Ja maar... niet slapen veroorzaakt moe.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ik moe ben en teveel moet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Bolkenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:47 schreef Metalfrost het volgende:
wat heeft JustinK gedaan deze maand om zoveel score te krijgen
bolken, stalken, he @JustinKquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:47 schreef Metalfrost het volgende:
wat heeft JustinK gedaan deze maand om zoveel score te krijgen
je kunt ook gewoon naar de winkelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen naar de markt om kaas te halen voor tosti's.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar... niet slapen veroorzaakt moe.
Teveel moeten doen, kan ook moe veroorzaken![]()
Zou toch beginnen met 's nachts slapen, en niet online zijn...
Als de oorzaak van het niet in slaap vallen ligt bij de stress of zorgen en piekeren, dan hoort dat uiteraard eerst aangepakt te worden.
Maar ehm, zoals gezegd heb ik heus het beste met je voor.Dat nachtbraken doe ik ook niet meer. Slaap is heel belangrijk idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar... niet slapen veroorzaakt moe.
Teveel moeten doen, kan ook moe veroorzaken![]()
Zou toch beginnen met 's nachts slapen, en niet online zijn...
Als de oorzaak van het niet in slaap vallen ligt bij de stress of zorgen en piekeren, dan hoort dat uiteraard eerst aangepakt te worden.
Maar ehm, zoals gezegd heb ik heus het beste met je voor.Het slapen is niet het grootste probleem iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Ik heb genoeg kaas,vers van de marktquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen naar de markt om kaas te halen voor tosti's.
Oei lekker.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het slapen is niet het grootste probleem idd
Proost!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:52 schreef Bally-b het volgende:
Draadjesvlees uit de snelkookpan maken zo![]()
Eerst maar even een
Eetsmakelijk alvastquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:52 schreef Bally-b het volgende:
Eerst maar even een
Oeh.. moeilijk hoor!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:52 schreef Bally-b het volgende:
Eerst maar even een
Je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh.. moeilijk hoor!
Ga ik bij jou eten?![]()
Of met mn ouders () uit eten....
Hee Justin! Gefeliciteerd met je daverende overwinning. Hands down gewonnen.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:55 schreef devzero het volgende:
Voor een positie in mijn team gaan we volgende week iemand interviewen die zich "dev" noemt (volledige voornaam Devdatta). Ik ga zo confused worden
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:55 schreef devzero het volgende:
Voor een positie in mijn team gaan we volgende week iemand interviewen die zich "dev" noemt (volledige voornaam Devdatta). Ik ga zo confused worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |