Als dat een oorzaak is niet. ik had 'm nog gewoon vanochtend.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Waarom was de KSC uit m'n active topics gegooid? Is er geveegd?
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Vertel mij dat je single bent, zonder te zeggen dat je single bent.quote:
Allemaal bleekselderij eten zodat het niet gaat regenen vandaag.quote:
Er zit te veel bleekselderij in de lucht.quote:
Vanaf zondag zon...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Het zou eind volgende week mooi weer worden maar dat is alweer ingetrokken zie ik. Nog steeds 18 graden.
nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Het zou eind volgende week mooi weer worden maar dat is alweer ingetrokken zie ik. Nog steeds 18 graden.
Eet ook veel bleekselderij als je al je geluk in het leven kwijt wiltquote:
Goed ontbijtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Maar voor de zekerheid de foto van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Dat er uberhaupt bleekselderij liefhebbers bestaan is verontrustender hoorquote:
Had wel verwacht dat de after eight mensen dat lekker zouden vinden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt bleekselderij liefhebbers bestaan is verontrustender hoor
Je was verblind door m'n kermislampjes en dacht "wat een kuttopic"?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Heb je geen microfoon met rebound?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Speaking of kermis, het klinkt hier als kermis. Ik mis alleen de "Okaaaaaaaaaaay let's go" nog.
er gaat wel meer mis. Ik krijg ook geen mention berichten meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Niet op kantoor nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je geen microfoon met rebound?
Juist niet want die hebben wél smaak.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had wel verwacht dat de after eight mensen dat lekker zouden vinden.
Lol, als dat d'r meest ongelukkige ooit is, heeft ze een mooi leventje hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Racistisch
Vandaag zei Minaj tijdens een livestream racistisch behandeld te zijn op Schiphol. Minaj stelt dat de marechaussee haar bagage besloot te controleren vanwege haar huidskleur. Ook zegt ze dat de mannelijke marechaussees plezier hadden in de situatie. "Ik weet niet wanneer ik me ooit zo ongelukkig heb gevoeld", zei de artiest eerder vandaag tijdens een livestream
https://nos.nl/artikel/25(...)restatie-op-schiphol
Ja, een vieze. Net als bleekselderij.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, als dat d'r meest ongelukkige ooit is, heeft ze een mooi leventje hoor.
En dan nog matige hardstyle. Echt net niks.quote:
Wel kansloos om overal maar die racisme-kaart te trekken als je een keer je zin niet krijgtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, als dat d'r meest ongelukkige ooit is, heeft ze een mooi leventje hoor.
Het valt ook weer in groten getale uit de luchtquote:
Hardstyle op kantoor?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan nog matige hardstyle. Echt net niks.
Je moet wat, beter om de racismekaart te spelen dan dat je tegen de fans/boeker moet zeggen dat je zelf een domme kut geweest bent.quote:
Nee, buiten.quote:
Hier is het droogquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het valt ook weer in groten getale uit de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |