Lekker springenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag niet, die zit in een instelling voor geestelijk en lichamelijk gehandicapten. Maar kan wel afspraak maken dat jij op bezoek mag. Kunnen jullie samen op het springkussen.
Is wel rustgevend.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, mij te intiem
Ik kom nog maar 1 jaar op FOK! Dit account stond voor 2 euro op marktplaats te koopquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit ff te kijken naar hoe oud jullie huidige usernames zijn.
Ik voel me bejaard
Die van mij is voor 10 eurie te koopquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom nog maar 1 jaar op FOK! Dit account stond voor 2 euro op marktplaats te koop
Met blauw kleurtje?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die van mij is voor 10 eurie te koop
Dan zou je geld toe moeten krijgen.quote:
Die mag meedoenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal de verzorgster leuk vinden viespeuk.
Ben het wel eens met deze koe met grote tong vandaagquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zou je geld toe moeten krijgen.
Hehe dat valt wel mee toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit ff te kijken naar hoe oud jullie huidige usernames zijn.
Ik voel me bejaard
Met swaffelen ja? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zou je geld toe moeten krijgen.
Ik heb me tijdje terug eens aangemeld voor een blauwe kleur, maar nooit meer wat van gehoord. Blijkbaar vinden ze me niet geschikt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben het wel eens met deze koe met grote tong vandaag
Ik accepteer ieder mensquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja..... Sommige mensen hebben standaarden.
Ze mag hem vasthoudenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met swaffelen ja? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Nu heb ik beeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |