quote:
Ja leuk, klinkt voor mij gewoon kut.quote:
Je vroeg er zelf om.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 04:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja leuk, klinkt voor mij gewoon kut.
er zijn betere moderne versies die mij dan wel aanspreken. Dit is wel heel ouderwets. Ik hou wel van psalmen, maar ze mogen wel beetje met de tijd meegaanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 04:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja leuk, klinkt voor mij gewoon kut.
Ze moeten nog filmen een acteur is overleden daardoor duurt het allemaal wat langer.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die was ook goed, is S2 al online?
Gezangen gaat al iets vlotter.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
er zijn betere moderne versies die mij dan wel aanspreken. Dit is wel heel ouderwets. Ik hou wel van psalmen, maar ze mogen wel beetje met de tijd meegaan
waar, maar heel veel die gebaseerd zijn op psalmenquote:
En dan ga je stoppen?quote:
Het is een heel knap verdienmodel met goede marketing,zelfs Soul die niks met het geloof heeft kent die liedjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 04:08 schreef kree het volgende:
Hillsong heb ik trouwens beetje problemen mee nu na die docu te hebben gezien.
Maar ok zo zal het wel vaker gaan met die mega-church ideeën.
Wil niet zeggen dat iedereen die christelijk daar dus achter staat.
Waar is waar ze hebben het wel met liedjes onder andere groot gemaakt. En liedjes opzich zijn niet slecht.
Maar het idee erachter en hoe dat ging sta ik dus niet achter.
Nog niet.quote:
Wat was dat voor raar verhaal met die huurwoning? Je hebt toch helemaal niets getekend? Zal vast een vergissing zijn geweestquote:
klopt en heel veel van die liedjes staan in OPW ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is een heel knap verdienmodel met goede marketing,zelfs Soul die niks met het geloof heeft kent die liedjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |