Dat vroeg jijquote:
Dat vroeg jijquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
@:coco kun jij de TT even aanpassen naar erg mooi?
Lekker man.quote:
Dankjewel.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:03 schreef onlogisch het volgende:
Anyway, ik heb het voor je gefixed maatje. Als je op @:Coco moet wachten...
Oja dat zei je laatst, dat je in de Baroloregio zat. Drink je een lekker wijntje daar?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Andalusië is ook dikke prima. Zeker nu.
Dit was het uitzicht vanuit La Morra op de Barolo vallei. Langhe/Piemonte.
Ben zeer benieuwd. Ben vaak genoeg naar Italië, Kroatië, Griekenland geweest maar nog maar één keer Spanje gedaan. Alleen de regio noordoost (Catalonië dus).quote:
Wat moet dat moet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankjewel.
Trekt je autisme die kleine letter wel?
Ik ben aan het werk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:03 schreef onlogisch het volgende:
Anyway, ik heb het voor je gefixed maatje. Als je op @:Coco moet wachten...
Dit rijtje gedaan maar Cadiz ipv Cordoba.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:06 schreef Salina het volgende:
(Sevilla, Granada, Córdoba, Ronda, Malaga).
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn eerste rimjob mogen ontvangen.
In Ronda is een album van dEUS opgenomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit rijtje gedaan maar Cadiz ipv Cordoba.
Ronda is echt mooi.
Waarom die hoofdletters?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In Ronda is een album van dEUS opgenomen.
@:tong80
Wijn al wel op hier. Nog geen barolo. Komt nog wel komende dagen. En we zitten vlakbij Alba, de truffel hoofdstad.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Oja dat zei je laatst, dat je in de Baroloregio zat. Drink je een lekker wijntje daar?![]()
Lekker truffelgerechtje misschien? Boh.
[..]
Ben zeer benieuwd. Ben vaak genoeg naar Italië, Kroatië, Griekenland geweest maar nog maar één keer Spanje gedaan. Alleen de regio noordoost (Catalonië dus).
Echt zin in (Sevilla, Granada, Córdoba, Ronda, Malaga).
Lekker man, Barolootje, truffelcarpaccio of truffelrisotto.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wijn al wel op hier. Nog geen barolo. Komt nog wel komende dagen. En we zitten vlakbij Alba, de truffel hoofdstad.
https://www.leontienhuis.nl/quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/quiz/in(...)ze-burgers~a6e23e53/
5/8
1/8quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:49 schreef onlogisch het volgende:
5/8
0/8quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:49 schreef onlogisch het volgende:
5/8
Ik denk ook aan jou.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet minder over je dan voor de test
Link?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Altijd als @:onlogisch met een quizje aan komt zetten moet ik denken aan de keer dat hij betrapt werd dat hij de quiz 2 keer had gedaan omdat hij vond dat hij de eerste keer niet hoog genoeg scoorde
(maar dit even terzijde)
4/8quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:49 schreef onlogisch het volgende:
5/8
Denk je dat hij dit ook heeft gedaan met die ene typetest?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Altijd als @:onlogisch met een quizje aan komt zetten moet ik denken aan de keer dat hij betrapt werd dat hij de quiz 2 keer had gedaan omdat hij vond dat hij de eerste keer niet hoog genoeg scoorde
(maar dit even terzijde)
Wie is Jessica ook al weer?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:55 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker man, Barolootje, truffelcarpaccio of truffelrisotto.
Doe Jessica de groeten van me.
Alba.quote:
2/8quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:49 schreef onlogisch het volgende:
5/8
En toen had hij alsnog een aantal fouten toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
(maar dit even terzijde)
Correct.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En toen had hij alsnog een aantal fouten toch?
Hoeveel moeten er nog weg? Ik hoop in ieder geval Bergwijn.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Vandaag wordt de selectie bekendgemaakt allen! @:maxi-mus @:alaphilippe_ @:onlogisch @:scrummie @:coco
Nog 3.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er nog weg? Ik hoop in ieder geval Bergwijn.
Olij en twee spelers meen ikquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er nog weg? Ik hoop in ieder geval Bergwijn.
Hoe zit de man van glas er überhaupt bijquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
Bijlow, Bergwijn en Stefan de Vrij. @:cowmen
Snap ik ook niet, 1e keeper zal hij toch niet worden. Dan is je taak dus de keeper inschieten en keepen met partijtjes. Kun je beter een fit iemand laten doen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit de man van glas er überhaupt bij![]()
Relevant als hij derde keeper is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:08 schreef tong80 het volgende:
Jan Jongbloed keepte een WK-finale omdat Schrijvers geblesseerd werd in de halve finale.
Jan Jongbloed keepte een WK-finale omdat Jan van Beveren afzegde en Piet Schrijvers geblesseerd raakt.quote:
Relevant als hij derde keeper is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Jongbloed keepte een WK-finale omdat Jan van Beveren afzegde en Piet Schrijvers geblesseerd raakt.
Robben zat er toch ook altijd bij.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit de man van glas er überhaupt bij![]()
Hermien heb jij eigenlijk ook leuke feitjes/verhalen/anekdotes van zeg maar na 1990?quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Jongbloed keepte een WK-finale omdat Jan van Beveren afzegde en Piet Schrijvers geblesseerd raakt.
ik sla dit keer over, dure tijden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
- een Pimp abo van 6 maanden
- FOK-Full abo voor 6 maanden.
-een FOK! Basic abo voor 6 maanden
@:ggmm @:onlogisch @:coco @:scrummie
Wie wil wat sponsoren? Geen verplichting uiteraard. Dan zet ik het topic zo klaar.
Zeker. Die post ik vaak. Lees m'n laatste EK-columns maar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hermien heb jij eigenlijk ook leuke feitjes van zeg maar na 1990?
Wat moet ik sponsorenquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
- een Pimp abo van 6 maanden
- FOK-Full abo voor 6 maanden.
-een FOK! Basic abo voor 6 maanden
@:ggmm @:onlogisch @:coco @:scrummie
Wie wil wat sponsoren? Geen verplichting uiteraard. Dan zet ik het topic zo klaar.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Skere boi.
Ik sponsor wel een pimp abonnement, pimp als ik ben
Je mag een - FOK-Full abo voor 6 maanden of -een FOK! Basic abo voor 6 maanden sponsoren voor de EK Pool!quote:
Die doe ik welquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag een - FOK-Full abo voor 6 maanden of -een FOK! Basic abo voor 6 maanden sponsoren voor de EK Pool!
Ja Die full.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het FOK-full Abo voor 6 maanden of het FoK! basic abo?
Ik ga met je mee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:34 schreef RamboDirk het volgende:
Er is weer gereageerd in het Don & Ad - Stacey | Deel IV topic. Ik ga direct kijken!
[ afbeelding ]
Nog niet compleet maat. Ik maak hem later afquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
@:scrummie en @:onlogisch @:HenkuitBels zijn er al vroeg bij
Ik stel dit meestal uit tot een halve dag voor het allemaal begint en dan moet ik 5 pooltjes invullen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet compleet maat. Ik maak hem later af
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel dit meestal uit tot een halve dag voor het allemaal begint en dan moet ik 5 pooltjes invullen.
Maar Lenny was derdequote:Op woensdag 29 mei 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
Vorig toernooi was ik de enige VBLsc'er in de top 10. Stelletje wijven hier.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)oodjes-uitdelen.html
@:Caland
Gratis Wicky en broodjes voor een zelfverzonnen probleem. Heerlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Hopelijk krijgen we in de Kuip straks een pakje Wicky @:Happel
Misschien zijn er ondertussen een paar sleutel spelers niet beschikbaar door omstandigheden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel dit meestal uit tot een halve dag voor het allemaal begint en dan moet ik 5 pooltjes invullen.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)oodjes-uitdelen.html
Ik verwacht dit toernooi wat meer gezelschap in de top 10. Ik ga niet weer in mijn eentje de sc redden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Wijlen @:Lenny_Leonard gaat genadeloos door de mangel.
Op @3rr0r kun je bouwen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik verwacht dit toernooi wat meer gezelschap in de top 10. Ik ga niet weer in mijn eentje de sc redden.
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vraag die ons bezighoudt; Doe jij mee?
Op eenzame hoogtequote:Op woensdag 29 mei 2024 13:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik verwacht dit toernooi wat meer gezelschap in de top 10. Ik ga niet weer in mijn eentje de sc redden.
chilli con carnequote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Misschienquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vraag die ons bezighoudt; Doe jij mee?
Spinazie.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga bij mijn moeder eten dus ik laat me lekker verrassen!quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mihoen met kip in ketjapsaus en rode paprikaquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mihoen met kip in ketjapsaus en rode paprika
quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga bij mijn moeder eten dus ik laat me lekker verrassen!
quote:
Geniet er lekker van!!quote:
Waardig begin van de dagquote:Op donderdag 30 mei 2024 06:10 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 872 3/6
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
🟨⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, dan trek ik m'n like inquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:14 schreef onlogisch het volgende:
EK / Het grote walgelijke kliekjes poultje van de VBL-SC
We zijn live boys.
Doe niet zo stoer. We weten allemaal dat je gisteren moeite had met inslapen omdat je wist dat dit topic eraan zat te komen. Ook jij ziet @Buitendam gewoon graag weer onderuit gaan.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:45 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[poll=7286]Gwen van Poorten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wellicht handig om de deadline even in de OP te zetten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer. We weten allemaal dat je gisteren moeite had met inslapen omdat je wist dat dit topic eraan zat te komen. Ook jij ziet @:Buitendam gewoon graag weer onderuit gaan.
Ik haat België.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Oh @:scrummie laat Oekraïne al winnen van België. Een open sollicitatie naar de @:buitendam award van 2024.
Dat vind ik meer iets voor vrouwen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ouwe moppersmurf
@:scrummie voorspelt wat hij hoopt dat het wordt
Ah, weer een opmerking over vrouwen. Kan niet wachten wat de volgende wordt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik meer iets voor vrouwen.
Altijd. En ik heb vaak gelijk!quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ouwe moppersmurf
@:scrummie voorspelt wat hij hoopt dat het wordt
Stel je niet zo aan, je lijkt wel een wijf.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, weer een opmerking over vrouwen. Kan niet wachten wat de volgende wordt.
Even gekeken, zouden wel leuke uitslagen zijn als dit het wordt.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)nnee-raken~a18a8787/
@:Oriente
Daar gaat onze kast
Die Klootwijk heb er wel kijk op. Fitnesscentrums zijn voor tokkies.quote:Volgens Klootwijk is bijvoorbeeld een fitnesscentrum juist een voorziening die mensen uit lagere inkomensgroepen trekt.
Klopt maat. Maar ik ben dan ook de eerste om toe te geven dat ik echt EEN ENORME PROLEET ben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:25 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die naar fitnesscentrums gaan behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Gohquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt maat. Maar ik ben dan ook de eerste om toe te geven dat ik echt EEN ENORME PROLEET ben.
Ipv 10 euro per maand ben je straks ¤11,20 kwijt per maand. Mensen uit die lagere sociale klasses haken daar op af. Op zulke verhogingen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt maat. Maar ik ben dan ook de eerste om toe te geven dat ik echt EEN ENORME PROLEET ben.
Ik betaal nu 46.95. Straks 56.80quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ipv 10 euro per maand ben je straks ¤11,20 kwijt per maand. Mensen uit die lagere sociale klasses haken daar op af. Op zulke verhogingen.
Wow ik hier schrik ik van.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik betaal nu 46.95. Straks 56.80
Onder Mark was dit nooit gebeurd hé. Geert
Mezelf niet als een onzekere flikker op een uitgestorven forum profileren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo passive-agressive maatje. Wat doe jij om jong en vitaal te blijven?
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mezelf niet als een onzekere flikker op een uitgestorven forum profileren.
Drugs.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Maar om antwoord te geven op je vraag; Volledig hersteld. Die spuit erin heeft echt geholpen
Luxemburg jongen, ik zweer erbij.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En maar druk(s) maken om mensen die een biertje drinken.
Wanneer heb jij voor het laatst een Roemeense straatprostituee uit elkaar getrokken?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Luxemburg jongen, ik zweer erbij.
Het ene zigeunerhoertje is het andere niet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een Roemeense straatprostituee uit elkaar getrokken?
Kom jij in die oude kerk vestiging?quote:
Het is tenslotte donerdagquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:22 schreef KingRoland het volgende:
Eerder vrij, taken afgerond. Ga lekker eerder naar huis
Broodje doner nu halen
Schattig olifantje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kreeg ik net mijn bier niet mee bij de supermarkt omdat ik mijn ID niet bij mij had. Wat een fijn compliment.
Als je eruit ziet zoals een 60 jarige boomerquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kreeg ik net mijn bier niet mee bij de supermarkt omdat ik mijn ID niet bij mij had. Wat een fijn compliment.
Je bent 12?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Namen en rugnummers graag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie er gewoon niet zo uitgewoond uit i.t.t. vele andere users hier.
Maar die users hebben nu wel bier in huisquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie er gewoon niet zo uitgewoond uit i.t.t. vele andere users hier.
Of de meisjes aan de balie 17 en volgen de regels braaf.quote:
Dat is natuurlijk een goed ietsquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of de meisjes aan de balie 17 en volgen de regels braaf.
Gewoon vriendelijk bedankt voor het compliment en natuurlijk heel veel begrip getoond.quote:
Het zou ook intens triest zijn om ruzie te gaan maken over zoiets.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon vriendelijk bedankt voor het compliment en natuurlijk heel veel begrip getoond.
(en ik moet natuurlijk gewoon mijn ID op zak hebben!!)
Buitendam award. Walgelijke titel. Demonisering in z’n zuiverste vorm.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Oh @:scrummie laat Oekraïne al winnen van België. Een open sollicitatie naar de @:buitendam award van 2024.
Als je je hier ook nog eens gedraagt kunnen we allemaal trots op je zijn, Flopland.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:47 schreef KingRoland het volgende:
Als ik goed mijn best doe volgend jaar promotie al
Ik steun deze motie.quote:
Je hebt nog wel wat ontwikkelingspunten gezien jouw postgedrag soms.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:47 schreef KingRoland het volgende:
Als ik goed mijn best doe volgend jaar promotie al
Maatjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik werd gementioned in deze post, we zullen nooit weten waarom
Das straffe tóebák se jong.quote:
Met mijn vriendinquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe gaan jullie het weekend onvergetelijk maken?
dat fleurt je dag toch helemaal op!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Heb net compliment gekregen van mijn manager
Kun jij niet gewoon weer gaan studeren, dat vond ik leuker.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Heb net compliment gekregen van mijn manager
Hij heeft net nog een leuke grap van @KingRoland om zeep geholpenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat fleurt je dag toch helemaal op!
Zou fijn zijn als @:GGMM hier een voorbeeld aan nam. @:onlogisch smacht naar een complimentje
Amai seg.quote:
Heb je dat echt gelezen? Lijkt me een zeer vermoeiend juffie. Ga gewoon leven in plaats van steeds hetzelfde riedeltje te herhalenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:40 schreef RamboDirk het volgende:
STORYTEL
Lale Gul - Ik ga leven
9/10
Weer moslims.
Weer de Islam.
Weer zij.
Naar wemberley vriendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen vliegen naar de USA.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lezenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je dat echt gelezen? Lijkt me een zeer vermoeiend juffie. Ga gewoon leven in plaats van steeds hetzelfde riedeltje te herhalen
Jammer dat je daar alleen zondagmiddag zit. Zo'n Jacuzzi moet je s'avonds in zitten, onder een sterrenhemel. Geile herinneringen maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Morgen vliegen naar de USA.
Zondagmiddag zit ik hier:
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook een lekker huisvrouwtje.quote:
Veel plezier @Scrummiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Morgen vliegen naar de USA.
Zondagmiddag zit ik hier:
[ afbeelding ]
forumgebruiker @Typischquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:12 schreef GGMM het volgende:
Altijd als mensen te koop lopen met hoeveel ze wel niet lezen moet ik aan Typisch denken.
Macaroni.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ben je 12 ofzo?quote:
BIEFSTUK!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik hoop naar het voetballen te kunnen om de wedstrijd in de nacompetitie te zien van m'n club. Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:
Serieus ? CL-finale ?quote:
Ik lees veel te weinig wel niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:12 schreef GGMM het volgende:
Altijd als mensen te koop lopen met hoeveel ze wel niet lezen moet ik aan Typisch denken.
Groentenspaghetti bolognese met groenten en kaas (hele hompen)quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja met mijn helaas terminaal zieke Britse schoonvader.
Ik heb 4-1 gepould. Niet omdat ik zo voor Borussia ben, meer tegen Real. Straks hebben ze ook nog MbabPpéquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik hoop op een spetterend duel. 4-3 ofzo
Loeivette pizze in de bestelling.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ovenpatat met een schnitzelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fassano rundquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeetje, sinds wanneer kan dat ineens?quote:
Bami.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit je hier wel goedquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaan we om 19.30u naar De Wedstrijd Van Je Leven kijken op ESPN?
Voetbal in de SCquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ga bier drinken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
In het kader van gelijkheid worden mijn toekomstige moobs vast wel geaccepteerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Krijg je tieten van.
En kanker.
@:onlogisch.
Vast wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In het kader van gelijkheid worden mijn toekomstige moobs vast wel geaccepteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |