Fijne spullen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:57 schreef mschol het volgende:
https://secretlab.eu/nl/products/magnus-pro?sku=MPB2-17F-STEALTH
dat lijkt me wel watdan kan ik eventueel overwegen mn monitor standaard te vervangen
Donker. Het is mschol.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
VetOok met een bepaald thema dan?
quote:
dat niet denk ik...quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
VetOok met een bepaald thema dan?
quote:
das goedkoper dan de pc van draakquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet denk ik...
[..]![]()
maar goed, dat is bijna een maandsalaris voor een bureau met steunen en alles(als ik alles beetje aanklik zit ik op ¤1800+ )
De toffe pc had 'ie al hequote:
vrouwenwiskunde, wat al uitgegeven is telt niet meerquote:
Ja, zijn goeie dingen om even rustig over na te denken en voor te sparen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet denk ik...
[..]![]()
maar goed, dat is bijna een maandsalaris voor een bureau met steunen en alles(als ik alles beetje aanklik zit ik op ¤1800+ )
ik heb voorlopig belangrijkere dingen om geld tegenaan te gooienquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zijn goeie dingen om even rustig over na te denken en voor te sparen.
Mooi iets voor "ooit".quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb voorlopig belangrijkere dingen om geld tegenaan te gooien
Nice nice. Kun je lekker Sims spelenquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ding
https://www.alternate.nl/(...)html/product/1926838
tja je moet opvallen als er meerdere tickets op staanquote:
Echt wel.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nice nice. Kun je lekker Sims spelen
Shit, dan moet ik niet vergeten m'n cd lezert op te duiken.quote:
OnlyFans?quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, crap, en al m'n OF spul installeren.
@:dud0r
Nah, die zijn van na mijn tijd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Een game PC kopen om Freddi Fish 3: De Zaak Van De Gestolen Trompetschelp en Pajama Sam 2: Doe Niet Onder Voor Bliksem En Donder te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |