abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2024 @ 14:04:14 #151
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_214251046
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 12:35 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Waarom lijk je enkel een fixatie op een wel-of-niet vraag over neuken?

Als zijn vrouw daadwerkelijk niet met die andere man naar bed geweest is en enkel werkelijk 'met hem gepraat heeft omdat ze met haar eigen man kennelijk niet over persoonlijke zaken kan praten'... is dan opeens de relatie wel goed?
Zucht, ja dat is wat ik bedoel :W
"Hoka Hey!"
  woensdag 17 juli 2024 @ 10:11:32 #152
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_214315719
Er is geneukt.
Gewoon vanwege de in beton gegoten natuurwet dat geen enkele hetero kerel anders langdurig met een vrouw gaat corresponderen over persoonlijke onderwerpen en keutelpraat. Klaar!
  woensdag 17 juli 2024 @ 10:29:02 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214315876
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Er is geneukt.
Gewoon vanwege de in beton gegoten natuurwet dat geen enkele hetero kerel anders langdurig met een vrouw gaat corresponderen over persoonlijke onderwerpen en keutelpraat. Klaar!
De natuurwetten van wijlen Eric Schreurs zeker. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 17 juli 2024 @ 10:30:51 #154
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214315885
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2024 09:31 schreef MultiBanaan het volgende:
Als je ergens achter moet komen in plaats van dat ze het zelf opbiecht, dan kan je er vergif op innemen dat ze onbewezen details gaat veranderen om haar gezicht te beschermen. Dus de bewering dat er niks is gebeurt, geloof ik op voorhand helemaal niks van. Als mijn vriendin/vrouw dat zou doen en ik zou er achter komen, dan mag zij zelf aannemelijk maken dat er niks is gebeurd en met bewijs moeten komen dat dat zo is. Kan of wil ze dat niet, dan weet ik genoeg en ben ik voor het einde van de dag nog single
Je klinkt heldhaftig maar you can't prove a negative.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 17 juli 2024 @ 11:33:45 #155
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_214316457
Ach, onze professor heeft ook weer nuttige input >:O
"Hoka Hey!"
pi_214316466
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juli 2024 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lees de andere posts hierover nog even door
  donderdag 18 juli 2024 @ 00:59:50 #157
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214323960
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 10:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Er is geneukt.
Dit is klare en ware taal. Mooi geformuleerd ook.
Le Diable
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 01:14:16 #158
57816 crew  Mijk
BAM
pi_214323977
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juli 2024 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe gaat t met de glanzende dukaten die rollen over de chest, ook in het negatief?

-Jason.

@TS; wat wil je horen nu dan? ga weg bij haar.
As above, so below.
  donderdag 18 juli 2024 @ 09:46:04 #159
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_214325089
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 00:59 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dit is klare en ware taal. Mooi geformuleerd ook.
Ja, ik ken echt geen enkele hetero die voor wandelend dagboek wil spelen voor een vrouw die al bezet is zonder dat er neuken in zijn agenda staat, Of ie haar voorgoed wil afpakken of slechts ff wil lenen om zijn zak leeg te maken is dan weer een ander verhaal, maar het loopt linksom of rechtsom toch uit op willen neuken.
  donderdag 18 juli 2024 @ 23:54:04 #160
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214334056
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 09:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ja, ik ken echt geen enkele hetero die voor wandelend dagboek wil spelen voor een vrouw die al bezet is zonder dat er neuken in zijn agenda staat, Of ie haar voorgoed wil afpakken of slechts ff wil lenen om zijn zak leeg te maken is dan weer een ander verhaal, maar het loopt linksom of rechtsom toch uit op willen neuken.
Precies. Ik had hier laatst een discussie met mijn vriendin over, die wordt al sinds enkele weken gedm'ed op LinkedIn door iemand waarmee zo ooit had gewerkt. Die kerel, getrouwd en kinderen, begon ook met elke dag berichtjes als "hoe is je dag? en "Ga je nog wat leuks doen?". En zij maar beleefd antwoorden en mee gaan in die gesprekjes. Toen ik zei dat hij slechts op één ding uit is, reageerde ze zo van "hij is gewoon vriendelijk".

Dus toen heb ik eigenlijk jouw woorden gebruikt. Zodra man en vrouw in een dm zitten - of in ieder geval 1-op-1 communiceren - dan komt er uiteindelijk toch een seksuele lading naar boven, meestal aangestuurd door de man, die gewoon wil neuken. En geloof me, er zijn genoeg vrouwen die hier zo naïef in zijn en écht denken dat de man gewoon vrienden wil zijn of - jaja - gezellig wil kletsen. Als dit contact lang aanhoudt, bouw je toch een soort van connectie op met elkaar en op slechte momenten in een relatie gaan de wijven toch overstag want ja, die 'vriendelijke' man komt dan toch wel goed van pas op dat moment.
Le Diable
pi_214341296
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 23:54 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Precies. Ik had hier laatst een discussie met mijn vriendin over, die wordt al sinds enkele weken gedm'ed op LinkedIn door iemand waarmee zo ooit had gewerkt. Die kerel, getrouwd en kinderen, begon ook met elke dag berichtjes als "hoe is je dag? en "Ga je nog wat leuks doen?". En zij maar beleefd antwoorden en mee gaan in die gesprekjes. Toen ik zei dat hij slechts op één ding uit is, reageerde ze zo van "hij is gewoon vriendelijk".

Dus toen heb ik eigenlijk jouw woorden gebruikt. Zodra man en vrouw in een dm zitten - of in ieder geval 1-op-1 communiceren - dan komt er uiteindelijk toch een seksuele lading naar boven, meestal aangestuurd door de man, die gewoon wil neuken. En geloof me, er zijn genoeg vrouwen die hier zo naïef in zijn en écht denken dat de man gewoon vrienden wil zijn of - jaja - gezellig wil kletsen. Als dit contact lang aanhoudt, bouw je toch een soort van connectie op met elkaar en op slechte momenten in een relatie gaan de wijven toch overstag want ja, die 'vriendelijke' man komt dan toch wel goed van pas op dat moment.
Maar is het aan de man om hier op te letten of moet de vrouw haar verantwoordelijkheden ook kennen dat ze dit gewoon niet moet doen als ze gelukkig wilt blijven met haar huidige man?
pi_214341462
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 18:31 schreef stokj het volgende:

[..]
Maar is het aan de man om hier op te letten of moet de vrouw haar verantwoordelijkheden ook kennen dat ze dit gewoon niet moet doen als ze gelukkig wilt blijven met haar huidige man?
Is het niet een beetje een samenspel? Wanneer de vrouw op zulke berichtjes in gaat, dat ze dan iets kwijt moet wat ze i.i.g. niet bij haar man of vriend kwijt kan?
pi_214341627
Ts, hoe oud ben je
En hoe oud is je vrouw
pi_214342042
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 18:47 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Is het niet een beetje een samenspel? Wanneer de vrouw op zulke berichtjes in gaat, dat ze dan iets kwijt moet wat ze i.i.g. niet bij haar man of vriend kwijt kan?
Zeker. In een relatie hoort men elkaar alles te kunnen zeggen. Maar ik zie dit beeld wel vaak voorkomen, dat de een het niet tegen de ander kan zeggen en dat ze het tegen iemand anders zeggen met als gevolg dat na een (half) jaar het koppel toch uit elkaar gaat.

Iemand zei me ooit dat een vrouw nooit beste vrienden met een man kan zijn omdat die dan een relatie hebben...
  zaterdag 20 juli 2024 @ 11:47:52 #165
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_214347413
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 23:54 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Ja, En ook genoeg vrouwen die dat dondersgoed weten maar zich toch dommer voordoen.
  zaterdag 20 juli 2024 @ 12:18:22 #166
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214347719
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 19:50 schreef stokj het volgende:

[..]
Zeker. In een relatie hoort men elkaar alles te kunnen zeggen. Maar ik zie dit beeld wel vaak voorkomen, dat de een het niet tegen de ander kan zeggen en dat ze het tegen iemand anders zeggen met als gevolg dat na een (half) jaar het koppel toch uit elkaar gaat.

Iemand zei me ooit dat een vrouw nooit beste vrienden met een man kan zijn omdat die dan een relatie hebben...
Ja! Dat dus. Een relatie waarbij de bekroning dan (in het geheim) plaatsvindt via seks. Ook als die relatie naast je 'echte' relatie bestaat.
Le Diable
  zaterdag 20 juli 2024 @ 12:18:50 #167
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214347727
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 11:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ja, En ook genoeg vrouwen die dat dondersgoed weten maar zich toch dommer voordoen.
Dat doet 99% vermoed ik, slechts 1 procent is naïef.
Le Diable
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 14:23:15 #168
441859 crew  Lenny77
pi_214349146
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 12:18 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat doet 99% vermoed ik, slechts 1 procent is naïef.
Ik denk van niet. Ik denk dat zelfs een groot deel van de vrouwen daar naïef in is omdat wij zelf zo niet denken en prima bevriend kunnen zijn met een man. Het moet al opvallend worden voor wij 'owww' denken :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_214349201
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk van niet. Ik denk dat zelfs een groot deel van de vrouwen daar naïef in is omdat wij zelf zo niet denken en prima bevriend kunnen zijn met een man. Het moet al opvallend worden voor wij 'owww' denken :{
Vrouwen kunnen prima bevriend zijn met een man zonder daar iets achter te zoeken. Mannen die bevriend zijn met vrouwen of willen zijn, daar zit 9 van de 10 keer wat achter. En dat hoeft nog niet direct te leiden tot sex maar de intentie is er op zijn minst.
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 14:31:25 #170
236264 crew  capricia
pi_214349245
Dat voorbeeld hierboven, gaat over berichtjes op LinkedIn "Hoe gaat het ermee?" Etc.
Dat een kerel dat zou doen met 100% seks in zijn hoofd.

En eigenlijk interesseert mij dat gewoon niet. Ik leef mijn leven vanuit mijzelf. En wat de motieven van een ander zijn, vind ik niet zo interessant. Als je je daar druk over moet gaan maken, dan heb je geen leven meer. Dan kun je nooit meer met iemand van het andere geslacht praten, of zo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 14:34:08 #171
441859 crew  Lenny77
pi_214349283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:28 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Vrouwen kunnen prima bevriend zijn met een man zonder daar iets achter te zoeken. Mannen die bevriend zijn met vrouwen of willen zijn, daar zit 9 van de 10 keer wat achter. En dat hoeft nog niet direct te leiden tot sex maar de intentie is er op zijn minst.
Oh maar dat wil ik best geloven hoor.
Maar onze SL zegt dat 99% van de vrouwen dat prima weet en zich dommer voor doet.
Daar ben ik het niet mee eens
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 14:38:26 #172
236264 crew  capricia
pi_214349347
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar onze SL zegt dat 99% van de vrouwen dat prima weet en zich dommer voor doet.
Eens met jou.
Ik ben er zelf niet zo mee bezig. Dus ik ga al helemaal niet bij ieder berichtje van een man denken: oh hij wil seks.

Waarom zou dat interessant zijn? Die man is niet het centrum van het universum. _O-

Bovendien is dat heel mijn verantwoordelijkheid niet. Wat een ander denkt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214353535
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 20:36 schreef Ronneyq het volgende:
Ik denk dat dit niks opschiet op het forum .

Ik moet je een juist beeld geven van de situatie, welke ik niet kan delen. Want dan zitten we nog wel even. Of het überhaupt waar is, dat ze hem appt om de oudste is ook maar de vraag. Ze zegt dat.. ik neem dat maar aan. Maar is dat ook zo?.

Ik krijg lingerie fotos, kreeg ik begin van de relatie daarna niet. Sleur,. Toen ineens weer, dit waren voor mij, huh, warom, ik zocht er wat achter. En bleek waar te zijn. Zijn die fotos naar hem gegaan?. Ze zegt van niet.

Maar ik trek alles in twijfel nu.
Vandaar ik hier om enige raad kwam, misschien mede mensen zelfde schuitje geweest. Er verder vanaf staan, want liefde maakt blind.
Maar vreet mezelf wel op van binnen en word er chagrijnig ongelukkig van.
Nee, het is allemaal heel helder, wat je hier beschrijft is een lopende band aan red flags.

Ik ga nu iets vertellen dat je helemaal niet leuk vindt, maar het moet nu eenmaal: TS, je bent een slappe vaatdoek. Je bent een lulletje rozenwater, slappe hap, geen kerel. Je hebt je testikels ergens laten liggen en je weet niet meer waar. En zolang je je laat playen verandert er niks.

Je hoeft niet haar telefoon te doorzoeken op bewijs, dat is al overduidelijk. De vraag is: ben je mans genoeg om bij haar weg te gaan, en niet alleen maar te blijven omdat ze een kut heeft?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 20 juli 2024 @ 20:42:33 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214354137
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 19:49 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Nee, het is allemaal heel helder, wat je hier beschrijft is een lopende band aan red flags.

Ik ga nu iets vertellen dat je helemaal niet leuk vindt, maar het moet nu eenmaal: TS, je bent een slappe vaatdoek. Je bent een lulletje rozenwater, slappe hap, geen kerel. Je hebt je testikels ergens laten liggen en je weet niet meer waar. En zolang je je laat playen verandert er niks.

Je hoeft niet haar telefoon te doorzoeken op bewijs, dat is al overduidelijk. De vraag is: ben je mans genoeg om bij haar weg te gaan, en niet alleen maar te blijven omdat ze een kut heeft?
TS die al een dikke maand niet meer online is geweest.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:25:39 #175
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214356182
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja sorry, vrouwen zijn nu eenmaal heel erg berekend en wij mannen zijn een beetje treurige organismen die hun pik achterna lopen ;(
Le Diable
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 23:30:22 #176
236264 crew  capricia
pi_214356208
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:25 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja sorry, vrouwen zijn nu eenmaal heel erg berekend en wij mannen zijn een beetje treurige organismen die hun pik achterna lopen ;(
Ik weet dat het voor jou moeilijk te geloven is. Maar ik ben in zowel online als offline contact met mensen normaliter niet met seks bezig. En al helemaal niet met iemands pik.
Het interesseert me eigenlijk niet zo of jij wel of niet dat ding achternaloopt.

Misschien zie jij dat wel als berekend?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 23:34:23 #177
236264 crew  capricia
pi_214356243
Ik (en meerdere mensen met mij) zijn bijvoorbeeld moderator op fok, of gewoon een actieve user. Wij krijgen regelmatig DMs en chatten er wat op los in topics met mensen van het andere geslacht, dagelijks. Het aantal momenten dat ik ooit aan seks dacht tijdens deze online gesprekken met users?

0.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:35:00 #178
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214356249
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik weet dat het voor jou moeilijk te geloven is. Maar ik ben in zowel online als offline contact met mensen normaliter niet met seks bezig. En al helemaal niet met iemands pik.
Het interesseert me eigenlijk niet zo of jij wel of niet dat ding achternaloopt.

Misschien zie jij dat wel als berekend?
Dat beweer ik ook niet, dat twee tegengestelde geslachten van begin af aan in hun communicatie met seks bezig zijn. Geloof het of niet, maar ook ik niet. Wat ik wél geloof dat er naast directe communicatie een heel andere onderstroom in ons bewustzijn filtert op mogelijke personen waarmee je seks wil hebben, relatie of niet. Dat is een biologisch mechanisme, denk ik. Zeker wanneer je in een ingeslapen of lange relatie zit dan spelen die patronen veel sneller op. En vrouwen weten dit proces veel beter te sturen en naar hun hand te zetten.
Le Diable
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:38:56 #179
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214356275
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 14:31 schreef capricia het volgende:
Dan kun je nooit meer met iemand van het andere geslacht praten, of zo.
Jawel, alleen waakzaamheid is geboden tenzij je er open voor staat natuurlijk
Le Diable
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:39:05 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214356277
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:34 schreef capricia het volgende:
Ik (en meerdere mensen met mij) zijn bijvoorbeeld moderator op fok. Wij krijgen regelmatig DMs en chatten er wat op los in topics met mensen van het andere geslacht, dagelijks. Het aantal momenten dat ik ooit aan seks dacht tijdens deze online gesprekken met users?

0.

Ik zal er aan denken en ik zal tegen mijn man zeggen dat hij je niet meer mag quoten.... beetje reageren op een andere vrouw :{w
Verder zijn er diverse users waarmee ik contact heb, mannen en vrouwen, maar op het moment dat dat ook maar een hint naar seksueel zou worden is het gelijk einde contact, daar is totaal geen interesse in, en ik heb niet het idee dat dat aan de andere kant wel zo is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:39:41 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214356281
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Nee, waakzaamheid is juist geboden als je er voor openstaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:40:35 #182
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214356285
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zal er aan denken en ik zal tegen mijn man zeggen dat hij je niet meer mag quoten.... beetje reageren op een andere vrouw :{w
Verder zijn er diverse users waarmee ik contact heb, mannen en vrouwen, maar op het moment dat dat seksueel zou worden is het gelijk einde contact, daar is totaal geen interesse in, en ik heb niet het idee dat dat aan de andere kant wel zo is.
Dm me
Le Diable
  VIVA zaterdag 20 juli 2024 @ 23:40:49 #183
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_214356288
Ik zou scheiden en de kinderen verkopen onhoudbare situatie
What lies behind makes no sense in my mind
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:41:47 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214356292
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:40 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dm me
Nee, ik zie in jouw posts geen enkele aanleiding om op een andere manier met je te communiceren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 23:43:12 #185
236264 crew  capricia
pi_214356303
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Wat een onzin.

Wij allemaal chatten er wat op los hier op fok. En ik zie echt geen enkele reden om 'waakzaam' te moeten zijn omdat ik bijv met jou chat.

Die waakzaamheid zal dan bij jou moeten liggen. Want ik zie hem niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zaterdag 20 juli 2024 @ 23:45:55 #186
236264 crew  capricia
pi_214356315
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Verder zijn er diverse users waarmee ik contact heb, mannen en vrouwen, maar op het moment dat dat ook maar een hint naar seksueel zou worden is het gelijk einde contact, daar is totaal geen interesse in, en ik heb niet het idee dat dat aan de andere kant wel zo is.
Juist.
Alle vrouwen hier chatten de hele dag met vreemde mannen.
En mannen kletsen met onbekende vrouwen.

Oh help!!

Dat krampachtige slaat gewoon helemaal nergens op. Wat is het volgende..dat ik mijn man zijn email ga controleren met wie hij al dan niet zakelijk mailt?

Je partner is je bezit niet. En als je dat niet kunt handelen heb je zelf nog wat werk te doen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:56:15 #187
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214356363
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, ik zie in jouw posts geen enkele aanleiding om op een andere manier met je te communiceren.
Ik prijs je waakzaamheid *)
Le Diable
  zaterdag 20 juli 2024 @ 23:57:01 #188
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214356367
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist.
Alle vrouwen hier chatten de hele dag met vreemde mannen.
En mannen kletsen met onbekende vrouwen.

Oh help!!

Dat krampachtige slaat gewoon helemaal nergens op. Wat is het volgende..dat ik mijn man zijn email ga controleren met wie hij al dan niet zakelijk mailt?

Je partner is je bezit niet. En als je dat niet kunt handelen heb je zelf nog wat werk te doen.
Ik vind hier de naïviteit vanaf druipen.
Le Diable
  zondag 21 juli 2024 @ 00:00:49 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214356382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:56 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik prijs je waakzaamheid *)
Daar heeft het nou net geen bal mee te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214400148
In de bijbaantijd was er een meid die gek was op jongens. Ze papte aan met alle vakkenvullers. En met sommige vakkenvullers voelde ze zich wel heel prettig dat het verder ging met aanraken, knuffelen en kussen in het magazijn. Waar de meid een keer met vakkenvuller A afsprak om in de ochtend ergens te ontbijten, ging ze daarna naar het werk om te werken om daarna met vakkenvuller B naar de film te gaan en diep in de nacht met vakkenvuller C ergens in een parkje te zitten.

In het begin wisten de vakkenvullers het niet van elkaar maar omdat veel mensen haar met verschillende vullers zagen gingen er wel geluiden rond. Haar, inmiddels caissière vriendinnen, dekten haar natuurlijk in. Toen de vullers erachter kwamen hadden vuller A en B het 'uitgemaakt'. Vuller C vergaf haar. Ze ging verder met vuller C maar kreeg inmiddels een nieuwe 'vriendje' waarvan ze zei dat het puur vriendschappelijk was. Die twee waren continu samen. Een andere caissière zag hun twee zelfs kussen. Vuller C was er helemaal kapot van en kaartte dit aan en toen werd de meid boos. Ze vond dat ze haar eigen vriend kon hebben met wie ze leuke dingen kon doen en een vriendje met wie ze klef kon doen. De meid hier was dan ook niet helemaal eerlijk bleek achteraf.

Vuller C heeft het maar laten gaan. Jaren later kwamen de twee elkaar weer tegen en deed de meid alsof er niks aan de hand was en wilde weer aanpappen maar was beledigd toen vuller C niet wou.

Dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld van jonge mensen met hormonen die rondrazen. Maar zoals ik het zag gaf ik hen wel gelijk om te denken dat de meid met jan en alleman intiem aanpapte. Nou ja, ik heb het zelf ook gezien dat ze elke dag met iemand anders zoende...
pi_215551484
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:45 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Klote hoor, maar heb je inmiddels weer vertrouwen in de liefde? Mijn uitgangspunt is eigenlijk ook dat vertrouwen een wassen neus is en je beter open kaart kunt spelen en dan weer verder zien. Ik probeer het zelf stoïcijns te bekijken: het leven is markt en strijd, de mens is van nature niet goed en je kunt niet overal invloed op hebben. Dat is niet altijd even makkelijk, maar je kunt je hier in bekwamen.
Beter laat dan nooit 😅

Jazeker heb ik vertrouwen in de liefde. Ik heb geen probleem om nieuwe mensen te vertrouwen. En ik bekijk het ook zo, als je beter kan krijgen, vooral doen! Heeft wel wat verwerkingstijd in gezeten voor ik zover was hoor 🤣
  vrijdag 15 november 2024 @ 09:56:41 #192
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_215584872
Waarom begin je de tekst niet met 'Vrouw spreekt in het geheim af met ex-scharrel'?
Lachen joh.
pi_215584981
Als het stiekem moet, dan heeft ze iets te verbergen natuurlijk. Aan wat er hier is gepost blijkt ook wel dat het niet alleen over dat onderwerp waarover ze haar ei niet kwijt van.
pi_215597095
@TS heb je een update voor ons?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zaterdag 16 november 2024 @ 11:08:52 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215597475
TS heeft ze betrapt...

Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 16 november 2024 @ 13:27:43 #196
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215598657
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 11:08 schreef Leandra het volgende:
TS heeft ze betrapt...

[ afbeelding ]
Die is mooi! :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_215633932
Ronneyq, als je dit lees: Ik hoop dat je afscheid hebt genomen van deze vrouw. Al na de eerste keer had je dat moeten doen. Twee stiefkinderen met alle gedoe ook nog, nu nog een fatsoenlijke omgangsregeling met zijn eigen kinderen regelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')