Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2024 16:22:56 ]![]()
We moeten zijn Nederlands steeds een beetje bijschafen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:21 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nja ik begrijp meestal wel wat ie zegt,maar nu ook niet met die ene bericht
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Waarom nou weer zo onaardigquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is ook "ontzettend veel doen"![]()
Niet klagen straks dat je hoofdpijn hebt en misselijk bent
♡♡♡♡![]()
Soms een beetje meerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We moeten zijn Nederlands steeds een beetje bijschafen.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Maily weet raad.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik ook.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De baas is van huis, dus je weet het dan wel
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goede raad = niet klagen hequote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Het is niet onaardig bedoeld.
Meer als "goede raad"
Haha
Leuk♡♡♡♡![]()
Daar hebben we hier helaas niets aanquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Haal haar even op dan.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lekker op tafel dansen toch.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
De baas is van huis, dus je weet het dan wel"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Weet niet waar haar huis woontquote:![]()
O ja dat weet ik wel. Maar beetje te ver scoormobielenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga zo stiekem naar de boekenwinkel na werktijd
Trotste mama van Ambar
Opvoeren dat ding van jou.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik mis fatsoenlijke boekenwinkels.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo stiekem naar de boekenwinkel na werktijd"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nu is het niet stiekem meerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo stiekem naar de boekenwinkel na werktijd![]()
Mag tot 45km/u zag ik laatst. bizarquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Niets is stiekem meer, want google weet allesquote:Trotste mama van Ambar
Waar ze veel keus hebben en een groot 2ehands aanbodquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee, goudvissen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
'Bovenstaand probleem'...?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker
Lukt niet altijd
Is maar deel v bovenstaand probleem
Dat je zo veel moet doen? Want ik begrijp je helemaal niet...
En ik heb heus teruggelezen.... en verderop ook
Stress kan idd zorgen voor moeizaam slapen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Smaken goudenvissen eigenlijk een beetje?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Geen idee glijden zo naar binnen, proef je amperquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Smaken goudenvissen eigenlijk een beetje?Trotste mama van Ambar
In je keelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee glijden zo naar binnen, proef je amper![]()
Een scootmobiel? Die mogen niet harder dan 15 en willen ze ook nog gaan verlagen naar 12quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
12 km/h is nog steeds te hard. 1,2 is beter.
Grapje dit dat.Trotste mama van Ambar
Dat ik moe ben en teveel moet doenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:31 schreef Sally het volgende:
[..]
'Bovenstaand probleem'...?
Dat je zo veel moet doen? Want ik begrijp je helemaal niet...
En ik heb heus teruggelezen.... en verderop ook
Stress kan idd zorgen voor moeizaam slapen.♡♡♡♡![]()
Tostie is wel een goed plan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Met ketchup.quote:
Dat is nog langzamer dan een slakquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
12 km/h is nog steeds te hard. 1,2 is beter.
Grapje dit dat.
Gebakken aardappeltjes met sla en komkommersalade en gekookt ei hier (net op)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
wat heeft JustinK gedaan deze maand om zoveel score te krijgenGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Ja maar... niet slapen veroorzaakt moe.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ik moe ben en teveel moet doen
Teveel moeten doen, kan ook moe veroorzaken![]()
Zou toch beginnen met 's nachts slapen, en niet online zijn...
Als de oorzaak van het niet in slaap vallen ligt bij de stress of zorgen en piekeren, dan hoort dat uiteraard eerst aangepakt te worden.
Maar ehm, zoals gezegd heb ik heus het beste met je voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bolkenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:47 schreef Metalfrost het volgende:
wat heeft JustinK gedaan deze maand om zoveel score te krijgen![]()
bolken, stalken, he @JustinKquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:47 schreef Metalfrost het volgende:
wat heeft JustinK gedaan deze maand om zoveel score te krijgen![]()
![]()
Morgen naar de markt om kaas te halen voor tosti's.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
je kunt ook gewoon naar de winkelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen naar de markt om kaas te halen voor tosti's.
tenzij markt de voorkeur heeftGoogle is your friend, abuse your friends![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar... niet slapen veroorzaakt moe.
Als de oorzaak van het niet in slaap vallen ligt bij de stress of zorgen en piekeren, dan hoort dat uiteraard eerst aangepakt te worden.
Maar ehm, zoals gezegd heb ik heus het beste met je voor.Dat nachtbraken doe ik ook niet meer. Slaap is heel belangrijk idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar... niet slapen veroorzaakt moe.
Maar ehm, zoals gezegd heb ik heus het beste met je voor.Het slapen is niet het grootste probleem iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Ik heb genoeg kaas,vers van de marktquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen naar de markt om kaas te halen voor tosti's.
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Oei lekker.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het slapen is niet het grootste probleem idd
Ik zie je hier zó vaak online in de nacht, dat kan niet gezond zijn.
(en dat ik hier dan rondhang: ik kan dat want ik hoef niet zo vroeg op).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Proost!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:52 schreef Bally-b het volgende:
Draadjesvlees uit de snelkookpan maken zo![]()
Eerst maar even een![]()
![]()
Eetsmakelijk alvastquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:52 schreef Bally-b het volgende:
Eerst maar even een![]()
![]()
Bier.
Oeh.. moeilijk hoor!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:52 schreef Bally-b het volgende:
Eerst maar even een
Ga ik bij jou eten?![]()
Of met mn ouders () uit eten....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh.. moeilijk hoor!
Ga ik bij jou eten?![]()
Of met mn ouders () uit eten....
![]()
![]()
Voor een positie in mijn team gaan we volgende week iemand interviewen die zich "dev" noemt (volledige voornaam Devdatta). Ik ga zo confused worden![]()
![]()
Hee Justin! Gefeliciteerd met je daverende overwinning. Hands down gewonnen.quote:
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:55 schreef devzero het volgende:
Voor een positie in mijn team gaan we volgende week iemand interviewen die zich "dev" noemt (volledige voornaam Devdatta). Ik ga zo confused worden
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:55 schreef devzero het volgende:
Voor een positie in mijn team gaan we volgende week iemand interviewen die zich "dev" noemt (volledige voornaam Devdatta). Ik ga zo confused worden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Thx manquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Justin! Gefeliciteerd met je daverende overwinning. Hands down gewonnen.![]()
![]()
Ik zo een broodje döner bestellen(zonder sla en konijnenvoer)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die is altijd lekkerquote:
Ik moet nog naar de winkel, niets meer in de koelkast. Eens kijken. Misschien een Pozza? Of toch wat anders...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:58 schreef DJMO het volgende:
Ik zo een broodje döner bestellen(zonder sla en konijnenvoer)
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ziedend.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Boerman is boos, rookmelder is de hele nacht afgegaanCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Lekker draadjes vlees. IK heb het van de week ook gemaakt. Ik braad hem altijd aan in de pan en zet hem dan bijna de hele dag op zo peteroliestelltjes, waar ik dan geen peterolie in doe maar lampen olie, dat stinkt nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:52 schreef Bally-b het volgende:
Eerst maar even eenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel irritant geluidquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Boerman is boos, rookmelder is de hele nacht afgegaan
A alweerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:56 schreef CrazyMind het volgende:
Zo maar ff pilletje pakken, heb hoofdpijn..
Ik ga op huis op aan via de boekenwinkel
Trotste mama van Ambar
Tot zoquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga op huis op aan via de boekenwinkel
Succes..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga op huis op aan via de boekenwinkel![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga op huis op aan via de boekenwinkelDikke pil halenquote:![]()
![]()
Idd ff aanbraden en dan 45 min in de snelkookpan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker draadjes vlees. IK heb het van de week ook gemaakt. Ik braad hem altijd aan in de pan en zet hem dan bijna de hele dag op zo peteroliestelltjes, waar ik dan geen peterolie in doe maar lampen olie, dat stinkt niet
En ff beetje knoflook erbij snipperen
Fijne avond![]()
![]()
Doe je wel stiekem?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga op huis op aan via de boekenwinkel![]()
Maar hoezo ging jouw brandalarm af?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet ie ook maar op vakantie gaan
Oh shitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Boerman is boos, rookmelder is de hele nacht afgegaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Iedere keer is er een teveelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:03 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nou is al weer even geleden volgens mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet?
Ik zie je hier zó vaak online in de nacht, dat kan niet gezond zijn.
(en dat ik hier dan rondhang: ik kan dat want ik hoef niet zo vroeg op).
♡♡♡♡![]()
JIj ook een fijne avond, en eet smakelijk strakkiesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:05 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Idd ff aanbraden en dan 45 min in de snelkookpan.
En ff beetje knoflook erbij snipperen
Fijne avond
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een scootmobiel? Die mogen niet harder dan 15 en willen ze ook nog gaan verlagen naar 1245 dusquote:Wat is een gehandicaptenvoertuig?
Een gehandicaptenvoertuig is een voertuig voor mensen met een handicap.
Het is niet breder is dan 1,10 meter. Een gehandicaptenvoertuig met een motor mag niet harder rijden dan 45 kilometer per uur.
Bestuurders van een gehandicaptenvoertuig vormen in de wet een speciale categorie van weggebruikers. Daarvoor gelden andere regels.
Ook als u geen handicap heeft, mag u met een gehandicaptenvoertuig rijden.
Soorten gehandicaptenvoertuigen
Een scootmobiel is een gehandicaptenvoertuig met motor. En heeft geen cabine.
Een gesloten gehandicaptenvoertuig is te vergelijken met een scootmobiel. Maar dan met een gesloten carrosserie (een cabine).
Een brommobiel is geen gehandicaptenvoertuig
Voor een gehandicaptenvoertuig zijn er verschillende maximumsnelheden:
Op de stoep mag u maximaal 6 kilometer per uur rijden.
Op het (brom)fietspad binnen de bebouwde kom is de maximumsnelheid 30 kilometer per uur.
Buiten de bebouwde kom is dat 40 kilometer per uur.
Op de rijbaan mag u maximaal 45 kilometer per uur rijden.
Dat geldt binnen en buiten de bebouwde kom.
Vreemd welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, geen idee waaromLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
He monsterquote:zei net al dat ik jehier miste
Das knap die dingen kunnen niet eens zo hardquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn vast wel modellen die het kunnenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das knap die dingen kunnen niet eens zo hard
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He monsterzei net al dat ik jehier miste
Ik werk intussen alweer 20 uur en ben vaak moe om hier de boel te kunnen volgen
![]()
![]()
Maar dat is dan weer geen gehandicaptenvoertuig. Een scootmobiel wel, en die mogen dus 45 op de rijbaan.quote:
De meeste huis-tuin-en-keuken-modellen zullen dat niet halen, maar ze mógen het wel.
Beetje maas in de wet lijkt me.
Er zijn scootmobielen die een wheelie kunnen makenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn vast wel modellen die het kunnen![]()
Liever gewone koekies.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heer aardappel! Samen zijn we aardappelkoekie
Het zal je maar gebeuren
Krabben terroriseren buurt: ‘Klimmen via roosters naar binnen’
https://www.telegraaf.nl/(...)roosters-naar-binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is op zich wel een goed teken. Jammer dat je nog vaak te moe bentquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Ik werk intussen alweer 20 uur en ben vaak moe om hier de boel te kunnen volgen
denk dat ze meer een canta of zo bedoelenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer geen gehandicaptenvoertuig. Een scootmobiel wel, en die mogen dus 45 op de rijbaan.
De meeste huis-tuin-en-keuken-modellen zullen dat niet halen, maar ze mógen het wel.
Beetje maas in de wet lijkt me.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.bol.com/nl/nl(...)6124442&gad_source=1
Feitelijk gewoon een snorscooter met 3 wielen. 25 km/h, géén rijbewijs verplicht."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die is leukquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Feitelijk gewoon een snorscooter met 3 wielen. 25 km/h, géén rijbewijs verplicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koekster!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Prijs valt me nog mee ookquote:
Ja, maar is geen scootmobiel, maar een driewieler, denk niet dat je hier mee de winkel in magquote:![]()
Ik snap niet als een scootmobiel zo hard mag ze nooit harder gaan dan hooguit 18 km per uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Feitelijk gewoon een snorscooter met 3 wielen. 25 km/h, géén rijbewijs verplicht.https://www.bol.com/nl/nl(...)2_41.50.ProductTitle
hé kijk, je kunt nu ook einzelgänger zigeunertje spelenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]https://www.bol.com/nl/nl(...)2_41.50.ProductTitle
Google is your friend, abuse your friends![]()
Op wereldreisquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
hé kijk, je kunt nu ook einzelgänger zigeunertje spelen
Je hoeft alleen maar opklapbare zonnepanelen op dat wiebeldak te monteren en hopsa, viel spaßquote:Google is your friend, abuse your friends![]()
Matrasje er inquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar opklapbare zonnepanelen op dat wiebeldak te monteren en hopsa, viel spaßWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zou dat hele bakding vervangen met een vouwwagen, wellicht kan ie dan geregistreerd worden als camper. Dat scheelt in de belasting.quote:Google is your friend, abuse your friends![]()
Verschillende groentes en champignons en spekjes. Misschien nog 'n eitje erdoor. Dan wordt het een omelet.quote:![]()
![]()
Whutquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het ook niet voor jou gemaakt zuurkut![]()
![]()
ik heb het nog nooit gehad dus ik denk wel dat ik het kan etenquote:
Is lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit gehad dus ik denk wel dat ik het kan eten
[ afbeelding ]pestkop
![]()
quote:dit is mijn eerste reactie naar jou en gelijk een pestkop noemen
Heb ook nog wat kastanje champignons en lente ui in de koelkast liggen.. zondag maar op makenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Heb nog 'n boel liggen. En lief heeft nog 1/2 pizza.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Aspergesoep, asperges met zalm (huisgerookt) en aardbeien als toetjequote:
quote:quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
O het is om te lachen![]()
Je liet me schrikkenDiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]dit is mijn eerste reactie naar jou en gelijk een pestkop noemen
lijkt wel op een bietje
![]()
![]()
Nee jij kent mij al van irctijd :pquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]dit is mijn eerste reactie naar jou en gelijk een pestkop noemen
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Aspergesoep, asperges met zalm (huisgerookt) en aardbeien als toetje![]()
![]()
Dubbelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:40 schreef Metalfrost het volgende:
ik heb nog niks gehad vandaag, enkel twee bekers water![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee jij kent mij al van irctijd :pwie ben jij dan
Misschien dan maar wat gaan eten?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:40 schreef Metalfrost het volgende:
ik heb nog niks gehad vandaag, enkel twee bekers water
The fuck?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit was naar mij toe.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
het is haar vergeven, we hebben historie zegt ze![]()
volDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Jup blond meisje. Gelieve hier geen naam te droppenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
het is haar vergeven, we hebben historie zegt ze![]()
Beter haten op je eten, dan op jou, toch?quote:![]()
.. dit zegt niksquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jup blond meisje. Gelieve hier geen naam te droppenGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Og op mij ben ik wel gewendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Beter haten op je eten, dan op jou, toch?![]()
![]()
Laat het hem weten!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen even raar op na het poepen. En toen bedacht ik me dat ik gisteravond bietjes had gegeten![]()
O okquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Was gewoon een bolkplaatje die ik laatst voor je gemaakt heb.sorry
![]()
![]()
Was omdat Koekiemonster tegenwoordig groenten en fruit eet i.p.v. koekjes, omdat er klachten van ouders binnen waren gekomen over zijn ongezonde voorbeeld.quote:
Maar okee; misverstandje dus!![]()
![]()
Pasta met rodebietjessaus, of aspergesoep, asperges met zalm (huisgerookt) en aardbeien als toetje?quote:![]()
Voor Amerika is het beter dat hij weer president wordt, voor ons is het beter dat hij de bak in draait, want America first en hij wil ons zwaar in de reet neuken.quote:![]()
Ehhh alleen de aardbeien graagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Pasta met rodebietjessaus, of aspergesoep, asperges met zalm (huisgerookt) en aardbeien als toetje?![]()
Ik bestel thuisbezorgd wel..♡♡♡♡![]()
Echt?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Was omdat Koekiemonster tegenwoordig groenten en fruit eet i.p.v. koekjes, omdat er klachten van ouders binnen waren gekomen over zijn ongezonde voorbeeld.
Maar okee; misverstandje dus!♡♡♡♡![]()
wat een vertrutting van het dagelijkse beeld zegquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Was omdat Koekiemonster tegenwoordig groenten en fruit eet i.p.v. koekjes, omdat er klachten van ouders binnen waren gekomen over zijn ongezonde voorbeeld.
Maar okee; misverstandje dus!![]()
quote:Yup.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:12 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
wat een vertrutting van het dagelijkse beeld zeg![]()
Hij eet zelfs gezonde vega-burgers en gaat met een ander Sesamstraatfiguurtje naar de fabriek toe om te laten zien hoe ze gemaakt worden!![]()
![]()
Ik weet niet of dat zo is...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor Amerika is het beter dat hij weer president wordt, voor ons is het beter dat hij de bak in draait, want America first en hij wil ons zwaar in de reet neuken.![]()
Mss niet Prison.quote:
Dat horen we 11 juli pas
Jezus wat ergquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Yup.
Hij eet zelfs gezonde vega-burgers en gaat met een ander Sesamstraatfiguurtje naar de fabriek toe om te laten zien hoe ze gemaakt worden!♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: