Mijn kritisch nadenken centrum is voorlopig nog even dichtquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet-verkapte 'kijk mij niet kritisch na kunnen denken' post
Jetlag zeker?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn kritisch nadenken centrum is voorlopig nog even dicht
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn kritisch nadenken centrum is voorlopig nog even dicht
Of gewoon net als ik genieten van het leven ipv sparen voor een onhaalbaar doelquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Al mag ik niet klagen. Volgend jaar weer een stapje omhoog, en kan prima rondkomen met 0,8 fte.
Voor welk onhaalbaar doel is KS aan het sparen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon net als ik genieten van het leven ipv sparen voor een onhaalbaar doel
Niets dus, daarom al die vakanties.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor welk onhaalbaar doel is KS aan het sparen?
goed maar dat is standaard, anders zou ik dat al lang gehoord hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:11 schreef AirwiN het volgende:
@:Crack_ Je gesprek al gehad? Hoe ging het?
oh maar in dat geval spreek je jezelf tegenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets dus, daarom al die vakanties.
Heb geen onhaalbaar doel. Gewoon mijn dochter een fijn leven kunnen geven. Dus voldoende thuis zijn om haar op te voeden en een band op te bouwen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon net als ik genieten van het leven ipv sparen voor een onhaalbaar doel
zn kritisch nadenken is stuk, want jetlagquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh maar in dat geval spreek je jezelf tegen
Of je leest m'n post verkeerd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh maar in dat geval spreek je jezelf tegen
ohjaquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zn kritisch nadenken is stuk, want jetlag
moet je van die enquetes hebben waarin je je werkgever en leidinggevende 'anoniem' kan beoordelen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Die beoordelingsgesprekken hier zijn onzin, de enige reden waarom ze gebeuren is omdat het moet. En om te vragen of je ergens tegen aan loopt blabla, een beoordeling is het niet
Dat laatste sowiesoquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je leest m'n post verkeerd.
Of ik praat poep, sluit ik voorlopig ook nog niet uit
Veroordeling gesprekquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Die beoordelingsgesprekken hier zijn onzin, de enige reden waarom ze gebeuren is omdat het moet. En om te vragen of je ergens tegen aan loopt blabla, een beoordeling is het niet
Moet afgevinkt zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
het laatste idd. want je spreekt jezelf tegen in die postquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je leest m'n post verkeerd.
Of ik praat poep, sluit ik voorlopig ook nog niet uit
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
het laatste idd. want je spreekt jezelf tegen in die post
hmm, dit kan naast elkaar bestaan. Ingevuld ja/nee staat los van 'oke wat heb je dan ingevuld' en hoeft ook niet te herleiden zijnquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je van die enquetes hebben waarin je je werkgever en leidinggevende 'anoniem' kan beoordelen.
wel knap dat je dan mail krijgt dat je hem nog niet hebt ingevuld... heel erg anoniem
Dit zal een stevige impact op mijn leven hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
Lubach gaat stoppen met de Avondshow en bij de VPRO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |