abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213673543
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:05 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ze gaven me het gevoel dat ze beter waren.
vertel eens concreet trouwens voorbeeld waarom jij dacht dat ze beter waren en waar je dus dan in mee ging?
Do what you love, love what you do!
pi_213673544
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ander voorbeeld: Ik ging naar houseparty`s.Dat was des duivels en not done.
hmmmms nooit zo gezien? ook niet 20 jaar terug eigenlijk? allemaal in de kerk en m'n broertje met keihard punk hanekam in de kerk? Gereformeerd dit he 20 jaar terug

Nooit iemand die erover gezeken heeft?
pi_213673545
we zaten zo in de kerk voorin dus als bandje omdat ie gitaar speelde. Tuurlijk waren er wel opmerkingen en waren mensen weggelopen, niet daardoor maar omdat ze gelijk bij voorbeeld gingen zeiken al over drums te hard.

15 jaar verder toen was het totaal geaccepteerd en doen ze het nu nog. Tja
pi_213673546
ik weet voor 100% en blijf ik altijd trots op, at ik de gereformeerde kerk hier (met rest he). stukje vooruit heb geholpen. en ja koste hoop moeite, maar nu is het normaal

Denk je maar terug hoe dat toen ging nl. met orgel Elle langen uit de maat psalmen. en toen is dat opgericht en met succes dus.
  zaterdag 25 mei 2024 @ 06:11:02 #130
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213673547
Lang verhaal kort,ik heb niks meer met die familie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_213673548
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
Lang verhaal kort,ik heb niks meer met die familie.
aan wie vraag je dat? ,mij?
  zaterdag 25 mei 2024 @ 06:12:05 #132
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213673549
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:11 schreef kree het volgende:

[..]
aan wie vraag je dat? ,mij?
Waar zie jij een vraagteken?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_213673552
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:12 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Waar zie jij een vraagteken?
niet maar vroeg het me ff af? kan ook algemeen zijn.

Ik wil maar zeggen zeker voor mensen die in het verleden slechte ervaring met dat soort dingen heeft gehad?

Ik ben het blijven volgen en meegedaan met waarvan ik denk is wel ok. En dan zie ik toch meer positief als negatief.

Kritiek komt vaak van mensen met slechte ervaringen uit het verleden, maar daar moet je al helemaal niet meer over denken? tijden veranderen (bij de normale dus niet extreme)

En nee we maken geen brandstapel meer en nagelen mensen aan het kruis en verbranden ze (stuk trouwens uit christelijk geloof waar ik van walg, maarja kon ik niks aan doen?)

Tis over het algemeen wel beter nu, en geloof me maar op mijn woord want kom denk meer nog in christelijke gemeentes hele verschillende ook als jullie.
pi_213673553

ik ben geen predikant nl, en kan het ook niet eens goed verwoorden, maar doe mijn best he?

Liedjes zeggen mij meer meestal.
  zaterdag 25 mei 2024 @ 06:21:40 #135
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213673556
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:18 schreef kree het volgende:

[..]
niet maar vroeg het me ff af? kan ook algemeen zijn.

Ik wil maar zeggen zeker voor mensen die in het verleden slechte ervaring met dat soort dingen heeft gehad?

Ik ben het blijven volgen en meegedaan met waarvan ik denk is wel ok. En dan zie ik toch meer positief als negatief.

Kritiek komt vaak van mensen met slechte ervaringen uit het verleden, maar daar moet je al helemaal niet meer over denken? tijden veranderen (bij de normale dus niet extreme)

En nee we maken geen brandstapel meer en nagelen mensen aan het kruis en verbranden ze (stuk trouwens uit christelijk geloof waar ik van walg, maarja kon ik niks aan doen?)

Tis over het algemeen wel beter nu, en geloof me maar op mijn woord want kom denk meer nog in christelijke gemeentes hele verschillende ook als jullie.
Denk het juist niet.Bewijs is de leegloop van kerken.Het geloof van tegenwoordig is meer bewustzijn van jezelf.
pi_213673559
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:21 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Denk het juist niet.Bewijs is de leegloop van kerken.Het geloof van tegenwoordig is meer bewustzijn van jezelf.
leegloop van traditionele kerken.... ja waar.

maar komt juist meer bij in de pinkstergemeente achtige dingen????

daarom en is precies wat je noemt he? het loopt idd weg uit traditionele kerk, hoewel dat ook al weer veranderd nu.

Pinkster gemeente loopt uit de zalen hier hoor? veel en heel veel bij. Nu ben ik daar geen lid van, maar speel er wel eens.
  zaterdag 25 mei 2024 @ 06:25:31 #137
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213673561
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:23 schreef kree het volgende:

[..]
leegloop van traditionele kerken.... ja waar.

maar komt juist meer bij in de pinkstergemeente achtige dingen????
Hier heb je gelijk in.Daar wil ik nog een keer naar toe.
pi_213673562
ik zie mezelf toch graag als objectieve ertussen allemaal. kan het namelijk van alle kanten begrijpen.
  zaterdag 25 mei 2024 @ 06:27:14 #139
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213673565
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:26 schreef kree het volgende:
ik zie mezelf toch graag als objectieve ertussen allemaal. kan het namelijk van alle kanten begrijpen.
Die post van naar de hel gaan vond ik niet echt objectief.
pi_213673566
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Hier heb je gelijk in.Daar wil ik nog een keer naar toe.
nou zou het eens doen als je het leuk vind, je woont niet hier in de buurt anders had ik tip gehad. Maar dat lijkt niet eens meer op traditioneel kerk.

En ook met hun ben ik het niet alles eens, ik zou graag zien iets ertussen. maar dat is er niet onwijs. Hoewel je redelijk wel kunt kiezen want pinkstergemeentes genoeg. vind het btw stuk begrijpelijker als wat ik hoorde in stichtelijke gereformeerd.
pi_213673567
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:27 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Die post van naar de hel gaan vond ik niet echt objectief.
daar ging ik vanuit op letterlijk uit bijbel teksten. en was beetje gechargeerd wel natuurlijk.

Niet mijn mening he? maar omdat we alles letterlijk gingen nemen, heb erna best gezegd hoe ik er zelf over denk.
  zaterdag 25 mei 2024 @ 06:28:58 #142
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213673569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:27 schreef kree het volgende:

[..]
nou zou het eens doen als je het leuk vind, je woont niet hier in de buurt anders had ik tip gehad. Maar dat lijkt niet eens meer op traditioneel kerk.

En ook met hun ben ik het niet alles eens, ik zou graag zien iets ertussen. maar dat is er niet onwijs. Hoewel je redelijk wel kunt kiezen want pinkstergemeentes genoeg. vind het btw stuk begrijpelijker als wat ik hoorde in stichtelijke gereformeerd.
In Drachten zit een grote.
pi_213673571
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
In Drachten zit een grote.
geen idee? naam?
pi_213673573
tis hiervandaan en uit trilpodia Katwijk baptisten is dat streamen ze het wel altijd live.

Enne ok de ene is beter als de andere, maar ok mss ook dat is eens idee om gewoon eens te kijken?

doe je de link wel via DM voor ik weer gezeik krijg als je wil. mss is as zondag wel leuk? geen idee tis wel altijd met bandje enzo.

of van de gereformeerde kerk waar ik in opgroeide? ook die hebben live stream???/

of zal ik ze alle twee maar doen?
  zaterdag 25 mei 2024 @ 06:35:28 #145
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213673575
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:29 schreef kree het volgende:

[..]
geen idee? naam?
Geen idee,zitten er meerdere zie ik nu.
pi_213673578
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:35 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Geen idee,zitten er meerdere zie ik nu.
nou ff zoeken dan voor jou.

Dit kwam van jaren terug trouwens van opw Flevoland

zaterdag 25 mei 2024 @ 06:37:05 #147
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213673583
Bethel.
pi_213673590
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
Bethel.
ja algemene naam he? die liedjes van hun komen ook overal voor, maarja kan het kwaad om eens gewoon te gaan kijken? en dan mening te geven?

Ik geef mijn mening echt uit wat ik meemaak nl. en ja dan sta ik toch voor publiek als muzikant met tussen toch 200-500 mensen en krijg er geen reet voor betaald, alle collecte gaat naar goeie doel. Niet altijd eens met alles. maar over het algemeen is het voor goeie doel.
pi_213673591
ik zal je twee linkjes sturen he fresh. en ok dan moet je zondag 10 uur kijken wel want dan is het live. :P

Ben benieuwd ik kijk met je mee als je er eentje gaat volgen en kletsen we live ff via dm erover wat we ervan vinden. :)
  zaterdag 25 mei 2024 @ 06:43:55 #150
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213673592
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 06:41 schreef kree het volgende:
ik zal je twee linkjes sturen he fresh. en ok dan moet je zondag 10 uur kijken wel want dan is het live. :P

Ben benieuwd ik kijk met je mee als je er eentje gaat volgen en kletsen we live ff via dm erover wat we ervan vinden. :)
Ik heb geen DM kree.Ik wel even stream volgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')