abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213732954
Hallo.

Ik ben in mijn huwelijk sinds een gebeurtenis die ik zo uitleg, onzeker of wat mijn vrouw doet, en heb ik geen vertrouwen meer. Terwijl ik eerder hier nooit last van had. Ik twijfel, moet ik weg uit de relatie of blijven?

In 2022 had mijn vrouw contact met een andere man, veel beeldbellen, maar ook chat. Uiteraard in het geheim. En hebben afgesproken Hier ben ik achter gekomen en haar hiermee geconfronteerd.

Bij de afspraak is niks gebeurt,zegt ze. En het bellen was puur vriendschap, omdat ze haar ei niet kwijt kan over 1 onderwerp. ( Oudste stiefdochter, waar ik slecht mee overweg kan,).

Gezegt dat contact moet stoppen, en ze er juist wel met mij moet gaan over praten. Maar ze word altijd erg fel en verwijt mij. Waardoor ik op slot ga, en er niet meer over wil praten. Na 2 week, was contact nooit opgehouden.

Nu 2024 maart. Had ze weer contact met hem. Ze had vaker zin in sex, en kocht sexylingerie etc.
Haar gedrag was anders, waardoor ik twijfelde waar dit ineens weg komt. Was dus weer die zelfde man..

Hierop gezegt, ik wil uit elkaar. Na gepraat, toch kans gegeven. Maand later had ze nog steeds contact.

Ik vertrouw haar totaal niet meer. En blijf nu om het huis en onze 4 kinderen bij haar. Ik hou nog steeds van haar, maar vertouwen is weg. En zie mezelf ongelukkig worden.

Ze zegt steeds, met hem was vriendschap. Zie niks in hem. Maar is dit zo?.

Oh, vergeten te melden. Voor wij 8 jaar geleden ontmoette had ze hem als scharrel. Ondertussen zijn wij getrouwd 2 stiefkinderen, 2 samen.

Iemand advies???

[ Bericht 0% gewijzigd door Ronneyq op 30-05-2024 21:17:27 (M) ]
pi_213732977
Je vrouw gaat keihard vreemd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 30 mei 2024 @ 15:01:31 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213732989
Mja, als het alleen vriendschappelijk is hoeft ze er niet zo geheimzinnig over te doen toch?

Wat verwijt ze jou zoal?
pi_213733016
tjah TS, het is jammer, maar de vriendschap is voorbij
Nu ben je enkel nog genoeg voor je financiële inbreng of een dak boven haar hoofd
pi_213733069
De oudste stiefdochter heeft adhd, is anders als anderen. En daagt me uit, om reactie te krijgen van mij. Mijn vrouw weet hiervan. Maar haar liefde voor haar dochter is groot. Wat ik begrijp, ik sta er iets verder van weg..

Hierdoor ben ik bij haar na 1 waarschuwen, of geen waarschuwing al snel klaar. En mag ze weg uit bijv. Woonkamer, in iedergeval uit mijn buurt. Ik ben niet altijd correct hierin. Dat weet ik van mezelf.
Als we het erover hebben, is dit niet op normale toon van mijn vrouw, maar luide stem, heb je dit weer gedaan of gezegt. Of ze komt met de oudste verhaal halen bij mij. En dan klopt er niks van het verhaal. Ik neem nu sinds halfjaar soms als ik er aan denk, gesprekken op als ik haar op iets wil aanspreken, puur zodat ik niet straks ruzie heb met mijn vrouw omdat ze dingen verkeerd verteld. Mijn vrouw is het met me eens, heeft zelf ook moeilijk met haar. Maar het is haar dochter.

Met mij praten over de oudste is dus moeilijk. Daarom praat ze met hem. Teminste, dat is wat ze zegt. Maar alles in geheim, alle wachtwoorden veranderd van socials etc. En kan alleen haar woord geloven, ze verwijderd gesprekken gelijk. Of beeldbellen historie is ook weg.
pi_213733092
quote:
Gezegt dat contact moet stoppen, en ze er juist wel met mij moet gaan over praten. Maar ze word altijd erg vel en verwijt mij. Waardoor ik op slot ga, en er niet meer over wil praten.
Dit geeft al aan waar volgens mij het probleem ligt: zij wil dat ze contact met jou onderhoudt, maar jij sluit jezelf vervolgens af.

Doe dat dus niet, hoe fel zij ook wordt. Blijf altijd praten. Altijd.
  Moderator donderdag 30 mei 2024 @ 15:16:38 #7
5428 crew  miss_sly
pi_213733108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:10 schreef Ronneyq het volgende:
De oudste stiefdochter heeft adhd, is anders als anderen. En daagt me uit, om reactie te krijgen van mij. Mijn vrouw weet hiervan. Maar haar liefde voor haar dochter is groot. Wat ik begrijp, ik sta er iets verder van weg..

Hierdoor ben ik bij haar na 1 waarschuwen, of geen waarschuwing al snel klaar. En mag ze weg uit bijv. Woonkamer, in iedergeval uit mijn buurt. Ik ben niet altijd correct hierin. Dat weet ik van mezelf.
Als we het erover hebben, is dit niet op normale toon van mijn vrouw, maar luide stem, heb je dit weer gedaan of gezegt. Of ze komt met de oudste verhaal halen bij mij. En dan klopt er niks van het verhaal. Ik neem nu sinds halfjaar soms als ik er aan denk, gesprekken op als ik haar op iets wil aanspreken, puur zodat ik niet straks ruzie heb met mijn vrouw omdat ze dingen verkeerd verteld. Mijn vrouw is het met me eens, heeft zelf ook moeilijk met haar. Maar het is haar dochter.

Met mij praten over de oudste is dus moeilijk. Daarom praat ze met hem. Teminste, dat is wat ze zegt. Maar alles in geheim, alle wachtwoorden veranderd van socials etc. En kan alleen haar woord geloven, ze verwijderd gesprekken gelijk. Of beeldbellen historie is ook weg.
Het klinkt niet als een heel gezonde situatie. Zij doet geheimzinnig over contact met een oude scharrel, jij neemt stiekem gesprekken op, bent niet correct tegen je stiefdochter. Je vrouw kan niet met je over die dochter praten. Jij hebt geen vertrouwen meer in je vrouw.

Ik zie alleen maar rode vlaggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 mei 2024 @ 15:16:49 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213733109
Hoe oud is die stiefdochter?
The love you take is equal to the love you make.
pi_213733262
De oudste is nu bijna 13. Ken haar vanaf haar 3e. Sinds 2022 co-ouderschap. Dus week bij ons, week echte vader. Als ze dus weg is, niks aan de hand. Komt ze thuis, lopen we allebij op ons tenen.

Echte vader wil niet dat ze gesprekken krijgt, ivm hdhd, want hij heeft dat zelf ook. En wil niet dat ze stempel krijgt. Ze vind ook moeilijk aansluiting op school, of word gepest, basisschool en nu middelbare..
pi_213733292
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 14:59 schreef Ronneyq het volgende:
toch kans gegeven
En hier ging het mis.
  donderdag 30 mei 2024 @ 15:42:46 #11
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213733303
Het is kut Ronnie maar ik zou snel uit elkaar gaan als ik jou was
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_213733340
Lijkt me geen gezonde situatie om voort te zetten
  donderdag 30 mei 2024 @ 15:48:22 #13
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213733342
Deze
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
Het is kut Ronnie maar ik zou snel uit elkaar gaan als ik jou was
Deze
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:04 schreef bonanza8 het volgende:
tjah TS, het is jammer, maar de vriendschap is voorbij
Nu ben je enkel nog genoeg voor je financiële inbreng of een dak boven haar hoofd
En deze
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:00 schreef Solotovski het volgende:
Begint een beetje de trend te worden in R&P :N
Je bent een waardeloze agent.
pi_213733392
Anyway.

Ik voel red flags.
Die jongen heeft in iedergeval andere intenties. Mannen kennende😅

En dan mijn vrouw die geheimzinnig doet, met een andere man.
Enige geschiedenis van chat wat ik gelezen heb is toen ze hem van block had gedaan:

Zij: ;)
Hij: wat is er?
Zij: Ohhh niks hoor.
Zij: slaap lekker
Hij: ooohh okey
Zij: miste je me niet?
Hij: zag indd dat je het had aangepast ;)
Zij:wat had aangepast
hij: je instellingen dat je geen fotos meer deelde
Zij: Ja klopt, Morgen zal ik het je uitleggen.
Zij: ik zie jou niet meer op mij telegram. Ik dacht dat jij verwijderd had.
Hij: je legt het nu toch uit.

Is nog vrij onschuldig. Op de miste je me niet na. En je legt het nu toch uit. Wat heeft mijn vrouw uitgelegd?

Misschien dat er chats missen, maar tussen berichten is 5 min. Zal niet veel zijn.
.kon ook niet, was in de pauze van de film toen ik ging roken. Ook nog op een kut moment, we waren net uit eten geweest, Kids op bed gedaan en film gaan kijken met hapje en drankje . Was gezellig, en dan toch unblocken en hem appen .

Moeilijk allemaal. Wat ik nu moet. Haar vertrouwen voor de 5e keer.? Maar geloven dat het vriendschap is?
Of wachten tot het fout gaat of weer met hem apt, en dan weg.
  donderdag 30 mei 2024 @ 15:56:43 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213733414
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:34 schreef Ronneyq het volgende:
De oudste is nu bijna 13. Ken haar vanaf haar 3e. Sinds 2022 co-ouderschap. Dus week bij ons, week echte vader. Als ze dus weg is, niks aan de hand. Komt ze thuis, lopen we allebij op ons tenen.

Echte vader wil niet dat ze gesprekken krijgt, ivm hdhd, want hij heeft dat zelf ook. En wil niet dat ze stempel krijgt. Ze vind ook moeilijk aansluiting op school, of word gepest, basisschool en nu middelbare..
Het komt op mij over dat jij en je vrouw niet op een lijn zitten wat betreft de oudste. Ik zou daar meer aandacht aan besteden. Advies en ondersteuning vragen voor hoe jullie het beste met haar om kunnen gaan.

Het lijkt me voor haar heel vervelend als het op school zo slecht gaat en ze dan thuiskomt bij een stiefvader met zo weinig geduld. Dan is thuis dus ook niet veilig.
pi_213733457
Of je vrouw nu vreemd gaat of niet; Denk je niet dat de relatie gewoon an sich al niet goed is en er kennelijk vanuit beide kanten ook niks werkelijk gedaan wordt dat te verbeteren?

Juist die zin: "Gezegt dat contact moet stoppen, en ze er juist wel met mij moet gaan over praten. Maar ze word altijd erg vel en verwijt mij. Waardoor ik op slot ga, en er niet meer over wil praten."..
doet me vermoeden dat als je een poging zou willen doen dit wil redden, je minstens een tijd in relatie-therapie zal moeten gaan om te leren met elkaar te praten.
Waarbij dat ook verder geenszins een garantie bied dat dat je relatie red (maar relatie-therapie soms ook een manier kan zijn om de break-up iig goed en gezamelijk beter te regelen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_213733492
Tsja TS, de één heeft geluk in de liefde, en de ander heeft kech.

Een oude scharrel is natuurlijk allesbehalve een vriendschap.
pi_213733498
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het komt op mij over dat jij en je vrouw niet op een lijn zitten wat betreft de oudste. Ik zou daar meer aandacht aan besteden. Advies en ondersteuning vragen voor hoe jullie het beste met haar om kunnen gaan.

Het lijkt me voor haar heel vervelend als het op school zo slecht gaat en ze dan thuiskomt bij een stiefvader met zo weinig geduld. Dan is thuis dus ook niet veilig.
Dit is al geprobeerd. Ze heeft gesprekken gehad waar wij 2x bij zijn geweest en 1x apart.
Hun conclusie, ze moet leren met haar emoties om te gaan, en haarzelf leren kennen. Hiervoor moet ze in een traject, wat ook de handtekening van echte vader nodig hebben. Dit weigerde hij.

Ze vind zichzelf soms ook lastig, druk in haar hoofd. En uit dat op mij.

Veilig is het thuis wel, zou haar nooit wat aan doen.. maar mijn lontje is bij haar erg kort. Want ze valt in herhaling wat betreft huisregels, of omgang met haar zusjes en broertje. Want als zij erbij komt, is het 80% van de gevallen ruzie.. dus zeg al vaak, niet bij hun ze zijn samen aan het spelen. Slecht, van mij. Weet ik, maar het is wachten tot het fout gaat. En kan je weer politie spelen.

Maar afgezien van mijn relatie tot de oudste

Wat moet ik met dat stiekem gedoe, chats . :/
  donderdag 30 mei 2024 @ 16:10:46 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213733519
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 16:07 schreef Ronneyq het volgende:

[..]
Dit is al geprobeerd. Ze heeft gesprekken gehad waar wij 2x bij zijn geweest en 1x apart.
Hun conclusie, ze moet leren met haar emoties om te gaan, en haarzelf leren kennen. Hiervoor moet ze in een traject, wat ook de handtekening van echte vader nodig hebben. Dit weigerde hij.

Ze vind zichzelf soms ook lastig, druk in haar hoofd. En uit dat op mij.

Veilig is het thuis wel, zou haar nooit wat aan doen.. maar mijn lontje is bij haar erg kort. Want ze valt in herhaling wat betreft huisregels, of omgang met haar zusjes en broertje. Want als zij erbij komt, is het 80% van de gevallen ruzie.. dus zeg al vaak, niet bij hun ze zijn samen aan het spelen. Slecht, van mij. Weet ik, maar het is wachten tot het fout gaat. En kan je weer politie spelen.

Maar afgezien van mijn relatie tot de oudste

Wat moet ik met dat stiekem gedoe, chats . :/
Ik vind het enorm sneu voor de oudste.
pi_213733532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 16:02 schreef RM-rf het volgende:
Of je vrouw nu vreemd gaat of niet; Denk je niet dat de relatie gewoon an sich al niet goed is en er kennelijk vanuit beide kanten ook niks werkelijk gedaan wordt dat te verbeteren?

Juist die zin: "Gezegt dat contact moet stoppen, en ze er juist wel met mij moet gaan over praten. Maar ze word altijd erg vel en verwijt mij. Waardoor ik op slot ga, en er niet meer over wil praten."..
doet me vermoeden dat als je een poging zou willen doen dit wil redden, je minstens een tijd in relatie-therapie zal moeten gaan om te leren met elkaar te praten.
Waarbij dat ook verder geenszins een garantie bied dat dat je relatie red (maar relatie-therapie soms ook een manier kan zijn om de break-up iig goed en gezamelijk beter te regelen)
Wel mee eens,. Maar al het andere, over de andere Kids, school, werk, huis etc. Kunnen we goed communiceren.

Onderwerp oudste is gewoon stuk gelopen na jaren van proberen hoe we om moeten gaan met de oudste.
pi_213733704
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 16:12 schreef Ronneyq het volgende:

[..]
Wel mee eens,. Maar al het andere, over de andere Kids, school, werk, huis etc. Kunnen we goed communiceren.

Onderwerp oudste is gewoon stuk gelopen na jaren van proberen hoe we om moeten gaan met de oudste.
Heb je ook al gezinstherapie geprobeerd?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator donderdag 30 mei 2024 @ 18:32:37 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213734714
dus ze spreekt een jeugdvriendje nog wel eens?

snap niet echt waar je het lef vandaan haalt om dat contact te verbieden maar ok ... lekker belangrijk verder, zou me meer druk maken om de gezinssituatie zelf want dat klinkt niet gezond hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 30 mei 2024 @ 18:44:57 #23
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213734806
"Met hem was het vriendschap", she said.

:') (!)
Le Diable
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:54:10 #24
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_213735617
wat ik me afvraag
Jij vindt het contact met die man niet ok
Heb je met haar hier over gecommuniceerd of gewoon botweg
dit stopt nu?

verder zie ik inderdaad een enorm probleem met de stiefdochter
waarbij je ook naar jezelf moet kijken en niet alleen naar haar

Want ze zal echt wel doorhebben dat jij haar anders behandeld
en anders over haar denkt
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  Spellchecker donderdag 30 mei 2024 @ 19:56:15 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213735646
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:55 schreef Ronneyq het volgende:
Anyway.

Ik voel red flags.

Die jongen heeft in iedergeval andere intenties. Mannen kennende😅

En dan mijn vrouw die geheimzinnig doet, met een andere man.
Enige geschiedenis van chat wat ik gelezen heb is toen ze hem van block had gedaan:

Zij: ;)
Hij: wat is er?
Zij: Ohhh niks hoor.
Zij: slaap lekker
Hij: ooohh okey
Zij: miste je me niet?
Hij: zag indd dat je het had aangepast ;)
Zij:wat had aangepast
hij: je instellingen dat je geen fotos meer deelde
Zij: Ja klopt, Morgen zal ik het je uitleggen.
Zij: ik zie jou niet meer op mij telegram. Ik dacht dat jij verwijderd had.
Hij: je legt het nu toch uit.

Is nog vrij onschuldig. Op de miste je me niet na. En je legt het nu toch uit. Wat heeft mijn vrouw uitgelegd?

Misschien dat er chats missen, maar tussen berichten is 5 min. Zal niet veel zijn.
.kon ook niet, was in de pauze van de film toen ik ging roken. Ook nog op een kut moment, we waren net uit eten geweest, Kids op bed gedaan en film gaan kijken met hapje en drankje . Was gezellig, en dan toch unblocken en hem appen .

Moeilijk allemaal. Wat ik nu moet. Haar vertrouwen voor de 5e keer.? Maar geloven dat het vriendschap is?
Of wachten tot het fout gaat of weer met hem apt, en dan weg.
Ah, weer iemand die de chatgeschiedenis van partner bekijkt.

TS wat zou jij je beste vriend adviseren die met dit verhaal kwam?
  donderdag 30 mei 2024 @ 20:09:09 #26
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213735854
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:56 schreef maily het volgende:

[..]
Ah, weer iemand die de chatgeschiedenis van partner bekijkt.
Nee, natuurlijk is het niet chique om te doen.

Tegelijkertijd: er was aanleiding om aan te nemen dat e.e.a. niet in de haak is. En dat blijkt. De ingrediënten voor een spannende affaire zijn er: lange relatie, kinderen, sleur én die vent is ook nog eens een oud-scharrel van haar. Dan het goedkope motief van 'alleen maar vrienden zijn' terwijl ze zich ondertussen begeerd voelt door die man en zich er naar gaat kleden.

De vrouw van TS zal ongetwijfeld van hem houden en uiteindelijk toch kiezen voor de zekerheid in plaats van de romance, als het er op aankomt.

Beetje off-topic: mensen anno 2024 zouden niet zo streng meer moeten vasthouden aan die sobere huwelijkse moraal van één sekspartner. Je mist zoveel mooie ervaringen door het hierbij te laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door SemperLibertas op 30-05-2024 21:10:04 ]
Le Diable
pi_213736089
Weer een die Chat geschiedenis bekijkt, vind ik kort door de bocht. En snel tot conclusie gekomen.

Ik heb in 7 jaar geen Chat geschiedenis bekeken. Vertrouwen was er volledig. Dat ik hier achter kwam was na een gesprek met haar, omdat ze achterdochtig deed met haar tel. En haar er savonds naar vroeg waarom de telefoons worden bewaakt. Terwijl ze jaren altijd maar overal liggen. En vaak kwijt was. Mijn vermoeden was waar, nadat ze zij; kijk maar in mijn tel. Ze was deze chat vergeten te wissen.

Dus nog 1 die telefoon bekijkt, nope.
________
Een jeugd vriendje?. Ze was weg bij haar ex( waar de 2 oudsten van zijn, toen kwam hij in beeld, en ik 2 maand later). Wist er toen niks van dat ik concurentie had. Maar het is toen snel gegaan. Trouwen, kinderen, huisje etc..
Jeugd vriend zie ik als een vriendje of vriendin van toen je nog geen kinderen had, en niet van onder de 29. Toen ik bij haar kwam.

Zij heeft ook een beste vriend wat een collega was. Apt, snapchat ze mee etc. Hier zoek ik niks achter. En vind ik prima..

Maar als je begint te chatten, vrouwen namen onder zijn naam. Belt, in geheim afspreekt, anders doet dan normaal, hierop vraag en niks aan de hand is. En weken later er achter kom. Ja dan is dat wel iets.

Ik app en zie vrouwelijke collegas, hierover praat ik met mijn vrouw, of als ze vraagt wat lach je. Zeg ik dit en dat, of als een foto is gestuurd dan laat ik die zien.
Dat zijn normale apverkeer. Verbergen dat je een man apt,belt, afspreekt, en allemaal geheimzinnig. Dan mag ik toch wel zeggen na uiteraard een gesprek van wel 2 uur. Ik wil dat contact gelijk stopt...
pi_213736242
Ik denk dat dit niks opschiet op het forum .

Ik moet je een juist beeld geven van de situatie, welke ik niet kan delen. Want dan zitten we nog wel even. Of het überhaupt waar is, dat ze hem appt om de oudste is ook maar de vraag. Ze zegt dat.. ik neem dat maar aan. Maar is dat ook zo?.

Ik krijg lingerie fotos, kreeg ik begin van de relatie daarna niet. Sleur,. Toen ineens weer, dit waren voor mij, huh, warom, ik zocht er wat achter. En bleek waar te zijn. Zijn die fotos naar hem gegaan?. Ze zegt van niet.

Maar ik trek alles in twijfel nu.
Vandaar ik hier om enige raad kwam, misschien mede mensen zelfde schuitje geweest. Er verder vanaf staan, want liefde maakt blind.
Maar vreet mezelf wel op van binnen en word er chagrijnig ongelukkig van.
pi_213736499
Andere vraag:

Is het slim:
Die persoon te bellen, vragen wat er speelt. Wat voor app verkeer het was.

Hieruit haar verhaal halen. Komt verhaal overeen of juist niet. Als het spannende chats zijn en hij zegt dat bijv. Weer in gesprek met mijn vrouw en weg gaan?.

Hem bellen waar mijn vrouw bij is op luidspreker. Komt ook al door mijn hoofd.

Confronteren, want vertrouw er niks van. Relatie is gebouwd op aantal fundamentele dingen, een belangrijke is vertrouwen. Die is compleet weg .. maar 4 kinderen hun leven omgooien, en voor 2, een 2e keer. En ik zag/zie mezelf oud worden met mijn gezin Maakt me dat ik bij haar blijf.

Maar op deze manier.. niet te doen.
pi_213736579
Eer aan jezelf houden, uithuilen en opnieuw beginnen en goed voor je kinderen blijven zorgen.
Alius aliud dicit
  donderdag 30 mei 2024 @ 21:11:07 #31
421867 greysbones
pi_213736821
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 20:52 schreef Ronneyq het volgende:
Andere vraag:

Is het slim:
Die persoon te bellen, vragen wat er speelt. Wat voor app verkeer het was.

Hieruit haar verhaal halen. Komt verhaal overeen of juist niet. Als het spannende chats zijn en hij zegt dat bijv. Weer in gesprek met mijn vrouw en weg gaan?.

Hem bellen waar mijn vrouw bij is op luidspreker. Komt ook al door mijn hoofd.

Confronteren, want vertrouw er niks van. Relatie is gebouwd op aantal fundamentele dingen, een belangrijke is vertrouwen. Die is compleet weg .. maar 4 kinderen hun leven omgooien, en voor 2, een 2e keer. En ik zag/zie mezelf oud worden met mijn gezin Maakt me dat ik bij haar blijf.

Maar op deze manier.. niet te doen.
voor jouw gevoel is je vrouw er al niet eerlijk over
ik zou niet verwachten dat een vreemde dat dan wel is

bedenk wat jij wil
en wat je bereid bent te accepteren( want daar neig je nu naar?)
pi_213739985
Knoop doorhakken en wegwezen.
Ja dat is moeilijk, wij mensen houden niet van radicale veranderingen en denken altijd dat je dan er niks meer voor terug krijgt, bijv een nieuwe relatie etc

Ofwel creatures of comfort.

Maar hier heb je niks aan, zij geeft geen duimbreed toe en verhuld actief wat ze doet, maw, ze vertrouwt jou niet wat je zou zeggen of doen als je erachter zou komen wat zij doet of bespreekt met die vent.

Wegwezen dus.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 09:33:11 #33
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_213740273
Ze heeft meermaals gelogen en dingen achtergehouden. Dumpen of je bent een cuck.
  Spellchecker vrijdag 31 mei 2024 @ 09:34:27 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213740292
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 20:36 schreef Ronneyq het volgende:
Ik denk dat dit niks opschiet op het forum .

Ik moet je een juist beeld geven van de situatie, welke ik niet kan delen. Want dan zitten we nog wel even. Of het überhaupt waar is, dat ze hem appt om de oudste is ook maar de vraag. Ze zegt dat.. ik neem dat maar aan. Maar is dat ook zo?.

Ik krijg lingerie fotos, kreeg ik begin van de relatie daarna niet. Sleur,. Toen ineens weer, dit waren voor mij, huh, warom, ik zocht er wat achter. En bleek waar te zijn. Zijn die fotos naar hem gegaan?. Ze zegt van niet.

Maar ik trek alles in twijfel nu.
Vandaar ik hier om enige raad kwam, misschien mede mensen zelfde schuitje geweest. Er verder vanaf staan, want liefde maakt blind.
Maar vreet mezelf wel op van binnen en word er chagrijnig ongelukkig van.
Wat zou je een vriend adviseren die met deze vragen bij jou komt?
  vrijdag 31 mei 2024 @ 09:43:28 #35
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213740418
Je weet niet of ze vreemd gaat, maar deze situatie qua wantrouwen is natuurlijk onmogelijk vol te houden. Misschien ligt het probleem bij haar, misschien bij jou, maar dat doet er eigenlijk niet toe.

Heel duidelijk uitspreken dat dit wantrouwen voor jou de reden is om te denken aan uit elkaar gaan. En als ze niks kan doen om dat gevoel bij je weg te nemen heb je ook geen andere keuze.

Jouw gevoel is het probleem, en tot nu toe heeft zij vooral stappen gezet om dat gevoel erger te maken. Om dit een kans te geven moet dat vertrouwen weer opgebouwd worden.

Edit: wat ik bedoel te zeggen; een stel vreemden op het internet gaat dit probleem (jouw gevoel bedrogen te worden) niet oplossen. De enige die je echt zou kunnen overtuigen dat het goed zit is je vrouw.

[ Bericht 15% gewijzigd door Fretwork op 31-05-2024 13:39:32 ]
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  Moderator vrijdag 31 mei 2024 @ 11:37:40 #36
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_213741442
Ze appt/chat nu heel veel met een guy waar ze ook mee gescharreld heeft al die jaren geleden?? :') No offence maar veel meer red flag dan dat kan het toch niet worden? :{
Ze is dus al intiem met deze gast geweest voor jullie, en heeft nu ook weer met hem afgesproken in het geheim, en zoekt hem nu dus weer op via chat/whatsapp?? Een en een is twee hoor.

Feit dat ze het allemaal ontkent is leuk en aardig, maar vrouwen kunnen hier heel heel ver in gaan. Heb het zelf in ver verleden ook meegemaakt. Er werd gezworen op de dood van haar ouders en alles wat haar lief was dat ze het niet gedaan had. En wat bleek later, ze had het uiteraard wel gedaan. Bah bah..... dus ja, trek je conclusies zou ik zeggen.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 12:15:49 #37
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213741833
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 16:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik vind het enorm sneu voor de oudste.
Dit ja.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 31 mei 2024 @ 13:29:23 #38
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213742595
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
Ze appt/chat nu heel veel met een guy waar ze ook mee gescharreld heeft al die jaren geleden?? :') No offence maar veel meer red flag dan dat kan het toch niet worden? :{
Ze is dus al intiem met deze gast geweest voor jullie, en heeft nu ook weer met hem afgesproken in het geheim, en zoekt hem nu dus weer op via chat/whatsapp?? Een en een is twee hoor.

Feit dat ze het allemaal ontkent is leuk en aardig, maar vrouwen kunnen hier heel heel ver in gaan. Heb het zelf in ver verleden ook meegemaakt. Er werd gezworen op de dood van haar ouders en alles wat haar lief was dat ze het niet gedaan had. En wat bleek later, ze had het uiteraard wel gedaan. Bah bah..... dus ja, trek je conclusies zou ik zeggen.
Daarom: vertrouw niemand, ook je partner niet.

Ja, alles kan ogenschijnlijk goed zitten in je relatie, maar iedereen wil buiten de deur neuken, zonder uitzondering. Het is handiger als je dit gewoon bespreekbaar maakt ipv achter de rug om van iemand en die persoon loeihard kwetsen.

Mensen zijn lager dan dieren inclusief de primaire driften.
Le Diable
  vrijdag 31 mei 2024 @ 13:44:09 #39
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_213742775
Het blijft toch verbazen hoe de meeste volwassen mensen er de meest puberale relaties op nahouden.

De tering sjon.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 31 mei 2024 @ 17:54:06 #40
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213745310
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:00 schreef Solotovski het volgende:
Dit.
Doe alsjeblieft niet zo naïef.
Geen enkele kerel (die ander dus) steekt tijd en energie in zo'n "vriendschap" tenzij er iets te neuken valt.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 18:28:02 #41
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213745504
Jij en @MarcusDaCosta moeten eens met elkaar gaan praten. Serieus.
pi_213745611
Gewoon zelf ook iemand gaan neuken. Open relatie.
PWBF
pi_213747997
Is die oude scharrel, waarmee ze nu "vriendschap" heeft, eigenlijk vrijgezel, of heeft hij een relatie en zit hij ook zijn partner te belazeren?
  Moderator vrijdag 31 mei 2024 @ 22:06:08 #44
236264 crew  capricia
pi_213748074
Ik chat al jaren, mijn halve leven, met allerlei vrienden. Ook mannen. En soms meer en soms minder, ook met scharrels van voor mijn huwelijk.
En no way dat ik toe ga staan dat mijn man mijn chats leest. Dat is gewoon prive.

En dit heeft niets met vreemdgaan te maken. Want daar doe ik niet aan.

Inmiddels 20 jaar bij elkaar.
En ik wil ook zijn chats niet lezen. Daar komt alleen maar ongeluk van.
Als mijn relatie niet goed zit, dan heb ik het daar over. Niet over chats of vrienden ofzo, dat is namelijk nooit de key.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213748078
Is cuckolding misschien iets voor TS? Misschien dat ook jij jouw ding mag doen. Serieus bedoeld dit.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 00:10:45 #46
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213749309
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 22:06 schreef capricia het volgende:
Ik chat al jaren, mijn halve leven, met allerlei vrienden. Ook mannen. En soms meer en soms minder, ook met scharrels van voor mijn huwelijk.
En dit heeft niets met vreemdgaan te maken. Want daar doe ik niet aan.
Zeg nooit nooit, ieder doet het uiteindelijk want je hebt in het digitale tijdperk meer vrijheid en kansen om ergens anders te gaan neuken dan ooit.

Echtelijke trouw is een relikwie en een illusie waar nog teveel mensen in geloven.
Le Diable
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 00:25:28 #47
236264 crew  capricia
pi_213749457
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 00:10 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Zeg nooit nooit, ieder doet het uiteindelijk want je hebt in het digitale tijdperk meer vrijheid en kansen om ergens anders te gaan neuken dan ooit.

Echtelijke trouw is een relikwie en een illusie waar nog teveel mensen in geloven.
Ik heb wel behoefte aan goede vrienden en goede gesprekken. Maar niet aan seks buiten de deur.
Het digitale tijdperk heeft daar weinig mee te maken. :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 1 juni 2024 @ 01:05:39 #48
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213749747
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 00:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb wel behoefte aan goede vrienden en goede gesprekken. Maar niet aan seks buiten de deur.
Het digitale tijdperk heeft daar weinig mee te maken. :)
Dan moet je een vent hebben die verdomd goed is in bed :)

Mijn punt is eigenlijk dat ik het bed heb gedeeld met gebonden vrouwen waarvan je nooit zou verwachten dat ze met een ander het bed in zouden duiken. Gewoon verstandige, lieve en intelligente vrouwen zonder slechte intenties of wat dan ook. Stabiele thuissituaties, weinig stress of zorgen. En dan toch die stap nemen.

Ik oordeel daar verder niet over, fascinerend vind ik het mechanisme van ontrouw wel. En ook de definitie daarvan om het bruggetje te maken naar het digitale tijdperk. Zat je voor dat tijdperk in een levenloze relatie dan had je minder opties om contact te leggen met interessante mensen. Dat gebeurde dan clandestien op werk of in de kroeg oid.

Nu kun je in theorie via een onbeperkt aantal platformen 24/7 in contact komen met potentieel interessante mensen. FOK! is hier ook een voorbeeld van: je post her en der wat, ziet leuke reactie, slide in de dm en voilà de start van misschien wel een interessante relatie (in wat voor vorm dan ook, hoeft niet per se seksueel). Mocht je ergens in je relatie in een extreme sleur komen, vaak ruzie hebben, op veel onbegrip stuiten van je partner, geen seks meer hebben met je partner etc. etc. dan is de kans nu groot dat je sneller ergens iemand vindt die wel aan jouw behoeften kan voldoen.

Ik vind dan ook dat ontrouw anno 2024 dan ook niet zo zwaar moet worden gewogen gewoon omdat dit nu eenmaal hoort bij de omloopsnelheid van het digitale tijdperk in combinatie met het verdwijnen van redenen om het (krampachtig) bij één persoon te houden (Kerk, kinderen: beiden niet meer relevant voor het standhouden van een levenslange relatie waarbij lichamelijke trouw wordt gezworen aan één persoon). Tel daar nog de vrouwenemancipatie cq. seksuele bevrijding van de vrouw bij op en dan heb je volgens mij een aardig recept voor, laten we zeggen, een pluriforme beleving van relaties/seksualiteit.
Le Diable
  zaterdag 1 juni 2024 @ 09:57:18 #49
421867 greysbones
pi_213751736
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 01:05 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dan moet je een vent hebben die verdomd goed is in bed :)

Mijn punt is eigenlijk dat ik het bed heb gedeeld met gebonden vrouwen waarvan je nooit zou verwachten dat ze met een ander het bed in zouden duiken. Gewoon verstandige, lieve en intelligente vrouwen zonder slechte intenties of wat dan ook. Stabiele thuissituaties, weinig stress of zorgen. En dan toch die stap nemen.

Ik oordeel daar verder niet over, fascinerend vind ik het mechanisme van ontrouw wel. En ook de definitie daarvan om het bruggetje te maken naar het digitale tijdperk. Zat je voor dat tijdperk in een levenloze relatie dan had je minder opties om contact te leggen met interessante mensen. Dat gebeurde dan clandestien op werk of in de kroeg oid.

Nu kun je in theorie via een onbeperkt aantal platformen 24/7 in contact komen met potentieel interessante mensen. FOK! is hier ook een voorbeeld van: je post her en der wat, ziet leuke reactie, slide in de dm en voilà de start van misschien wel een interessante relatie (in wat voor vorm dan ook, hoeft niet per se seksueel). Mocht je ergens in je relatie in een extreme sleur komen, vaak ruzie hebben, op veel onbegrip stuiten van je partner, geen seks meer hebben met je partner etc. etc. dan is de kans nu groot dat je sneller ergens iemand vindt die wel aan jouw behoeften kan voldoen.

Ik vind dan ook dat ontrouw anno 2024 dan ook niet zo zwaar moet worden gewogen gewoon omdat dit nu eenmaal hoort bij de omloopsnelheid van het digitale tijdperk in combinatie met het verdwijnen van redenen om het (krampachtig) bij één persoon te houden (Kerk, kinderen: beiden niet meer relevant voor het standhouden van een levenslange relatie waarbij lichamelijke trouw wordt gezworen aan één persoon). Tel daar nog de vrouwenemancipatie cq. seksuele bevrijding van de vrouw bij op en dan heb je volgens mij een aardig recept voor, laten we zeggen, een pluriforme beleving van relaties/seksualiteit.
Je projecteerd jouw beleving op de gehele mensheid
Ik moet er niet aan denken
Naast mijn partner nog een scharrel te hebben
Wel heb ook ik goede vrienden
Waar ik van alles mee deel
  zaterdag 1 juni 2024 @ 10:39:45 #50
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213752125
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je projecteerd jouw beleving op de gehele mensheid
Ik moet er niet aan denken
Naast mijn partner nog een scharrel te hebben
Wel heb ook ik goede vrienden
Waar ik van alles mee deel
Ik beschrijf een trend die m.i. gaande is, niet meer dan dat. De mens is moreel bedorven, decadent en hypocriet, vergeet dat niet.
Le Diable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')