nou had gewoon gezegd wil er nooit meer wat mee te maken hebben. Maar zoals ik lees is dat met jou nu iets lastiger als voor mij wssquote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nogmaals: je kan gewoon zeggen dat ze niet meer hoeven aan te bellen.
En dat doen ze dan ook niet meer voor de komende 5 jaar. Daarna kun je wederom een nietbelverzoek indienen.
Mijn nichtje die niet in de kerk wenste te trouwen was een leuke rel in de familie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:46 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee opzich? wie erheen wil kan gaan toch?
Ik was btw nog benieuwd ff maar was geen live stream.
Nou nee. Jij hebt het over voet tussen de deur etc.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou had gewoon gezegd wil er nooit meer wat mee te maken hebben. Maar zoals ik lees is dat met jou nu iets lastiger als voor mij wss
Al die blije koppies helemaal in den here.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:48 schreef kree het volgende:
zo kan het ook en op EO jongerendag geweest.
Ook over deze is btw controversie. maargoed muzikaal gezien wel weer ok.
niks mis mee om heen te gaan en eens te zien?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn nichtje die niet in de kerk wenste te trouwen was een leuke rel in de familie.
tis een goed liedje zonder meer, ook nog met tekst.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al die blije koppies helemaal in den here.
Wie ik?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Maargoed je bent weer je oude zelf. Jammer.
echt? ik ben niet zo van mening veranderd hoor? Waarom zeg je dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die ander. Jij bent sowieso lief
Ik zal het uitleggen kree.een perfecte familie van de buitenkant zogenaamd.Ik werd afgerekend op mijn feest gedrag.Maar in de loop der jaren kwamen er heel andere dingen aan het licht.Vreemdgaan ,scheidingen,neefje wat ook drugs gebruikte.Dus niet echt perfectie wat ze wilden uitstralen op zondag vooraan in de kerk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:51 schreef kree het volgende:
[..]
tis een goed liedje zonder meer, ook nog met tekst.
En er is niks mis mee dat ze alle blij zijn dan daar?
Ik zie daar geen kwaad in he, het minste nog dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die ander. Jij bent sowieso lief
ja dat bestaat niet? en ook niet in de meest gelovige, zover was ik ook allang al.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen kree.een perfecte familie van de buitenkant zogenaamd.Ik werd afgerekend op mijn feest gedrag.Maar in de loop der jaren kwamen er heel andere dingen aan het licht.Vreemdgaan ,scheidingen,neefje wat ook drugs gebruikte.Dus niet echt perfectie wat ze wilden uitstralen op zondag vooraan in de kerk.
Dat het een soort van schijnheiligheid was.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 05:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat bestaat niet? en ook niet in de meest gelovige, zover was ik ook allang al.
Maar wat wil je er nu mee zeggen eigenlijk?
van mij?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat het een soort van schijnheiligheid was.
Nee,van mijn familie.quote:
niet duidelijk, wees duidelijk???quote:
Ze gaven me het gevoel dat ze beter waren.quote:
ja nou mij nooit eigenlijk? en dat wil ik maar zeggen, ook in geloven of gemeenschap is er best veel te kiezen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 06:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaven me het gevoel dat ze beter waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |