Nog niet compleet maat. Ik maak hem later afquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
@:scrummie en @:onlogisch @:HenkuitBels zijn er al vroeg bij
Ik stel dit meestal uit tot een halve dag voor het allemaal begint en dan moet ik 5 pooltjes invullen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet compleet maat. Ik maak hem later af
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel dit meestal uit tot een halve dag voor het allemaal begint en dan moet ik 5 pooltjes invullen.
Maar Lenny was derdequote:Op woensdag 29 mei 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
Vorig toernooi was ik de enige VBLsc'er in de top 10. Stelletje wijven hier.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)oodjes-uitdelen.html
@:Caland
Gratis Wicky en broodjes voor een zelfverzonnen probleem. Heerlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Hopelijk krijgen we in de Kuip straks een pakje Wicky @:Happel
Misschien zijn er ondertussen een paar sleutel spelers niet beschikbaar door omstandigheden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel dit meestal uit tot een halve dag voor het allemaal begint en dan moet ik 5 pooltjes invullen.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)oodjes-uitdelen.html
@:Caland
Ik verwacht dit toernooi wat meer gezelschap in de top 10. Ik ga niet weer in mijn eentje de sc redden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Wijlen @:Lenny_Leonard gaat genadeloos door de mangel.
Op @3rr0r kun je bouwen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik verwacht dit toernooi wat meer gezelschap in de top 10. Ik ga niet weer in mijn eentje de sc redden.
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vraag die ons bezighoudt; Doe jij mee?
Op eenzame hoogtequote:Op woensdag 29 mei 2024 13:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik verwacht dit toernooi wat meer gezelschap in de top 10. Ik ga niet weer in mijn eentje de sc redden.
chilli con carnequote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Misschienquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vraag die ons bezighoudt; Doe jij mee?
Spinazie.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga bij mijn moeder eten dus ik laat me lekker verrassen!quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mihoen met kip in ketjapsaus en rode paprikaquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mihoen met kip in ketjapsaus en rode paprika
quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga bij mijn moeder eten dus ik laat me lekker verrassen!
quote:
Geniet er lekker van!!quote:
Waardig begin van de dagquote:Op donderdag 30 mei 2024 06:10 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 872 3/6
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
🟨⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, dan trek ik m'n like inquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:14 schreef onlogisch het volgende:
EK / Het grote walgelijke kliekjes poultje van de VBL-SC
We zijn live boys.
Doe niet zo stoer. We weten allemaal dat je gisteren moeite had met inslapen omdat je wist dat dit topic eraan zat te komen. Ook jij ziet @Buitendam gewoon graag weer onderuit gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |