SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
*eventueel gaat gebeurenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een gezeik zo
maar fijn dat er in iedergeval iets zou moeten gebeuren![]()
Wat moet je voor examens doen dan?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*eventueel gaat gebeuren
De eventueel is wat me nu nog een beetje zenuwachtig houdt.
Maar beter dan radiostilte. Dat wel.
Wth is hyperbowlingquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van personeelsuitje. Het was gezellig. Hyperbowling gedaan en daarna shuffle (heet het geloof ik), soort mini curling.
Dan tikt eerst iedereen een sixpack red bull naar binnen en dan gaan ze met ballen gooienquote:
ik weet nog steeds niet wat ik ga doen en hoe laatquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van personeelsuitje. Het was gezellig. Hyperbowling gedaan en daarna shuffle (heet het geloof ik), soort mini curling.
hahahaha zoiets zat ik ook aan te denken om te plaatsen maar ik dacht ik zal me eens inhouden met flauwe opmerkingenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan tikt eerst iedereen een sixpack red bull naar binnen en dan gaan ze met ballen gooien
Bowling, maar dan met extra's.quote:
Dit gaat puur om het Engels examen. Later komen er nog drie. Nederlands, maar Schrijven dit keer, Natuurkunde en Wiskunde B.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet je voor examens doen dan?
op de wii lijkt me dat nog wel wat... maar in een bowlinghal moet ik minder lichtjes en afleidingquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bowling, maar dan met extra's.
Je hebt de gootje omhoog en die heeft verschillende kleuren (rood, groen, blauw, geel of zwart). Afhankelijk van de kleur worden je punten vermeerderd. Groen is 2x. Blauw, 3x, geel 5x, rood moet je vermijden, want dan krijg je sowieso nul punten.
Staatsexamen of 21 toets?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit gaat puur om het Engels examen. Later komen er nog drie. Nederlands, maar Schrijven dit keer, Natuurkunde en Wiskunde B.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
Zou midgetbowlen een ding zijn? Klein balletje in een looping rollen en onder een windmolentje door.
ik zou zeggen maak een parkje met 10 baantjes en kijk of het bezoekers trekt...quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
Zou midgetbowlen een ding zijn? Klein balletje in een looping rollen en onder een windmolentje door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
midgetdartsquote:
lolquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
What the flip. Ik zou met twee vriendinnen naar een festival gaan en eentje heeft de tickets voor iedereen besteld. Nu gaan de andere vriendin en ik niet meer (die ene vriendin sluit bij een ander groepje aan, dus is ok). Dus ik mijn kaartje op TicketSwap gezet. Koopt die ene vriendin die nog wel gaat dat kaartje. Ze heeft dus praktisch gezien haar eigen gekochte kaartje (want haar bestelling) via TicketSwap gekocht voor 30 euro meer. HUH![]()
![]()
Ze reageert ook niet op verdere vragen, ik ben zo verward
Hoe weet je wie dat kaartje gekocht heeftquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
What the flip. Ik zou met twee vriendinnen naar een festival gaan en eentje heeft de tickets voor iedereen besteld. Nu gaan de andere vriendin en ik niet meer (die ene vriendin sluit bij een ander groepje aan, dus is ok). Dus ik mijn kaartje op TicketSwap gezet. Koopt die ene vriendin die nog wel gaat dat kaartje. Ze heeft dus praktisch gezien haar eigen gekochte kaartje (want haar bestelling) via TicketSwap gekocht voor 30 euro meer. HUH![]()
![]()
Omdat haar naam er bij staatquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe weet je wie dat kaartje gekocht heeft
Huh wat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Nja, boeiend, zo veel kun je niet met een voornaam. En als mensen het echt vervelend vinden kunnen ze altijd Tukkertje Lorenzo invullen of zoquote:
info@ticketsswap.nlquote:
ah oke, unieke voornaam dusquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nja, boeiend, zo veel kun je niet met een voornaam. En als mensen het echt vervelend vinden kunnen ze altijd Tukkertje Lorenzo invullen of zo
[..]
