SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
*eventueel gaat gebeurenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een gezeik zo
maar fijn dat er in iedergeval iets zou moeten gebeuren![]()
Wat moet je voor examens doen dan?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*eventueel gaat gebeuren
De eventueel is wat me nu nog een beetje zenuwachtig houdt.
Maar beter dan radiostilte. Dat wel.
Wth is hyperbowlingquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van personeelsuitje. Het was gezellig. Hyperbowling gedaan en daarna shuffle (heet het geloof ik), soort mini curling.
Dan tikt eerst iedereen een sixpack red bull naar binnen en dan gaan ze met ballen gooienquote:
ik weet nog steeds niet wat ik ga doen en hoe laatquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van personeelsuitje. Het was gezellig. Hyperbowling gedaan en daarna shuffle (heet het geloof ik), soort mini curling.
hahahaha zoiets zat ik ook aan te denken om te plaatsen maar ik dacht ik zal me eens inhouden met flauwe opmerkingenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan tikt eerst iedereen een sixpack red bull naar binnen en dan gaan ze met ballen gooien
Bowling, maar dan met extra's.quote:
Dit gaat puur om het Engels examen. Later komen er nog drie. Nederlands, maar Schrijven dit keer, Natuurkunde en Wiskunde B.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet je voor examens doen dan?
op de wii lijkt me dat nog wel wat... maar in een bowlinghal moet ik minder lichtjes en afleidingquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bowling, maar dan met extra's.
Je hebt de gootje omhoog en die heeft verschillende kleuren (rood, groen, blauw, geel of zwart). Afhankelijk van de kleur worden je punten vermeerderd. Groen is 2x. Blauw, 3x, geel 5x, rood moet je vermijden, want dan krijg je sowieso nul punten.
Staatsexamen of 21 toets?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit gaat puur om het Engels examen. Later komen er nog drie. Nederlands, maar Schrijven dit keer, Natuurkunde en Wiskunde B.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
Zou midgetbowlen een ding zijn? Klein balletje in een looping rollen en onder een windmolentje door.
ik zou zeggen maak een parkje met 10 baantjes en kijk of het bezoekers trekt...quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
Zou midgetbowlen een ding zijn? Klein balletje in een looping rollen en onder een windmolentje door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
midgetdartsquote:
lolquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
What the flip. Ik zou met twee vriendinnen naar een festival gaan en eentje heeft de tickets voor iedereen besteld. Nu gaan de andere vriendin en ik niet meer (die ene vriendin sluit bij een ander groepje aan, dus is ok). Dus ik mijn kaartje op TicketSwap gezet. Koopt die ene vriendin die nog wel gaat dat kaartje. Ze heeft dus praktisch gezien haar eigen gekochte kaartje (want haar bestelling) via TicketSwap gekocht voor 30 euro meer. HUH![]()
![]()
Ze reageert ook niet op verdere vragen, ik ben zo verward
Hoe weet je wie dat kaartje gekocht heeftquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
What the flip. Ik zou met twee vriendinnen naar een festival gaan en eentje heeft de tickets voor iedereen besteld. Nu gaan de andere vriendin en ik niet meer (die ene vriendin sluit bij een ander groepje aan, dus is ok). Dus ik mijn kaartje op TicketSwap gezet. Koopt die ene vriendin die nog wel gaat dat kaartje. Ze heeft dus praktisch gezien haar eigen gekochte kaartje (want haar bestelling) via TicketSwap gekocht voor 30 euro meer. HUH![]()
![]()
Omdat haar naam er bij staatquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe weet je wie dat kaartje gekocht heeft
Huh wat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Nja, boeiend, zo veel kun je niet met een voornaam. En als mensen het echt vervelend vinden kunnen ze altijd Tukkertje Lorenzo invullen of zoquote:
info@ticketsswap.nlquote:
ah oke, unieke voornaam dusquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nja, boeiend, zo veel kun je niet met een voornaam. En als mensen het echt vervelend vinden kunnen ze altijd Tukkertje Lorenzo invullen of zo
[..]
info@ticketsswap.nl
Dat was eigenlijk pas een deel van het verhaal, het wordt gekker. Ze wilde dat kaartje misschien hebben voor haar vriend, maar die wist nog niet of hij ging. Aangezien ik echt van het kaartje af moet en het festival zaterdag al is, stelde ik voor dat ik hem toch alvast op TicketSwap zou zetten, maar dat ik hem er direct vanaf zou halen als hij toch zou willen gaan, omdat hij natuurlijk voorrang heeft. Vond ze prima. Een uur later vroeg ze of ik het ticket er misschien toch vanaf kon halen voor het geval dat hij hem zou willen. Ik zat net in de auto, dus las dat pas iets later. Toen ik zei dat ik naar mijn laptop liep kocht zij het ticket ineens. En toen ik vroeg waarom zei ze "ik wilde hem voor mijn vriend halen, maar die regelt zijn eigen kaartje als hij mee wil." Dus nu heeft ze zelf een ticket over denk ik? Ik ben zo in de warrrrrrquote:
Niet enorm bijzonder, maar een beetje oud-hollandser dan de meeste namen tegenwoordig. Maar zelfs als het Sara of Emma of iets anders populairs zou zijn zou ik alsnog wel even gevraagd hebben van eyy was jij dat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke, unieke voornaam dus
ik zou namelijk op basis van alleen de naam Carolien niet weten dat dat een kennis vriendin of onbekende is
Toch wel grappig hoe jij altijd bij dit soort situaties betrokken raaktquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Toch nog maar even een berichtje de groep in gegooid dat ik me nergens mee wil bemoeien als het voor de rest allemaal wel duidelijk is omdat het voor mij in principe allemaal geregeld is nu, maar dat ik erg verward ben door de hele situatie.
Dus, jullie nog wat spannends meegemaakt?
Heb praktisch de hele dag op de bank gehangen en 2 weken aan YouTube teruggekeken. Best spannend.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Toch nog maar even een berichtje de groep in gegooid dat ik me nergens mee wil bemoeien als het voor de rest allemaal wel duidelijk is omdat het voor mij in principe allemaal geregeld is nu, maar dat ik erg verward ben door de hele situatie.
neequote:Op donderdag 30 mei 2024 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ja altijd gedoe johquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Toch wel grappig hoe jij altijd bij dit soort situaties betrokken raaktOok dat verhaal met die ruzie van je vriend op de snelweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |