Op wie of wat was je boos?quote:
Kut mod als ik ben, je komt er ook niet vanafquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:51 schreef Shii het volgende:
Ik heb me tijdje terug eens aangemeld voor een blauwe kleur, maar nooit meer wat van gehoord. Blijkbaar vinden ze me niet geschikt.
Op de woningconsulent.quote:
Wat pauper zeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wachten is kut, een gate zonder stoelen
Schotel is voor geen gate te vangen.quote:
Gat in baksteen, paar borsten erop tekenen en good to go?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schotel is voor geen gate te vangen.
Zolang het maar warmer dan 36,8 graden is. Oh, bij voorkeur met een hartslag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gat in baksteen, paar borsten erop tekenen en good to go?
Ik gok dat als ik me zou aanmelden voor mod, ik waarschijnlijk binnen een paar uur een antwoord van murp zou krijgen. Toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:51 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Ik heb me tijdje terug eens aangemeld voor een blauwe kleur, maar nooit meer wat van gehoord. Blijkbaar vinden ze me niet geschikt.
Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat als ik me zou aanmelden voor mod, ik waarschijnlijk binnen een paar uur een antwoord van murp zou krijgen. Toch?
@murpquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat als ik me zou aanmelden voor mod, ik waarschijnlijk binnen een paar uur een antwoord van murp zou krijgen. Toch?
Lang geleden zeker?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben ooit gevraagd voor die functie.Toch maar niet gedaan.
Je hebt iets met een hartslag gevonden?quote:
Helaasquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt iets met een hartslag gevonden?
Dacht ik help je evenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja.quote:
Pics en contact info graagquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt iets met een hartslag gevonden?
Gaat weer lekker dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had twee aanbiedingen tegelijkertijd voor een woning terwijl ik eerst veel hoger stond voor beide had ze eerlijk gezegd niet meer verwacht.
moest ik deze week kijken voor beiden en dan had ik tot maandag de 27ste oorspronkelijk de tijd om een keuze te maken.Om ze tegemoet te komen de minste van de twee vandaag onder druk afgezegd niet leuk maar oke.krijg ik net een mail dat ik die andere geaccepteerd zou hebben terwijl ik oorspronkelijk tot Maandag bedenktijd zou hebben. Toch maar even een mailtje gestuurd dat dit niet zo de bedoeling is.
Dat was sarcastisch bedoeld. Ik had ook ooit gesolliciteerd en heb daar ook nooit meer wat van gehoordquote:
Maakt niet uit, DTS is HET topic om die sollicitatie kracht bij te zettenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld. Ik had ook ooit gesolliciteerd en heb daar ook nooit meer wat van gehoord
Ja die organisatie slaat nergens op had al extra voor wat rust voor mijzelf en omdat we bezig zijn met iets anders al een hele tijd nergens op gereageerd. Krijg ik opeens drie aanbiedingen in de week waar ik bij alle drie eerst plek 18 tot 22 stond. Waarvan eentje helemaal gestript was dus die viel gelijk af en een andere eigenlijk te klein isquote:
Ik vond het serieus een saaie kutfilm, maar ook in verkeerde mindset opgezet. Had op dat moment beter Dune of iets kunnen opzetten. Je moet er namelijk wel voor gaan zitten denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:16 schreef kree het volgende:
toch die Oppenheimer nu maar eens afgekeken.
Viel me eerlijk gezegd toch een beetje tegen, opzich is het wel een ok film, maar had er meer van verwacht.
dit gaat over particulier huren of sociaal?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die organisatie slaat nergens op had al extra voor wat rust voor mijzelf en omdat we bezig zijn met iets anders al een hele tijd nergens op gereageerd. Krijg ik opeens drie aanbiedingen in de week waar ik bij alle drie eerst plek 18 tot 22 stond. Waarvan eentje helemaal gestript was dus die viel gelijk af en een andere eigenlijk te klein is
En de mooiste eigenlijk op een kut plek met een verkeersader en een coffeeshop aan de overkant en een discotheek van achter zure is qua woonruimte was die veruit het beste.
is ook zo, het is wel een waar verhaal wat bij mij altijd punten oplevert, maar idd erg langdradig en de trailer gaf niet echt het beeld weer van de hele film. maar ok dat is wel meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond het serieus een saaie kutfilm, maar ook in verkeerde mindset opgezet. Had op dat moment beter Dune of iets kunnen opzetten. Je moet er namelijk wel voor gaan zitten denk ik.
Ja, die kwam onverwacht he, die klap.quote:
Heer GG.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die kwam onverwacht he, die klap.
Zeker, zo onverwachts dat ik er even van moet bijkomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die kwam onverwacht he, die klap.
Is ook, maar ik keek hem terwijl ik in de tussentijd beetje aan internetten was, Het kon mijn concentratie niet vasthouden. Dus al die lovende kritieken? Tja, zal wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo, het is wel een waar verhaal wat bij mij altijd punten oplevert, maar idd erg langdradig en de trailer gaf niet echt het beeld weer van de hele film. maar ok dat is wel meer natuurlijk.
* gebrokenglas schenkt shii daarom snel een fris in.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeker, zo onverwachts dat ik er even van moet bijkomen.
Sociale huurwoningquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:21 schreef kree het volgende:
[..]
dit gaat over particulier huren of sociaal?
Dank je.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt shii daarom snel een fris in.
ja nou mede door dat vond ik de eigenlijke film wat tegen vallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook, maar ik keek hem terwijl ik in de tussentijd beetje aan internetten was, Het kon mijn concentratie niet vasthouden. Dus al die lovende kritieken? Tja, zal wel.
nouja je staat iig redelijk hoog? Heeft voor mij wel jaar of 12 geduurd trouwens voor ik op die plaatsten kwam.quote:
Ja dat is gelukkig hier niet zo maar om gedoe te voorkomen accepteer ik ook niet te snel nu heeft dat mens het op accepteren gezet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
nouja je staat iig redelijk hoog? Heeft voor mij wel jaar of 12 geduurd trouwens voor ik op die plaatsten kwam.
En moet zeggen heb er ook een aantal afgezegd in de hoop op wat beters.
Beter ff goed kijken, want bij ons iig zodra je accepteert en moet je nog ingeschreven blijven,. gaat de teller weer naar 0 jaar inschrijving.
Weet je, het is lastig dat soort films te vergelijken. Het is net de mindset... 1e keer Schindlers list heb ik amper gekeken want was met vrienden en meer geouwehoer dan wat anders. Op rustig moment thuis gekeken en was echt goeie film.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou mede door dat vond ik de eigenlijke film wat tegen vallen.
Wel respect trouwens voor de regisseur en in IMAX gemaakt en zonder digitale SFX.
Maarja idd, geef het een 7 maar dat is ook een beetje door waargebeurde en in IMAX gemaakt.
Dune was btw ook wel een ok film.
yup nou inderdaad ff achteraanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat is gelukkig hier niet zo maar om gedoe te voorkomen accepteer ik ook niet te snel nu heeft dat mens het op accepteren gezet.
ja snap het, heb dat ook wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je, het is lastig dat soort films te vergelijken. Het is net de mindset... 1e keer Schindlers list heb ik amper gekeken want was met vrienden en meer geouwehoer dan wat anders. Op rustig moment thuis gekeken en was echt goeie film.
Zelfs een echte kutfilm kan goed zijn in de juiste mindset, nou zijn bovenstaande geen kutfilms.. Maar gewoon de mindset. Soms wil ik gewoon ook domme John Wick actie zien snap je?
Ik zou Piranhaconda dan weer niet opzetten. Gewoon een tipquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap het, heb dat ook wel.
mede trouwens omdat die Oppenheimer echt wel lang(dradig) is moet je er aardig voor gaan zitten ook echt zonder afleiding.
haha ja zo zijn er wel meerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou Piranhaconda dan weer niet opzetten. Gewoon een tip
Nou.... Kijk Zombeavers eens, die is zo slecht dat je serieus klaar komt van het lachen over het slechte script en film.... Eigenlijk is dat een aanrader.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja zo zijn er wel meer
Goeie comedey kan ik trouwens nog wel waarderen. Ook niet alle trouwens.
Maar ok die jij nu noemt valt bij mij een beetje onder de films die wel een actie film willen neerzetten maar die meer onder B-film vallen.
Uitzondering daarop die echte cult films.
die van tenicouis D vond ik dan nog wel weer lachen. Maar ok die moet je mss ook niet helemaal nuchter kijken
gehehe, nou zal hem eens opzoeken, maar ben over het algemeen toch wel van de wat meer serieuze films of iig waargebeurde, die waargebeurde survival achtige doen het ook altijd goed bij mijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou.... Kijk Zombeavers eens, die is zo slecht dat je serieus klaar komt van het lachen over het slechte script en film.... Eigenlijk is dat een aanrader.
Wat? in de film was dat waargebeurd hoor.. Bevers die in zombies veranderen. Mensen infecreren en met een kloppende staart staan...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:43 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe, nou zal hem eens opzoeken, maar ben over het algemeen toch wel van de wat meer serieuze films of iig waargebeurde, die waargebeurde survival achtige doen het ook altijd goed bij mij
Ik volg sinds kort bestemming X op videoland.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:45 schreef kree het volgende:
ik zat nog ff jetlag: the game te kijken op YouTube.
opzich kijkt dat ook nog wel aardig weg, ik vind ze wel grappig. S10 toch al nu in Australië. eerste staat net op YouTube tweede volgende week geloof ik.
Zombeavers en Zombie Strippers zijn nog zoveel slechterquote:
haha denk niet dat ik dat echt trek, maar hangt beetje van mijn bui af of ik zoiets afkijk of gelijk na 10 min maar uitzet.quote:
Hou nou eens op met die droom na te jagen, je moet echt naar een psychiaterquote:
beste Nederlandse filmquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
beste Nederlandse film
beste NL soundtrack ook
1977? Maat toen sprong mijn pa nog met mij over de sloot... Al ben ik erna geboren en terug in de tijd gegaan en van 60's muziek gaan houdenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
beste Nederlandse film
beste NL soundtrack ook
Die hebben me al lang opgegeven als in: Niet meer te redden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die droom na te jagen, je moet echt naar een psychiater
Goed Voor DJMO.quote:
beste Nederlandse filmquote:
ook aardig, maar is wel grappig beetje van die zelfde kom je steeds diezelfde actrice tegen met dr blote tietjes.quote:
die film is tijdloos, vind hem nog steeds net zo goed alsdan ik hem de eerste keer zag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
1977? Maat toen sprong mijn pa nog met mij over de sloot... Al ben ik erna geboren en terug in de tijd gegaan en van 60's muziek gaan houden
quote:
Ja leuk, klinkt voor mij gewoon kut.quote:
Je vroeg er zelf om.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 04:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja leuk, klinkt voor mij gewoon kut.
er zijn betere moderne versies die mij dan wel aanspreken. Dit is wel heel ouderwets. Ik hou wel van psalmen, maar ze mogen wel beetje met de tijd meegaanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 04:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja leuk, klinkt voor mij gewoon kut.
Ze moeten nog filmen een acteur is overleden daardoor duurt het allemaal wat langer.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die was ook goed, is S2 al online?
Gezangen gaat al iets vlotter.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
er zijn betere moderne versies die mij dan wel aanspreken. Dit is wel heel ouderwets. Ik hou wel van psalmen, maar ze mogen wel beetje met de tijd meegaan
waar, maar heel veel die gebaseerd zijn op psalmenquote:
En dan ga je stoppen?quote:
Het is een heel knap verdienmodel met goede marketing,zelfs Soul die niks met het geloof heeft kent die liedjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 04:08 schreef kree het volgende:
Hillsong heb ik trouwens beetje problemen mee nu na die docu te hebben gezien.
Maar ok zo zal het wel vaker gaan met die mega-church ideeën.
Wil niet zeggen dat iedereen die christelijk daar dus achter staat.
Waar is waar ze hebben het wel met liedjes onder andere groot gemaakt. En liedjes opzich zijn niet slecht.
Maar het idee erachter en hoe dat ging sta ik dus niet achter.
Nog niet.quote:
Wat was dat voor raar verhaal met die huurwoning? Je hebt toch helemaal niets getekend? Zal vast een vergissing zijn geweestquote:
klopt en heel veel van die liedjes staan in OPW ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is een heel knap verdienmodel met goede marketing,zelfs Soul die niks met het geloof heeft kent die liedjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |