quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:29 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
En dat in combinatie met systematische aanvallen op radars en AA batterijen.. CAS incomming.
Ik heb beide in huisquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog AAA (Anti Arcraft Artillery) batterijen...
Canada? Die dragen gewoon bij hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:27 schreef BEFEM het volgende:
Hebben die berhaupt iets geleverd? Dat is volgens mij echt het lachertje van de NAVO tegenwoordig?
Deze wet lijkt nauwelijks op die van Amerika. En veel meer op die van Rusland.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:03 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom is deze wet zo slecht?
De VS heeft een wet die hierop lijkt
De Amerikaanse versie was bedacht om invloeden vanuit Nazi Duitsland tegen te gaan. En is vooral gespitst op vijanden van hun.quote:FARA does not prohibit lobbying for foreign interests, nor does it ban or restrict any specific activities.[3] Its explicit purpose is to promote transparency with respect to foreign influence over American public opinion, policy, and laws;
Er is al een massale run geweest op het kopen van jodium pillen na uitspraken van Putin over het gebruik van nucleaire wapens. Maar na de zoveelste dreiging geloofd niemand die kabouter meer.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Eigenlijk ook onverantwoordelijk dat er sinds het begin van de oorlog niks in Europa wordt gedaan tegen de toenemende nucleaire dreiging. Is er ook maar 1 bunker gebouwd of gerenoveerd? En waar blijven de Jodiumpillen?
Dat is een flinke stijging voor vooral de 24.000 - 50.000 dollar range lijkt mij. Hier gaan veel mensen niet blij mee zijn. Al is het volgens mij nog steeds voor de rijkere deel van de bevolking.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:35 schreef oheng het volgende:
Ah, de nieuwe inkomstenbelastingen zijn bekend.
- Nu: 13 of 15% (vanaf 50.000 eurodollar)
- Wordt: 13 tot 22% (vanaf 24.000 eurodollar, oplopend)
Hier geloof ik namelijk niks van. Dit extra geld gaat gewoon de oorlogskas in lijkt mij.quote:The funds received from changes in the tax system will be used for social needs: supporting families with children, repairing and equipping medical institutions, building housing and roads, financing national projects.
Watis dit , wie is datquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:14 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Dat is een flinke stijging voor vooral de 24.000 - 50.000 dollar range lijkt mij. Hier gaan veel mensen niet blij mee zijn. Al is het volgens mij nog steeds voor de rijkere deel van de bevolking.
Wat ik wel grappig vindt is dit:
[..]
Hier geloof ik namelijk niks van. Dit extra geld gaat gewoon de oorlogskas in lijkt mij.
quote:MOSKOU, 29 mei – RIA Novosti. Rusland heeft na een verklaring van secretaris-generaal Jens Stoltenberg het recht om het grondgebied van NAVO-landen aan te vallen waar wapens voor Oekrane zich bevinden, zegt de Italiaanse politicoloog Alessandro Orsini in een artikel voor IL Fatto Quotidiano .
“Als Zelenski het recht heeft om aan de achterkant op Russisch grondgebied toe te slaan, zoals Stoltenberg voorstelt, dan zal (Russische president Vladimir – red.) Poetin het recht hebben om aan de Oekraense achterkant op Pools grondgebied aan te vallen”, zei de expert.
Tja, zo is het wel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Watis dit , wie is dat
https://ria.ru/20240529/nato-1949225038.html?in=l
[..]
Rusland heeft het recht op te rotten uit Oekraine.quote:
https://www.cbc.ca/news/p(...)ces-europe-1.7135390quote:
https://www.canada.ca/en/(...)port-to-ukraine.htmlquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Canada? Die dragen gewoon bij hoor.
Van mij mag hij dat doen. Maar dan moet hij niet gaan huilen als de NATO terug gaat slaan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Watis dit , wie is dat
[..]
ja daar draait het toch op uit , je ziet het gewoon aankomenquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:44 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Van mij mag hij dat doen. Maar dan moet hij niet gaan huilen als de NATO terug gaat slaan.
Dit zal volgens mij de snelste manier zijn om de oorlog in Oekrane te stoppen in het voordeel van Oekrane. Want Rusland wordt dan gewoon de pan in gehakt en Oekrane krijgt zijn vrede met alles wat zij willen.
Als Rusland Oekrane aanvalt, heeft Oekrane het recht om Rusland aan te vallen. Als je een vergelijking zou willen maken zou het zijn dat als Rusland met Iraanse wapens Oekrane aanvalt, heeft Oekrane het recht om Iraans grondgebied aan te vallen. Dan zou het betekenen dat Rusland ook het recht zou hebben om Nato grondgebied aan te vallen, maar dan zijn consequenties wel een stuk groter dan wanneer Oerkrane Iran aanvalt.quote:
nee hoorquote:
Dat is 1 manier om te zorgen dat navo idd luchtverdediging op zich gaat nemenquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Watis dit , wie is dat
[..]
En dat weten ze zelf ook heel goed, gaat dus niet gebeuren.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:49 schreef sp3c het volgende:
maar hey, ze doen maar dan is dit feest iig snel afgelopen
"Wollt ihr den totalen Krieg!!!!"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |