Thuis in het milieuquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Een game PC kopen om Freddi Fish 3: De Zaak Van De Gestolen Trompetschelp en Pajama Sam 2: Doe Niet Onder Voor Bliksem En Donder te spelen.
Oh shit dit ken ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, die zijn van na mijn tijd.
Gewoon Thuis in het Milieu, zoals het hoort.
Freddi Fishquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Een game PC kopen om Freddi Fish 3: De Zaak Van De Gestolen Trompetschelp en Pajama Sam 2: Doe Niet Onder Voor Bliksem En Donder te spelen.
Festival? Naaaah. THUIS IN HET MILIEU.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh shit dit ken ik nietRabbit hole voor het weekend ook meteen weer gevonden
miel de monteur ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
Daarna Put Put spelen
en dan nog een potje Lego racer
gewoon ouderwets pong:quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
Daarna Put Put spelen
en dan nog een potje Lego racer
Die moeder zit zo een beetje belerend tegen hem te doen, maar ondertussen verliest ze wel. Noobquote:
daar moet je een tv met dikke kont voor hebben anders passen die balletjes er niet inquote:
Dat is de zus tochquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die moeder zit zo een beetje belerend tegen hem te doen, maar ondertussen verliest ze wel. Noob
Misschien wel de vader, we leven niet meer in 1970 hč! Oh wacht, zij wel.quote:
beetje jammer van alle toeschouwers..quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ah wow, lees het nu pas. Dat op Schiphol was zelfmoord. Wel... origineel?
waarschijnlijk boos op slachtofferhulp ofzo... die hebben er nu veel werk aanquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ah wow, lees het nu pas. Dat op Schiphol was zelfmoord. Wel... origineel?
wat een goeden grapquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk boos op slachtofferhulp ofzo... die hebben er nu veel werk aan
Hier is het nog droogquote:
Jij bent al vroeg op pad?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Stralende ochtend in Zakopane
[ afbeelding ]
Oh mooi plekjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn balkon met een kopje koffie en een pretzel.
Wat is het daar vroeg licht.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Stralende ochtend in Zakopane
[ afbeelding ]
Het stadse leven Karzaiquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:48 schreef Karzai het volgende:
Ik hoor hier weer een vrachtwagen iets uitladen. Bijna elke ochtend wel raak de laatste tijd met de tering herrie
is me wat te zoet nu als ontbijtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Maar voor de zekerheid de foto van gisteren![]()
[ afbeelding ]
ZIet er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Maar voor de zekerheid de foto van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Hey Gianniquote:
Lekker,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:10 schreef Karzai het volgende:
dit is geen doen meer, ik ga maar douchen en een eitje met spek bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |