Gelukkig maar dat het goed was. En het klinkt wel heel erg als een 'moetje'. Je kan er maar weer vanaf zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
goed maar dat is standaard, anders zou ik dat al lang gehoord hebben
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet afgevinkt zijn.
Heb in 10 jaar dat ik hier werk denk ik 3 gesprekken gehad.
neemt niet weg dat ik het niet vertrouw als ze weten dat ik het nog niet ingevuld heb dan het dan ook echt anoniem blijftquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, dit kan naast elkaar bestaan. Ingevuld ja/nee staat los van 'oke wat heb je dan ingevuld' en hoeft ook niet te herleiden zijn
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
het laatste idd. want je spreekt jezelf tegen in die post
quote:
Yes, en dat. Nu weer een trede omhoog, dat is wel leuk. En als ik daarvoor 3 x een uurtje moet babbelen, ja prima hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het goed was. En het klinkt wel heel erg als een 'moetje'. Je kan er maar weer vanaf zijn.
kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik het niet vertrouw als ze weten dat ik het nog niet ingevuld heb dan het dan ook echt anoniem blijft
Al bedacht wat voor tattoo je daarvan gaat betalen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes, en dat. Nu weer een trede omhoog, dat is wel leuk. En als ik daarvoor 3 x een uurtje moet babbelen, ja prima hoor
Leuk zo'n Russische werkgever.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
neemt niet weg dat ik het niet vertrouw als ze weten dat ik het nog niet ingevuld heb dan het dan ook echt anoniem blijft
ook een jetlag?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
Bij deze is nu officieel mijn energie op vandaag. Ik ga naar huis.
[ afbeelding ]
verstandigquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je nu naar je huis of naar de bios?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het verschil?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nu naar je huis of naar de bios?
het een is een donker hok met 1 groot scherm en het ander is een donker hok met 5 kleinere schermenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Vijf films tegelijk kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het een is een donker hok met 1 groot scherm en het ander is een donker hok met 5 kleinere schermen
Ehhh. Naar huis. Eerder deze week overwoog ik nog om vanavond wat te pakken. Ben nu blij dat. Ik dat niet gedaan heb. Zaterdagavond weerquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nu naar je huis of naar de bios?
joh die is binnen een jaar terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |