yup nou inderdaad ff achteraanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat is gelukkig hier niet zo maar om gedoe te voorkomen accepteer ik ook niet te snel nu heeft dat mens het op accepteren gezet.
ja snap het, heb dat ook wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je, het is lastig dat soort films te vergelijken. Het is net de mindset... 1e keer Schindlers list heb ik amper gekeken want was met vrienden en meer geouwehoer dan wat anders. Op rustig moment thuis gekeken en was echt goeie film.
Zelfs een echte kutfilm kan goed zijn in de juiste mindset, nou zijn bovenstaande geen kutfilms.. Maar gewoon de mindset. Soms wil ik gewoon ook domme John Wick actie zien snap je?
Ik zou Piranhaconda dan weer niet opzetten. Gewoon een tipquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap het, heb dat ook wel.
mede trouwens omdat die Oppenheimer echt wel lang(dradig) is moet je er aardig voor gaan zitten ook echt zonder afleiding.
haha ja zo zijn er wel meerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou Piranhaconda dan weer niet opzetten. Gewoon een tip
Nou.... Kijk Zombeavers eens, die is zo slecht dat je serieus klaar komt van het lachen over het slechte script en film.... Eigenlijk is dat een aanrader.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja zo zijn er wel meer
Goeie comedey kan ik trouwens nog wel waarderen. Ook niet alle trouwens.
Maar ok die jij nu noemt valt bij mij een beetje onder de films die wel een actie film willen neerzetten maar die meer onder B-film vallen.
Uitzondering daarop die echte cult films.
die van tenicouis D vond ik dan nog wel weer lachen. Maar ok die moet je mss ook niet helemaal nuchter kijken
gehehe, nou zal hem eens opzoeken, maar ben over het algemeen toch wel van de wat meer serieuze films of iig waargebeurde, die waargebeurde survival achtige doen het ook altijd goed bij mijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou.... Kijk Zombeavers eens, die is zo slecht dat je serieus klaar komt van het lachen over het slechte script en film.... Eigenlijk is dat een aanrader.
Wat? in de film was dat waargebeurd hoor.. Bevers die in zombies veranderen. Mensen infecreren en met een kloppende staart staan...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:43 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe, nou zal hem eens opzoeken, maar ben over het algemeen toch wel van de wat meer serieuze films of iig waargebeurde, die waargebeurde survival achtige doen het ook altijd goed bij mij
Ik volg sinds kort bestemming X op videoland.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:45 schreef kree het volgende:
ik zat nog ff jetlag: the game te kijken op YouTube.
opzich kijkt dat ook nog wel aardig weg, ik vind ze wel grappig. S10 toch al nu in Australië. eerste staat net op YouTube tweede volgende week geloof ik.
Zombeavers en Zombie Strippers zijn nog zoveel slechterquote:
haha denk niet dat ik dat echt trek, maar hangt beetje van mijn bui af of ik zoiets afkijk of gelijk na 10 min maar uitzet.quote:
Hou nou eens op met die droom na te jagen, je moet echt naar een psychiaterquote:
beste Nederlandse filmquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
beste Nederlandse film
beste NL soundtrack ook
1977? Maat toen sprong mijn pa nog met mij over de sloot... Al ben ik erna geboren en terug in de tijd gegaan en van 60's muziek gaan houdenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
beste Nederlandse film
beste NL soundtrack ook
Die hebben me al lang opgegeven als in: Niet meer te redden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die droom na te jagen, je moet echt naar een psychiater
Goed Voor DJMO.quote:
beste Nederlandse filmquote:
ook aardig, maar is wel grappig beetje van die zelfde kom je steeds diezelfde actrice tegen met dr blote tietjes.quote:
die film is tijdloos, vind hem nog steeds net zo goed alsdan ik hem de eerste keer zag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
1977? Maat toen sprong mijn pa nog met mij over de sloot... Al ben ik erna geboren en terug in de tijd gegaan en van 60's muziek gaan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |