie om een zero sum platform te bouwen waarbij ze geen verlies en geen winst draaide maar alles terug in de website te steken om het grote doel te dienen?
Niet helemaal gelukt geloof ik :D
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:17:49 #206
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_213750126
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213750127
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:17 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
ik vond er gelijk al geen reet aan 1 keer beetje kritisch en ik was gebande uit NL deel ervan. fucking hell mietjes. niks zoals fok, hier kan ik iig nog wat zeggen, hahahaha
Do what you love, love what you do!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 1 juni 2024 @ 03:19:39 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_213750128
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Nou ja, dat bedoel ik dus. Zo'n overdracht leest bijna niemand. En zo gaat het overal hoor. :@

Vekker met lervof taan goch :+ :*
S ik zondagavond terugkom hang ik een briefje op de deur. Mij niet storen, orders van de arts, lees de instructies in de overdracht maar.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_213750129
Als je op de Nederlandse subreddits zegt dat je niet links gestemd hebt, dan wordt je massaal gedownvote.
pi_213750130
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:16 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja zit net de te denken. Dit is het eerste moment sinds weken dat het weer een beetje goed gaat. Erg blij mee.

Lekker genieten ShiI! Heb je goed! ^O^
Het viel me wel op dat ik je even niet meer heb zien posten, maar ik ben niet iemand die dat snel zal benoemen als ik iemand mis op het forum. Maar dat wil niet zeggen dat het me niet interesseert hoor. Maar goed dat je er weer even bent. O+ En super dat het weer een beetje goed gaat. *;
pi_213750131
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:19 schreef DJMO het volgende:

[..]
S ik zondagavond terugkom hang ik een briefje op de deur. Mij niet storen, orders van de arts, lees de instructies in de overdracht maar.
:B :"Let DJMO sleep! TJILP!"
):O :"Sleep for DJMOOOOOOOOOH!"
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:21:14 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213750132
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Was toch een rel over vorig jaar dat ze daarom advertenties zijn gaan toestaan?
Ding is meer door de opkomst van sociale media is het vrije internet weg en daarmee zijn ook dingen als forums en chatboxen verdwenen. Vroeger kon iedereen over haar of zijn hobby een leuke website bouwen mooie tijden waren dat dan had Tafeltennis vereniging de groene Peddel uit Raalte gewoon een eigen website. En karper vissers tot aan wandelclub de rode broek hadden een eigen forum zulke dingen mis ik wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213750135
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je op de Nederlandse subreddits zegt dat je niet links gestemd hebt, dan wordt je massaal gedownvote.
idd hypocriet zooitje en met een paar tiener pubers gemodereerd. fuck it
pi_213750136
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ding is meer door de opkomst van sociale media is het vrije internet weg en daarmee zijn ook dingen als forums en chatboxen verdwenen. Vroeger kon iedereen over haar of zijn hobby een leuke website bouwen mooie tijden waren dat dan had Tafeltennis vereniging de groene Peddel uit Raalte gewoon een eigen website. En karper vissers tot aan wandelclub de rode broek hadden een eigen forum zulke dingen mis ik wel.
Dat al die fora helemaal dood bloeden vind ik ook wel apart. Facebookgroepen hebben het voor een deel overgenomen maar die halen absoluut niet het niveau van een dedicated forum. Of het nou over de karper vangen of wandelen met een rode broek gaat.

Ik kwam altijd veel op techfora en dat is ook gewoon een ramp tegenwoordig.
pi_213750137
Reddit heeft wel nut btw om dingen te vinden maar het is meer internationaal en denk je kun je mss in NL deel ervan terecht nog ff om te praten.........

dikke bs man.
pi_213750138
1 kritisch ding en gelijk gebaand. :')
pi_213750139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:20 schreef Shii het volgende:

[..]
Het viel me wel op dat ik je even niet meer heb zien posten, maar ik ben niet iemand die dat snel zal benoemen als ik iemand mis op het forum. Maar dat wil niet zeggen dat het me niet interesseert hoor. Maar goed dat je er weer even bent. O+ En super dat het weer een beetje goed gaat. *;
Ja ging even wat minder helaas. Had niet echt behoefte om te fokken even. Maar hopelijk kan ik er nu weer wat vaker zijn ^O^

Bedankt voor de interesse Shii, doet me goed! ^O^
pi_213750140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Reddit zat altijd al vol met ads
pi_213750141
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:26 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja ging even wat minder helaas. Had niet echt behoefte om te fokken even. Maar hopelijk kan ik er nu weer wat vaker zijn ^O^

Bedankt voor de interesse Shii, doet me goed! ^O^
:K KW :W
pi_213750142
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dat al die fora helemaal dood bloeden vind ik ook wel apart. Facebookgroepen hebben het voor een deel overgenomen maar die halen absoluut niet het niveau van een dedicated forum. Of het nou over de karper vangen of wandelen met een rode broek gaat.

Facebook is ook dood al onderhand, ze hebben het nog niet door alleen
pi_213750143
Kan je toch beter gewoon ff lekker wat bolken en punters pakken in DTS _O_ :B ):O
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:28:07 #222
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_213750144
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik dacht dat reddit behoorlijk rechts was :o Valt me dan weer mee :+
Ik kom er weleens maar snap weinig van reddit , heb me er ook niet echt in verdiept.
Anyweezzz boeien toch?

Als je in een topic 'ergens' op FOK! zegt dat je pro Palestina bent word je weggezet als antisemiet. |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 1 juni 2024 @ 03:28:09 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213750145
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook wel een andere tijden generatie dingetje is. Tegenwoordig zit de nieuwe generatie liever live en TikTok filmpjes te kijken. Echt anoniem zijn is ook niet meer helemaal de bedoeling op het internet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213750146
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:27 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
:K KW :W
Hey AS! :W

Hoe gaat het met jou?
pi_213750147
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik denk dat het ook wel een andere tijden generatie dingetje is. Tegenwoordig zit de nieuwe generatie liever live en TikTok filmpjes te kijken. Echt anoniem zijn is ook niet meer helemaal de bedoeling op het internet.
Tis allemaal filmpjes en live ja :D

En als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel live en filmpjes.

Forums vond ik nou juist super relaxed omdat je daar lekker op het gemak je shit neer kan zetten en er geen geluid aan te pas komt :T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')