Spanning en sensatie!quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja altijd gedoe johBen ik helemaal niet voor gemaakt.
Ik heb er gelukkig nooit wat mee te maken of ben slechts het lijdend voorwerp, dus ik voel me eerlijk gezegd niet enorm aangesproken.quote:
Keer in Orlando kop eindelijk op was ik de free refills vergeten. Lette ff niet op en vol was de mok weerquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt he. Zo'n enorme joekel van een beker zat absoluut veel minder koffie in dan één glas hier.
LAAAAAAMPquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken of 'ie dit pikt.
Jij trekt mensen aan die het aantrekkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig nooit wat mee te maken of ben slechts het lijdend voorwerp, dus ik voel me eerlijk gezegd niet enorm aangesproken.
Lolquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk pas een deel van het verhaal, het wordt gekker. Ze wilde dat kaartje misschien hebben voor haar vriend, maar die wist nog niet of hij ging. Aangezien ik echt van het kaartje af moet en het festival zaterdag al is, stelde ik voor dat ik hem toch alvast op TicketSwap zou zetten, maar dat ik hem er direct vanaf zou halen als hij toch zou willen gaan, omdat hij natuurlijk voorrang heeft. Vond ze prima. Een uur later vroeg ze of ik het ticket er misschien toch vanaf kon halen voor het geval dat hij hem zou willen. Ik zat net in de auto, dus las dat pas iets later. Toen ik zei dat ik naar mijn laptop liep kocht zij het ticket ineens. En toen ik vroeg waarom zei ze "ik wilde hem voor mijn vriend halen, maar die regelt zijn eigen kaartje als hij mee wil." Dus nu heeft ze zelf een ticket over denk ik? Ik ben zo in de warrrrrr![]()
Oh en het was ook niet het goedkoopste kaartje dat erop stond, er stonden er op dat moment een paar op voor enkele euro's minder
@bitterbal glijdt spontaan van d'r stoelquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken of 'ie dit pikt.
Vetquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:57 schreef mschol het volgende:
https://secretlab.eu/nl/products/magnus-pro?sku=MPB2-17F-STEALTH
dat lijkt me wel watdan kan ik eventueel overwegen mn monitor standaard te vervangen
Ik dacht al, wat een flikkerzooiquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Irl zie je die ledstrip trouwens niet knipperen.
Fijne spullen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:57 schreef mschol het volgende:
https://secretlab.eu/nl/products/magnus-pro?sku=MPB2-17F-STEALTH
dat lijkt me wel watdan kan ik eventueel overwegen mn monitor standaard te vervangen
Donker. Het is mschol.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
VetOok met een bepaald thema dan?
quote:
dat niet denk ik...quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
VetOok met een bepaald thema dan?
quote:
das goedkoper dan de pc van draakquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet denk ik...
[..]![]()
maar goed, dat is bijna een maandsalaris voor een bureau met steunen en alles(als ik alles beetje aanklik zit ik op ¤1800+ )
De toffe pc had 'ie al hequote:
vrouwenwiskunde, wat al uitgegeven is telt niet meerquote:
Ja, zijn goeie dingen om even rustig over na te denken en voor te sparen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet denk ik...
[..]![]()
maar goed, dat is bijna een maandsalaris voor een bureau met steunen en alles(als ik alles beetje aanklik zit ik op ¤1800+ )
ik heb voorlopig belangrijkere dingen om geld tegenaan te gooienquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zijn goeie dingen om even rustig over na te denken en voor te sparen.
Mooi iets voor "ooit".quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb voorlopig belangrijkere dingen om geld tegenaan te gooien
Nice nice. Kun je lekker Sims spelenquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ding
https://www.alternate.nl/(...)html/product/1926838
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |