Mijn hoofd is nooit stilquote:
Godverdorie wat een goede slogan ditquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Friese vlag koeien, likken beter dan ze loeien? Zoiets?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Friese vlag koeien, likken beter dan ze loeien? Zoiets?
Vlieg ze.quote:
Viel spaßquote:
Ik beloof jouquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga nu echt slapen schatjes
Doen jullie lief voor elkaar? Dat ik er niks van hoor merrige
Sinds wanneer ben ik jouw zusje?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goffedomme, denk dat mijn zusje wel wil dat ik je aan haar voorstel
Pics van je zusjequote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goffedomme, denk dat mijn zusje wel wil dat ik je aan haar voorstel
Vanaf het moment dat je vertelde dat FF een betere tong hadquote:
Mag niet, die zit in een instelling voor geestelijk en lichamelijk gehandicapten. Maar kan wel afspraak maken dat jij op bezoek mag. Kunnen jullie samen op het springkussen.quote:
Of in de snoezelkamer.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag niet, die zit in een instelling voor geestelijk en lichamelijk gehandicapten. Maar kan wel afspraak maken dat jij op bezoek mag. Kunnen jullie samen op het springkussen.
Ik was in 2002 al hier met een naam die ik niet meer weet en geen login meer van hadquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit ff te kijken naar hoe oud jullie huidige usernames zijn.
Ik voel me bejaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |