Maakt niet uit, DTS is HET topic om die sollicitatie kracht bij te zettenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld. Ik had ook ooit gesolliciteerd en heb daar ook nooit meer wat van gehoord
Ja die organisatie slaat nergens op had al extra voor wat rust voor mijzelf en omdat we bezig zijn met iets anders al een hele tijd nergens op gereageerd. Krijg ik opeens drie aanbiedingen in de week waar ik bij alle drie eerst plek 18 tot 22 stond. Waarvan eentje helemaal gestript was dus die viel gelijk af en een andere eigenlijk te klein isquote:
Ik vond het serieus een saaie kutfilm, maar ook in verkeerde mindset opgezet. Had op dat moment beter Dune of iets kunnen opzetten. Je moet er namelijk wel voor gaan zitten denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:16 schreef kree het volgende:
toch die Oppenheimer nu maar eens afgekeken.
Viel me eerlijk gezegd toch een beetje tegen, opzich is het wel een ok film, maar had er meer van verwacht.
dit gaat over particulier huren of sociaal?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die organisatie slaat nergens op had al extra voor wat rust voor mijzelf en omdat we bezig zijn met iets anders al een hele tijd nergens op gereageerd. Krijg ik opeens drie aanbiedingen in de week waar ik bij alle drie eerst plek 18 tot 22 stond. Waarvan eentje helemaal gestript was dus die viel gelijk af en een andere eigenlijk te klein is
En de mooiste eigenlijk op een kut plek met een verkeersader en een coffeeshop aan de overkant en een discotheek van achter zure is qua woonruimte was die veruit het beste.
is ook zo, het is wel een waar verhaal wat bij mij altijd punten oplevert, maar idd erg langdradig en de trailer gaf niet echt het beeld weer van de hele film. maar ok dat is wel meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond het serieus een saaie kutfilm, maar ook in verkeerde mindset opgezet. Had op dat moment beter Dune of iets kunnen opzetten. Je moet er namelijk wel voor gaan zitten denk ik.
Ja, die kwam onverwacht he, die klap.quote:
Heer GG.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die kwam onverwacht he, die klap.
Zeker, zo onverwachts dat ik er even van moet bijkomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die kwam onverwacht he, die klap.
Is ook, maar ik keek hem terwijl ik in de tussentijd beetje aan internetten was, Het kon mijn concentratie niet vasthouden. Dus al die lovende kritieken? Tja, zal wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo, het is wel een waar verhaal wat bij mij altijd punten oplevert, maar idd erg langdradig en de trailer gaf niet echt het beeld weer van de hele film. maar ok dat is wel meer natuurlijk.
* gebrokenglas schenkt shii daarom snel een fris in.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeker, zo onverwachts dat ik er even van moet bijkomen.
Sociale huurwoningquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:21 schreef kree het volgende:
[..]
dit gaat over particulier huren of sociaal?
Dank je.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt shii daarom snel een fris in.
ja nou mede door dat vond ik de eigenlijke film wat tegen vallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook, maar ik keek hem terwijl ik in de tussentijd beetje aan internetten was, Het kon mijn concentratie niet vasthouden. Dus al die lovende kritieken? Tja, zal wel.
nouja je staat iig redelijk hoog? Heeft voor mij wel jaar of 12 geduurd trouwens voor ik op die plaatsten kwam.quote:
Ja dat is gelukkig hier niet zo maar om gedoe te voorkomen accepteer ik ook niet te snel nu heeft dat mens het op accepteren gezet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
nouja je staat iig redelijk hoog? Heeft voor mij wel jaar of 12 geduurd trouwens voor ik op die plaatsten kwam.
En moet zeggen heb er ook een aantal afgezegd in de hoop op wat beters.
Beter ff goed kijken, want bij ons iig zodra je accepteert en moet je nog ingeschreven blijven,. gaat de teller weer naar 0 jaar inschrijving.
Weet je, het is lastig dat soort films te vergelijken. Het is net de mindset... 1e keer Schindlers list heb ik amper gekeken want was met vrienden en meer geouwehoer dan wat anders. Op rustig moment thuis gekeken en was echt goeie film.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou mede door dat vond ik de eigenlijke film wat tegen vallen.
Wel respect trouwens voor de regisseur en in IMAX gemaakt en zonder digitale SFX.
Maarja idd, geef het een 7 maar dat is ook een beetje door waargebeurde en in IMAX gemaakt.
Dune was btw ook wel een ok film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |