SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:24 schreef Ama het volgende:
Dit ben ik.herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om iets leuks te doen met mijn vakantiegeld.
was je afwezig?quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Oh, jullie hebben echt niets dan strontweer gehad tijdens mijn afwezigheid
Was best lekker, niets te klagen gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Oh, jullie hebben echt niets dan strontweer gehad tijdens mijn afwezigheid
Deze week is wel beetje matig hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was best lekker, niets te klagen gehad.
* Nattekat kijkt nogmaals naar het filmpje van watervallen door de Leidse stratenquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pehehehequote:Op donderdag 30 mei 2024 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in Leiden he.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kijkt nogmaals naar het filmpje van watervallen door de Leidse straten
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat bericht gezien ja, daar claimde je van niet, maar dat geloof ik niet
EEN TSUNAMI AAN NAAKTSLAKKEN.quote:
21 graden in huis is ook al niet goed?quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Mijn huistemperatuur bij terugkomst was 21 graden. Dat is echt praktisch onmogelijk als de zon zich veel had laten zien, dus ik geloof jullie mooie weer niet
Zelfs LA had mooier weer.
Bij mij in huis is het altijd heerlijk, als ik er benquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is heerlijk. Zo heerlijk dat het verdacht is
quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij mij in huis is het altijd heerlijk, als ik er ben
quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook het zonnetje in huis.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik hoor meerdere malen per week dat ik een lekker ding ben, dat ik heerlijk ben en meer van die strekking.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook het zonnetje in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |