Ben je jarig Fles?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel kansloos om overal maar die racisme-kaart te trekken als je een keer je zin niet krijgt
Hoezo houdt de buurvrouw niet van oasis?quote:
Idk ze is meer van de Chopinquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoezo houdt de buurvrouw niet van oasis?
Ik ben Dimmy d'r buurvrouwquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoezo houdt de buurvrouw niet van oasis?
Gefeliciteerd knakker !quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
JA IK KRIJG WEER MENTIONS![]()
Dank je wel allemaal![]()
Munnie munnie munniequote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:52 schreef kwiwi het volgende:
Alweer jarig @:Dr_FlashDe tijd vliegt zeg
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar waarom merk ik het nu pasquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je was verblind door m'n kermislampjes en dacht "wat een kuttopic"?
Mijn koffers zijn ook weleens doorzocht. Omdat ik blond ben zeker!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel kansloos om overal maar die racisme-kaart te trekken als je een keer je zin niet krijgt
Ja, sorry hoor, maar wat een onzinquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, als dat d'r meest ongelukkige ooit is, heeft ze een mooi leventje hoor.
Dit nummer komt iedere keer voorbij op de radio thuis, en dat vind ik helemaal niet erg. Ik dig het wel. Maar de rest van de dag zit dan dat ademgeluid in m'n hoofd.quote:
Oh echt? ik vind Fontaines DC niet echt iets voor de Nederlandse radio, maar ik luister dan ook al lang geen radio. Het Skinty Fia album is echt geniaalquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit nummer komt iedere keer voorbij op de radio thuis, en dat vind ik helemaal niet erg. Ik dig het wel. Maar de rest van de dag zit dan dat ademgeluid in m'n hoofd.
en terecht want ze was nog schuldig ook. Zaten weetikhoeveel jonko's inquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar wat een onzin
Bewijs het maar eens dat het om je huidskleur gaat, want werkelijk waar iedereen en z'n moeders koffer wordt onderzocht.
Dat is een beetje het idee van de security
Als er nou niks was gevondenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar wat een onzin
Bewijs het maar eens dat het om je huidskleur gaat, want werkelijk waar iedereen en z'n moeders koffer wordt onderzocht.
Dat is een beetje het idee van de security
BBC Radio 2 mate, innit?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh echt? ik vind Fontaines DC niet echt iets voor de Nederlandse radio, maar ik luister dan ook al lang geen radio. Het Skinty Fia album is echt geniaal
Maar rappers zijn altijd zwart dus dat is discriminatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Collega's vertelden dat ze met een prive jet was ook. Dus dan trek je al de aandacht. Denk dat men ook wel wist wie ze was en dat rappers de reputatie hebben hier gebruik te maken van de coffeeshops
maar 1 mention per post toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd @:Dr_Flash
Hier heb je tachtig mentions
@:Dr_Flash
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
BBC Radio 2 mate, innit?
Ik zla eens dieper in hun spul duiken want Di tis het eerste nummer wat ik van ze ken.
naar het schijnt (maar heb ik nergens bevestigd gezien) zouden het voorgedraaide joints zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
30 tot 100 gram is nogal een brede range.
en genoeg voor wel meer dan een paar uur cel
Jammerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
maar 1 mention per post toch?
ik gebruik het niet, wel zo rustig
@CherryLips @CherryLips @CherryLips @CherryLips @CherryLips @CherryLips @CherryLipsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |