Dit was naar mij toe.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
het is haar vergeven, we hebben historie zegt ze
Jup blond meisje. Gelieve hier geen naam te droppenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
het is haar vergeven, we hebben historie zegt ze
Beter haten op je eten, dan op jou, toch?quote:
.. dit zegt niksquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jup blond meisje. Gelieve hier geen naam te droppen
Og op mij ben ik wel gewendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Beter haten op je eten, dan op jou, toch?![]()
Laat het hem weten!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het ook niet voor jou gemaakt zuurkut
O okquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Was gewoon een bolkplaatje die ik laatst voor je gemaakt heb.
Was omdat Koekiemonster tegenwoordig groenten en fruit eet i.p.v. koekjes, omdat er klachten van ouders binnen waren gekomen over zijn ongezonde voorbeeld.quote:
Pasta met rodebietjessaus, of aspergesoep, asperges met zalm (huisgerookt) en aardbeien als toetje?quote:
Voor Amerika is het beter dat hij weer president wordt, voor ons is het beter dat hij de bak in draait, want America first en hij wil ons zwaar in de reet neuken.quote:
Ehhh alleen de aardbeien graagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Pasta met rodebietjessaus, of aspergesoep, asperges met zalm (huisgerookt) en aardbeien als toetje?
Echt?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Was omdat Koekiemonster tegenwoordig groenten en fruit eet i.p.v. koekjes, omdat er klachten van ouders binnen waren gekomen over zijn ongezonde voorbeeld.
Maar okee; misverstandje dus!
wat een vertrutting van het dagelijkse beeld zegquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Was omdat Koekiemonster tegenwoordig groenten en fruit eet i.p.v. koekjes, omdat er klachten van ouders binnen waren gekomen over zijn ongezonde voorbeeld.
Maar okee; misverstandje dus!
quote:
Yup.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:12 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
wat een vertrutting van het dagelijkse beeld zeg![]()
Ik weet niet of dat zo is...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor Amerika is het beter dat hij weer president wordt, voor ons is het beter dat hij de bak in draait, want America first en hij wil ons zwaar in de reet neuken.
Mss niet Prison.quote:
Jezus wat ergquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Yup.
Hij eet zelfs gezonde vega-burgers en gaat met een ander Sesamstraatfiguurtje naar de fabriek toe om te laten zien hoe ze gemaakt worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |