antwoord op vragen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wie begint er over hel en verdoemenis met bijbelteksten?
hey niet in blijven hangen . lekker door postenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:15 schreef kree het volgende:
ik snap de vijandigheid niet trouwens hoor? alsof ik jullie veroordeel>?
Doe ik niet andere vragen om rechtstreekse tekst, ok dan geef ik die waarna ik zeg dat ik het er niet mee eens ben?
tja???
nou het is te makkelijk om mij als extremist hier te beoordelen hoor, hoewel die heel makkelijk is wel natuurlijk, maarja ga er toch neit aan mee.quote:
discussie over geloof moet je niet willen aangaan. is persoonlijke keuze. gewoon lekker latenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is te makkelijk om mij als extremist hier te beoordelen hoor, hoewel die heel makkelijk is wel natuurlijk, maarja ga er toch neit aan mee.
zie voor en nadelen eraan geloof, zoals ik uitgebreid heb gezegd trouwens. maar ok jullie willen liever iets waarop jullie me kunnen aanvallen, en liever nog er drama over maken en ik over de zeik ga en er nog meer drama van ga maken.
naja, vrede en geluk. ik ben in vrede met wat ik denk nu voor mezelf. zie maar wat jullie doen(
tuurlijk en doe ik ook wel, maataar ik heb wel mening en die respecteer je of neit. en zo niet ook best. en dan is het ok en denk je anders. maar dat gezuig erover omdat er sommige zijn die dit graag willen,??? want ben vaker over de zeik gegaan. dat leverde vooral mij een ban op dus dat doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey niet in blijven hangen . lekker door posten
je laat je meeslepen en gaat vaak te lang door in discussie . lekker loslaten en door gaan scheelt hoop gedoe in je eigen hoofdquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:20 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk en doe ik ook wel, maataar ik heb wel mening en die respecteer je of neit. en zo niet ook best. en dan is het ok en denk je anders. maar dat gezuig erover omdat er sommige zijn die dit graag willen,??? want ben vaker over de zeik gegaan. dat leverde vooral mij een ban op dus dat doe ik niet meer.
dat is k.tquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik heb weer maar 5 uur en een beetje geslapen en mijn lijf maakt me weer wakker.
vreselijk als je bagger slaapquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik heb weer maar 5 uur en een beetje geslapen en mijn lijf maakt me weer wakker.
weet ik wel, daarom ook als iemand nog wat persoonlijk van mij wil weten en waarom, en snap best dat topics van jaren teruglezen niet realistisch is, vraag het maar in dat andere topic en wil ik er best nog wel even op terkomen waarom enzo, alleen niet hierquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je laat je meeslepen en gaat vaak te lang door in discussie . lekker loslaten en door gaan scheelt hoop gedoe in je eigen hoofd
Niet in slaap komen,quote:
uh heb naast mij asiel zoekers wonen je wilt niet weten hoeveel overlast ik heb gehad snachtsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Jep.
Dus nu ff hopen dat de buurvrouw stil gaat worden en dan poging 3 om weer te slapen.
Want dit is niet de eerste keer deze nacht dat ik wakker werd
quote:
ik ook? behalve van het rare eten wat meur veroorzaakt heb ik niet veel last van ze? mag die gozer wel iig.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh heb naast mij asiel zoekers wonen je wilt niet weten hoeveel overlast ik heb gehad snachts
nou ik heb geen hekel aan ze als persoon. maar elke nacht wakker liggen van hun en ik gewoon moest werken.. enz en dat dag in dag uit moest opgelost worden. heeft wat bloed zweet en tranen gekostquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook? behalve van het rare eten wat meur veroorzaakt heb ik niet veel last van ze? mag die gozer wel iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |