Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Gg vanmiddag met luc op pad erna uit etenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja. Goed plan, koffie.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gg vanmiddag met luc op pad erna uit etenWerkplek
(zelfst. naamw.)
quote:hele pot?
Tijd voor ontbijt het is ook weekend.Probeer er iets van te maken.Je bent helemaal uit je normale ritme.Zoek afleiding.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat dat goed maar weg. Heb beroerd geslapen. Vannacht om 4 uur nog extra dosis diazepam gehad.
Maar ja, wat wil je als je een hele lichte slaper bent en de nacht ploeg komt 4 keer per nacht je kamer controleren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja hadden elkaar te weinig gezien hij is doorde weeks in leger ik werkte 2 weekendenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat weet ik nog niet, waarschijnlijk wel.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Wijze woordenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijd voor ontbijt het is ook weekend.Probeer er iets van te maken.Je bent helemaal uit je normale ritme.Zoek afleiding.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
goede start motorquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, waarschijnlijk wel.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja dan is het fijn om even samen weg te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja hadden elkaar te weinig gezien hij is doorde weeks in leger ik werkte 2 weekendenWerkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dan is het fijn om even samen weg te kunnen gaan.wordt hilversum of kleve
Jij kunt zo bij castle Craig aan de slagquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou korte samenvatting, ik had je tot de hell verdoemd op basis van bijbelteksten. hahaha. hoewel niet mijn idee verder wat over christelijk gepraat enzo en voorzover ben je dan weer verdermet hun' je moet vergeving vragen aan God omdat je opzettelijk een terugval hebt gehad' terwijl je in pure verwarring een normaal sixpack bier pakte in de winkel ipv een 0,0
Wegwezen met die bijbelwappiesdoen meer kwaad dan goed over het algemeen. En ze moeten zich iig ver van de reguliere zorg weghouden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O, echt even verder weg dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]wordt hilversum of kleve
Werkplek
(zelfst. naamw.)
laatste ff voor die het willen weten en ok laat het aan jullie zelf om terug te zoeken dan vanaf daar.
maar dat was zover
en dit speelde over aantal jaar he.
PotjeSambal in ONZ / Beterschap voor Kree #4 Verhaal van een verslaafde,.Do what you love, love what you do!![]()
kleve is niet zo ver van hier hoor valt mee en is zon leuke stad.. echt een gezellig stadje leuke terrassen en dan even naar de dm daar is alles goedkoper zelfde merken als hier shampoo voor de helft minder. boodschappen halen daar scheelt de helftquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
rustig ik veroordeel je niet he?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij kunt zo bij castle Craig aan de slagmet hun' je moet vergeving vragen aan God omdat je opzettelijk een terugval hebt gehad' terwijl je in pure verwarring een normaal sixpack bier pakte in de winkel ipv een 0,0
Wegwezen met die bijbelwappiesdoen meer kwaad dan goed over het algemeen. En ze moeten zich iig ver van de reguliere zorg weghouden
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, inderdaad kun je even wat inslaan. En inderdaad, een leuke stad. Hopelijk heb je er wel goed weer bij straks want hier is het weer flink aan het regenen geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kleve is niet zo ver van hier hoor valt mee en is zon leuke stad.. echt een gezellig stadje leuke terrassen en dan even naar de dm daar is alles goedkoper zelfde merken als hier shampoo voor de helft minder. boodschappen halen daar scheelt de helftWerkplek
(zelfst. naamw.)
ja het weer zal niet mee zittenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad kun je even wat inslaan. En inderdaad, een leuke stad. Hopelijk heb je er wel goed weer bij dan want hier is het weer flink aan het regenen geweest.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wie begint er over hel en verdoemenis met bijbelteksten?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ieder zijn keusFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:09 schreef kree het volgende:
laatste ff voor die het willen weten en ok laat het aan jullie zelf om terug te zoeken dan vanaf daar.
maar dat was zover
en dit speelde over aantal jaar he.
PotjeSambal in ONZ / Beterschap voor Kree #4 Verhaal van een verslaafde,.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
link van het topic kree?Do what you love, love what you do!![]()
leven en laten levenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja gezien en gelezenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
antwoord op vragen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wie begint er over hel en verdoemenis met bijbelteksten?Do what you love, love what you do!![]()
God blesh youFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik snap de vijandigheid niet trouwens hoor? alsof ik jullie veroordeel>?
Doe ik niet andere vragen om rechtstreekse tekst, ok dan geef ik die waarna ik zeg dat ik het er niet mee eens ben?
tja???Do what you love, love what you do!![]()
hey niet in blijven hangen . lekker door postenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:15 schreef kree het volgende:
ik snap de vijandigheid niet trouwens hoor? alsof ik jullie veroordeel>?
Doe ik niet andere vragen om rechtstreekse tekst, ok dan geef ik die waarna ik zeg dat ik het er niet mee eens ben?
tja???Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nou het is te makkelijk om mij als extremist hier te beoordelen hoor, hoewel die heel makkelijk is wel natuurlijk, maarja ga er toch neit aan mee.quote:
zie voor en nadelen eraan geloof, zoals ik uitgebreid heb gezegd trouwens. maar ok jullie willen liever iets waarop jullie me kunnen aanvallen, en liever nog er drama over maken en ik over de zeik ga en er nog meer drama van ga maken.
naja, vrede en geluk. ik ben in vrede met wat ik denk nu voor mezelf. zie maar wat jullie doen(
discussie over geloof moet je niet willen aangaan. is persoonlijke keuze. gewoon lekker latenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is te makkelijk om mij als extremist hier te beoordelen hoor, hoewel die heel makkelijk is wel natuurlijk, maarja ga er toch neit aan mee.
zie voor en nadelen eraan geloof, zoals ik uitgebreid heb gezegd trouwens. maar ok jullie willen liever iets waarop jullie me kunnen aanvallen, en liever nog er drama over maken en ik over de zeik ga en er nog meer drama van ga maken.
naja, vrede en geluk. ik ben in vrede met wat ik denk nu voor mezelf. zie maar wat jullie doen(
tuurlijk en doe ik ook wel, maataar ik heb wel mening en die respecteer je of neit. en zo niet ook best. en dan is het ok en denk je anders. maar dat gezuig erover omdat er sommige zijn die dit graag willen,??? want ben vaker over de zeik gegaan. dat leverde vooral mij een ban op dus dat doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey niet in blijven hangen . lekker door postenDo what you love, love what you do!![]()
je laat je meeslepen en gaat vaak te lang door in discussie . lekker loslaten en door gaan scheelt hoop gedoe in je eigen hoofdquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:20 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk en doe ik ook wel, maataar ik heb wel mening en die respecteer je of neit. en zo niet ook best. en dan is het ok en denk je anders. maar dat gezuig erover omdat er sommige zijn die dit graag willen,??? want ben vaker over de zeik gegaan. dat leverde vooral mij een ban op dus dat doe ik niet meer.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb weer eens mokertje kut geslapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dat is k.tquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ik heb weer maar 5 uur en een beetje geslapen en mijn lijf maakt me weer wakker.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik heb weer maar 5 uur en een beetje geslapen en mijn lijf maakt me weer wakker.vreselijk als je bagger slaapquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik heb weer maar 5 uur en een beetje geslapen en mijn lijf maakt me weer wakker.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
vreselijk is datFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
weet ik wel, daarom ook als iemand nog wat persoonlijk van mij wil weten en waarom, en snap best dat topics van jaren teruglezen niet realistisch is, vraag het maar in dat andere topic en wil ik er best nog wel even op terkomen waarom enzo, alleen niet hierquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je laat je meeslepen en gaat vaak te lang door in discussie . lekker loslaten en door gaan scheelt hoop gedoe in je eigen hoofdOK?
Jep.
Dus nu ff hopen dat de buurvrouw stil gaat worden en dan poging 3 om weer te slapen.
Want dit is niet de eerste keer deze nacht dat ik wakker werdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nee heb t toen ook gelezen en weet wel grotendeels hoe het zit en mijn mening is en blijft zelfde alcohol en verkeer..
ik ben voor zwaardere straffen zelfs dus laten we maar gewoon gezellig postenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niet in slaap komen,quote:
Dan om het uur wakker worden.
Niet meer goed in slaap komen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
uh heb naast mij asiel zoekers wonen je wilt niet weten hoeveel overlast ik heb gehad snachtsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Jep.
Dus nu ff hopen dat de buurvrouw stil gaat worden en dan poging 3 om weer te slapen.
Want dit is niet de eerste keer deze nacht dat ik wakker werdFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee, klopt
Dat wil ik eigenlijk niet.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
ik ook? behalve van het rare eten wat meur veroorzaakt heb ik niet veel last van ze? mag die gozer wel iig.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh heb naast mij asiel zoekers wonen je wilt niet weten hoeveel overlast ik heb gehad snachtsDo what you love, love what you do!![]()
nou ik heb geen hekel aan ze als persoon. maar elke nacht wakker liggen van hun en ik gewoon moest werken.. enz en dat dag in dag uit moest opgelost worden. heeft wat bloed zweet en tranen gekostquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook? behalve van het rare eten wat meur veroorzaakt heb ik niet veel last van ze? mag die gozer wel iig.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
De ene overlastgevende buur is de ander niet.
Mijn buurvrouw heeft geen overlast.
De muren zijn gewoon dun.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: