ik heb de S8 hier ook nog als backup.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn S8 is nu 7 jaar of zo. De batterij is wel slecht, maar het is nog bruikbaar.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag net een youtube review over de s24 en daar zeiden ze dat de batterij niet echt veel beter is dan de voorgangers
Die S8 was echt een goede koop.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de S8 hier ook nog als backup.
kan er rustig spelletjes op spelen
spelletje dat op mn S22 de batterij vernaggeld binnen 2u houd het daarop in elk geval 7u vol
Als je de heel tijd op Instagram zit loop die batterij vanzelf wel leeg inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hem nu bijna 2 jaar![]()
maar die batt is zo kut. Moet altijd extra powerbank meenemen
gecondoleerd, wil je liever een begravenis of crematie als uitvaart?quote:
bestel een samsung, die zingen als ze klaar zijnquote:
ja maar dat moet als je een snackfluencer bentquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je de heel tijd op Instagram zit loop die batterij vanzelf wel leeg inderdaad.
Ik kwam laatst wel een echte snackfluencer tegenquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat moet als je een snackfluencer bent
wat dan?quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam laatst wel een echte snackfluencer tegen
als ik overdag tijdens mn werk af en toe even de chromebrowser gebruik om google nieuwsberichtenvoorkeurdingen aan te klikken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je de heel tijd op Instagram zit loop die batterij vanzelf wel leeg inderdaad.
samequote:Op donderdag 30 mei 2024 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik overdag tijdens mn werk af en toe even de chromebrowser gebruik om google nieuwsberichtenvoorkeurdingen aan te klikken.
Werkwhatsapp groepen in de gaten houden en soms eens even kijken naar mn bankzaken, energieverbruik, of even op bol.com kijken....
dan nog is het dat de batterij na een uurtje of 7 wel op is
die vond ik ook wel geinig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
zit er over te denken om hierna gewoon een totaal andere kant op te gaan qua telefoon
zoiets lijkt me wel wat
https://www.bol.com/nl/nl(...)eOption#productTitle
Google Pixel is ook primaquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vond ik ook wel geinig.
En vandaag is de google pixel 7 pro bij ibood in de aanbieding.
of een xiaomi 13T is ook nog een kanshebber
Die van mij haalde het einde van de dag niet eens meer. Meestal was ie rond de 3 uur schermtijd wel klaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn S8 is nu 7 jaar of zo. De batterij is wel slecht, maar het is nog bruikbaar.
bitterbal oorlog badquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:21 schreef bitterbal het volgende:
dat lust ik ook wel
zou ik ook wel gewoon een bad in willen nemen
Je kunt je natuurlijk ook afvragen of 3 uur op je telefoon zitten op een dag niet te veel is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij haalde het einde van de dag niet eens meer. Meestal was ie rond de 3 uur schermtijd wel klaar.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook afvragen of 3 uur op je telefoon zitten op een dag niet te veel is.
tussen fok, google maps, domme spelletjes, whatsapp, telefoon heeft rustig 8 uur werk op een dagquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook afvragen of 3 uur op je telefoon zitten op een dag niet te veel is.
Eerst dippen en daarna consumeren.quote:
Zit nu op 6quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ligt er aan wat zijn gewicht isquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind nog maar weinig domme spelletjes leuk om te spelen op mijn telefoonquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tussen fok, google maps, domme spelletjes, whatsapp, telefoon heeft rustig 8 uur werk op een dag
ik heb 1 spelletje dat ik dus speel op mn S8, maar das eigenlijk een spel dat zelf alles doet maar je het moet indelen qua tijd...quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind nog maar weinig domme spelletjes leuk om te spelen op mijn telefoon
jawel want je hebt stompszinnig naar de GP gekeken en er nog je wekker voor gezet ook... sukkelquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh, die 9 uur was de dag van Monaco. Telt ook niet.
Oh je bent terug.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Op vakantie had ik dagen met 9 uur schermtijd
Maar dat was omdat ik m'n telefoon voor navigatie gebruikte, dus telt niet.
was het wel een keertje waard, is niet altijd zo met monacoquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel want je hebt stompszinnig naar de GP gekeken en er nog je wekker voor gezet ook... sukkel
Het zou stompzinnig zijn geweest als ik er tijd voor had vrijgemaakt. Nu was het gewoon tijd die ik sowieso hadquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel want je hebt stompszinnig naar de GP gekeken en er nog je wekker voor gezet ook... sukkel
euh nou dit keer ook niet met monacoquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was het wel een keertje waard, is niet altijd zo met monaco
Pfoe, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tussen fok, google maps, domme spelletjes, whatsapp, telefoon heeft rustig 8 uur werk op een dag
Op vakantie snap ik het nog wel. Beetje youtube, beetje fok, beetje 4chan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit nu op 6
Ben nog niet eens zo lang wakker, moet je voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |