O dat is op zich wel een goed teken. Jammer dat je nog vaak te moe bentquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Ik werk intussen alweer 20 uur en ben vaak moe om hier de boel te kunnen volgen
denk dat ze meer een canta of zo bedoelenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer geen gehandicaptenvoertuig. Een scootmobiel wel, en die mogen dus 45 op de rijbaan.
De meeste huis-tuin-en-keuken-modellen zullen dat niet halen, maar ze mógen het wel.
Beetje maas in de wet lijkt me.
Die is leukquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)6124442&gad_source=1
Feitelijk gewoon een snorscooter met 3 wielen. 25 km/h, géén rijbewijs verplicht.
Koekster!quote:
Prijs valt me nog mee ookquote:
Ja, maar is geen scootmobiel, maar een driewieler, denk niet dat je hier mee de winkel in magquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)6124442&gad_source=1
Feitelijk gewoon een snorscooter met 3 wielen. 25 km/h, géén rijbewijs verplicht.
hé kijk, je kunt nu ook einzelgänger zigeunertje spelenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]https://www.bol.com/nl/nl(...)2_41.50.ProductTitle
Op wereldreisquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
hé kijk, je kunt nu ook einzelgänger zigeunertje spelen
Je hoeft alleen maar opklapbare zonnepanelen op dat wiebeldak te monteren en hopsa, viel spaßquote:
Matrasje er inquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar opklapbare zonnepanelen op dat wiebeldak te monteren en hopsa, viel spaß
ik zou dat hele bakding vervangen met een vouwwagen, wellicht kan ie dan geregistreerd worden als camper. Dat scheelt in de belasting.quote:
Verschillende groentes en champignons en spekjes. Misschien nog 'n eitje erdoor. Dan wordt het een omelet.quote:
Whutquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het ook niet voor jou gemaakt zuurkut
ik heb het nog nooit gehad dus ik denk wel dat ik het kan etenquote:
Is lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit gehad dus ik denk wel dat ik het kan eten
[ afbeelding ]
quote:
Heb ook nog wat kastanje champignons en lente ui in de koelkast liggen.. zondag maar op makenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Heb nog 'n boel liggen. En lief heeft nog 1/2 pizza.
Aspergesoep, asperges met zalm (huisgerookt) en aardbeien als toetjequote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
O het is om te lachen![]()
Je liet me schrikken
Diequote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]dit is mijn eerste reactie naar jou en gelijk een pestkop noemen
Nee jij kent mij al van irctijd :pquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]dit is mijn eerste reactie naar jou en gelijk een pestkop noemen
Lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Aspergesoep, asperges met zalm (huisgerookt) en aardbeien als toetje
Dubbelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:40 schreef Metalfrost het volgende:
ik heb nog niks gehad vandaag, enkel twee bekers water
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee jij kent mij al van irctijd :p
Misschien dan maar wat gaan eten?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:40 schreef Metalfrost het volgende:
ik heb nog niks gehad vandaag, enkel twee bekers water
The fuck?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit was naar mij toe.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
het is haar vergeven, we hebben historie zegt ze
Jup blond meisje. Gelieve hier geen naam te droppenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
het is haar vergeven, we hebben historie zegt ze
Beter haten op je eten, dan op jou, toch?quote:
.. dit zegt niksquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jup blond meisje. Gelieve hier geen naam te droppen
Og op mij ben ik wel gewendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Beter haten op je eten, dan op jou, toch?![]()
Laat het hem weten!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O okquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Was gewoon een bolkplaatje die ik laatst voor je gemaakt heb.
Was omdat Koekiemonster tegenwoordig groenten en fruit eet i.p.v. koekjes, omdat er klachten van ouders binnen waren gekomen over zijn ongezonde voorbeeld.quote:
Pasta met rodebietjessaus, of aspergesoep, asperges met zalm (huisgerookt) en aardbeien als toetje?quote:
Voor Amerika is het beter dat hij weer president wordt, voor ons is het beter dat hij de bak in draait, want America first en hij wil ons zwaar in de reet neuken.quote:
Ehhh alleen de aardbeien graagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Pasta met rodebietjessaus, of aspergesoep, asperges met zalm (huisgerookt) en aardbeien als toetje?
Echt?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Was omdat Koekiemonster tegenwoordig groenten en fruit eet i.p.v. koekjes, omdat er klachten van ouders binnen waren gekomen over zijn ongezonde voorbeeld.
Maar okee; misverstandje dus!
wat een vertrutting van het dagelijkse beeld zegquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Was omdat Koekiemonster tegenwoordig groenten en fruit eet i.p.v. koekjes, omdat er klachten van ouders binnen waren gekomen over zijn ongezonde voorbeeld.
Maar okee; misverstandje dus!
quote:
Yup.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:12 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
wat een vertrutting van het dagelijkse beeld zeg![]()
Ik weet niet of dat zo is...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor Amerika is het beter dat hij weer president wordt, voor ons is het beter dat hij de bak in draait, want America first en hij wil ons zwaar in de reet neuken.
Mss niet Prison.quote:
Jezus wat ergquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Yup.
Hij eet zelfs gezonde vega-burgers en gaat met een ander Sesamstraatfiguurtje naar de fabriek toe om te laten zien hoe ze gemaakt worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |