hi gg goedemorgenquote:
O dat is vervelend te lezen. Hoop dat je het toch snel een olekje kan geven.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:55 schreef kree het volgende:
[..]
in feite wel. psychisch niet en praktisch is het eigenlijk ook niet nog voorbij. maar ook dat is meer voor in andere topic.
link van het topic kree?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:57 schreef kree het volgende:
tja wie hier wel en niet gaat slapen is altijd maar de vraag he? soms komt daar vragen over hahaha
naja maakt het uit, iedereen moet dat zelf maar bepalen he?
A kijk. En als je dan wakker wordt straks niet weten waar je bentquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:55 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Feestje verderop, nu eens bij een ander ipv bij mijn![]()
![]()
Morguh GGquote:
Ha Dotteke, goedemorgen.quote:
euhm eerlijk, en ok wil ik het wel met je over hebben maar neit hier openbaar. Ik heb soms nog problemen, niet eens met dat trouwens justitie en CBR. hoewel dat wel meespeelt. maar ook alle voordeel die je krijgt. Maar sowieso is dat niet voor in dit topic, want krijg er alleen maar meer twijfels over, doe maar in andere, en hoop dat die wel beetje ok mod heeft dan, want deze vertrouw ik er niet opquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend te lezen. Hoop dat je het toch snel een olekje kan geven.
@Dotteke . echt ben zo handig in zoeken..... wat was het laatste?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
link van het topic kree?
Dat heb ik zo vaak meegemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A kijk. En als je dan wakker wordt straks niet weten waar je bent
Was het kopje koffie vergeten. Had die er snel nog even bij gezetquote:
Laat dat goed maar weg. Heb beroerd geslapen. Vannacht om 4 uur nog extra dosis diazepam gehad.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,mis je mijn koffie al?
Ahhh.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het kopje koffie vergeten. Had die er snel nog even bij gezet
Soms kan je dingen ook beter voor jezelf houden. Of met vrienden of familie bespreken. Niet alles is geschikt voor een forum.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:59 schreef kree het volgende:
[..]
euhm eerlijk, en ok wil ik het wel met je over hebben maar neit hier openbaar. Ik heb soms nog problemen, niet eens met dat trouwens justitie en CBR. hoewel dat wel meespeelt. maar ook alle voordeel die je krijgt. Maar sowieso is dat niet voor in dit topic, want krijg er alleen maar meer twijfels over, doe maar in andere, en hoop dat die wel beetje ok mod heeft dan, want deze vertrouw ik er niet op
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms kan je dingen ook beter voor jezelf houden. Of met vrienden of familie bespreken. Niet alles is geschikt voor een forum.
nou korte samenvatting, ik had je tot de hell verdoemd op basis van bijbelteksten. hahaha. hoewel niet mijn idee verder wat over christelijk gepraat enzo en voorzover ben je dan weer verderquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat dat goed maar weg. Heb beroerd geslapen. Vannacht om 4 uur nog extra dosis diazepam gehad.
Maar ja, wat wil je als je een hele lichte slaper bent en de nacht ploeg komt 4 keer per nacht je kamer controleren
Sorry geen zin in terug zoeken 😉quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
@:dotteke . echt ben zo handig in zoeken..... wat was het laatste?
help
Rare gewaarwording lijkt mij datquote:
O dat is vervelend. En een vreemde omgeving natuurlijk. Hopelijk slaap je vannacht beter.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat dat goed maar weg. Heb beroerd geslapen. Vannacht om 4 uur nog extra dosis diazepam gehad.
Maar ja, wat wil je als je een hele lichte slaper bent en de nacht ploeg komt 4 keer per nacht je kamer controleren
quote:
Iets leuks? Nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gaan we nog wat leuks doen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |