nou had gewoon gezegd wil er nooit meer wat mee te maken hebben. Maar zoals ik lees is dat met jou nu iets lastiger als voor mij wssquote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nogmaals: je kan gewoon zeggen dat ze niet meer hoeven aan te bellen.
En dat doen ze dan ook niet meer voor de komende 5 jaar. Daarna kun je wederom een nietbelverzoek indienen.
Mijn nichtje die niet in de kerk wenste te trouwen was een leuke rel in de familie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:46 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee opzich? wie erheen wil kan gaan toch?
Ik was btw nog benieuwd ff maar was geen live stream.
Nou nee. Jij hebt het over voet tussen de deur etc.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou had gewoon gezegd wil er nooit meer wat mee te maken hebben. Maar zoals ik lees is dat met jou nu iets lastiger als voor mij wss
Al die blije koppies helemaal in den here.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:48 schreef kree het volgende:
zo kan het ook en op EO jongerendag geweest.
Ook over deze is btw controversie. maargoed muzikaal gezien wel weer ok.
niks mis mee om heen te gaan en eens te zien?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn nichtje die niet in de kerk wenste te trouwen was een leuke rel in de familie.
tis een goed liedje zonder meer, ook nog met tekst.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al die blije koppies helemaal in den here.
Wie ik?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Maargoed je bent weer je oude zelf. Jammer.
echt? ik ben niet zo van mening veranderd hoor? Waarom zeg je dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die ander. Jij bent sowieso lief
Ik zal het uitleggen kree.een perfecte familie van de buitenkant zogenaamd.Ik werd afgerekend op mijn feest gedrag.Maar in de loop der jaren kwamen er heel andere dingen aan het licht.Vreemdgaan ,scheidingen,neefje wat ook drugs gebruikte.Dus niet echt perfectie wat ze wilden uitstralen op zondag vooraan in de kerk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:51 schreef kree het volgende:
[..]
tis een goed liedje zonder meer, ook nog met tekst.
En er is niks mis mee dat ze alle blij zijn dan daar?
Ik zie daar geen kwaad in he, het minste nog dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die ander. Jij bent sowieso lief
ja dat bestaat niet? en ook niet in de meest gelovige, zover was ik ook allang al.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen kree.een perfecte familie van de buitenkant zogenaamd.Ik werd afgerekend op mijn feest gedrag.Maar in de loop der jaren kwamen er heel andere dingen aan het licht.Vreemdgaan ,scheidingen,neefje wat ook drugs gebruikte.Dus niet echt perfectie wat ze wilden uitstralen op zondag vooraan in de kerk.
Dat het een soort van schijnheiligheid was.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat bestaat niet? en ook niet in de meest gelovige, zover was ik ook allang al.
Maar wat wil je er nu mee zeggen eigenlijk?
van mij?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat het een soort van schijnheiligheid was.
Nee,van mijn familie.quote:
niet duidelijk, wees duidelijk???quote:
Ze gaven me het gevoel dat ze beter waren.quote:
ja nou mij nooit eigenlijk? en dat wil ik maar zeggen, ook in geloven of gemeenschap is er best veel te kiezen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaven me het gevoel dat ze beter waren.
vertel eens concreet trouwens voorbeeld waarom jij dacht dat ze beter waren en waar je dus dan in mee ging?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaven me het gevoel dat ze beter waren.
hmmmms nooit zo gezien? ook niet 20 jaar terug eigenlijk? allemaal in de kerk en m'n broertje met keihard punk hanekam in de kerk? Gereformeerd dit he 20 jaar terugquote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ander voorbeeld: Ik ging naar houseparty`s.Dat was des duivels en not done.
aan wie vraag je dat? ,mij?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
Lang verhaal kort,ik heb niks meer met die familie.
Waar zie jij een vraagteken?quote:
niet maar vroeg het me ff af? kan ook algemeen zijn.quote:
Denk het juist niet.Bewijs is de leegloop van kerken.Het geloof van tegenwoordig is meer bewustzijn van jezelf.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:18 schreef kree het volgende:
[..]
niet maar vroeg het me ff af? kan ook algemeen zijn.
Ik wil maar zeggen zeker voor mensen die in het verleden slechte ervaring met dat soort dingen heeft gehad?
Ik ben het blijven volgen en meegedaan met waarvan ik denk is wel ok. En dan zie ik toch meer positief als negatief.
Kritiek komt vaak van mensen met slechte ervaringen uit het verleden, maar daar moet je al helemaal niet meer over denken? tijden veranderen (bij de normale dus niet extreme)
En nee we maken geen brandstapel meer en nagelen mensen aan het kruis en verbranden ze (stuk trouwens uit christelijk geloof waar ik van walg, maarja kon ik niks aan doen?)
Tis over het algemeen wel beter nu, en geloof me maar op mijn woord want kom denk meer nog in christelijke gemeentes hele verschillende ook als jullie.
leegloop van traditionele kerken.... ja waar.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het juist niet.Bewijs is de leegloop van kerken.Het geloof van tegenwoordig is meer bewustzijn van jezelf.
Hier heb je gelijk in.Daar wil ik nog een keer naar toe.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
leegloop van traditionele kerken.... ja waar.
maar komt juist meer bij in de pinkstergemeente achtige dingen????
Die post van naar de hel gaan vond ik niet echt objectief.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:26 schreef kree het volgende:
ik zie mezelf toch graag als objectieve ertussen allemaal. kan het namelijk van alle kanten begrijpen.
nou zou het eens doen als je het leuk vind, je woont niet hier in de buurt anders had ik tip gehad. Maar dat lijkt niet eens meer op traditioneel kerk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk in.Daar wil ik nog een keer naar toe.
daar ging ik vanuit op letterlijk uit bijbel teksten. en was beetje gechargeerd wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die post van naar de hel gaan vond ik niet echt objectief.
In Drachten zit een grote.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:27 schreef kree het volgende:
[..]
nou zou het eens doen als je het leuk vind, je woont niet hier in de buurt anders had ik tip gehad. Maar dat lijkt niet eens meer op traditioneel kerk.
En ook met hun ben ik het niet alles eens, ik zou graag zien iets ertussen. maar dat is er niet onwijs. Hoewel je redelijk wel kunt kiezen want pinkstergemeentes genoeg. vind het btw stuk begrijpelijker als wat ik hoorde in stichtelijke gereformeerd.
Geen idee,zitten er meerdere zie ik nu.quote:
nou ff zoeken dan voor jou.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee,zitten er meerdere zie ik nu.
ja algemene naam he? die liedjes van hun komen ook overal voor, maarja kan het kwaad om eens gewoon te gaan kijken? en dan mening te geven?quote:
Ik heb geen DM kree.Ik wel even stream volgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:41 schreef kree het volgende:
ik zal je twee linkjes sturen he fresh. en ok dan moet je zondag 10 uur kijken wel want dan is het live.
Ben benieuwd ik kijk met je mee als je er eentje gaat volgen en kletsen we live ff via dm erover wat we ervan vinden.
PM wel dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen DM kree.Ik wel even stream volgen.
Ook niet.quote:
Gewoon posten is prima,Ik kan jouw DM wel lezen hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja lekker handig?
Hoe dan nu dan behalve maar posten?
naja het hangt af van de sfeer of ik het in het topic wil doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon posten is prima,Ik kan jouw DM wel lezen hoor.
wel lezen, niet op kunnen reageren, dat vind ik sowieso al weer iets voor FB. want wtf.....quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon posten is prima,Ik kan jouw DM wel lezen hoor.
Doe maar niet,geen zin in gedoe joh.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:53 schreef kree het volgende:
[..]
wel lezen, niet op kunnen reageren, dat vind ik sowieso al weer iets voor FB. want wtf.....
tis geen gedoe voor mij?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe maar niet,geen zin in gedoe joh.![]()
Het is tijd voor koffie.
Ik denk de eerste.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:55 schreef kree het volgende:
voor meer progressieve en pinktster kijk deze
https://www.youtube.com/@:Baptisten-Katwijk
meer ouderwets maar vooruitstrevend kijk deze
https://www.youtube.com/@:vredeskerkgemeentekatwijka6656
beide ben ik bekend mee dus, en doe er nog aan mee, wat jullie voorkeur is? eigen keuze
nouja ik neig erop naar, hoewel ik nog best eens aan die andere mee wil werken. Weet ik heb daar bij beide live gespeeld enzo he. en echt met alle inzet met bandjes etc. Dus ik zie bij tweede nog mogelijkheid. Maar heb die beetje laten gaan en was meer bij die andere.quote:
Goedemorgen Jacqquote:
Goedemorgen vriendquote:
Goed geslapen?quote:
Nah kort te vroeg wakker jij?quote:
Mijn slaapritme gaat nergens over.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nah kort te vroeg wakker jij?
ben hier btw nog pissed over, want kijk house of cards, tis niet anders in kerken enzo.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:06 schreef kree het volgende:
dit soort dingen dus he......... het lukt wel, maar je moet er onwijs moeite voordoen om systeem van zoiets te veranderen.
ow my god je hebt t weer verstoord?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn slaapritme gaat nergens over.
mijn ook beetje, LOLquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow my god je hebt t weer verstoord?
zonde en ongezondquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:14 schreef kree het volgende:
[..]
mijn ook beetje, LOL
maargoed hoef maandag pas weer te werken.
Van 7 tot 1 zoiets.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow my god je hebt t weer verstoord?
ow ow ow je hebt goede nacht rust nodig hootquote:
Soms gaat het best gored.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow ow ow je hebt goede nacht rust nodig hoot
oke let op je gezondheidquote:
nou ook ongezond maar goed is net aan mij om te oordelen bedoel het goedquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:20 schreef kree het volgende:
nachtje doorhalen en dag helpt soms ook bij mij
Jij slaapt bijna nooit lijkt het.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:20 schreef kree het volgende:
nachtje doorhalen en dag helpt soms ook bij mij
preciesquote:
nee hoor omdat je alleen herinnerd wanneer ik post?quote:
owh ik ook normaal hoor... maar had weekje vrij. enne ja. ben daar heel slecht in om dan ritme weer te houden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik heb wel een ritme want ben nu te vroeg wakker in vrij weekend
nu dus weer oppakkenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik ook normaal hoor... maar had weekje vrij. enne ja. ben daar heel slecht in om dan ritme weer te houden.
ja en is altijd ff lastig maar komt vrij snel wel weer goed gelukkig.quote:
dus vandaag al starten mt omdraaienquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja en is altijd ff lastig maar komt vrij snel wel weer goed gelukkig.
Dat zijn users die in spelletjes topic posten.Dan gaat het heel snel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:23 schreef kree het volgende:
ik denk al dat ik veel post nl, en dan snap ik nog niet bv als je dat lijstje bekijkt dat er nog zijn die veel meer posten.
hahaha.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn users die in spelletjes topic posten.Dan gaat het heel snel.
ja klopt, haha zo slecht in dit.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dus vandaag al starten mt omdraaien
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt, haha zo slecht in dit.
maar ok zal wel weer ff vermoeiend worden, maar ik kom er vrij snel weer in meestal.
Ik kan eigenlijk slecht zonder ritme he? want ga foute keuzes maken en te lang opblijven etc etc.
Dus naja werk en ritme iig is heel belangrijk voor mij.
structuur
ja maar wil niet altijd, fok gaat toch wel door en ook met veel die het kunnen maken, maar gelukkig trouwens heb ik werk en toch verantwoording wat me dwingt toch wel om structuur beetje te houden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn users die in spelletjes topic posten.Dan gaat het heel snel.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |