Op wie of wat was je boos?quote:
Kut mod als ik ben, je komt er ook niet vanafquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:51 schreef Shii het volgende:
Ik heb me tijdje terug eens aangemeld voor een blauwe kleur, maar nooit meer wat van gehoord. Blijkbaar vinden ze me niet geschikt.
Op de woningconsulent.quote:
Wat pauper zeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wachten is kut, een gate zonder stoelen
Schotel is voor geen gate te vangen.quote:
Gat in baksteen, paar borsten erop tekenen en good to go?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schotel is voor geen gate te vangen.
Zolang het maar warmer dan 36,8 graden is. Oh, bij voorkeur met een hartslag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gat in baksteen, paar borsten erop tekenen en good to go?
Ik gok dat als ik me zou aanmelden voor mod, ik waarschijnlijk binnen een paar uur een antwoord van murp zou krijgen. Toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:51 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Ik heb me tijdje terug eens aangemeld voor een blauwe kleur, maar nooit meer wat van gehoord. Blijkbaar vinden ze me niet geschikt.
Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat als ik me zou aanmelden voor mod, ik waarschijnlijk binnen een paar uur een antwoord van murp zou krijgen. Toch?
@murpquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat als ik me zou aanmelden voor mod, ik waarschijnlijk binnen een paar uur een antwoord van murp zou krijgen. Toch?
Lang geleden zeker?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben ooit gevraagd voor die functie.Toch maar niet gedaan.
Je hebt iets met een hartslag gevonden?quote:
Helaasquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt iets met een hartslag gevonden?
Dacht ik help je evenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja.quote:
Pics en contact info graagquote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt iets met een hartslag gevonden?
Gaat weer lekker dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had twee aanbiedingen tegelijkertijd voor een woning terwijl ik eerst veel hoger stond voor beide had ze eerlijk gezegd niet meer verwacht.
moest ik deze week kijken voor beiden en dan had ik tot maandag de 27ste oorspronkelijk de tijd om een keuze te maken.Om ze tegemoet te komen de minste van de twee vandaag onder druk afgezegd niet leuk maar oke.krijg ik net een mail dat ik die andere geaccepteerd zou hebben terwijl ik oorspronkelijk tot Maandag bedenktijd zou hebben. Toch maar even een mailtje gestuurd dat dit niet zo de bedoeling is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |