PM wel dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen DM kree.Ik wel even stream volgen.
Ook niet.quote:
Gewoon posten is prima,Ik kan jouw DM wel lezen hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja lekker handig?
Hoe dan nu dan behalve maar posten?
naja het hangt af van de sfeer of ik het in het topic wil doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon posten is prima,Ik kan jouw DM wel lezen hoor.
wel lezen, niet op kunnen reageren, dat vind ik sowieso al weer iets voor FB. want wtf.....quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon posten is prima,Ik kan jouw DM wel lezen hoor.
Doe maar niet,geen zin in gedoe joh.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:53 schreef kree het volgende:
[..]
wel lezen, niet op kunnen reageren, dat vind ik sowieso al weer iets voor FB. want wtf.....
tis geen gedoe voor mij?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe maar niet,geen zin in gedoe joh.![]()
Het is tijd voor koffie.
Ik denk de eerste.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:55 schreef kree het volgende:
voor meer progressieve en pinktster kijk deze
https://www.youtube.com/@:Baptisten-Katwijk
meer ouderwets maar vooruitstrevend kijk deze
https://www.youtube.com/@:vredeskerkgemeentekatwijka6656
beide ben ik bekend mee dus, en doe er nog aan mee, wat jullie voorkeur is? eigen keuze
nouja ik neig erop naar, hoewel ik nog best eens aan die andere mee wil werken. Weet ik heb daar bij beide live gespeeld enzo he. en echt met alle inzet met bandjes etc. Dus ik zie bij tweede nog mogelijkheid. Maar heb die beetje laten gaan en was meer bij die andere.quote:
Goedemorgen Jacqquote:
Goedemorgen vriendquote:
Goed geslapen?quote:
Nah kort te vroeg wakker jij?quote:
Mijn slaapritme gaat nergens over.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nah kort te vroeg wakker jij?
ben hier btw nog pissed over, want kijk house of cards, tis niet anders in kerken enzo.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:06 schreef kree het volgende:
dit soort dingen dus he......... het lukt wel, maar je moet er onwijs moeite voordoen om systeem van zoiets te veranderen.
ow my god je hebt t weer verstoord?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn slaapritme gaat nergens over.
mijn ook beetje, LOLquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow my god je hebt t weer verstoord?
zonde en ongezondquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:14 schreef kree het volgende:
[..]
mijn ook beetje, LOL
maargoed hoef maandag pas weer te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |