SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:24 schreef Ama het volgende:
Dit ben ik.herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om iets leuks te doen met mijn vakantiegeld.
was je afwezig?quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Oh, jullie hebben echt niets dan strontweer gehad tijdens mijn afwezigheid
Was best lekker, niets te klagen gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Oh, jullie hebben echt niets dan strontweer gehad tijdens mijn afwezigheid
Deze week is wel beetje matig hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was best lekker, niets te klagen gehad.
* Nattekat kijkt nogmaals naar het filmpje van watervallen door de Leidse stratenquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pehehehequote:Op donderdag 30 mei 2024 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in Leiden he.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kijkt nogmaals naar het filmpje van watervallen door de Leidse straten
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat bericht gezien ja, daar claimde je van niet, maar dat geloof ik niet
EEN TSUNAMI AAN NAAKTSLAKKEN.quote:
21 graden in huis is ook al niet goed?quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Mijn huistemperatuur bij terugkomst was 21 graden. Dat is echt praktisch onmogelijk als de zon zich veel had laten zien, dus ik geloof jullie mooie weer niet
Zelfs LA had mooier weer.
Bij mij in huis is het altijd heerlijk, als ik er benquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is heerlijk. Zo heerlijk dat het verdacht is
quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij mij in huis is het altijd heerlijk, als ik er ben
quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook het zonnetje in huis.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik hoor meerdere malen per week dat ik een lekker ding ben, dat ik heerlijk ben en meer van die strekking.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook het zonnetje in huis.
Omdat 1118 mensen het leuk vinden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:41 schreef Ama het volgende:
Hoezo heeft mijn berichtje over een paard ineens 1118 likes op TikTok.
omdat paardquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:41 schreef Ama het volgende:
Hoezo heeft mijn berichtje over een paard ineens 1118 likes op TikTok.
ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik nog niets, maar het is fijn om die optie te hebben.
Geen idee. Ik ken jou en die mensen niet om daar een goed oordeel over te vellen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik hoor meerdere malen per week dat ik een lekker ding ben, dat ik heerlijk ben en meer van die strekking.
je gaat me toch niet vertellen dat er tegen mij gelogen wordt
weken lang geen geklaag hier en dat valt niet eens op?quote:
ik heb eigenlijk al jaren geen egel meer gezien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie altijd alleen maar platgereden egels.
Alsof niemand anders klaagt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
weken lang geen geklaag hier en dat valt niet eens op?
stekelfrisbeequote:Op donderdag 30 mei 2024 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie altijd alleen maar platgereden egels.
Alleen als je een nieuwe koopt toch.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Over een maand is m'n hamster illegaal.
niet zo overduidelijk als het VOCHTIGE POESJEquote:
Alle dieren worden slecht gehouden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:50 schreef Ama het volgende:
Snap alleen nog steeds hoe die lijst is bedacht want genoeg cavia's en tamme ratten worden ook slecht gehouden.
Ja maar dacht noem specifiek even de knaagdieren die we hier hebben in het topic die nog mogen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle dieren worden slecht gehouden.
Ik heb gisteren mijn mentions teruggelezen, hier is genoeg geklaagdquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
weken lang geen geklaag hier en dat valt niet eens op?
Kan me niet voorstellen dat mijn hond ergens een beter leven zou hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle dieren worden slecht gehouden.
Nog nooit gezien bij mij achter in die 12 jaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk al jaren geen egel meer gezien.
zelfs geen platte
Dat verdwijnt vanzelf weerquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt grappig hoe anders ik naar lange afstanden kijk nu. Heel Nederland is om de hoek
Je piept wel anders als je weer in een trein zit die uitvaltquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt grappig hoe anders ik naar lange afstanden kijk nu. Heel Nederland is om de hoek
Ik moet over een maand 3 uur rijden, dus hopelijk blijft het nog evenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
De thermen van Chocholov![]()
Nog nooit zo’n mooi, goed onderhouden en brandschoon complex gezien. Daar kunnen die gekke Hongaren een puntje aan zuigen
Daarom autoquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je piept wel anders als je weer in een trein zit die uitvalt
Ze maken hier alleen geen onderscheid tussen speelbaden en baden om rustig te dobberen. Overal krijsende kidsquote:
kunnen ze dat in Thailand zelf niet?quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:58 schreef bitterbal het volgende:
ik heb al zin om de koffers te pakken voor thailand
quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze maken hier alleen geen onderscheid tussen speelbaden en baden om rustig te dobberen. Overal krijsende kids
Klinkt als het zwembad hier.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze maken hier alleen geen onderscheid tussen speelbaden en baden om rustig te dobberen. Overal krijsende kids
iPhone. 10.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:01 schreef bitterbal het volgende:
Welke telefoon hebben jullie en welk cijfer geven jullie die?
iPhone 15quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:01 schreef bitterbal het volgende:
oneplus 9quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:01 schreef bitterbal het volgende:
oppo find x3 lightquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:01 schreef bitterbal het volgende:
hmm oppo. Heb je er veel chinese dingen op staan?quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
oppo find x3 light
prima telefoontje, zou het een 7 geven.
nee helemaal niks.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm oppo. Heb je er veel chinese dingen op staan?
iPhone 12. 8.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
Welk cijfer geven julllie je telefoon?
10 zei ikquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
Een huawei, maar na bijna 6 jaar begint de batterij wel echt snel leeg te raken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
Eerst een berichtje via WhatsApp sturen en daarna maar de deur intrappen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:59 schreef Lospedrosa het volgende:
https://uitspraken.rechts(...)2023%253a11138&idx=1
Haha een werkgever die om 4:00 ‘s nachts je deur in trapt en je wakker maakt “of alles wel goed gaat”
Een zwarte.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh dacht dat je de 10 had![]()
welke heb jij?
en wat betekend dat cijfer?quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:01 schreef bitterbal het volgende:
Hoe vindt jij de batterij op s22?quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wat betekend dat cijfer?
1 Zeer slecht
2 Slecht
3 Zeer onvoldoende
4 Onvoldoende
5 Bijna voldoende
6 Voldoende
7 Ruim voldoende
8 Goed
9 Zeer goed
10 Uitmuntend
zo ja, dan kom ik met mn S22 uit op een 7
gelukkig dan ben ik niet de enige die daar tegen aan hikt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nu samsung s22 maar vind de batterij echt waardeloos
ja maar bedoel modelquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Een zwarte.
Sinds ik iPhone gebruik heb ik nog nooit de behoefte gehad om verder te kijken.
Die kan je niet meer krijgen dus waarom wil je dat wetenquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:01 schreef bitterbal het volgende:
hij houdt het nog geen 18u vol. dus niet goedquote:
Loop je nog met dit rond modus?quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kan je niet meer krijgen dus waarom wil je dat weten
Maak je nou een grapje?quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is die goedkope iPhone "Special Edition"
aaah i seequote:Op donderdag 30 mei 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.apple.com/nl/iphone-se/
quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Loop je nog met dit rond modus?
[ afbeelding ]
nou ik magquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij ook al? ik moest gisteren
quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil ook sim only maar mijn telefoon heeft een kunstje ervan gemaakt de laatste weken om de batterij in een paar uur te legen
als ik de hond heb uitgelaten en 2 uur uit bed ben, is hij al op 70%
mijn fantastische telefoon houdt het ook geen dag meer van met zn accu. de prul is 1,5 jaar oud.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil ook sim only maar mijn telefoon heeft een kunstje ervan gemaakt de laatste weken om de batterij in een paar uur te legen
als ik de hond heb uitgelaten en 2 uur uit bed ben, is hij al op 70%
ik mis de oude nokias want dan had je gwoon een nieuwe accu kunnen kopen en erin kunnen klikkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn fantastische telefoon houdt het ook geen dag meer van met zn accu. de prul is 1,5 jaar oud.
zou wel zo fijn zijn ja, want verder is er nog helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mis de oude nokias want dan had je gwoon een nieuwe accu kunnen kopen en erin kunnen klikken
Heb ik bij mijn vorige iPhone ook gedaan, dat scheelde best wel op het eind.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mis de oude nokias want dan had je gwoon een nieuwe accu kunnen kopen en erin kunnen klikken
Jep.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zonde van de muur met een deuk of gat er inquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:53 schreef Ama het volgende:
Nokia 3310 kon je tegen muren aangooien en er gebeurde niks mee.
Er gebeurde genoeg mee hoor. Met de muur dan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:53 schreef Ama het volgende:
Nokia 3310 kon je tegen muren aangooien en er gebeurde niks mee.
quote:
ik heb hem nu bijna 2 jaarquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:01 schreef Recce het volgende:
[..]Ik dacht erover mijn telefoon te vervangen toen jij die S22 kocht. Ik loop nog steeds rond met dezelfde telefoon en jij koopt alweer een nieuwe.
Portie sushi er bij.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Eerst nog even net doen alsof ik er heel goed over nadenk
Maar goed dat ik die niet heb genomen dan. De S23 scheen wel goed te zijn met de batterij, maar de S24 heeft in Europa weer een chip van Samsung zelf en die zijn soms kut met de batterij.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hem nu bijna 2 jaar![]()
maar die batt is zo kut. Moet altijd extra powerbank meenemen
En nu nog op de markt om een nieuwe te kopen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar goed dat ik die niet heb genomen dan. De S23 scheen wel goed te zijn met de batterij, maar de S24 heeft in Europa weer een chip van Samsung zelf en die zijn soms kut met de batterij.
Ik heb een S23, en die batterij is nu binnen een paar maanden echt al merkbaar achteruit gegaan. Niet zo erg als met mijn S8, maar toch meer dan aanvaardbaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar goed dat ik die niet heb genomen dan. De S23 scheen wel goed te zijn met de batterij, maar de S24 heeft in Europa weer een chip van Samsung zelf en die zijn soms kut met de batterij.
Jawel.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En nu nog op de markt om een nieuwe te kopen?
quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een S23, en die batterij is nu binnen een paar maanden echt al merkbaar achteruit gegaan. Niet zo erg als met mijn S8, maar toch meer dan aanvaardbaar.
bij iphone lijken de batterijen stuk beter te zijnquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een S23, en die batterij is nu binnen een paar maanden echt al merkbaar achteruit gegaan. Niet zo erg als met mijn S8, maar toch meer dan aanvaardbaar.
ik zag net een youtube review over de s24 en daar zeiden ze dat de batterij niet echt veel beter is dan de voorgangersquote:
ik heb de S8 hier ook nog als backup.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn S8 is nu 7 jaar of zo. De batterij is wel slecht, maar het is nog bruikbaar.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag net een youtube review over de s24 en daar zeiden ze dat de batterij niet echt veel beter is dan de voorgangers
Die S8 was echt een goede koop.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de S8 hier ook nog als backup.
kan er rustig spelletjes op spelen
spelletje dat op mn S22 de batterij vernaggeld binnen 2u houd het daarop in elk geval 7u vol
Als je de heel tijd op Instagram zit loop die batterij vanzelf wel leeg inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hem nu bijna 2 jaar![]()
maar die batt is zo kut. Moet altijd extra powerbank meenemen
gecondoleerd, wil je liever een begravenis of crematie als uitvaart?quote:
bestel een samsung, die zingen als ze klaar zijnquote:
ja maar dat moet als je een snackfluencer bentquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je de heel tijd op Instagram zit loop die batterij vanzelf wel leeg inderdaad.
Ik kwam laatst wel een echte snackfluencer tegenquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat moet als je een snackfluencer bent
wat dan?quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam laatst wel een echte snackfluencer tegen
als ik overdag tijdens mn werk af en toe even de chromebrowser gebruik om google nieuwsberichtenvoorkeurdingen aan te klikken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je de heel tijd op Instagram zit loop die batterij vanzelf wel leeg inderdaad.
samequote:Op donderdag 30 mei 2024 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik overdag tijdens mn werk af en toe even de chromebrowser gebruik om google nieuwsberichtenvoorkeurdingen aan te klikken.
Werkwhatsapp groepen in de gaten houden en soms eens even kijken naar mn bankzaken, energieverbruik, of even op bol.com kijken....
dan nog is het dat de batterij na een uurtje of 7 wel op is
die vond ik ook wel geinig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
zit er over te denken om hierna gewoon een totaal andere kant op te gaan qua telefoon
zoiets lijkt me wel wat
https://www.bol.com/nl/nl(...)eOption#productTitle
Google Pixel is ook primaquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vond ik ook wel geinig.
En vandaag is de google pixel 7 pro bij ibood in de aanbieding.
of een xiaomi 13T is ook nog een kanshebber
Die van mij haalde het einde van de dag niet eens meer. Meestal was ie rond de 3 uur schermtijd wel klaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn S8 is nu 7 jaar of zo. De batterij is wel slecht, maar het is nog bruikbaar.
bitterbal oorlog badquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:21 schreef bitterbal het volgende:
dat lust ik ook wel
zou ik ook wel gewoon een bad in willen nemen
Je kunt je natuurlijk ook afvragen of 3 uur op je telefoon zitten op een dag niet te veel is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij haalde het einde van de dag niet eens meer. Meestal was ie rond de 3 uur schermtijd wel klaar.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook afvragen of 3 uur op je telefoon zitten op een dag niet te veel is.
tussen fok, google maps, domme spelletjes, whatsapp, telefoon heeft rustig 8 uur werk op een dagquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook afvragen of 3 uur op je telefoon zitten op een dag niet te veel is.
Eerst dippen en daarna consumeren.quote:
Zit nu op 6quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ligt er aan wat zijn gewicht isquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind nog maar weinig domme spelletjes leuk om te spelen op mijn telefoonquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tussen fok, google maps, domme spelletjes, whatsapp, telefoon heeft rustig 8 uur werk op een dag
ik heb 1 spelletje dat ik dus speel op mn S8, maar das eigenlijk een spel dat zelf alles doet maar je het moet indelen qua tijd...quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind nog maar weinig domme spelletjes leuk om te spelen op mijn telefoon
jawel want je hebt stompszinnig naar de GP gekeken en er nog je wekker voor gezet ook... sukkelquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh, die 9 uur was de dag van Monaco. Telt ook niet.
Oh je bent terug.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Op vakantie had ik dagen met 9 uur schermtijd
Maar dat was omdat ik m'n telefoon voor navigatie gebruikte, dus telt niet.
was het wel een keertje waard, is niet altijd zo met monacoquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel want je hebt stompszinnig naar de GP gekeken en er nog je wekker voor gezet ook... sukkel
Het zou stompzinnig zijn geweest als ik er tijd voor had vrijgemaakt. Nu was het gewoon tijd die ik sowieso hadquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel want je hebt stompszinnig naar de GP gekeken en er nog je wekker voor gezet ook... sukkel
euh nou dit keer ook niet met monacoquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was het wel een keertje waard, is niet altijd zo met monaco
Pfoe, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tussen fok, google maps, domme spelletjes, whatsapp, telefoon heeft rustig 8 uur werk op een dag
Op vakantie snap ik het nog wel. Beetje youtube, beetje fok, beetje 4chan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit nu op 6
Ben nog niet eens zo lang wakker, moet je voorstellen.
Punt is dat ik op een werkdag zelden niks te doen heb.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Maar even, 3 uur op pakweg 16 uur wakker zijn. Dat is nog geen 20% van je totale tijd, terwijl het toch wel voor bijna iedereen het eerste is wat ze pakken als ze even niets te doen hebben.
Kan ik dat ergens zien?quote:
ik wel.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
FOK! je bijna altijd via de computer dan?
Juist niet op vakantiequote:Op donderdag 30 mei 2024 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op vakantie snap ik het nog wel. Beetje youtube, beetje fok, beetje 4chan.
oh op vakantie snap ik het dan weer echt nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op vakantie snap ik het nog wel. Beetje youtube, beetje fok, beetje 4chan.
Ik heb een css voor mobiel die het beste van beiden biedtquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel.
vind via mobiel nog steeds niet geschikt voor me.
mobiele weergave houd ik niet van en de desktopweergave is niet echt handig op mobiel (logisch)
ik heb een laptopquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een css voor mobiel die het beste van beiden biedt
daarom FOK! ik ook niet tijdens mn werkquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik FOK! op m'n laptop open wordt er helemaal niet meer gewerkt
Gaan we het hier nu de hele week over hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist niet op vakantie
Zit nu thuis met een jetlag.
Van wanneer?quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:53 schreef bitterbal het volgende:
Bizarre aflevering van stegeman confronteert
maand minstensquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan we het hier nu de hele week over hebben
Nee, want ik zit niet 7 dagen thuis vanaf nu.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor 'ie gaat klagen over het effect van zijn jetlag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dat mag hij ook, hij heeft het zwaar gehad. Imola niet kunnen kijken en toen Monaco gekeken en dus kutrees gezien en dan ook nog een jatlag en ons 3 week moeten missen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja.
Duh. Het is VOCHTIG POESJE.
hij moet drie weken klagen inhalen
Denk het wel. En dan nog een terugblik volgende week.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt nog stoppen!quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben inmiddels bij de stap betalen gekomen
Nee want dan spoiler ik de aflevering. Als jullie dat willen vertel ik hetquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel ons vooral niet waar het over gaat.
oeh spannendquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben inmiddels bij de stap betalen gekomen
en dan werkt de stap betalen niet meer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier ga ik dan ook nog lang over nadenken
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan werkt de stap betalen niet meer.
Niet zo klagenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
Lubach gaat stoppen met de Avondshow en bij de VPRO
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
Snap ik, maar dat stond er toch echt nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ @:Nattekat
Bedoelde meer als je vrij bent ipv vakantie.
ik kijk het nooit.quote:
heb het geloof ik 1 of 2 keer gezien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoewel ik eigenlijk nooit meer keek..
Klopt, ik heb zoveel vakantie dat ik vergat dat dit voor de normale mens "vrij" heet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat stond er toch echt niet
Verkapte "kijk mij rijk zijn" postquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb zoveel vakantie dat ik vergat dat dit voor de normale mens "vrij" heet.
Ik heb er een half jaar over nagedachtquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier ga ik dan ook nog lang over nadenken
herkenbaarquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb zoveel vakantie dat ik vergat dat dit voor de normale mens "vrij" heet.
das wel erg langquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar over nagedacht
Komt je telefoon zo snel alquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:08 schreef bitterbal het volgende:
dhl zou tussen 1400 en 1800 komen en volgens de app is die nog niet eens onderweg
wat komen ze brengen dan?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:08 schreef bitterbal het volgende:
dhl zou tussen 1400 en 1800 komen en volgens de app is die nog niet eens onderweg
met terugwerkende kracht bezorgenquote:
Was het maar zo'n feest.quote:
Mijn kritisch nadenken centrum is voorlopig nog even dichtquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet-verkapte 'kijk mij niet kritisch na kunnen denken' post
Jetlag zeker?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn kritisch nadenken centrum is voorlopig nog even dicht
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn kritisch nadenken centrum is voorlopig nog even dicht
Of gewoon net als ik genieten van het leven ipv sparen voor een onhaalbaar doelquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Al mag ik niet klagen. Volgend jaar weer een stapje omhoog, en kan prima rondkomen met 0,8 fte.
Voor welk onhaalbaar doel is KS aan het sparen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon net als ik genieten van het leven ipv sparen voor een onhaalbaar doel
Niets dus, daarom al die vakanties.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor welk onhaalbaar doel is KS aan het sparen?
goed maar dat is standaard, anders zou ik dat al lang gehoord hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:11 schreef AirwiN het volgende:
@:Crack_ Je gesprek al gehad? Hoe ging het?
oh maar in dat geval spreek je jezelf tegenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets dus, daarom al die vakanties.
Heb geen onhaalbaar doel. Gewoon mijn dochter een fijn leven kunnen geven. Dus voldoende thuis zijn om haar op te voeden en een band op te bouwen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon net als ik genieten van het leven ipv sparen voor een onhaalbaar doel
zn kritisch nadenken is stuk, want jetlagquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh maar in dat geval spreek je jezelf tegen
Of je leest m'n post verkeerd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh maar in dat geval spreek je jezelf tegen
ohjaquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zn kritisch nadenken is stuk, want jetlag
moet je van die enquetes hebben waarin je je werkgever en leidinggevende 'anoniem' kan beoordelen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Die beoordelingsgesprekken hier zijn onzin, de enige reden waarom ze gebeuren is omdat het moet. En om te vragen of je ergens tegen aan loopt blabla, een beoordeling is het niet
Dat laatste sowiesoquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je leest m'n post verkeerd.
Of ik praat poep, sluit ik voorlopig ook nog niet uit
Veroordeling gesprekquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Die beoordelingsgesprekken hier zijn onzin, de enige reden waarom ze gebeuren is omdat het moet. En om te vragen of je ergens tegen aan loopt blabla, een beoordeling is het niet
Moet afgevinkt zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
het laatste idd. want je spreekt jezelf tegen in die postquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je leest m'n post verkeerd.
Of ik praat poep, sluit ik voorlopig ook nog niet uit
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
het laatste idd. want je spreekt jezelf tegen in die post
hmm, dit kan naast elkaar bestaan. Ingevuld ja/nee staat los van 'oke wat heb je dan ingevuld' en hoeft ook niet te herleiden zijnquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je van die enquetes hebben waarin je je werkgever en leidinggevende 'anoniem' kan beoordelen.
wel knap dat je dan mail krijgt dat je hem nog niet hebt ingevuld... heel erg anoniem
Dit zal een stevige impact op mijn leven hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
Gelukkig maar dat het goed was. En het klinkt wel heel erg als een 'moetje'. Je kan er maar weer vanaf zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
goed maar dat is standaard, anders zou ik dat al lang gehoord hebben
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet afgevinkt zijn.
Heb in 10 jaar dat ik hier werk denk ik 3 gesprekken gehad.
neemt niet weg dat ik het niet vertrouw als ze weten dat ik het nog niet ingevuld heb dan het dan ook echt anoniem blijftquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, dit kan naast elkaar bestaan. Ingevuld ja/nee staat los van 'oke wat heb je dan ingevuld' en hoeft ook niet te herleiden zijn
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
het laatste idd. want je spreekt jezelf tegen in die post
quote:
Yes, en dat. Nu weer een trede omhoog, dat is wel leuk. En als ik daarvoor 3 x een uurtje moet babbelen, ja prima hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het goed was. En het klinkt wel heel erg als een 'moetje'. Je kan er maar weer vanaf zijn.
kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik het niet vertrouw als ze weten dat ik het nog niet ingevuld heb dan het dan ook echt anoniem blijft
Al bedacht wat voor tattoo je daarvan gaat betalen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes, en dat. Nu weer een trede omhoog, dat is wel leuk. En als ik daarvoor 3 x een uurtje moet babbelen, ja prima hoor
Leuk zo'n Russische werkgever.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
neemt niet weg dat ik het niet vertrouw als ze weten dat ik het nog niet ingevuld heb dan het dan ook echt anoniem blijft
ook een jetlag?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
Bij deze is nu officieel mijn energie op vandaag. Ik ga naar huis.
[ afbeelding ]
verstandigquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je nu naar je huis of naar de bios?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het verschil?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nu naar je huis of naar de bios?
het een is een donker hok met 1 groot scherm en het ander is een donker hok met 5 kleinere schermenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Vijf films tegelijk kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het een is een donker hok met 1 groot scherm en het ander is een donker hok met 5 kleinere schermen
Ehhh. Naar huis. Eerder deze week overwoog ik nog om vanavond wat te pakken. Ben nu blij dat. Ik dat niet gedaan heb. Zaterdagavond weerquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nu naar je huis of naar de bios?
joh die is binnen een jaar terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |