abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213732954
Hallo.

Ik ben in mijn huwelijk sinds een gebeurtenis die ik zo uitleg, onzeker of wat mijn vrouw doet, en heb ik geen vertrouwen meer. Terwijl ik eerder hier nooit last van had. Ik twijfel, moet ik weg uit de relatie of blijven?

In 2022 had mijn vrouw contact met een andere man, veel beeldbellen, maar ook chat. Uiteraard in het geheim. En hebben afgesproken Hier ben ik achter gekomen en haar hiermee geconfronteerd.

Bij de afspraak is niks gebeurt,zegt ze. En het bellen was puur vriendschap, omdat ze haar ei niet kwijt kan over 1 onderwerp. ( Oudste stiefdochter, waar ik slecht mee overweg kan,).

Gezegt dat contact moet stoppen, en ze er juist wel met mij moet gaan over praten. Maar ze word altijd erg fel en verwijt mij. Waardoor ik op slot ga, en er niet meer over wil praten. Na 2 week, was contact nooit opgehouden.

Nu 2024 maart. Had ze weer contact met hem. Ze had vaker zin in sex, en kocht sexylingerie etc.
Haar gedrag was anders, waardoor ik twijfelde waar dit ineens weg komt. Was dus weer die zelfde man..

Hierop gezegt, ik wil uit elkaar. Na gepraat, toch kans gegeven. Maand later had ze nog steeds contact.

Ik vertrouw haar totaal niet meer. En blijf nu om het huis en onze 4 kinderen bij haar. Ik hou nog steeds van haar, maar vertouwen is weg. En zie mezelf ongelukkig worden.

Ze zegt steeds, met hem was vriendschap. Zie niks in hem. Maar is dit zo?.

Oh, vergeten te melden. Voor wij 8 jaar geleden ontmoette had ze hem als scharrel. Ondertussen zijn wij getrouwd 2 stiefkinderen, 2 samen.

Iemand advies???

[ Bericht 0% gewijzigd door Ronneyq op 30-05-2024 21:17:27 (M) ]
pi_213732977
Je vrouw gaat keihard vreemd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 30 mei 2024 @ 15:01:31 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213732989
Mja, als het alleen vriendschappelijk is hoeft ze er niet zo geheimzinnig over te doen toch?

Wat verwijt ze jou zoal?
pi_213733016
tjah TS, het is jammer, maar de vriendschap is voorbij
Nu ben je enkel nog genoeg voor je financiële inbreng of een dak boven haar hoofd
pi_213733069
De oudste stiefdochter heeft adhd, is anders als anderen. En daagt me uit, om reactie te krijgen van mij. Mijn vrouw weet hiervan. Maar haar liefde voor haar dochter is groot. Wat ik begrijp, ik sta er iets verder van weg..

Hierdoor ben ik bij haar na 1 waarschuwen, of geen waarschuwing al snel klaar. En mag ze weg uit bijv. Woonkamer, in iedergeval uit mijn buurt. Ik ben niet altijd correct hierin. Dat weet ik van mezelf.
Als we het erover hebben, is dit niet op normale toon van mijn vrouw, maar luide stem, heb je dit weer gedaan of gezegt. Of ze komt met de oudste verhaal halen bij mij. En dan klopt er niks van het verhaal. Ik neem nu sinds halfjaar soms als ik er aan denk, gesprekken op als ik haar op iets wil aanspreken, puur zodat ik niet straks ruzie heb met mijn vrouw omdat ze dingen verkeerd verteld. Mijn vrouw is het met me eens, heeft zelf ook moeilijk met haar. Maar het is haar dochter.

Met mij praten over de oudste is dus moeilijk. Daarom praat ze met hem. Teminste, dat is wat ze zegt. Maar alles in geheim, alle wachtwoorden veranderd van socials etc. En kan alleen haar woord geloven, ze verwijderd gesprekken gelijk. Of beeldbellen historie is ook weg.
pi_213733092
quote:
Gezegt dat contact moet stoppen, en ze er juist wel met mij moet gaan over praten. Maar ze word altijd erg vel en verwijt mij. Waardoor ik op slot ga, en er niet meer over wil praten.
Dit geeft al aan waar volgens mij het probleem ligt: zij wil dat ze contact met jou onderhoudt, maar jij sluit jezelf vervolgens af.

Doe dat dus niet, hoe fel zij ook wordt. Blijf altijd praten. Altijd.
  Moderator donderdag 30 mei 2024 @ 15:16:38 #7
5428 crew  miss_sly
pi_213733108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:10 schreef Ronneyq het volgende:
De oudste stiefdochter heeft adhd, is anders als anderen. En daagt me uit, om reactie te krijgen van mij. Mijn vrouw weet hiervan. Maar haar liefde voor haar dochter is groot. Wat ik begrijp, ik sta er iets verder van weg..

Hierdoor ben ik bij haar na 1 waarschuwen, of geen waarschuwing al snel klaar. En mag ze weg uit bijv. Woonkamer, in iedergeval uit mijn buurt. Ik ben niet altijd correct hierin. Dat weet ik van mezelf.
Als we het erover hebben, is dit niet op normale toon van mijn vrouw, maar luide stem, heb je dit weer gedaan of gezegt. Of ze komt met de oudste verhaal halen bij mij. En dan klopt er niks van het verhaal. Ik neem nu sinds halfjaar soms als ik er aan denk, gesprekken op als ik haar op iets wil aanspreken, puur zodat ik niet straks ruzie heb met mijn vrouw omdat ze dingen verkeerd verteld. Mijn vrouw is het met me eens, heeft zelf ook moeilijk met haar. Maar het is haar dochter.

Met mij praten over de oudste is dus moeilijk. Daarom praat ze met hem. Teminste, dat is wat ze zegt. Maar alles in geheim, alle wachtwoorden veranderd van socials etc. En kan alleen haar woord geloven, ze verwijderd gesprekken gelijk. Of beeldbellen historie is ook weg.
Het klinkt niet als een heel gezonde situatie. Zij doet geheimzinnig over contact met een oude scharrel, jij neemt stiekem gesprekken op, bent niet correct tegen je stiefdochter. Je vrouw kan niet met je over die dochter praten. Jij hebt geen vertrouwen meer in je vrouw.

Ik zie alleen maar rode vlaggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 mei 2024 @ 15:16:49 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213733109
Hoe oud is die stiefdochter?
The love you take is equal to the love you make.
pi_213733262
De oudste is nu bijna 13. Ken haar vanaf haar 3e. Sinds 2022 co-ouderschap. Dus week bij ons, week echte vader. Als ze dus weg is, niks aan de hand. Komt ze thuis, lopen we allebij op ons tenen.

Echte vader wil niet dat ze gesprekken krijgt, ivm hdhd, want hij heeft dat zelf ook. En wil niet dat ze stempel krijgt. Ze vind ook moeilijk aansluiting op school, of word gepest, basisschool en nu middelbare..
pi_213733292
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 14:59 schreef Ronneyq het volgende:
toch kans gegeven
En hier ging het mis.
  donderdag 30 mei 2024 @ 15:42:46 #11
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213733303
Het is kut Ronnie maar ik zou snel uit elkaar gaan als ik jou was
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_213733340
Lijkt me geen gezonde situatie om voort te zetten
  donderdag 30 mei 2024 @ 15:48:22 #13
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213733342
Deze
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
Het is kut Ronnie maar ik zou snel uit elkaar gaan als ik jou was
Deze
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:04 schreef bonanza8 het volgende:
tjah TS, het is jammer, maar de vriendschap is voorbij
Nu ben je enkel nog genoeg voor je financiële inbreng of een dak boven haar hoofd
En deze
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:00 schreef Solotovski het volgende:
Begint een beetje de trend te worden in R&P :N
Je bent een waardeloze agent.
pi_213733392
Anyway.

Ik voel red flags.
Die jongen heeft in iedergeval andere intenties. Mannen kennende😅

En dan mijn vrouw die geheimzinnig doet, met een andere man.
Enige geschiedenis van chat wat ik gelezen heb is toen ze hem van block had gedaan:

Zij: ;)
Hij: wat is er?
Zij: Ohhh niks hoor.
Zij: slaap lekker
Hij: ooohh okey
Zij: miste je me niet?
Hij: zag indd dat je het had aangepast ;)
Zij:wat had aangepast
hij: je instellingen dat je geen fotos meer deelde
Zij: Ja klopt, Morgen zal ik het je uitleggen.
Zij: ik zie jou niet meer op mij telegram. Ik dacht dat jij verwijderd had.
Hij: je legt het nu toch uit.

Is nog vrij onschuldig. Op de miste je me niet na. En je legt het nu toch uit. Wat heeft mijn vrouw uitgelegd?

Misschien dat er chats missen, maar tussen berichten is 5 min. Zal niet veel zijn.
.kon ook niet, was in de pauze van de film toen ik ging roken. Ook nog op een kut moment, we waren net uit eten geweest, Kids op bed gedaan en film gaan kijken met hapje en drankje . Was gezellig, en dan toch unblocken en hem appen .

Moeilijk allemaal. Wat ik nu moet. Haar vertrouwen voor de 5e keer.? Maar geloven dat het vriendschap is?
Of wachten tot het fout gaat of weer met hem apt, en dan weg.
  donderdag 30 mei 2024 @ 15:56:43 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213733414
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:34 schreef Ronneyq het volgende:
De oudste is nu bijna 13. Ken haar vanaf haar 3e. Sinds 2022 co-ouderschap. Dus week bij ons, week echte vader. Als ze dus weg is, niks aan de hand. Komt ze thuis, lopen we allebij op ons tenen.

Echte vader wil niet dat ze gesprekken krijgt, ivm hdhd, want hij heeft dat zelf ook. En wil niet dat ze stempel krijgt. Ze vind ook moeilijk aansluiting op school, of word gepest, basisschool en nu middelbare..
Het komt op mij over dat jij en je vrouw niet op een lijn zitten wat betreft de oudste. Ik zou daar meer aandacht aan besteden. Advies en ondersteuning vragen voor hoe jullie het beste met haar om kunnen gaan.

Het lijkt me voor haar heel vervelend als het op school zo slecht gaat en ze dan thuiskomt bij een stiefvader met zo weinig geduld. Dan is thuis dus ook niet veilig.
pi_213733457
Of je vrouw nu vreemd gaat of niet; Denk je niet dat de relatie gewoon an sich al niet goed is en er kennelijk vanuit beide kanten ook niks werkelijk gedaan wordt dat te verbeteren?

Juist die zin: "Gezegt dat contact moet stoppen, en ze er juist wel met mij moet gaan over praten. Maar ze word altijd erg vel en verwijt mij. Waardoor ik op slot ga, en er niet meer over wil praten."..
doet me vermoeden dat als je een poging zou willen doen dit wil redden, je minstens een tijd in relatie-therapie zal moeten gaan om te leren met elkaar te praten.
Waarbij dat ook verder geenszins een garantie bied dat dat je relatie red (maar relatie-therapie soms ook een manier kan zijn om de break-up iig goed en gezamelijk beter te regelen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_213733492
Tsja TS, de één heeft geluk in de liefde, en de ander heeft kech.

Een oude scharrel is natuurlijk allesbehalve een vriendschap.
pi_213733498
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het komt op mij over dat jij en je vrouw niet op een lijn zitten wat betreft de oudste. Ik zou daar meer aandacht aan besteden. Advies en ondersteuning vragen voor hoe jullie het beste met haar om kunnen gaan.

Het lijkt me voor haar heel vervelend als het op school zo slecht gaat en ze dan thuiskomt bij een stiefvader met zo weinig geduld. Dan is thuis dus ook niet veilig.
Dit is al geprobeerd. Ze heeft gesprekken gehad waar wij 2x bij zijn geweest en 1x apart.
Hun conclusie, ze moet leren met haar emoties om te gaan, en haarzelf leren kennen. Hiervoor moet ze in een traject, wat ook de handtekening van echte vader nodig hebben. Dit weigerde hij.

Ze vind zichzelf soms ook lastig, druk in haar hoofd. En uit dat op mij.

Veilig is het thuis wel, zou haar nooit wat aan doen.. maar mijn lontje is bij haar erg kort. Want ze valt in herhaling wat betreft huisregels, of omgang met haar zusjes en broertje. Want als zij erbij komt, is het 80% van de gevallen ruzie.. dus zeg al vaak, niet bij hun ze zijn samen aan het spelen. Slecht, van mij. Weet ik, maar het is wachten tot het fout gaat. En kan je weer politie spelen.

Maar afgezien van mijn relatie tot de oudste

Wat moet ik met dat stiekem gedoe, chats . :/
  donderdag 30 mei 2024 @ 16:10:46 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213733519
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 16:07 schreef Ronneyq het volgende:

[..]
Dit is al geprobeerd. Ze heeft gesprekken gehad waar wij 2x bij zijn geweest en 1x apart.
Hun conclusie, ze moet leren met haar emoties om te gaan, en haarzelf leren kennen. Hiervoor moet ze in een traject, wat ook de handtekening van echte vader nodig hebben. Dit weigerde hij.

Ze vind zichzelf soms ook lastig, druk in haar hoofd. En uit dat op mij.

Veilig is het thuis wel, zou haar nooit wat aan doen.. maar mijn lontje is bij haar erg kort. Want ze valt in herhaling wat betreft huisregels, of omgang met haar zusjes en broertje. Want als zij erbij komt, is het 80% van de gevallen ruzie.. dus zeg al vaak, niet bij hun ze zijn samen aan het spelen. Slecht, van mij. Weet ik, maar het is wachten tot het fout gaat. En kan je weer politie spelen.

Maar afgezien van mijn relatie tot de oudste

Wat moet ik met dat stiekem gedoe, chats . :/
Ik vind het enorm sneu voor de oudste.
pi_213733532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 16:02 schreef RM-rf het volgende:
Of je vrouw nu vreemd gaat of niet; Denk je niet dat de relatie gewoon an sich al niet goed is en er kennelijk vanuit beide kanten ook niks werkelijk gedaan wordt dat te verbeteren?

Juist die zin: "Gezegt dat contact moet stoppen, en ze er juist wel met mij moet gaan over praten. Maar ze word altijd erg vel en verwijt mij. Waardoor ik op slot ga, en er niet meer over wil praten."..
doet me vermoeden dat als je een poging zou willen doen dit wil redden, je minstens een tijd in relatie-therapie zal moeten gaan om te leren met elkaar te praten.
Waarbij dat ook verder geenszins een garantie bied dat dat je relatie red (maar relatie-therapie soms ook een manier kan zijn om de break-up iig goed en gezamelijk beter te regelen)
Wel mee eens,. Maar al het andere, over de andere Kids, school, werk, huis etc. Kunnen we goed communiceren.

Onderwerp oudste is gewoon stuk gelopen na jaren van proberen hoe we om moeten gaan met de oudste.
pi_213733704
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 16:12 schreef Ronneyq het volgende:

[..]
Wel mee eens,. Maar al het andere, over de andere Kids, school, werk, huis etc. Kunnen we goed communiceren.

Onderwerp oudste is gewoon stuk gelopen na jaren van proberen hoe we om moeten gaan met de oudste.
Heb je ook al gezinstherapie geprobeerd?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator donderdag 30 mei 2024 @ 18:32:37 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213734714
dus ze spreekt een jeugdvriendje nog wel eens?

snap niet echt waar je het lef vandaan haalt om dat contact te verbieden maar ok ... lekker belangrijk verder, zou me meer druk maken om de gezinssituatie zelf want dat klinkt niet gezond hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 30 mei 2024 @ 18:44:57 #23
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213734806
"Met hem was het vriendschap", she said.

:') (!)
Le Diable
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:54:10 #24
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_213735617
wat ik me afvraag
Jij vindt het contact met die man niet ok
Heb je met haar hier over gecommuniceerd of gewoon botweg
dit stopt nu?

verder zie ik inderdaad een enorm probleem met de stiefdochter
waarbij je ook naar jezelf moet kijken en niet alleen naar haar

Want ze zal echt wel doorhebben dat jij haar anders behandeld
en anders over haar denkt
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  Spellchecker donderdag 30 mei 2024 @ 19:56:15 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213735646
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:55 schreef Ronneyq het volgende:
Anyway.

Ik voel red flags.

Die jongen heeft in iedergeval andere intenties. Mannen kennende😅

En dan mijn vrouw die geheimzinnig doet, met een andere man.
Enige geschiedenis van chat wat ik gelezen heb is toen ze hem van block had gedaan:

Zij: ;)
Hij: wat is er?
Zij: Ohhh niks hoor.
Zij: slaap lekker
Hij: ooohh okey
Zij: miste je me niet?
Hij: zag indd dat je het had aangepast ;)
Zij:wat had aangepast
hij: je instellingen dat je geen fotos meer deelde
Zij: Ja klopt, Morgen zal ik het je uitleggen.
Zij: ik zie jou niet meer op mij telegram. Ik dacht dat jij verwijderd had.
Hij: je legt het nu toch uit.

Is nog vrij onschuldig. Op de miste je me niet na. En je legt het nu toch uit. Wat heeft mijn vrouw uitgelegd?

Misschien dat er chats missen, maar tussen berichten is 5 min. Zal niet veel zijn.
.kon ook niet, was in de pauze van de film toen ik ging roken. Ook nog op een kut moment, we waren net uit eten geweest, Kids op bed gedaan en film gaan kijken met hapje en drankje . Was gezellig, en dan toch unblocken en hem appen .

Moeilijk allemaal. Wat ik nu moet. Haar vertrouwen voor de 5e keer.? Maar geloven dat het vriendschap is?
Ah, weer iemand die de chatgeschiedenis van partner bekijkt.

TS wat zou jij je beste vriend adviseren die met dit verhaal kwam?
  donderdag 30 mei 2024 @ 20:09:09 #26
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213735854
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:56 schreef maily het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk is het niet chique om te doen.

Tegelijkertijd: er was aanleiding om aan te nemen dat e.e.a. niet in de haak is. En dat blijkt. De ingrediënten voor een spannende affaire zijn er: lange relatie, kinderen, sleur én die vent is ook nog eens een oud-scharrel van haar. Dan het goedkope motief van 'alleen maar vrienden zijn' terwijl ze zich ondertussen begeerd voelt door die man en zich er naar gaat kleden.

De vrouw van TS zal ongetwijfeld van hem houden en uiteindelijk toch kiezen voor de zekerheid in plaats van de romance, als het er op aankomt.

Beetje off-topic: mensen anno 2024 zouden niet zo streng meer moeten vasthouden aan die sobere huwelijkse moraal van één sekspartner. Je mist zoveel mooie ervaringen door het hierbij te laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door SemperLibertas op 30-05-2024 21:10:04 ]
Le Diable
pi_213736089
Weer een die Chat geschiedenis bekijkt, vind ik kort door de bocht. En snel tot conclusie gekomen.

Ik heb in 7 jaar geen Chat geschiedenis bekeken. Vertrouwen was er volledig. Dat ik hier achter kwam was na een gesprek met haar, omdat ze achterdochtig deed met haar tel. En haar er savonds naar vroeg waarom de telefoons worden bewaakt. Terwijl ze jaren altijd maar overal liggen. En vaak kwijt was. Mijn vermoeden was waar, nadat ze zij; kijk maar in mijn tel. Ze was deze chat vergeten te wissen.

Dus nog 1 die telefoon bekijkt, nope.
________
Een jeugd vriendje?. Ze was weg bij haar ex( waar de 2 oudsten van zijn, toen kwam hij in beeld, en ik 2 maand later). Wist er toen niks van dat ik concurentie had. Maar het is toen snel gegaan. Trouwen, kinderen, huisje etc..
Jeugd vriend zie ik als een vriendje of vriendin van toen je nog geen kinderen had, en niet van onder de 29. Toen ik bij haar kwam.

Zij heeft ook een beste vriend wat een collega was. Apt, snapchat ze mee etc. Hier zoek ik niks achter. En vind ik prima..

Maar als je begint te chatten, vrouwen namen onder zijn naam. Belt, in geheim afspreekt, anders doet dan normaal, hierop vraag en niks aan de hand is. En weken later er achter kom. Ja dan is dat wel iets.

Ik app en zie vrouwelijke collegas, hierover praat ik met mijn vrouw, of als ze vraagt wat lach je. Zeg ik dit en dat, of als een foto is gestuurd dan laat ik die zien.
Dat zijn normale apverkeer. Verbergen dat je een man apt,belt, afspreekt, en allemaal geheimzinnig. Dan mag ik toch wel zeggen na uiteraard een gesprek van wel 2 uur. Ik wil dat contact gelijk stopt...
pi_213736242
Ik denk dat dit niks opschiet op het forum .

Ik moet je een juist beeld geven van de situatie, welke ik niet kan delen. Want dan zitten we nog wel even. Of het überhaupt waar is, dat ze hem appt om de oudste is ook maar de vraag. Ze zegt dat.. ik neem dat maar aan. Maar is dat ook zo?.

Ik krijg lingerie fotos, kreeg ik begin van de relatie daarna niet. Sleur,. Toen ineens weer, dit waren voor mij, huh, warom, ik zocht er wat achter. En bleek waar te zijn. Zijn die fotos naar hem gegaan?. Ze zegt van niet.

Maar ik trek alles in twijfel nu.
Vandaar ik hier om enige raad kwam, misschien mede mensen zelfde schuitje geweest. Er verder vanaf staan, want liefde maakt blind.
Maar vreet mezelf wel op van binnen en word er chagrijnig ongelukkig van.
pi_213736499
Andere vraag:

Is het slim:
Die persoon te bellen, vragen wat er speelt. Wat voor app verkeer het was.

Hieruit haar verhaal halen. Komt verhaal overeen of juist niet. Als het spannende chats zijn en hij zegt dat bijv. Weer in gesprek met mijn vrouw en weg gaan?.

Hem bellen waar mijn vrouw bij is op luidspreker. Komt ook al door mijn hoofd.

Confronteren, want vertrouw er niks van. Relatie is gebouwd op aantal fundamentele dingen, een belangrijke is vertrouwen. Die is compleet weg .. maar 4 kinderen hun leven omgooien, en voor 2, een 2e keer. En ik zag/zie mezelf oud worden met mijn gezin Maakt me dat ik bij haar blijf.

Maar op deze manier.. niet te doen.
pi_213736579
Eer aan jezelf houden, uithuilen en opnieuw beginnen en goed voor je kinderen blijven zorgen.
Alius aliud dicit
  donderdag 30 mei 2024 @ 21:11:07 #31
421867 greysbones
pi_213736821
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 20:52 schreef Ronneyq het volgende:
Andere vraag:

Is het slim:

Hieruit haar verhaal halen. Komt verhaal overeen of juist niet. Als het spannende chats zijn en hij zegt dat bijv. Weer in gesprek met mijn vrouw en weg gaan?.

Confronteren, want vertrouw er niks van. Relatie is gebouwd op aantal fundamentele dingen, een belangrijke is vertrouwen. Die is compleet weg .. maar 4 kinderen hun leven omgooien, en voor 2, een 2e keer. En ik zag/zie mezelf oud worden met mijn gezin Maakt me dat ik bij haar blijf.

voor jouw gevoel is je vrouw er al niet eerlijk over
ik zou niet verwachten dat een vreemde dat dan wel is

bedenk wat jij wil
en wat je bereid bent te accepteren( want daar neig je nu naar?)
pi_213739985
Knoop doorhakken en wegwezen.
Ja dat is moeilijk, wij mensen houden niet van radicale veranderingen en denken altijd dat je dan er niks meer voor terug krijgt, bijv een nieuwe relatie etc

Ofwel creatures of comfort.

Maar hier heb je niks aan, zij geeft geen duimbreed toe en verhuld actief wat ze doet, maw, ze vertrouwt jou niet wat je zou zeggen of doen als je erachter zou komen wat zij doet of bespreekt met die vent.

Wegwezen dus.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 09:33:11 #33
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_213740273
Ze heeft meermaals gelogen en dingen achtergehouden. Dumpen of je bent een cuck.
  Spellchecker vrijdag 31 mei 2024 @ 09:34:27 #34
197773 crew  maily
pi_213740292
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 20:36 schreef Ronneyq het volgende:

Ik moet je een juist beeld geven van de situatie, welke ik niet kan delen. Want dan zitten we nog wel even. Of het überhaupt waar is, dat ze hem appt om de oudste is ook maar de vraag. Ze zegt dat.. ik neem dat maar aan. Maar is dat ook zo?.

Ik krijg lingerie fotos, kreeg ik begin van de relatie daarna niet. Sleur,. Toen ineens weer, dit waren voor mij, huh, warom, ik zocht er wat achter. En bleek waar te zijn. Zijn die fotos naar hem gegaan?. Ze zegt van niet.

Vandaar ik hier om enige raad kwam, misschien mede mensen zelfde schuitje geweest. Er verder vanaf staan, want liefde maakt blind.
Wat zou je een vriend adviseren die met deze vragen bij jou komt?
  vrijdag 31 mei 2024 @ 09:43:28 #35
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213740418
Je weet niet of ze vreemd gaat, maar deze situatie qua wantrouwen is natuurlijk onmogelijk vol te houden. Misschien ligt het probleem bij haar, misschien bij jou, maar dat doet er eigenlijk niet toe.

Heel duidelijk uitspreken dat dit wantrouwen voor jou de reden is om te denken aan uit elkaar gaan. En als ze niks kan doen om dat gevoel bij je weg te nemen heb je ook geen andere keuze.

Jouw gevoel is het probleem, en tot nu toe heeft zij vooral stappen gezet om dat gevoel erger te maken. Om dit een kans te geven moet dat vertrouwen weer opgebouwd worden.

Edit: wat ik bedoel te zeggen; een stel vreemden op het internet gaat dit probleem (jouw gevoel bedrogen te worden) niet oplossen. De enige die je echt zou kunnen overtuigen dat het goed zit is je vrouw.

[ Bericht 15% gewijzigd door Fretwork op 31-05-2024 13:39:32 ]
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  Moderator vrijdag 31 mei 2024 @ 11:37:40 #36
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_213741442
Ze appt/chat nu heel veel met een guy waar ze ook mee gescharreld heeft al die jaren geleden?? :') No offence maar veel meer red flag dan dat kan het toch niet worden? :{
Ze is dus al intiem met deze gast geweest voor jullie, en heeft nu ook weer met hem afgesproken in het geheim, en zoekt hem nu dus weer op via chat/whatsapp?? Een en een is twee hoor.

Feit dat ze het allemaal ontkent is leuk en aardig, maar vrouwen kunnen hier heel heel ver in gaan. Heb het zelf in ver verleden ook meegemaakt. Er werd gezworen op de dood van haar ouders en alles wat haar lief was dat ze het niet gedaan had. En wat bleek later, ze had het uiteraard wel gedaan. Bah bah..... dus ja, trek je conclusies zou ik zeggen.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 12:15:49 #37
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213741833
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 16:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik vind het enorm sneu voor de oudste.
Dit ja.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 31 mei 2024 @ 13:29:23 #38
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213742595
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
Ze appt/chat nu heel veel met een guy waar ze ook mee gescharreld heeft al die jaren geleden?? :') No offence maar veel meer red flag dan dat kan het toch niet worden? :{
Ze is dus al intiem met deze gast geweest voor jullie, en heeft nu ook weer met hem afgesproken in het geheim, en zoekt hem nu dus weer op via chat/whatsapp?? Een en een is twee hoor.

Feit dat ze het allemaal ontkent is leuk en aardig, maar vrouwen kunnen hier heel heel ver in gaan. Heb het zelf in ver verleden ook meegemaakt. Er werd gezworen op de dood van haar ouders en alles wat haar lief was dat ze het niet gedaan had. En wat bleek later, ze had het uiteraard wel gedaan. Bah bah..... dus ja, trek je conclusies zou ik zeggen.
Daarom: vertrouw niemand, ook je partner niet.

Ja, alles kan ogenschijnlijk goed zitten in je relatie, maar iedereen wil buiten de deur neuken, zonder uitzondering. Het is handiger als je dit gewoon bespreekbaar maakt ipv achter de rug om van iemand en die persoon loeihard kwetsen.

Mensen zijn lager dan dieren inclusief de primaire driften.
Le Diable
  vrijdag 31 mei 2024 @ 13:44:09 #39
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_213742775
Het blijft toch verbazen hoe de meeste volwassen mensen er de meest puberale relaties op nahouden.

De tering sjon.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 31 mei 2024 @ 17:54:06 #40
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213745310
quote:
Dit.
Doe alsjeblieft niet zo naïef.
Geen enkele kerel (die ander dus) steekt tijd en energie in zo'n "vriendschap" tenzij er iets te neuken valt.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 18:28:02 #41
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213745504
Jij en @MarcusDaCosta moeten eens met elkaar gaan praten. Serieus.
pi_213745611
Gewoon zelf ook iemand gaan neuken. Open relatie.
PWBF
pi_213747997
Is die oude scharrel, waarmee ze nu "vriendschap" heeft, eigenlijk vrijgezel, of heeft hij een relatie en zit hij ook zijn partner te belazeren?
  Moderator vrijdag 31 mei 2024 @ 22:06:08 #44
236264 crew  capricia
pi_213748074
Ik chat al jaren, mijn halve leven, met allerlei vrienden. Ook mannen. En soms meer en soms minder, ook met scharrels van voor mijn huwelijk.
En no way dat ik toe ga staan dat mijn man mijn chats leest. Dat is gewoon prive.

En dit heeft niets met vreemdgaan te maken. Want daar doe ik niet aan.

Inmiddels 20 jaar bij elkaar.
En ik wil ook zijn chats niet lezen. Daar komt alleen maar ongeluk van.
Als mijn relatie niet goed zit, dan heb ik het daar over. Niet over chats of vrienden ofzo, dat is namelijk nooit de key.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213748078
Is cuckolding misschien iets voor TS? Misschien dat ook jij jouw ding mag doen. Serieus bedoeld dit.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 00:10:45 #46
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213749309
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 22:06 schreef capricia het volgende:
Ik chat al jaren, mijn halve leven, met allerlei vrienden. Ook mannen. En soms meer en soms minder, ook met scharrels van voor mijn huwelijk.
Zeg nooit nooit, ieder doet het uiteindelijk want je hebt in het digitale tijdperk meer vrijheid en kansen om ergens anders te gaan neuken dan ooit.

Echtelijke trouw is een relikwie en een illusie waar nog teveel mensen in geloven.
Le Diable
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 00:25:28 #47
236264 crew  capricia
pi_213749457
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 00:10 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Zeg nooit nooit, ieder doet het uiteindelijk want je hebt in het digitale tijdperk meer vrijheid en kansen om ergens anders te gaan neuken dan ooit.

Echtelijke trouw is een relikwie en een illusie waar nog teveel mensen in geloven.
Ik heb wel behoefte aan goede vrienden en goede gesprekken. Maar niet aan seks buiten de deur.
Het digitale tijdperk heeft daar weinig mee te maken. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 1 juni 2024 @ 01:05:39 #48
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213749747
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb wel behoefte aan goede vrienden en goede gesprekken. Maar niet aan seks buiten de deur.
Het digitale tijdperk heeft daar weinig mee te maken. :)
Dan moet je een vent hebben die verdomd goed is in bed :)

Mijn punt is eigenlijk dat ik het bed heb gedeeld met gebonden vrouwen waarvan je nooit zou verwachten dat ze met een ander het bed in zouden duiken. Gewoon verstandige, lieve en intelligente vrouwen zonder slechte intenties of wat dan ook. Stabiele thuissituaties, weinig stress of zorgen. En dan toch die stap nemen.

Ik oordeel daar verder niet over, fascinerend vind ik het mechanisme van ontrouw wel. En ook de definitie daarvan om het bruggetje te maken naar het digitale tijdperk. Zat je voor dat tijdperk in een levenloze relatie dan had je minder opties om contact te leggen met interessante mensen. Dat gebeurde dan clandestien op werk of in de kroeg oid.

Nu kun je in theorie via een onbeperkt aantal platformen 24/7 in contact komen met potentieel interessante mensen. FOK! is hier ook een voorbeeld van: je post her en der wat, ziet leuke reactie, slide in de dm en voilà de start van misschien wel een interessante relatie (in wat voor vorm dan ook, hoeft niet per se seksueel). Mocht je ergens in je relatie in een extreme sleur komen, vaak ruzie hebben, op veel onbegrip stuiten van je partner, geen seks meer hebben met je partner etc. etc. dan is de kans nu groot dat je sneller ergens iemand vindt die wel aan jouw behoeften kan voldoen.

Ik vind dan ook dat ontrouw anno 2024 dan ook niet zo zwaar moet worden gewogen gewoon omdat dit nu eenmaal hoort bij de omloopsnelheid van het digitale tijdperk in combinatie met het verdwijnen van redenen om het (krampachtig) bij één persoon te houden (Kerk, kinderen: beiden niet meer relevant voor het standhouden van een levenslange relatie waarbij lichamelijke trouw wordt gezworen aan één persoon). Tel daar nog de vrouwenemancipatie cq. seksuele bevrijding van de vrouw bij op en dan heb je volgens mij een aardig recept voor, laten we zeggen, een pluriforme beleving van relaties/seksualiteit.
Le Diable
  zaterdag 1 juni 2024 @ 09:57:18 #49
421867 greysbones
pi_213751736
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 01:05 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Mijn punt is eigenlijk dat ik het bed heb gedeeld met gebonden vrouwen waarvan je nooit zou verwachten dat ze met een ander het bed in zouden duiken. Gewoon verstandige, lieve en intelligente vrouwen zonder slechte intenties of wat dan ook. Stabiele thuissituaties, weinig stress of zorgen. En dan toch die stap nemen.

Ik oordeel daar verder niet over, fascinerend vind ik het mechanisme van ontrouw wel. En ook de definitie daarvan om het bruggetje te maken naar het digitale tijdperk. Zat je voor dat tijdperk in een levenloze relatie dan had je minder opties om contact te leggen met interessante mensen. Dat gebeurde dan clandestien op werk of in de kroeg oid.

Nu kun je in theorie via een onbeperkt aantal platformen 24/7 in contact komen met potentieel interessante mensen. FOK! is hier ook een voorbeeld van: je post her en der wat, ziet leuke reactie, slide in de dm en voilà de start van misschien wel een interessante relatie (in wat voor vorm dan ook, hoeft niet per se seksueel). Mocht je ergens in je relatie in een extreme sleur komen, vaak ruzie hebben, op veel onbegrip stuiten van je partner, geen seks meer hebben met je partner etc. etc. dan is de kans nu groot dat je sneller ergens iemand vindt die wel aan jouw behoeften kan voldoen.

Ik vind dan ook dat ontrouw anno 2024 dan ook niet zo zwaar moet worden gewogen gewoon omdat dit nu eenmaal hoort bij de omloopsnelheid van het digitale tijdperk in combinatie met het verdwijnen van redenen om het (krampachtig) bij één persoon te houden (Kerk, kinderen: beiden niet meer relevant voor het standhouden van een levenslange relatie waarbij lichamelijke trouw wordt gezworen aan één persoon). Tel daar nog de vrouwenemancipatie cq. seksuele bevrijding van de vrouw bij op en dan heb je volgens mij een aardig recept voor, laten we zeggen, een pluriforme beleving van relaties/seksualiteit.
Je projecteerd jouw beleving op de gehele mensheid
Ik moet er niet aan denken
Naast mijn partner nog een scharrel te hebben
Wel heb ook ik goede vrienden
Waar ik van alles mee deel
  zaterdag 1 juni 2024 @ 10:39:45 #50
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213752125
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je projecteerd jouw beleving op de gehele mensheid
Ik moet er niet aan denken
Naast mijn partner nog een scharrel te hebben
Wel heb ook ik goede vrienden
Waar ik van alles mee deel
Ik beschrijf een trend die m.i. gaande is, niet meer dan dat. De mens is moreel bedorven, decadent en hypocriet, vergeet dat niet.
Le Diable
  zaterdag 1 juni 2024 @ 10:47:13 #51
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213752209
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:56 schreef maily het volgende:

[..]

TS wat zou jij je beste vriend adviseren die met dit verhaal kwam?
Ik zou vrienden adviseren haar op straat te trappen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 11:01:01 #52
Dick Laurent Is Dead
pi_213752358
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 22:06 schreef capricia het volgende:
En no way dat ik toe ga staan dat mijn man mijn chats leest. Dat is gewoon prive.

Inmiddels 20 jaar bij elkaar.
En ik wil ook zijn chats niet lezen. Daar komt alleen maar ongeluk van.
Als mijn relatie niet goed zit, dan heb ik het daar over. Niet over chats of vrienden ofzo, dat is namelijk nooit de key.
Dat je wel eens chat met mannelijke vrienden en daarbij ook oude scharrels, naja daar zou ik als ik je man was geweest ook niet bepaald problemen mee hebben, dat vertrouwen zou ik wel hebben.

Maar toch val ik dan wel een beetje over de dikgedrukte zin….”no way toestaan dat hij het leest”. Hmm. Kijk ik snap best dat in een normale dagelijkse situatie je heus niet zomaar aan je partner gaat vragen van “mag ik je whatsapps doorlezen”.
Maar het expliciet vermelden van, no way dat hij het mag lezen, dat is prive…. Dan denk ik automatisch wel een beetje van, heb je dan tóch iets te verbergen? Ben je op een bepaalde manier (flirten, seksuele opmerkingen etc) aan het chatten met die mannen waarvan je niet wilt dat je partner daar achter komt?
Ik zeg niet dat je dat doet he ;) maar dat zou wel mogelijk een vermoeden/gedachte kunnen worden als je je zo opstelt, is mijn mening dan.

Mijn vrouw (ook al vraagt die dat idd ook nooit van me) zou zo mijn telefoon mogen hebben en mijn chats mogen doorlezen. Niet omdat ik onder de plak zit of geen nee durf te zeggen maar omdat het me echt nul zou boeien. Heb niks te verbergen. Ik ben ook vrij open om tegen haar eerlijk te zeggen dat als ik op het strand een paar goeie billen en borsten voorbij zie komen ik heus wel even kijk en denk zozo, lekker hoor :P
Moet je ook van elkaar snappen en accepteren vind ik, en als zij zoiets denkt bij een bepaalde man ofzo dan oke, fair enough. Hoort erbij.

Maar anyway, elk stel is hier weer anders in natuurlijk.
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 11:17:47 #53
236264 crew  capricia
pi_213752539
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 11:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Dat je wel eens chat met mannelijke vrienden en daarbij ook oude scharrels, naja daar zou ik als ik je man was geweest ook niet bepaald problemen mee hebben, dat vertrouwen zou ik wel hebben.

Maar toch val ik dan wel een beetje over de dikgedrukte zin….”no way toestaan dat hij het leest”. Hmm. Kijk ik snap best dat in een normale dagelijkse situatie je heus niet zomaar aan je partner gaat vragen van “mag ik je whatsapps doorlezen”.
Maar het expliciet vermelden van, no way dat hij het mag lezen, dat is prive…. Dan denk ik automatisch wel een beetje van, heb je dan tóch iets te verbergen? Ben je op een bepaalde manier (flirten, seksuele opmerkingen etc) aan het chatten met die mannen waarvan je niet wilt dat je partner daar achter komt?
Ik zeg niet dat je dat doet he ;) maar dat zou wel mogelijk een vermoeden/gedachte kunnen worden als je je zo opstelt, is mijn mening dan.

Mijn vrouw (ook al vraagt die dat idd ook nooit van me) zou zo mijn telefoon mogen hebben en mijn chats mogen doorlezen. Niet omdat ik onder de plak zit of geen nee durf te zeggen maar omdat het me echt nul zou boeien. Heb niks te verbergen. Ik ben ook vrij open om tegen haar eerlijk te zeggen dat als ik op het strand een paar goeie billen en borsten voorbij zie komen ik heus wel even kijk en denk zozo, lekker hoor :P
Moet je ook van elkaar snappen en accepteren vind ik, en als zij zoiets denkt bij een bepaalde man ofzo dan oke, fair enough. Hoort erbij.

Maar anyway, elk stel is hier weer anders in natuurlijk.
Dat hoeft toch helemaal niets met seks te maken te hebben, dat ik mijn chats graag prive houd?
Misschien blaas ik een keer stoom af over mijn schoonmoeder naar een vriendin. Of lach ik samen met die vriendin over iets doms wat mijn man ooit gedaan heeft.
Ik heb helemaal geen zin om dat uit te moeten leggen. Krijg je alleen maar gezeur van.
En met seks of vreemdgaan ofzo heeft dat allemaal niets te maken.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213752548
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 11:17 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat hoeft toch helemaal niets met seks te maken te hebben, dat ik mijn chats graag prive houd?
Misschien blaas ik een keer stoom af over mijn schoonmoeder naar een vriendin. Of lach ik samen met die vriendin over iets doms wat mijn man ooit gedaan heeft.
Ik heb helemaal geen zin om dat uit te moeten leggen. Krijg je alleen maar gezeur van.
Als die vriendinnen een ex ooit waren en je houdt alles geheim .. daarnaast veranderd merkbaar je gedrag.

Een grote rode vlag, in elke relatie.
pi_213752580
volgens mij zie je spoken
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 11:25:20 #56
Dick Laurent Is Dead
pi_213752592
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 11:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Als je dat al moet gaan uitleggen of dat daar “gezeur” van komt dan lijkt je man wel een dun huidje te hebben hoor :D

Ik doe ook wel eens domme dingen en als mijn vrouw me daarover uitlacht (of t nou in mijn gezicht is of het via chat aan iemand verteld) maakt mij niks uit. Ik heb echtwel genoeg zelfspot om daar niet moeilijk over te gaan doen.
Bovendien refereerde je in je 1e post over chats met andere mannen en ex scharrels dus dan is het niet zó raar dat ik daar op die manier op in ging toch.
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 11:33:39 #57
236264 crew  capricia
pi_213752617
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 11:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Als je dat al moet gaan uitleggen of dat daar “gezeur” van komt dan lijkt je man wel een dun huidje te hebben hoor :D

Ik doe ook wel eens domme dingen en als mijn vrouw me daarover uitlacht (of t nou in mijn gezicht is of het via chat aan iemand verteld) maakt mij niks uit. Ik heb echtwel genoeg zelfspot om daar niet moeilijk over te gaan doen.
Bovendien refereerde je in je 1e post over chats met andere mannen en ex scharrels dus dan is het niet zó raar dat ik daar op die manier op in ging toch.
Ja ik begrijp je wel. :D Iedereen is daar anders in.

Maar voor mij zijn soms dingen gewoon prive. En daar hoef ik helemaal geen zwaarwegende reden voor te hebben.
Ik zou het heel eng en controlefreak-achtig vinden als iemand perse mij chats moet lezen. Dat zou voor mij juist een rode vlag zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213752647
"Ze zegt steeds, met hem was vriendschap."

Oftewel zoals Eddie Murphy als eens als excuus had tijdens het vreemdgaan: I have sex with her, but i make love with you.

Ik zou voor jezelf kiezen en vertrekken, voordat je nog verder in de put zakt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 12:03:16 #59
236264 crew  capricia
pi_213752877
Hey @Ronneyq
Weet je vrouw dat jij haar chats leest of doe je dat stiekem?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 1 juni 2024 @ 12:55:44 #60
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213753311
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 10:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik zou vrienden adviseren haar op straat te trappen.
Maar binnen mag ook
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_213753912
quote:
Misschien hadden die vrouwen wel een tekort aan stress of spanning in hun leven, en gingen ze daarom vreemd. Maar als je wat meer spanning in je leven wil, dan hoef je echt niet per se vreemd te gaan. Je kunt ook een hobby gaan beoefenen die de nodige spanning brengt, bijvoorbeeld parachutespringen.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 14:15:06 #62
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213753927
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 12:55 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Maar binnen mag ook
Doe niet zo raar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213754079
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 20:09 schreef SemperLibertas het volgende:
Beetje off-topic: mensen anno 2024 zouden niet zo streng meer moeten vasthouden aan die sobere huwelijkse moraal van één sekspartner. Je mist zoveel mooie ervaringen door het hierbij te laten.
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Het blijft hoe dan ook toch een vorm van bedrog als je met een ander gaat liggen rotzooien terwijl je met je vaste partner hebt afgesproken om monogaam te zijn.

Als twee mensen met elkaar afspreken dat je ook af en toe buiten de deur mag snoepen, dan heb ik daar verder geen oordeel over. Er zijn echter maar weinig mensen die een open relatie aan kunnen. Een open relatie werkt meestal ook alleen maar als het buiten de deur snoepen een beetje in evenwicht is. Een open relatie waarbij de ene partner alleen maar heel af en toe een avontuurtje heeft terwijl de andere partner het ene avontuurtje na het andere heeft, zal daar in de regel ook op stranden.

De enige manier die dan overblijft is een open relatie op basis van "don't ask, don't tell".
  zaterdag 1 juni 2024 @ 19:08:28 #64
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_213756579
quote:

[..]

Dit is echt een reddittier upvote post van een 45 jaar oude maagd die zich de godganse dag afrukt op cuckold porno. Niet iedereen is zo ongelukkig en bovenal zwak als jou. Maarja, omdat je nog nooit een echte relatie (of seks) hebt gehad weegt dat allemaal niet zo zwaar in jouw hoofd. Keep on trucking pervert. Misschien kom je ooit iemand tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twiitch op 01-06-2024 19:21:29 ]
  zaterdag 1 juni 2024 @ 19:38:37 #65
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213756901
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 19:08 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Dit is echt een reddittier upvote post van een 45 jaar oude maagd die zich de godganse dag afrukt op cuckold porno. Niet iedereen is zo ongelukkig en bovenal zwak als jou. Maarja, omdat je nog nooit een echte relatie (of seks) hebt gehad weegt dat allemaal niet zo zwaar in jouw hoofd. Keep on trucking pervert. Misschien kom je ooit iemand tegen.
LOL

Ik durf te wedden dat ik meer seks en meer en mooiere vrouwen dan jij hebt (gehad).
Le Diable
  zaterdag 1 juni 2024 @ 19:43:08 #66
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_213756950
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
LOL

Ik durf te wedden dat ik meer seks en meer en mooiere vrouwen dan jij hebt (gehad).
lol virgin mad
  zaterdag 1 juni 2024 @ 19:47:40 #67
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213756988
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 19:43 schreef Twiitch het volgende:

[..]
lol virgin mad
Godverdomme nu kan ik weer eenzaam en gefrustreerd rukkend op m'n zolderkamer zitten. En bedankt! (loopt dramatisch huilend weg)
Le Diable
  zaterdag 1 juni 2024 @ 20:00:04 #68
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_213757102
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 19:47 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Godverdomme nu kan ik weer eenzaam en gefrustreerd rukkend op m'n zolderkamer zitten. En bedankt! (loopt dramatisch huilend weg)
Ik zit ook immer op zolder dus niks mis mee
  zaterdag 1 juni 2024 @ 20:55:03 #69
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213757579
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 20:00 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ik zit ook immer op zolder dus niks mis mee
Graag dan ook eenzaam, gefrustreerd en rukkend, schudden we elkaar de hand.
Le Diable
pi_213763431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:55 schreef Ronneyq het volgende:

"In 2022 had mijn vrouw contact met een andere man, veel beeldbellen, maar ook chat. Uiteraard in het geheim. En hebben afgesproken Hier ben ik achter gekomen en haar hiermee geconfronteerd.
Bij de afspraak is niks gebeurt,zegt ze"

Waarom zou ze afspreken met een geheime minnaar om niets te doen met hem?

Kortom, waar houd jij je nog aan vast dat je het gelooft als ze zegt dat er niets is gebeurd (terwijl dat natuurlijk wel zo is)? Is geen verwijt oid, maar er is iets waarom je ondanks dat duidelijk is dat je partner vreemd gaat je dit niet wilt zien of het wel wilt zien maar je het toch accepteert.
  Spellchecker zondag 2 juni 2024 @ 10:55:58 #71
197773 crew  maily
pi_213763451
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 20:55 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Graag dan ook eenzaam, gefrustreerd en rukkend, schudden we elkaar de hand.
Eerst afvegen.
pi_213763522
- blijf weg met dat getroll -

[ Bericht 81% gewijzigd door CoolGuy op 02-06-2024 12:12:59 ]
Vakman pur sang
pi_213764106
Als het stiekem moet, dan heeft ze wat te verbergen. Zo simpel is het.

Dat ze hem blockt is misschien om te voorkomen dat er berichten binnen komen op momenten dat ze dat niet wil. Bijvoorbeeld als jij in de buurt bent. Beetje geheimzinnige/stiekeme berichten ook. Voor het geval iemand, jij dus, het leest.
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 12:14:48 #74
236264 crew  capricia
pi_213764110
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:12 schreef Halcon het volgende:
Als het stiekem moet, dan heeft ze wat te verbergen. Zo simpel is het.

Dat ze hem blockt is misschien om te voorkomen dat er berichten binnen komen op momenten dat ze dat niet wil. Bijvoorbeeld als jij in de buurt bent. Beetje geheimzinnige/stiekeme berichten ook. Voor het geval iemand, jij dus, het leest.
Daarom is het ook belangrijk om te weten of hij stiekem in haar telefoon gaat, of dat ze het weet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213764144
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 20:52 schreef Ronneyq het volgende:
Andere vraag:

Is het slim:

Die scharrel bellen? Je moet mensen alleen iets vragen als je hun antwoord gelooft. Als hij zegt dat er niks is, liegt hij misschien om haar niet in de problemen te brengen.
  zondag 2 juni 2024 @ 17:10:26 #76
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213766405
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die scharrel bellen? Je moet mensen alleen iets vragen als je hun antwoord gelooft. Als hij zegt dat er niks is, liegt hij misschien om haar niet in de problemen te brengen.
"Hallo, ik heb een vraag."
- "Ook Hallo, zeg het eens."
"Neuk jij mijn vrouw?"
- "Nee."
"Oh, dan is het goed, dank je wel "
- "Niks te danken, graag gedaan. Prettige dag nog."
pi_213772228
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 14:59 schreef Ronneyq het volgende:

Iemand advies???
Stel een open relatie voor en alle kaarten op tafel laten leggen.
Zo kan zij haar verhaal zonder grenzen opbiechten zonder dat er omheen gedraaid wordt.
Dan kun je daarna alsnog een keuze maken of je bij haar weggaat of niet.
Google is your friend, abuse your friends
pi_213794279
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 17:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
"Hallo, ik heb een vraag."
- "Ook Hallo, zeg het eens."
"Neuk jij mijn vrouw?"
- "Nee."
"Oh, dan is het goed, dank je wel "
- "Niks te danken, graag gedaan. Prettige dag nog."
Dat dus. Of hij zegt wat om te stoken. Daar heb je allemaal niks aan dus.
pi_213796157
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 11:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Mwah, je schendt ook de privacy van de persoon waarmee gechat wordt.

Mijn partner kan overal in, maar ik zou het op z’n zachts gezegd niet waarderen als mijn appgesprekken gelezen worden.

Als je elkaar/iets niet vertrouwt, moet je het dáár over hebben. Dat los je niet duurzaam op met appjes lezen.
pi_213796198
Je vrouw gaat vreemd en zal vreemd blijven gaan tot je er de stekker uit trekt.

Is niet leuk om te horen maar dat is wel de waarheid. Ze respecteert je in ieder geval niet genoeg om het contact te verbreken en het is in het verleden al een scharrel geweest.

1+1=2
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_213796283
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 12:49 schreef aarinda het volgende:

[..]
Mwah, je schendt ook de privacy van de persoon waarmee gechat wordt.

Mijn partner kan overal in, maar ik zou het op z’n zachts gezegd niet waarderen als mijn appgesprekken gelezen worden.

Als je elkaar/iets niet vertrouwt, moet je het dáár over hebben. Dat los je niet duurzaam op met appjes lezen.
Dat hoeft ook niet duurzaam.

Of je leest, als je ergens twijfel over hebt en trekt de conclusie dat er inderdaad iets mis is. Dan kap je er mee. Of je trekt de conclusie dat er toch niks mis is en dan blijkt vooralsnog dat ze toch wel te vertrouwen is.

Als het vertrouwen er toch niet is, dan zou ik er mee kappen. In huis wonen met iemand die je niet vertrouwt, dat lijkt me niet echt houdbaar.
  Moderator woensdag 5 juni 2024 @ 13:31:45 #82
Dick Laurent Is Dead
pi_213796607
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 12:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je vrouw gaat vreemd en zal vreemd blijven gaan tot je er de stekker uit trekt.

Is niet leuk om te horen maar dat is wel de waarheid. Ze respecteert je in ieder geval niet genoeg om het contact te verbreken en het is in het verleden al een scharrel geweest.

1+1=2
Weet niet eens of je het onder de noemer 'respect' moet gooien. Feit dat zij dr heil bij een ander zoekt zegt denk ik al genoeg. De aantrekkingskracht is er wss niet meer. Seksleven wss ook ruk inmiddels.

Natuurlijk hoe langer je bij elkaar bent hoe meer het risico er in sluipt dat het gezapig oid wordt... Maar ook hier kan je echt genoeg aan doen zolang je maar open blijft communiceren, ook over de sex dus.
En ja, als de conclusie uiteindelijk toch wordt dat er (te) weinig seksuele aantrekkingskracht is, dan is het pijnlijk maar accepteren. Waarom pretendeer je dan nog een "exclusief" stel te zijn? Ga dan als goeie vrienden gewoon uit elkaar zou ik zeggen en je driften elders zoeken.

Is anders een beetje alsof je verplicht naar dezelfde bakker blijft gaan ondanks dat je het brood daar niet meer te vreten vindt en het na het kopen steeds direct in de prullenbak gooit en ondertussen stiekem naar een andere bakker gaat om daar wel lekker brood te kopen :')
  woensdag 5 juni 2024 @ 13:45:20 #83
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_213796751
Zoveel rode vlaggen. Bescherm jezelf en ga weg bij iemand die je overduidelijk bedonderd.
Ieder is meer waard dan bedonderd te worden door iemand die je zou MOETEN vertrouwen.

Ren zo snel en hard mogelijk weg bij deze overduidelijke vreemdgangster. Fysiek en lichamelijk
  woensdag 5 juni 2024 @ 14:22:27 #84
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213797158
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 13:45 schreef endechaos het volgende:
Zoveel rode vlaggen. Bescherm jezelf en ga weg bij iemand die je overduidelijk bedonderd.
Ieder is meer waard dan bedonderd te worden door iemand die je zou MOETEN vertrouwen.

Ren zo snel en hard mogelijk weg bij deze overduidelijke vreemdgangster. Fysiek en lichamelijk
Maar het was 'gewoon vriendschappelijk' :')
Le Diable
pi_213798083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 14:22 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Maar het was 'gewoon vriendschappelijk' :')
In combinatie met net doen alsof TS een jaloerse gek is, waarschijnlijk :')
  woensdag 5 juni 2024 @ 20:46:51 #86
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213802641
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 15:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
In combinatie met net doen alsof TS een jaloerse gek is, waarschijnlijk :')
Precies, zo geslepen gaat dat.
Le Diable
  Redactie Frontpage donderdag 6 juni 2024 @ 12:06:24 #87
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_213809015
Je vrouw wordt afgekit door een andere man, met wie ze ook al een seksueel verleden heeft (ex-scharrel). Kies eieren voor je geld en probeer de kinderen zoveel mogelijk te behoeden voor eventuele negatieve effecten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_213811591
Je word bedonderd. De situatie waarin je je bevind, komt me bekend voor.

Ik had ook een puber stiefdochter en zij heeft me mijn huwelijk gekost. Exman wilde niet inzien hoe ze me behandelde en daardoor word je direct buiten spel gezet.

Na jaren van niet thuis kunnen zijn door haar heb ik besloten op te stappen omdat ik de negativiteit niet meer in mijn leven wilde. Niet makkelijk (was heel gek op mijn exman) maar ben zó blij dat ik het heb gedaan. Jij hebt er nog eens een vreemdgaande vrouw bij. Rennen!
  donderdag 6 juni 2024 @ 21:20:23 #89
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213815619
Daarom zal ik nooit aan stiefkinderen beginnen.
Loop mij maar met ze voorbij!
  vrijdag 7 juni 2024 @ 13:32:21 #90
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213822756
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 21:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Daar 'begin' je ook niet op die manier aan, beetje makkelijk gedacht Joop.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 8 juni 2024 @ 11:03:07 #91
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213832230
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 13:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Als je dat al gewoon op een rijtje hebt gezet, geconcludeerd dat je het type er niet voor bent en dat al vroeg af aan van jezelf weet is het inderdaad ook niet zo moeilijk nee.
  zaterdag 8 juni 2024 @ 11:15:56 #92
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213832350
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 13:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Hoe dan wel? Ik bedoel: je ontmoet iemand, die zegt dat hij/zij kinderen heeft en dan kun je voor jezelf bedenken of dat iets voor je is. Een bewuste keuze dus. En ja, dan is de vraag: begin je er aan of niet?

Joop denkt op lange termijn en dat is goed.
Le Diable
  zaterdag 8 juni 2024 @ 11:16:39 #93
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213832361
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 11:15 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Hoe dan wel? Ik bedoel: je ontmoet iemand, die zegt dat hij/zij kinderen heeft en dan kun je voor jezelf bedenken of dat iets voor je is. Een bewuste keuze dus. En ja, dan is de vraag: begin je er aan of niet?

Joop denkt op lange termijn en dat is goed.
Lees jij wel goed?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 8 juni 2024 @ 11:22:34 #94
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213832437
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 11:16 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Lees jij wel goed?
Ja, Joop wil geen stiefkinderen en zal daar zijn redenen voor hebben.
Le Diable
  zaterdag 8 juni 2024 @ 11:23:00 #95
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213832439
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 11:22 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja, Joop wil geen stiefkinderen en zal daar zijn redenen voor hebben.
Nee dus ..
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 8 juni 2024 @ 11:23:55 #96
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213832451
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 11:23 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Nee dus ..
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 21:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Zie hier dan :{
Le Diable
  zaterdag 8 juni 2024 @ 11:24:55 #97
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213832459
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 11:23 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
[..]
Zie hier dan :{
Ja precies wat ik al zei.
:')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 8 juni 2024 @ 11:27:53 #98
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213832489
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 11:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ja precies wat ik al zei.
:')
:?

Het is maar goed dat wij geen relatie hebben want wij leven op totaal andere frequenties :')
Le Diable
  zaterdag 8 juni 2024 @ 11:29:00 #99
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213832498
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 11:27 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
:?

Het is maar goed dat wij geen relatie hebben want wij leven op totaal andere frequenties :')
Dat sowieso gelukkig
Ik weet nog wel hoe jij over vrouwen sprak , tot je verliefd werd :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 8 juni 2024 @ 12:01:25 #100
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213832772
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 11:29 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat sowieso gelukkig
Ik weet nog wel hoe jij over vrouwen sprak , tot je verliefd werd :')
Ik ben veranderd.

echt waar hoor :O
Le Diable
  zaterdag 8 juni 2024 @ 12:02:34 #101
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213832783
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 12:01 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik ben veranderd.

echt waar hoor :O
Je mist het punt of je snapt het echt niet.
En verder: mensen veranderen, gelukkig wel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213832810
Ik vind jullie wel schattig samen! *;
  zaterdag 8 juni 2024 @ 12:40:49 #103
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213833150
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 12:02 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Je mist het punt of je snapt het echt niet.
En verder: mensen veranderen, gelukkig wel.
Ik hoop dan dat ik morgen bij het krieken van de dag ben getransformeerd in een blije vlinder met schitterende kleuren en dito uitstraling.

Fladder je dan met me mee? *;
Le Diable
pi_213836757
Je huwelijk is voorbij. Zoek een goede bemiddelaar en start met zoeken naar een eigen woning.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 9 juni 2024 @ 20:44:56 #105
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213850659
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 11:16 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Lees jij wel goed?
Ik ben dan wel erg benieuwd naar jouw ontcijferde vertaling.
  zondag 9 juni 2024 @ 20:57:51 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213851002
Nah, gaat m niet meer worden... teveel rode vlaggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 juni 2024 @ 13:24:20 #107
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213857927
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik ben dan wel erg benieuwd naar jouw ontcijferde vertaling.
Ik hoef niets te ontcijferen , mijn reactie was duidelijk genoeg.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213858817
Ik heb in hetzelfde gezeten en ben wel doorgegaan met de relatie. Achteraf gezien had ik dat nooit moeten doen. Mijn vertrouwen is nooit helemaal terug gekomen en dat is niet ideaal.

Dit jaar na 15 jaar gescheiden. Ik was er in het begin helemaal kapot van, maar uiteindelijk kwam het besef dat het beter is. Ik ben veel relaxter geworden. En na wat zelfreflectie erachter gekomen dat gebrek aan vertrouwen meer kapot maakt dan je lief is.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 15:45:50 #109
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213870647
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2024 15:09 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb in hetzelfde gezeten en ben wel doorgegaan met de relatie. Achteraf gezien had ik dat nooit moeten doen. Mijn vertrouwen is nooit helemaal terug gekomen en dat is niet ideaal.

Dit jaar na 15 jaar gescheiden. Ik was er in het begin helemaal kapot van, maar uiteindelijk kwam het besef dat het beter is. Ik ben veel relaxter geworden. En na wat zelfreflectie erachter gekomen dat gebrek aan vertrouwen meer kapot maakt dan je lief is.
Klote hoor, maar heb je inmiddels weer vertrouwen in de liefde? Mijn uitgangspunt is eigenlijk ook dat vertrouwen een wassen neus is en je beter open kaart kunt spelen en dan weer verder zien. Ik probeer het zelf stoïcijns te bekijken: het leven is markt en strijd, de mens is van nature niet goed en je kunt niet overal invloed op hebben. Dat is niet altijd even makkelijk, maar je kunt je hier in bekwamen.
Le Diable
  woensdag 12 juni 2024 @ 16:47:50 #110
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213882215
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2024 13:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik hoef niets te ontcijferen , mijn reactie was duidelijk genoeg.
Voor jezelf ja.
  donderdag 13 juni 2024 @ 12:22:48 #111
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213890944
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 16:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Voor jezelf ja.
Dus nu ineens snap je niets , beetje zoals verwacht.
Gelukkig snapt Sally je wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213893102
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2024 12:22 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dus nu ineens snap je niets , beetje zoals verwacht.
Gelukkig snapt Sally je wel
Ik snapte iig de oorspronkelijke post van @Joopklepzeiker .

Van de andere kant snap ik jou ook, als je zegt 'je neemt niet zomaar (stief)kinderen. Al helemaal niet als er ware liefde bij komt kijken.'

Maar... ik hoef zelf geen kinderen. Heb ze ook niet. En ik zeg het al sinds mijn kindertijd.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 13 juni 2024 @ 16:06:35 #113
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213893222
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 15:50 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik snapte iig de oorspronkelijke post van @:Joopklepzeiker .

Van de andere kant snap ik jou ook, als je zegt 'je neemt niet zomaar (stief)kinderen. Al helemaal niet als er ware liefde bij komt kijken.'

Maar... ik hoef zelf geen kinderen. Heb ze ook niet. En ik zeg het al sinds mijn kindertijd.
Fijn voor je , maar volgens mij ging het nietom kinderen maar de evt kinderen van een (toekomstige) partner.
Dat is een heel ander verhaal, maar goed dat je hem steunt ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213893334
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 16:06 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Fijn voor je , maar volgens mij ging het nietom kinderen maar de evt kinderen van een (toekomstige) partner.
Dat is een heel ander verhaal, maar goed dat je hem steunt ^O^
Ook dat is voor mij eigenlijk niet aan de orde.

Maar goed, onderwerp van dit topic is natuurlijk het chatten van een vrouw met een andere man.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213906349
Goede kans dat ze de waarheid spreekt en hem alleen maar gebruikt als praatpaal.

Temeer daar ze daar bij jou kennelijk niet bij terecht kan.

Het grote probleem is bij jullie gebrekkige communicatie en ontbreken van vertrouwen. Dat staat in geen verhouding tot neuken buiten de deur. Dat laatste is een minder groot probleem.

Zodra je je partner niet vertrouwt is de relatie gedaan. Ok, je kan dan nog werken om het vertrouwen terug te krijgen, maar dat is heel theoretisch, want eigenlijk zie je dat nooit goed gaan. En gebrekkige communicatie gaat hand in hand met gebrek aan vertrouwen. Want vaak is dat gebrek aan vertrouwen een gevolg van gebrekkige communicatie.

Niets is makkelijker dan een gebonden vrouw het bed in krijgen die zich niet gezien en gehoord voelt door haar partner.
  vrijdag 14 juni 2024 @ 18:45:59 #116
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213907573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 17:02 schreef VEM2012 het volgende:
Goede kans dat ze de waarheid spreekt en hem alleen maar gebruikt als praatpaal.

Temeer daar ze daar bij jou kennelijk niet bij terecht kan.

Het grote probleem is bij jullie gebrekkige communicatie en ontbreken van vertrouwen. Dat staat in geen verhouding tot neuken buiten de deur. Dat laatste is een minder groot probleem.

Zodra je je partner niet vertrouwt is de relatie gedaan. Ok, je kan dan nog werken om het vertrouwen terug te krijgen, maar dat is heel theoretisch, want eigenlijk zie je dat nooit goed gaan. En gebrekkige communicatie gaat hand in hand met gebrek aan vertrouwen. Want vaak is dat gebrek aan vertrouwen een gevolg van gebrekkige communicatie.

Niets is makkelijker dan een gebonden vrouw het bed in krijgen die zich niet gezien en gehoord voelt door haar partner.
Amen to that.

Ik denk daarom ook dat relatietherapeut het meest overschatte beroep ooit is.
Le Diable
pi_213943274
Volgens mij moet je goed in gesprek. Wil ze haar huwelijk behouden of met die gozer appen, beide kan niet. Of het onschuldig is of niet, jij voelt je daar niet oke bij, dus is dat beetje respect toch minimaal.

Daarbij zou ik wat hulp vragen, persoonlijk zou ik zoeken naar schip therapeut, deze is voor mensen die denken aan uit elkaar gaan of al uit elkaar zijn. Dus als het fout gaat kan die ook ondersteunen in dat rouw proces.

En met die vader van die oudste gaan praten, want of ze gaat daar wonen, of ze gaat hulp krijgen.

Overigens zijn er 2 manieren om de toestemming van een gezaghebbend ouder te omzeilen. 1 bij een onveilig situatie, gaat de veiligheid van een kind voor. Die is wat lastig aan te tonen maar haar relatie met 1 haar van opvoeders lever onveiligheid op.
De andere is wanneer jullie samen opvoed ondersteuning vragen. Dan komen er geen gesprekken met haar, maar wel tips voor jullie hoe dat te doen.. deze kan evt naar de vader om het probleem duidelijk te maken.
  maandag 17 juni 2024 @ 14:59:28 #118
306296 angels_on_the_sideline
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_213946449
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 08:21 schreef Nico987 het volgende:

Daarbij zou ik wat hulp vragen, persoonlijk zou ik zoeken naar schip therapeut, deze is voor mensen die denken aan uit elkaar gaan of al uit elkaar zijn. Dus als het fout gaat kan die ook ondersteunen in dat rouw proces.

Wat moet een schip therapeut hier nu in bijdragen? Ze wonen niet op zee ofzo he.
pi_213947198
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 14:59 schreef angels_on_the_sideline het volgende:

[..]
Wat moet een schip therapeut hier nu in bijdragen? Ze wonen niet op zee ofzo he.
Zijn relatie dreigt wel op een schipbreuk uit te draaien.
  Spellchecker maandag 17 juni 2024 @ 16:05:09 #120
197773 crew  maily
pi_213947233
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 14:59 schreef angels_on_the_sideline het volgende:

[..]
quote:
Omzeilen
pi_213948398
quote:

[..]
Ik kan er weinig aan doen dat je de methode niet kent en je Google stuk is.
pi_213949433
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 08:21 schreef Nico987 het volgende:
Volgens mij moet je goed in gesprek. Wil ze haar huwelijk behouden of met die gozer appen, beide kan niet. Of het onschuldig is of niet, jij voelt je daar niet oke bij, dus is dat beetje respect toch minimaal.
Dus alles waar jouw partner zich niet ok bij voelt moet je maar laten? Dat zou wat worden zeg...

Temeer als je zelf communicatief een muur bent en je vervolgens je partner ook nog wil beperken in communicatie met anderen. Dat is een beetje als zelf geen zin meer in seks hebben en je partner verbieden om het dan elders te zoeken. Ook dan is het normaal dat je zorgt dat iemands primaire behoeften vervuld kunnen blijven. De meesten kiezen er dan voor om zichzelf weer beschikbaar te maken.

Maar of dat TS gaat lukken in dezen...?

Het probleem zit simpelweg dieper dan die andere kerel en als dat niet grondig wordt aangepakt, dan is er simpelweg niets meer om voor te vechten.
  maandag 17 juni 2024 @ 19:29:12 #123
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213950478
quote:
En de paradox is dat ze het juist doet (o.a.) omdat je zo begripvol bent.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 17 juni 2024 @ 19:32:15 #124
13462 BansheeBoy
pi_213950538
Dat dit uberhaupt een discussie is. JOUW vrouw die met een andere man appt. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_213951715
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 18:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus alles waar jouw partner zich niet ok bij voelt moet je maar laten? Dat zou wat worden zeg...

Temeer als je zelf communicatief een muur bent en je vervolgens je partner ook nog wil beperken in communicatie met anderen. Dat is een beetje als zelf geen zin meer in seks hebben en je partner verbieden om het dan elders te zoeken. Ook dan is het normaal dat je zorgt dat iemands primaire behoeften vervuld kunnen blijven. De meesten kiezen er dan voor om zichzelf weer beschikbaar te maken.

Maar of dat TS gaat lukken in dezen...?

Het probleem zit simpelweg dieper dan die andere kerel en als dat niet grondig wordt aangepakt, dan is er simpelweg niets meer om voor te vechten.
Dat zou je idd kunnen concluderen. Maar als een vriendschap geheim moet is het niet oke, dat dan wel doen is respectloos.

Ik heb overigens ook een ex waar ik contact mee heb. Maar dit is voor 80% met haar er bij of zij is op de hoogte van wat we bespreken. De andere 20% is vooral dom gelul, zit 0 lading in. Mijn vrouw vond het eerst ook niets, maar door openheid te geven is dat nu vertrouwd.
pi_213953375
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 20:16 schreef Nico987 het volgende:

[..]
Dat zou je idd kunnen concluderen. Maar als een vriendschap geheim moet is het niet oke, dat dan wel doen is respectloos.

Ik heb overigens ook een ex waar ik contact mee heb. Maar dit is voor 80% met haar er bij of zij is op de hoogte van wat we bespreken. De andere 20% is vooral dom gelul, zit 0 lading in. Mijn vrouw vond het eerst ook niets, maar door openheid te geven is dat nu vertrouwd.
Als je er open over bent, dan laat je ook wel zien dat je niks te verbergen hebt. In principe. Als het allemaal stiekem moet, dan is er blijkbaar iets om stiekem over te moeten doen.
pi_213954690
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 20:16 schreef Nico987 het volgende:

[..]

De grote vraag is dan wel of ze bij eerlijkheid wel de ruimte had gekregen.

Ik zie het best vaak in mijn omgeving dat mannen door hun vrouw als kinderen worden behandeld en ze regels opgelegd krijgen. Als reactie krijg je dan een kerel die zich als een klein kind gedraagt en stiekem gaat doen (de man vrouw rol kun je prima omdraaien, al is het vaak wel de vrouw die de man probeert te veranderen, maar ik heb het vooral over wat ik zie).

Nou is dat van beiden kanten niet goed, maar de ellende begint wel met het controle willen uitoefenen op je partner.

Ik heb geen regels voor mijn vrouw en ik accepteer ze andersom ook niet. Ze is vrij om te doen en laten wat ze wil, het enige wat ik daarvoor terug hoop te krijgen is dat ze daar eerlijk over communiceert, juist omdat ze geen reden meer heeft om daar niet eerlijk over te zijn. Ja, inclusief dat ze die nieuwe gozer in de gym aantrekkelijk vindt en ze zich wel eens stuk wil laten trekken door hem (gaat nooit gebeuren, mijn vrouw heeft monogamie in jaar dna). Of: ik vind jou eigenlijk niet meer zo leuk (lullig om te horen, maar ik hoor dat graag op tijd zodat we beiden dan niet onze tijd aan het verdoen zijn en/of ongelukkig moeten zijn).

Als je zo je relatie opbouwt, dan leer je vrij snel of je wel of niet bij elkaar past. En dan is het doel ook niet meer om jezelf aan te passen om de ander maar te behagen. Wat wel zo is: uit liefde voor elkaar doe je dingen in elkaars belang en heb je natuurlijk wel de focus om samen het beste uit elkaar te halen. Maar daarnaast blijf je vrij voor je eigen ontwikkeling en behoeftes.

Terugkomend op TS denk ik dat het bij zijn relatie totaal anders werkt. Een relatie gebaseerd op regels, geboden en verboden, waarbij slecht wordt gecommuniceerd, deels omdat open en eerlijk zijn teveel gezeik oplevert.

Daar staat TS niet alleen in, ik vermoed van wat ik om mij heen zie dat de meeste relaties zo in elkaar zitten.
  maandag 17 juni 2024 @ 23:11:50 #128
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213955434
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zie het best vaak in mijn omgeving dat mannen door hun vrouw als kinderen worden behandeld en ze regels opgelegd krijgen. Als reactie krijg je dan een kerel die zich als een klein kind gedraagt en stiekem gaat doen (de man vrouw rol kun je prima omdraaien, al is het vaak wel de vrouw die de man probeert te veranderen, maar ik heb het vooral over wat ik zie).

Nou is dat van beiden kanten niet goed, maar de ellende begint wel met het controle willen uitoefenen op je partner.

Ik heb geen regels voor mijn vrouw en ik accepteer ze andersom ook niet. Ze is vrij om te doen en laten wat ze wil, het enige wat ik daarvoor terug hoop te krijgen is dat ze daar eerlijk over communiceert, juist omdat ze geen reden meer heeft om daar niet eerlijk over te zijn. Ja, inclusief dat ze die nieuwe gozer in de gym aantrekkelijk vindt en ze zich wel eens stuk wil laten trekken door hem (gaat nooit gebeuren, mijn vrouw heeft monogamie in jaar dna). Of: ik vind jou eigenlijk niet meer zo leuk (lullig om te horen, maar ik hoor dat graag op tijd zodat we beiden dan niet onze tijd aan het verdoen zijn en/of ongelukkig moeten zijn).

Als je zo je relatie opbouwt, dan leer je vrij snel of je wel of niet bij elkaar past. En dan is het doel ook niet meer om jezelf aan te passen om de ander maar te behagen. Wat wel zo is: uit liefde voor elkaar doe je dingen in elkaars belang en heb je natuurlijk wel de focus om samen het beste uit elkaar te halen. Maar daarnaast blijf je vrij voor je eigen ontwikkeling en behoeftes.

Terugkomend op TS denk ik dat het bij zijn relatie totaal anders werkt. Een relatie gebaseerd op regels, geboden en verboden, waarbij slecht wordt gecommuniceerd, deels omdat open en eerlijk zijn teveel gezeik oplevert.

Daar staat TS niet alleen in, ik vermoed van wat ik om mij heen zie dat de meeste relaties zo in elkaar zitten.
Spijker, kop.
Le Diable
pi_213955500
quote:
88s.gif Op donderdag 30 mei 2024 18:32 schreef sp3c het volgende:
dus ze spreekt een jeugdvriendje nog wel eens?

snap niet echt waar je het lef vandaan haalt om dat contact te verbieden maar ok ... lekker belangrijk verder, zou me meer druk maken om de gezinssituatie zelf want dat klinkt niet gezond hoor
😂
pi_214194819
Balen. Ze wil het spannende (die andere) + het stabiele (jij). Ach je hebt 2 kinderen dat is al heel goed. Mag je trots op zijn. En er is nog vrede.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_214231675
Als je ergens achter moet komen in plaats van dat ze het zelf opbiecht, dan kan je er vergif op innemen dat ze onbewezen details gaat veranderen om haar gezicht te beschermen. Dus de bewering dat er niks is gebeurt, geloof ik op voorhand helemaal niks van. Als mijn vriendin/vrouw dat zou doen en ik zou er achter komen, dan mag zij zelf aannemelijk maken dat er niks is gebeurd en met bewijs moeten komen dat dat zo is. Kan of wil ze dat niet, dan weet ik genoeg en ben ik voor het einde van de dag nog single
pi_214231813
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2024 09:31 schreef MultiBanaan het volgende:
Als je ergens achter moet komen in plaats van dat ze het zelf opbiecht, dan kan je er vergif op innemen dat ze onbewezen details gaat veranderen om haar gezicht te beschermen. Dus de bewering dat er niks is gebeurt, geloof ik op voorhand helemaal niks van. Als mijn vriendin/vrouw dat zou doen en ik zou er achter komen, dan mag zij zelf aannemelijk maken dat er niks is gebeurd en met bewijs moeten komen dat dat zo is. Kan of wil ze dat niet, dan weet ik genoeg en ben ik voor het einde van de dag nog single
Maar hoe kun je iets bewijzen wat niet is gebeurd?
pi_214231881
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 09:47 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Maar hoe kun je iets bewijzen wat niet is gebeurd?
Geen idee, als ze zoveel appen zal er vast wel iets tussen staan wat er op wijst. Of niet, maar dat is haar probleem, niet die van mij
pi_214231895
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2024 09:53 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Geen idee, als ze zoveel appen zal er vast wel iets tussen staan wat er op wijst. Of niet, maar dat is haar probleem, niet die van mij
Ik zie dat dan heel moeilijk voor me. Althans; als er geen intentie is om wat af te spreken dan neem ik aan dat dit van beide kanten ook niet ter sprake komt. En dan is er dus ook geen bewijs.
pi_214231943
quote:
Ik ben het overigens verder wel met je eens. Als het puur vriendschappelijk is en er niks verborgen hoeft te worden kan ze dat best opbiechten. Maar dan moet je elkaar wel een beetje aan kunnen voelen. Ik kan me voorstellen dat het ook nogal awkward kan zijn om zoiets op te biechten als je partner wat onzeker of jaloers is. Maar dan moet je misschien ook gewoon besluiten om niet met andere mannen te appen/beeldbellen of af te spreken.
pi_214232000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 09:56 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Ik zie dat dan heel moeilijk voor me. Althans; als er geen intentie is om wat af te spreken dan neem ik aan dat dit van beide kanten ook niet ter sprake komt. En dan is er dus ook geen bewijs.
Maar er is dus wel afgesproken, zie de OP. En als je een emotionele affaire met iemand hebt, dan wordt er vroeg of laat wel door iemand wat voorgesteld om af te spreken, dus dan moet er ook uit de teksten blijken dat ze de boot wilde afhouden. En tja, als ze niks wil of kan bewijzen, dan is het wat mij betreft pech voor haar.
En als zoiets voor een partner verborgen moet worden, dan is er van puur vriendschappelijkheid geen sprake natuurlijk, tenzij een partner echt ziekelijk jaloers is, maar dat is een uitzonderingssituatie waar we in deze casus niet van uitgaan
  woensdag 10 juli 2024 @ 15:09:30 #137
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_214235237
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Datzelfde gedrag zie je inderdaad bij vrouwen die door mannen als een trofee en eigendom behandeld worden en dus gigantisch geclaimd worden. Dan wil je daaruit ontsnappen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_214235509
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 15:09 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Datzelfde gedrag zie je inderdaad bij vrouwen die door mannen als een trofee en eigendom behandeld worden en dus gigantisch geclaimd worden. Dan wil je daaruit ontsnappen.
En het is tactisch ook wel de slimste move, eerst een nieuwe liaan vinden voordat je van de oude afspringt. Dat advies geven ze bij het vinden van nieuw werk ook, en sommigen hebben ontdekt dat dat voor relaties ook prima zo werkt
  woensdag 10 juli 2024 @ 15:36:09 #139
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_214235539
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2024 15:33 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
En het is tactisch ook wel de slimste move, eerst een nieuwe liaan vinden voordat je van de oude afspringt. Dat advies geven ze bij het vinden van nieuw werk ook, en sommigen hebben ontdekt dat dat voor relaties ook prima zo werkt
Ja, voor een exitstrategie zorgen is 1 optie, maar je kan eens beginnen om in je relatie het te hebben over dat claimerige/bemoederende gedrag?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_214235547
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 15:36 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ja, voor een exitstrategie zorgen is 1 optie, maar je kan eens beginnen om in je relatie het te hebben over dat claimerige/bemoederende gedrag?
Zeker, mijn post was ook met de nodige ironie doordrenkt
  woensdag 10 juli 2024 @ 18:03:44 #141
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214237711
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2024 10:10 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Maar er is dus wel afgesproken, zie de OP. En als je een emotionele affaire met iemand hebt, dan wordt er vroeg of laat wel door iemand wat voorgesteld om af te spreken, dus dan moet er ook uit de teksten blijken dat ze de boot wilde afhouden. En tja, als ze niks wil of kan bewijzen, dan is het wat mij betreft pech voor haar.
En als zoiets voor een partner verborgen moet worden, dan is er van puur vriendschappelijkheid geen sprake natuurlijk, tenzij een partner echt ziekelijk jaloers is, maar dat is een uitzonderingssituatie waar we in deze casus niet van uitgaan
Ik denk dat je hiermee een goed punt aandraagt, namelijk contact = afspreken. In de zin van: je hebt een connectie/band met elkaar en die wil je verzilveren door af te spreken. Niet zelden loopt zoiets dan uit op neuken. Vriendin van TS vertoont risicovol gedrag omdat ze weet waar dit naartoe zal leiden.
Le Diable
pi_214247912
quote:
Als mijn vriendin/vrouw dat zou doen en ik zou er achter komen, dan mag zij zelf aannemelijk maken dat er niks is gebeurd en met bewijs moeten komen dat dat zo is. Kan of wil ze dat niet, dan weet ik genoeg en ben ik voor het einde van de dag nog single
Net zo single als je nu bent?
pi_214248163
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 08:49 schreef Deshain het volgende:

[..]
Net zo single als je nu bent?
Zeker weten knul.
  donderdag 11 juli 2024 @ 09:36:12 #144
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_214248276
Die neukt al veel langer buiten de deur, maakt misbruik van jou onzekerheid en goedgelovigheid en straks ben jij diegene die hier schuld aan is. Op dit soort types zit je niet te wachten. zo snel mogelijk mee kappen!
"Hoka Hey!"
pi_214248492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 18:03 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik denk dat je hiermee een goed punt aandraagt, namelijk contact = afspreken. In de zin van: je hebt een connectie/band met elkaar en die wil je verzilveren door af te spreken. Niet zelden loopt zoiets dan uit op neuken. Vriendin van TS vertoont risicovol gedrag omdat ze weet waar dit naartoe zal leiden.
Ik snap niet zozeer die hele fixatie op de vraag of ze nu wel of niet geneukt zou hebben?

Is dat verder niet irrelevant voor de diepe relatie-problemen die TS al heeft? Als zijn partner 'naar een andere man gaat' met als verklaring, 'dat ze met hem niet kan praten' .
En het 'probleem' is volgens mij wat anders dan enkel 'of ze nu wel of niet met een ander neukt'

Volgens heb je dan ook een fikse relatie-crisis als je partner inderdaad enkel met een andere man praat, vanuit het idee dat ze niet met jou verder kan praten.
Een relatie is volgens mij niet enkel een exclusief neukmaatje hebben, en verder langs elkaar heenleven
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 11 juli 2024 @ 10:12:52 #146
287741 matspontius
pi_214248788
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 09:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik snap niet zozeer die hele fixatie op de vraag of ze nu wel of niet geneukt zou hebben?

Is dat verder niet irrelevant voor de diepe relatie-problemen die TS al heeft? Als zijn partner 'naar een andere man gaat' met als verklaring, 'dat ze met hem niet kan praten' .
En het 'probleem' is volgens mij wat anders dan enkel 'of ze nu wel of niet met een ander neukt'

Volgens heb je dan ook een fikse relatie-crisis als je partner inderdaad enkel met een andere man praat, vanuit het idee dat ze niet met jou verder kan praten.
Een relatie is volgens mij niet enkel een exclusief neukmaatje hebben, en verder langs elkaar heenleven
Wat een naïviteit weer. Dit zijn allemaal symptomen dat het vertrouwen compleet zoek is en dat wordt er echt niet beter op als je buiten de deur gaat neuken. En daar ook nog begrip voor opbrengen door sommigen. Wees een kerel/of vrouw en zeg gewoon dat het over/klaar is, i.p.v. allerlei dingen stiekem te doen. Dat laatste getuigd van bijzonder weinig respect voor de ander!
"Hoka Hey!"
pi_214249245
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 10:12 schreef matspontius het volgende:
En daar ook nog begrip voor opbrengen door sommigen.
Huh? heb je mn post niet gelezen?

Ik denk juist dat TS enorme grote relatie-problemen heeft... enkel, dat het verder irrelevant is of zn vrouw nu wel of niet met een andere man zou neuken of geneukt zou hebben (en het dus ook nutteloos is enkel daarop te focussen).

Ook als ze dat _niet_ gedaan heeft, blijft zijn relatie gewoon enorm in de problemen, als die vrouw aangeeft niet met hem te kunnen praten en daarom een andere man opzoekt, ook als dat contact verder niet in sex uitloopt.
pi_214249611
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 11:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik denk juist dat TS enorme grote relatie-problemen heeft... enkel, dat het verder irrelevant is of zn vrouw nu wel of niet met een andere man zou neuken of geneukt zou hebben (en het dus ook nutteloos is enkel daarop te focussen).

Ook als ze dat _niet_ gedaan heeft, blijft zijn relatie gewoon enorm in de problemen, als die vrouw aangeeft niet met hem te kunnen praten en daarom een andere man opzoekt, ook als dat contact verder niet in sex uitloopt.
Zeker, TS betrapt zijn vrouw bij (emotioneel) vreemdgaan, vrouw ontkent wat er zonder bewijs te ontkennen valt en doet vervolgens geen enkele moeite om weer bij TS in de gratie te komen, inclusief gewoon lekker doorgaan met waar ze mee bezig was. Die relatie is gewoon klaar, geneukt of niet (maar laten we eerlijk zijn, 95% kans van wel natuurlijk)
  donderdag 11 juli 2024 @ 11:47:08 #149
287741 matspontius
pi_214249760
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 11:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dat was in zijn algemeenheid bedoeld, trek het je niet persoonlijk aan.

De naïviteit slaat op het feit dat "praten" in de praktijk vaak uitloopt op neuken of wat dan ook buiten de deur. Diegenen die denken dat dit alleen bij praten blijft _O- _O- Deze relatie is over want 1. Het vertrouwen is weg en 2. De vrouw is met zichzelf bezig, om welke reden dan ook. Belangrijkste is dat beide ouders er voor de kinderen zullen zijn en hier heldere afspraken over maken. Nogmaals: relatie is over! Steek je energie in de kinderen - heel veel succes hierbij
"Hoka Hey!"
pi_214250196
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 11:47 schreef matspontius het volgende:

[..]

Waarom lijk je enkel een fixatie op een wel-of-niet vraag over neuken?

Als zijn vrouw daadwerkelijk niet met die andere man naar bed geweest is en enkel werkelijk 'met hem gepraat heeft omdat ze met haar eigen man kennelijk niet over persoonlijke zaken kan praten'... is dan opeens de relatie wel goed?
  donderdag 11 juli 2024 @ 14:04:14 #151
287741 matspontius
pi_214251046
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 12:35 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Waarom lijk je enkel een fixatie op een wel-of-niet vraag over neuken?

Als zijn vrouw daadwerkelijk niet met die andere man naar bed geweest is en enkel werkelijk 'met hem gepraat heeft omdat ze met haar eigen man kennelijk niet over persoonlijke zaken kan praten'... is dan opeens de relatie wel goed?
Zucht, ja dat is wat ik bedoel :W
"Hoka Hey!"
  woensdag 17 juli 2024 @ 10:11:32 #152
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_214315719
Er is geneukt.
Gewoon vanwege de in beton gegoten natuurwet dat geen enkele hetero kerel anders langdurig met een vrouw gaat corresponderen over persoonlijke onderwerpen en keutelpraat. Klaar!
  woensdag 17 juli 2024 @ 10:29:02 #153
13462 BansheeBoy
pi_214315876
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Er is geneukt.
Gewoon vanwege de in beton gegoten natuurwet dat geen enkele hetero kerel anders langdurig met een vrouw gaat corresponderen over persoonlijke onderwerpen en keutelpraat. Klaar!
De natuurwetten van wijlen Eric Schreurs zeker. :')

woensdag 17 juli 2024 @ 10:30:51 #154
13462 BansheeBoy
pi_214315885
quote:
Je klinkt heldhaftig maar you can't prove a negative.

woensdag 17 juli 2024 @ 11:33:45 #155
287741 matspontius
pi_214316457
Ach, onze professor heeft ook weer nuttige input >:O
"Hoka Hey!"
pi_214316466
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juli 2024 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lees de andere posts hierover nog even door
  donderdag 18 juli 2024 @ 00:59:50 #157
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214323960
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Er is geneukt.
Dit is klare en ware taal. Mooi geformuleerd ook.
Le Diable
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 01:14:16 #158
57816 crew  Mijk
BAM
pi_214323977
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juli 2024 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe gaat t met de glanzende dukaten die rollen over de chest, ook in het negatief?

-Jason.

@TS; wat wil je horen nu dan? ga weg bij haar.
As above, so below.
  donderdag 18 juli 2024 @ 09:46:04 #159
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_214325089
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 00:59 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dit is klare en ware taal. Mooi geformuleerd ook.
Ja, ik ken echt geen enkele hetero die voor wandelend dagboek wil spelen voor een vrouw die al bezet is zonder dat er neuken in zijn agenda staat, Of ie haar voorgoed wil afpakken of slechts ff wil lenen om zijn zak leeg te maken is dan weer een ander verhaal, maar het loopt linksom of rechtsom toch uit op willen neuken.
  donderdag 18 juli 2024 @ 23:54:04 #160
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214334056
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 09:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ja, ik ken echt geen enkele hetero die voor wandelend dagboek wil spelen voor een vrouw die al bezet is zonder dat er neuken in zijn agenda staat, Of ie haar voorgoed wil afpakken of slechts ff wil lenen om zijn zak leeg te maken is dan weer een ander verhaal, maar het loopt linksom of rechtsom toch uit op willen neuken.
Precies. Ik had hier laatst een discussie met mijn vriendin over, die wordt al sinds enkele weken gedm'ed op LinkedIn door iemand waarmee zo ooit had gewerkt. Die kerel, getrouwd en kinderen, begon ook met elke dag berichtjes als "hoe is je dag? en "Ga je nog wat leuks doen?". En zij maar beleefd antwoorden en mee gaan in die gesprekjes. Toen ik zei dat hij slechts op één ding uit is, reageerde ze zo van "hij is gewoon vriendelijk".

Dus toen heb ik eigenlijk jouw woorden gebruikt. Zodra man en vrouw in een dm zitten - of in ieder geval 1-op-1 communiceren - dan komt er uiteindelijk toch een seksuele lading naar boven, meestal aangestuurd door de man, die gewoon wil neuken. En geloof me, er zijn genoeg vrouwen die hier zo naïef in zijn en écht denken dat de man gewoon vrienden wil zijn of - jaja - gezellig wil kletsen. Als dit contact lang aanhoudt, bouw je toch een soort van connectie op met elkaar en op slechte momenten in een relatie gaan de wijven toch overstag want ja, die 'vriendelijke' man komt dan toch wel goed van pas op dat moment.
Le Diable
pi_214341296
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 23:54 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Precies. Ik had hier laatst een discussie met mijn vriendin over, die wordt al sinds enkele weken gedm'ed op LinkedIn door iemand waarmee zo ooit had gewerkt. Die kerel, getrouwd en kinderen, begon ook met elke dag berichtjes als "hoe is je dag? en "Ga je nog wat leuks doen?". En zij maar beleefd antwoorden en mee gaan in die gesprekjes. Toen ik zei dat hij slechts op één ding uit is, reageerde ze zo van "hij is gewoon vriendelijk".

Dus toen heb ik eigenlijk jouw woorden gebruikt. Zodra man en vrouw in een dm zitten - of in ieder geval 1-op-1 communiceren - dan komt er uiteindelijk toch een seksuele lading naar boven, meestal aangestuurd door de man, die gewoon wil neuken. En geloof me, er zijn genoeg vrouwen die hier zo naïef in zijn en écht denken dat de man gewoon vrienden wil zijn of - jaja - gezellig wil kletsen. Als dit contact lang aanhoudt, bouw je toch een soort van connectie op met elkaar en op slechte momenten in een relatie gaan de wijven toch overstag want ja, die 'vriendelijke' man komt dan toch wel goed van pas op dat moment.
Maar is het aan de man om hier op te letten of moet de vrouw haar verantwoordelijkheden ook kennen dat ze dit gewoon niet moet doen als ze gelukkig wilt blijven met haar huidige man?
pi_214341462
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 18:31 schreef stokj het volgende:

[..]
Maar is het aan de man om hier op te letten of moet de vrouw haar verantwoordelijkheden ook kennen dat ze dit gewoon niet moet doen als ze gelukkig wilt blijven met haar huidige man?
Is het niet een beetje een samenspel? Wanneer de vrouw op zulke berichtjes in gaat, dat ze dan iets kwijt moet wat ze i.i.g. niet bij haar man of vriend kwijt kan?
pi_214341627
Ts, hoe oud ben je
En hoe oud is je vrouw
pi_214342042
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 18:47 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Is het niet een beetje een samenspel? Wanneer de vrouw op zulke berichtjes in gaat, dat ze dan iets kwijt moet wat ze i.i.g. niet bij haar man of vriend kwijt kan?
Zeker. In een relatie hoort men elkaar alles te kunnen zeggen. Maar ik zie dit beeld wel vaak voorkomen, dat de een het niet tegen de ander kan zeggen en dat ze het tegen iemand anders zeggen met als gevolg dat na een (half) jaar het koppel toch uit elkaar gaat.

Iemand zei me ooit dat een vrouw nooit beste vrienden met een man kan zijn omdat die dan een relatie hebben...
  zaterdag 20 juli 2024 @ 11:47:52 #165
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_214347413
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 23:54 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Ja, En ook genoeg vrouwen die dat dondersgoed weten maar zich toch dommer voordoen.
  zaterdag 20 juli 2024 @ 12:18:22 #166
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214347719
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 19:50 schreef stokj het volgende:

[..]
Zeker. In een relatie hoort men elkaar alles te kunnen zeggen. Maar ik zie dit beeld wel vaak voorkomen, dat de een het niet tegen de ander kan zeggen en dat ze het tegen iemand anders zeggen met als gevolg dat na een (half) jaar het koppel toch uit elkaar gaat.

Iemand zei me ooit dat een vrouw nooit beste vrienden met een man kan zijn omdat die dan een relatie hebben...
Ja! Dat dus. Een relatie waarbij de bekroning dan (in het geheim) plaatsvindt via seks. Ook als die relatie naast je 'echte' relatie bestaat.
Le Diable
  zaterdag 20 juli 2024 @ 12:18:50 #167
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214347727
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 11:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ja, En ook genoeg vrouwen die dat dondersgoed weten maar zich toch dommer voordoen.
Dat doet 99% vermoed ik, slechts 1 procent is naïef.
Le Diable
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 14:23:15 #168
441859 crew  Lenny77
pi_214349146
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 12:18 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat doet 99% vermoed ik, slechts 1 procent is naïef.
Ik denk van niet. Ik denk dat zelfs een groot deel van de vrouwen daar naïef in is omdat wij zelf zo niet denken en prima bevriend kunnen zijn met een man. Het moet al opvallend worden voor wij 'owww' denken :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_214349201
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk van niet. Ik denk dat zelfs een groot deel van de vrouwen daar naïef in is omdat wij zelf zo niet denken en prima bevriend kunnen zijn met een man. Het moet al opvallend worden voor wij 'owww' denken :{
Vrouwen kunnen prima bevriend zijn met een man zonder daar iets achter te zoeken. Mannen die bevriend zijn met vrouwen of willen zijn, daar zit 9 van de 10 keer wat achter. En dat hoeft nog niet direct te leiden tot sex maar de intentie is er op zijn minst.
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 14:31:25 #170
236264 crew  capricia
pi_214349245
Dat voorbeeld hierboven, gaat over berichtjes op LinkedIn "Hoe gaat het ermee?" Etc.
Dat een kerel dat zou doen met 100% seks in zijn hoofd.

En eigenlijk interesseert mij dat gewoon niet. Ik leef mijn leven vanuit mijzelf. En wat de motieven van een ander zijn, vind ik niet zo interessant. Als je je daar druk over moet gaan maken, dan heb je geen leven meer. Dan kun je nooit meer met iemand van het andere geslacht praten, of zo.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 14:34:08 #171
441859 crew  Lenny77
pi_214349283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:28 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Vrouwen kunnen prima bevriend zijn met een man zonder daar iets achter te zoeken. Mannen die bevriend zijn met vrouwen of willen zijn, daar zit 9 van de 10 keer wat achter. En dat hoeft nog niet direct te leiden tot sex maar de intentie is er op zijn minst.
Oh maar dat wil ik best geloven hoor.
Maar onze SL zegt dat 99% van de vrouwen dat prima weet en zich dommer voor doet.
Daar ben ik het niet mee eens
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 14:38:26 #172
236264 crew  capricia
pi_214349347
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar onze SL zegt dat 99% van de vrouwen dat prima weet en zich dommer voor doet.
Eens met jou.
Ik ben er zelf niet zo mee bezig. Dus ik ga al helemaal niet bij ieder berichtje van een man denken: oh hij wil seks.

Waarom zou dat interessant zijn? Die man is niet het centrum van het universum. _O-

Bovendien is dat heel mijn verantwoordelijkheid niet. Wat een ander denkt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214353535
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 20:36 schreef Ronneyq het volgende:

Nee, het is allemaal heel helder, wat je hier beschrijft is een lopende band aan red flags.

Ik ga nu iets vertellen dat je helemaal niet leuk vindt, maar het moet nu eenmaal: TS, je bent een slappe vaatdoek. Je bent een lulletje rozenwater, slappe hap, geen kerel. Je hebt je testikels ergens laten liggen en je weet niet meer waar. En zolang je je laat playen verandert er niks.

Je hoeft niet haar telefoon te doorzoeken op bewijs, dat is al overduidelijk. De vraag is: ben je mans genoeg om bij haar weg te gaan, en niet alleen maar te blijven omdat ze een kut heeft?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 20 juli 2024 @ 20:42:33 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214354137
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 19:49 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Nee, het is allemaal heel helder, wat je hier beschrijft is een lopende band aan red flags.

Ik ga nu iets vertellen dat je helemaal niet leuk vindt, maar het moet nu eenmaal: TS, je bent een slappe vaatdoek. Je bent een lulletje rozenwater, slappe hap, geen kerel. Je hebt je testikels ergens laten liggen en je weet niet meer waar. En zolang je je laat playen verandert er niks.

Je hoeft niet haar telefoon te doorzoeken op bewijs, dat is al overduidelijk. De vraag is: ben je mans genoeg om bij haar weg te gaan, en niet alleen maar te blijven omdat ze een kut heeft?
TS die al een dikke maand niet meer online is geweest.
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:25:39 #175
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214356182
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja sorry, vrouwen zijn nu eenmaal heel erg berekend en wij mannen zijn een beetje treurige organismen die hun pik achterna lopen ;(
Le Diable
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 23:30:22 #176
236264 crew  capricia
pi_214356208
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:25 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja sorry, vrouwen zijn nu eenmaal heel erg berekend en wij mannen zijn een beetje treurige organismen die hun pik achterna lopen ;(
Ik weet dat het voor jou moeilijk te geloven is. Maar ik ben in zowel online als offline contact met mensen normaliter niet met seks bezig. En al helemaal niet met iemands pik.
Het interesseert me eigenlijk niet zo of jij wel of niet dat ding achternaloopt.

Misschien zie jij dat wel als berekend?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 23:34:23 #177
236264 crew  capricia
pi_214356243
Ik (en meerdere mensen met mij) zijn bijvoorbeeld moderator op fok, of gewoon een actieve user. Wij krijgen regelmatig DMs en chatten er wat op los in topics met mensen van het andere geslacht, dagelijks. Het aantal momenten dat ik ooit aan seks dacht tijdens deze online gesprekken met users?

0.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:35:00 #178
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214356249
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik weet dat het voor jou moeilijk te geloven is. Maar ik ben in zowel online als offline contact met mensen normaliter niet met seks bezig. En al helemaal niet met iemands pik.
Het interesseert me eigenlijk niet zo of jij wel of niet dat ding achternaloopt.

Misschien zie jij dat wel als berekend?
Dat beweer ik ook niet, dat twee tegengestelde geslachten van begin af aan in hun communicatie met seks bezig zijn. Geloof het of niet, maar ook ik niet. Wat ik wél geloof dat er naast directe communicatie een heel andere onderstroom in ons bewustzijn filtert op mogelijke personen waarmee je seks wil hebben, relatie of niet. Dat is een biologisch mechanisme, denk ik. Zeker wanneer je in een ingeslapen of lange relatie zit dan spelen die patronen veel sneller op. En vrouwen weten dit proces veel beter te sturen en naar hun hand te zetten.
Le Diable
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:38:56 #179
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214356275
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:31 schreef capricia het volgende:
Dan kun je nooit meer met iemand van het andere geslacht praten, of zo.
Jawel, alleen waakzaamheid is geboden tenzij je er open voor staat natuurlijk
Le Diable
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:39:05 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214356277
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:34 schreef capricia het volgende:
Ik (en meerdere mensen met mij) zijn bijvoorbeeld moderator op fok. Wij krijgen regelmatig DMs en chatten er wat op los in topics met mensen van het andere geslacht, dagelijks. Het aantal momenten dat ik ooit aan seks dacht tijdens deze online gesprekken met users?

0.

Ik zal er aan denken en ik zal tegen mijn man zeggen dat hij je niet meer mag quoten.... beetje reageren op een andere vrouw :{w
Verder zijn er diverse users waarmee ik contact heb, mannen en vrouwen, maar op het moment dat dat ook maar een hint naar seksueel zou worden is het gelijk einde contact, daar is totaal geen interesse in, en ik heb niet het idee dat dat aan de andere kant wel zo is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:39:41 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214356281
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Nee, waakzaamheid is juist geboden als je er voor openstaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:40:35 #182
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214356285
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zal er aan denken en ik zal tegen mijn man zeggen dat hij je niet meer mag quoten.... beetje reageren op een andere vrouw :{w
Verder zijn er diverse users waarmee ik contact heb, mannen en vrouwen, maar op het moment dat dat seksueel zou worden is het gelijk einde contact, daar is totaal geen interesse in, en ik heb niet het idee dat dat aan de andere kant wel zo is.
Dm me
Le Diable
  VIVA zaterdag 20 juli 2024 @ 23:40:49 #183
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_214356288
Ik zou scheiden en de kinderen verkopen onhoudbare situatie
What lies behind makes no sense in my mind
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:41:47 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214356292
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:40 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dm me
Nee, ik zie in jouw posts geen enkele aanleiding om op een andere manier met je te communiceren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 23:43:12 #185
236264 crew  capricia
pi_214356303
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Wat een onzin.

Wij allemaal chatten er wat op los hier op fok. En ik zie echt geen enkele reden om 'waakzaam' te moeten zijn omdat ik bijv met jou chat.

Die waakzaamheid zal dan bij jou moeten liggen. Want ik zie hem niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 23:45:55 #186
236264 crew  capricia
pi_214356315
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Verder zijn er diverse users waarmee ik contact heb, mannen en vrouwen, maar op het moment dat dat ook maar een hint naar seksueel zou worden is het gelijk einde contact, daar is totaal geen interesse in, en ik heb niet het idee dat dat aan de andere kant wel zo is.
Juist.
Alle vrouwen hier chatten de hele dag met vreemde mannen.
En mannen kletsen met onbekende vrouwen.

Oh help!!

Dat krampachtige slaat gewoon helemaal nergens op. Wat is het volgende..dat ik mijn man zijn email ga controleren met wie hij al dan niet zakelijk mailt?

Je partner is je bezit niet. En als je dat niet kunt handelen heb je zelf nog wat werk te doen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:56:15 #187
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214356363
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, ik zie in jouw posts geen enkele aanleiding om op een andere manier met je te communiceren.
Ik prijs je waakzaamheid *)
Le Diable
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:57:01 #188
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214356367
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist.
Alle vrouwen hier chatten de hele dag met vreemde mannen.
En mannen kletsen met onbekende vrouwen.

Oh help!!

Dat krampachtige slaat gewoon helemaal nergens op. Wat is het volgende..dat ik mijn man zijn email ga controleren met wie hij al dan niet zakelijk mailt?

Je partner is je bezit niet. En als je dat niet kunt handelen heb je zelf nog wat werk te doen.
Ik vind hier de naïviteit vanaf druipen.
Le Diable
  zondag 21 juli 2024 @ 00:00:49 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214356382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:56 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik prijs je waakzaamheid *)
Daar heeft het nou net geen bal mee te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214400148
In de bijbaantijd was er een meid die gek was op jongens. Ze papte aan met alle vakkenvullers. En met sommige vakkenvullers voelde ze zich wel heel prettig dat het verder ging met aanraken, knuffelen en kussen in het magazijn. Waar de meid een keer met vakkenvuller A afsprak om in de ochtend ergens te ontbijten, ging ze daarna naar het werk om te werken om daarna met vakkenvuller B naar de film te gaan en diep in de nacht met vakkenvuller C ergens in een parkje te zitten.

In het begin wisten de vakkenvullers het niet van elkaar maar omdat veel mensen haar met verschillende vullers zagen gingen er wel geluiden rond. Haar, inmiddels caissière vriendinnen, dekten haar natuurlijk in. Toen de vullers erachter kwamen hadden vuller A en B het 'uitgemaakt'. Vuller C vergaf haar. Ze ging verder met vuller C maar kreeg inmiddels een nieuwe 'vriendje' waarvan ze zei dat het puur vriendschappelijk was. Die twee waren continu samen. Een andere caissière zag hun twee zelfs kussen. Vuller C was er helemaal kapot van en kaartte dit aan en toen werd de meid boos. Ze vond dat ze haar eigen vriend kon hebben met wie ze leuke dingen kon doen en een vriendje met wie ze klef kon doen. De meid hier was dan ook niet helemaal eerlijk bleek achteraf.

Vuller C heeft het maar laten gaan. Jaren later kwamen de twee elkaar weer tegen en deed de meid alsof er niks aan de hand was en wilde weer aanpappen maar was beledigd toen vuller C niet wou.

Dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld van jonge mensen met hormonen die rondrazen. Maar zoals ik het zag gaf ik hen wel gelijk om te denken dat de meid met jan en alleman intiem aanpapte. Nou ja, ik heb het zelf ook gezien dat ze elke dag met iemand anders zoende...
pi_215551484
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:45 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Klote hoor, maar heb je inmiddels weer vertrouwen in de liefde? Mijn uitgangspunt is eigenlijk ook dat vertrouwen een wassen neus is en je beter open kaart kunt spelen en dan weer verder zien. Ik probeer het zelf stoïcijns te bekijken: het leven is markt en strijd, de mens is van nature niet goed en je kunt niet overal invloed op hebben. Dat is niet altijd even makkelijk, maar je kunt je hier in bekwamen.
Beter laat dan nooit 😅

Jazeker heb ik vertrouwen in de liefde. Ik heb geen probleem om nieuwe mensen te vertrouwen. En ik bekijk het ook zo, als je beter kan krijgen, vooral doen! Heeft wel wat verwerkingstijd in gezeten voor ik zover was hoor 🤣
  vrijdag 15 november 2024 @ 09:56:41 #192
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_215584872
Waarom begin je de tekst niet met 'Vrouw spreekt in het geheim af met ex-scharrel'?
Lachen joh.
pi_215584981
Als het stiekem moet, dan heeft ze iets te verbergen natuurlijk. Aan wat er hier is gepost blijkt ook wel dat het niet alleen over dat onderwerp waarover ze haar ei niet kwijt van.
pi_215597095
@TS heb je een update voor ons?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 16 november 2024 @ 11:08:52 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215597475
TS heeft ze betrapt...

Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 16 november 2024 @ 13:27:43 #196
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215598657
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 11:08 schreef Leandra het volgende:
TS heeft ze betrapt...

[ afbeelding ]
Die is mooi! :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_215633932
Ronneyq, als je dit lees: Ik hoop dat je afscheid hebt genomen van deze vrouw. Al na de eerste keer had je dat moeten doen. Twee stiefkinderen met alle gedoe ook nog, nu nog een fatsoenlijke omgangsregeling met zijn eigen kinderen regelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')