info@ticketsswap.nl
Dat was eigenlijk pas een deel van het verhaal, het wordt gekker. Ze wilde dat kaartje misschien hebben voor haar vriend, maar die wist nog niet of hij ging. Aangezien ik echt van het kaartje af moet en het festival zaterdag al is, stelde ik voor dat ik hem toch alvast op TicketSwap zou zetten, maar dat ik hem er direct vanaf zou halen als hij toch zou willen gaan, omdat hij natuurlijk voorrang heeft. Vond ze prima. Een uur later vroeg ze of ik het ticket er misschien toch vanaf kon halen voor het geval dat hij hem zou willen. Ik zat net in de auto, dus las dat pas iets later. Toen ik zei dat ik naar mijn laptop liep kocht zij het ticket ineens. En toen ik vroeg waarom zei ze "ik wilde hem voor mijn vriend halen, maar die regelt zijn eigen kaartje als hij mee wil." Dus nu heeft ze zelf een ticket over denk ik? Ik ben zo in de warrrrrrquote:
Niet enorm bijzonder, maar een beetje oud-hollandser dan de meeste namen tegenwoordig. Maar zelfs als het Sara of Emma of iets anders populairs zou zijn zou ik alsnog wel even gevraagd hebben van eyy was jij dat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke, unieke voornaam dus
ik zou namelijk op basis van alleen de naam Carolien niet weten dat dat een kennis vriendin of onbekende is
Toch wel grappig hoe jij altijd bij dit soort situaties betrokken raaktquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Toch nog maar even een berichtje de groep in gegooid dat ik me nergens mee wil bemoeien als het voor de rest allemaal wel duidelijk is omdat het voor mij in principe allemaal geregeld is nu, maar dat ik erg verward ben door de hele situatie.
Dus, jullie nog wat spannends meegemaakt?
Heb praktisch de hele dag op de bank gehangen en 2 weken aan YouTube teruggekeken. Best spannend.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Toch nog maar even een berichtje de groep in gegooid dat ik me nergens mee wil bemoeien als het voor de rest allemaal wel duidelijk is omdat het voor mij in principe allemaal geregeld is nu, maar dat ik erg verward ben door de hele situatie.
neequote:Op donderdag 30 mei 2024 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ja altijd gedoe johquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Toch wel grappig hoe jij altijd bij dit soort situaties betrokken raaktOok dat verhaal met die ruzie van je vriend op de snelweg
Sommigen trekken het gewoon aanquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Toch wel grappig hoe jij altijd bij dit soort situaties betrokken raaktOok dat verhaal met die ruzie van je vriend op de snelweg
Ik heb een kermis?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
last van jetlag?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb praktisch de hele dag op de bank gehangen en 2 weken aan YouTube teruggekeken. Best spannend.
Amerikaanse koffiequote:Op donderdag 30 mei 2024 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Koffie in Nederland >> koffie in Amerika trouwens
Niet normaal hoe goed dat spul werkt als je fors minder hebt gedronken
Gelukkig jank jij nooitquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Na hulpverleners, de zorgmedewerkers beginnen nu monteurs te janken.![]()
https://www.nu.nl/uit-and(...)-in-je-kop-hebt.html
Echt he. Zo'n enorme joekel van een beker zat absoluut veel minder koffie in dan één glas hier.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amerikaanse koffie
Slappe prut bakken
Spanning en sensatie!quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja altijd gedoe johBen ik helemaal niet voor gemaakt.
Ik heb er gelukkig nooit wat mee te maken of ben slechts het lijdend voorwerp, dus ik voel me eerlijk gezegd niet enorm aangesproken.quote:
Keer in Orlando kop eindelijk op was ik de free refills vergeten. Lette ff niet op en vol was de mok weerquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt he. Zo'n enorme joekel van een beker zat absoluut veel minder koffie in dan één glas hier.
LAAAAAAMPquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken of 'ie dit pikt.
Jij trekt mensen aan die het aantrekkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig nooit wat mee te maken of ben slechts het lijdend voorwerp, dus ik voel me eerlijk gezegd niet enorm aangesproken.
Lolquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk pas een deel van het verhaal, het wordt gekker. Ze wilde dat kaartje misschien hebben voor haar vriend, maar die wist nog niet of hij ging. Aangezien ik echt van het kaartje af moet en het festival zaterdag al is, stelde ik voor dat ik hem toch alvast op TicketSwap zou zetten, maar dat ik hem er direct vanaf zou halen als hij toch zou willen gaan, omdat hij natuurlijk voorrang heeft. Vond ze prima. Een uur later vroeg ze of ik het ticket er misschien toch vanaf kon halen voor het geval dat hij hem zou willen. Ik zat net in de auto, dus las dat pas iets later. Toen ik zei dat ik naar mijn laptop liep kocht zij het ticket ineens. En toen ik vroeg waarom zei ze "ik wilde hem voor mijn vriend halen, maar die regelt zijn eigen kaartje als hij mee wil." Dus nu heeft ze zelf een ticket over denk ik? Ik ben zo in de warrrrrr![]()
Oh en het was ook niet het goedkoopste kaartje dat erop stond, er stonden er op dat moment een paar op voor enkele euro's minder
@bitterbal glijdt spontaan van d'r stoelquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Vetquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:57 schreef mschol het volgende:
https://secretlab.eu/nl/products/magnus-pro?sku=MPB2-17F-STEALTH
dat lijkt me wel watdan kan ik eventueel overwegen mn monitor standaard te vervangen
Ik dacht al, wat een flikkerzooiquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Irl zie je die ledstrip trouwens niet knipperen.
Fijne spullen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:57 schreef mschol het volgende:
https://secretlab.eu/nl/products/magnus-pro?sku=MPB2-17F-STEALTH
dat lijkt me wel watdan kan ik eventueel overwegen mn monitor standaard te vervangen
Donker. Het is mschol.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
VetOok met een bepaald thema dan?
quote:
dat niet denk ik...quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
VetOok met een bepaald thema dan?
quote:
das goedkoper dan de pc van draakquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet denk ik...
[..]![]()
maar goed, dat is bijna een maandsalaris voor een bureau met steunen en alles(als ik alles beetje aanklik zit ik op ¤1800+ )
De toffe pc had 'ie al hequote:
vrouwenwiskunde, wat al uitgegeven is telt niet meerquote:
Ja, zijn goeie dingen om even rustig over na te denken en voor te sparen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet denk ik...
[..]![]()
maar goed, dat is bijna een maandsalaris voor een bureau met steunen en alles(als ik alles beetje aanklik zit ik op ¤1800+ )
ik heb voorlopig belangrijkere dingen om geld tegenaan te gooienquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zijn goeie dingen om even rustig over na te denken en voor te sparen.
Mooi iets voor "ooit".quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb voorlopig belangrijkere dingen om geld tegenaan te gooien
Nice nice. Kun je lekker Sims spelenquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ding
https://www.alternate.nl/(...)html/product/1926838
tja je moet opvallen als er meerdere tickets op staanquote:
Echt wel.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nice nice. Kun je lekker Sims spelen
Shit, dan moet ik niet vergeten m'n cd lezert op te duiken.quote:
OnlyFans?quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, crap, en al m'n OF spul installeren.
@:dud0r
Nah, die zijn van na mijn tijd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Een game PC kopen om Freddi Fish 3: De Zaak Van De Gestolen Trompetschelp en Pajama Sam 2: Doe Niet Onder Voor Bliksem En Donder te spelen.
Thuis in het milieuquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Een game PC kopen om Freddi Fish 3: De Zaak Van De Gestolen Trompetschelp en Pajama Sam 2: Doe Niet Onder Voor Bliksem En Donder te spelen.
Oh shit dit ken ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, die zijn van na mijn tijd.
Gewoon Thuis in het Milieu, zoals het hoort.
Freddi Fishquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Festival? Naaaah. THUIS IN HET MILIEU.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh shit dit ken ik nietRabbit hole voor het weekend ook meteen weer gevonden
miel de monteur ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
Daarna Put Put spelen
en dan nog een potje Lego racer
gewoon ouderwets pong:quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
Daarna Put Put spelen
en dan nog een potje Lego racer
Die moeder zit zo een beetje belerend tegen hem te doen, maar ondertussen verliest ze wel. Noobquote:
daar moet je een tv met dikke kont voor hebben anders passen die balletjes er niet inquote:
Dat is de zus tochquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die moeder zit zo een beetje belerend tegen hem te doen, maar ondertussen verliest ze wel. Noob
Misschien wel de vader, we leven niet meer in 1970 hč! Oh wacht, zij wel.quote:
beetje jammer van alle toeschouwers..quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ah wow, lees het nu pas. Dat op Schiphol was zelfmoord. Wel... origineel?
waarschijnlijk boos op slachtofferhulp ofzo... die hebben er nu veel werk aanquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ah wow, lees het nu pas. Dat op Schiphol was zelfmoord. Wel... origineel?
wat een goeden grapquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk boos op slachtofferhulp ofzo... die hebben er nu veel werk aan
Hier is het nog droogquote:
Jij bent al vroeg op pad?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Stralende ochtend in Zakopane
[ afbeelding ]
Oh mooi plekjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn balkon met een kopje koffie en een pretzel.
Wat is het daar vroeg licht.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Stralende ochtend in Zakopane
[ afbeelding ]
Het stadse leven Karzaiquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:48 schreef Karzai het volgende:
Ik hoor hier weer een vrachtwagen iets uitladen. Bijna elke ochtend wel raak de laatste tijd met de tering herrie
is me wat te zoet nu als ontbijtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Maar voor de zekerheid de foto van gisteren![]()
[ afbeelding ]
ZIet er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey Gianniquote:
Lekker,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:10 schreef Karzai het volgende:
dit is geen doen meer, ik ga maar douchen en een eitje met spek bakken
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doe jij niet zoiets voor je bureauquote:
heb toch ledstripsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom doe jij niet zoiets voor je bureau
Maar geen pc kast er op met lampjesquote:
Morguh heerquote:
Ja. Even sparen en je hebt dat zoquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar heb je gezien wat dat dat ding kost?
Zet lampjes op die MacBookquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar denk dat ik niet zo'n dure hoef alleen voor de lampjes.
Ben er blij met mijn macbook
Maar niet op je MacBookquote:
Mooi, gaat mij toch alleen om de lampjesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n kast met lampjes is trouwens niet zo duur hoor, dat ligt aan wat er verder in gaat.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n kast met lampjes is trouwens niet zo duur hoor, dat ligt aan wat er verder in gaat.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi, gaat mij toch alleen om de lampjes
MacBook is kankerduur broh.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar denk dat ik niet zo'n dure hoef alleen voor de lampjes.
Ben er blij met mijn macbook
Telt nietquote:
Ditquote:
Zet je MacBook in zo'n kastquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi, gaat mij toch alleen om de lampjes
oh dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Telt niet
[..]
Dit
[..]
Zet je MacBook in zo'n kast
Ik zag het ook net voorbij komen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Racistisch
Vandaag zei Minaj tijdens een livestream racistisch behandeld te zijn op Schiphol. Minaj stelt dat de marechaussee haar bagage besloot te controleren vanwege haar huidskleur. Ook zegt ze dat de mannelijke marechaussees plezier hadden in de situatie. "Ik weet niet wanneer ik me ooit zo ongelukkig heb gevoeld", zei de artiest eerder vandaag tijdens een livestream
https://nos.nl/artikel/25(...)restatie-op-schiphol
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Racistisch
Vandaag zei Minaj tijdens een livestream racistisch behandeld te zijn op Schiphol. Minaj stelt dat de marechaussee haar bagage besloot te controleren vanwege haar huidskleur. Ook zegt ze dat de mannelijke marechaussees plezier hadden in de situatie. "Ik weet niet wanneer ik me ooit zo ongelukkig heb gevoeld", zei de artiest eerder vandaag tijdens een livestream
Tuurlijk johquote:Minaj werd afgelopen weekend aangehouden op Schiphol vanwege het uitvoeren van softdrugs. In haar bagage werd 30 tot 100 gram wiet aangetroffen. Volgens Minaj was dit van haar beveiligers.
Mijn ex heeft ooit voor festivals gewerkt waar ook veel rappers op de line-up staan. Altijd weer gokken of ze op komen dagen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Racistisch
En dan die video erbij, die agent super rustig vragen of ze mee komt en zij helemaal arrogant en opgefokt waarom ze mee moetquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Racistisch
Maar het ligt nooit aan henzelf.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan die video erbij, die agent super rustig vragen of ze mee komt en zij helemaal arrogant en opgefokt waarom ze mee moet
Nee want de pliesie zijn allemaal vieze racistenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het ligt nooit aan henzelf.
Relatief gezien mee eens.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:04 schreef Karzai het volgende:
boehoe, ik wil dat mens helemaal niet kennen
Ik hoef ze allebei niet te zien of te horen.quote:
plastic fantasticquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/3UYFbatUY37jrR5T_sCaKg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTM2MA--/https://media.zenfs.com/e(...)b28e34df9]afbeelding[/url] ]
Als dat een oorzaak is niet. ik had 'm nog gewoon vanochtend.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Waarom was de KSC uit m'n active topics gegooid? Is er geveegd?
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Vertel mij dat je single bent, zonder te zeggen dat je single bent.quote:
Allemaal bleekselderij eten zodat het niet gaat regenen vandaag.quote:
Er zit te veel bleekselderij in de lucht.quote:
Vanaf zondag zon...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Het zou eind volgende week mooi weer worden maar dat is alweer ingetrokken zie ik. Nog steeds 18 graden.
nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Het zou eind volgende week mooi weer worden maar dat is alweer ingetrokken zie ik. Nog steeds 18 graden.
Eet ook veel bleekselderij als je al je geluk in het leven kwijt wiltquote:
Goed ontbijtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat er uberhaupt bleekselderij liefhebbers bestaan is verontrustender hoorquote:
Had wel verwacht dat de after eight mensen dat lekker zouden vinden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt bleekselderij liefhebbers bestaan is verontrustender hoor
Je was verblind door m'n kermislampjes en dacht "wat een kuttopic"?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Heb je geen microfoon met rebound?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Speaking of kermis, het klinkt hier als kermis. Ik mis alleen de "Okaaaaaaaaaaay let's go" nog.
er gaat wel meer mis. Ik krijg ook geen mention berichten meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Niet op kantoor nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je geen microfoon met rebound?
Juist niet want die hebben wél smaak.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had wel verwacht dat de after eight mensen dat lekker zouden vinden.
Lol, als dat d'r meest ongelukkige ooit is, heeft ze een mooi leventje hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Racistisch
Ja, een vieze. Net als bleekselderij.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, als dat d'r meest ongelukkige ooit is, heeft ze een mooi leventje hoor.
En dan nog matige hardstyle. Echt net niks.quote:
Wel kansloos om overal maar die racisme-kaart te trekken als je een keer je zin niet krijgtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het valt ook weer in groten getale uit de luchtquote:
Hardstyle op kantoor?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan nog matige hardstyle. Echt net niks.
Je moet wat, beter om de racismekaart te spelen dan dat je tegen de fans/boeker moet zeggen dat je zelf een domme kut geweest bent.quote:
Nee, buiten.quote:
Hier is het droogquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het valt ook weer in groten getale uit de lucht
Ben je jarig Fles?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel kansloos om overal maar die racisme-kaart te trekken als je een keer je zin niet krijgt
Hoezo houdt de buurvrouw niet van oasis?quote:
Idk ze is meer van de Chopinquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoezo houdt de buurvrouw niet van oasis?
Ik ben Dimmy d'r buurvrouwquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoezo houdt de buurvrouw niet van oasis?
Gefeliciteerd knakker !quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
JA IK KRIJG WEER MENTIONS![]()
Dank je wel allemaal![]()
Munnie munnie munniequote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:52 schreef kwiwi het volgende:
Alweer jarig @:Dr_FlashDe tijd vliegt zeg
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar waarom merk ik het nu pasquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je was verblind door m'n kermislampjes en dacht "wat een kuttopic"?
Mijn koffers zijn ook weleens doorzocht. Omdat ik blond ben zeker!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel kansloos om overal maar die racisme-kaart te trekken als je een keer je zin niet krijgt
Ja, sorry hoor, maar wat een onzinquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit nummer komt iedere keer voorbij op de radio thuis, en dat vind ik helemaal niet erg. Ik dig het wel. Maar de rest van de dag zit dan dat ademgeluid in m'n hoofd.quote:
Oh echt? ik vind Fontaines DC niet echt iets voor de Nederlandse radio, maar ik luister dan ook al lang geen radio. Het Skinty Fia album is echt geniaalquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit nummer komt iedere keer voorbij op de radio thuis, en dat vind ik helemaal niet erg. Ik dig het wel. Maar de rest van de dag zit dan dat ademgeluid in m'n hoofd.
en terecht want ze was nog schuldig ook. Zaten weetikhoeveel jonko's inquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar wat een onzin
Bewijs het maar eens dat het om je huidskleur gaat, want werkelijk waar iedereen en z'n moeders koffer wordt onderzocht.
Dat is een beetje het idee van de security
Als er nou niks was gevondenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar wat een onzin
Bewijs het maar eens dat het om je huidskleur gaat, want werkelijk waar iedereen en z'n moeders koffer wordt onderzocht.
Dat is een beetje het idee van de security
BBC Radio 2 mate, innit?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh echt? ik vind Fontaines DC niet echt iets voor de Nederlandse radio, maar ik luister dan ook al lang geen radio. Het Skinty Fia album is echt geniaal
Maar rappers zijn altijd zwart dus dat is discriminatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Collega's vertelden dat ze met een prive jet was ook. Dus dan trek je al de aandacht. Denk dat men ook wel wist wie ze was en dat rappers de reputatie hebben hier gebruik te maken van de coffeeshops
maar 1 mention per post toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd @:Dr_Flash
Hier heb je tachtig mentions
@:Dr_Flash
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
BBC Radio 2 mate, innit?
Ik zla eens dieper in hun spul duiken want Di tis het eerste nummer wat ik van ze ken.
naar het schijnt (maar heb ik nergens bevestigd gezien) zouden het voorgedraaide joints zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
30 tot 100 gram is nogal een brede range.
en genoeg voor wel meer dan een paar uur cel
Jammerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
maar 1 mention per post toch?
ik gebruik het niet, wel zo rustig
@CherryLips @CherryLips @CherryLips @CherryLips @CherryLips @CherryLips @CherryLipsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |