SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Aha.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
Nee Spapaars,dit is in het nieuwe seizoen.
Zo druk is het niet, maar zolang dat nummer nog (gestaag) oploopt vind ik het nog best netjesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn er nog maar 41 delen volgekletst?
Dat is altijd na meerdere seizoenen en daarom haak ik dan ook vaak af.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aha.
Moet zeggen dat ik ze een beetje in de herhalingen zie vallen, dus nog weinig gezien van het nieuwe seizoen.
MOrguhquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:35 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen op deze regenachtige zaterdag.. tijd voor een
Hoi Child, fijn dat je blij bentquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Hopelijk zijn jullie net zo blij als ik vandaag
Met je familie toch? Die stadswandeling?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Child, fijn dat je blij bent
Ik hab een middagje uit vandaag en net op dat moment gaat het regen volgens buienrader
Ja daar heb ik niet zo zin in, is mijn eigen stad heb geen rondwandelijk nodig en ik hobbel er toch maar achteraan in de scootmobiel Vaak juist in straten die ik liever vermijd inverband met de hobbelkeien. Je darmen worden helemaal door elkaar geschudquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met je familie toch? Die stadswandeling?
Ik duim dat alle regen naar Groningen trekt. Dan zijn we beiden blij
Buh ! Snap je tegenzinquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niet zo zin in, is mijn eigen stad heb geen rondwandelijk nodig en ik hobbel er toch maar achteraan in de scootmobiel Vaak juist in straten die ik liever vermijd inverband met de hobbelkeien. Je darmen worden helemaal door elkaar geschud
Ja ook dat en net op de moment van de dag wordt er ook regen verwachtquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Buh ! Snap je tegenzinen ook druk op een zaterdag dunkt mij. Sterkte ermee
Oh wat vervelend van Henkquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat en net op de moment van de dag wordt er ook regen verwacht![]()
We gaan het zien en er maar het beste van maken.
Henk schuift pas aan bij het eten, die red die wandeling niet momenteel
Ja dat laat hij niet aan zich voorbij gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat vervelend van Henkwel tof dat hij mee gaat eten
Hahaha altijd een goede keusquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat laat hij niet aan zich voorbij gaan natuurlijk
Dat zeer zekerquote:
Wat lief dat hij trakteert van zijn eerste geldquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker
En nu werd ik net uitgenodigd door kleindochter om 2 juni met haar en haar vriend te gaan eten.
Afgelopen weekend Max al die ons mee nam een ijsje eten van zijn eerst verdiende geld. Heeft een klein bijbaantje van een paar uurtjes is pas 14 dus mag nog niet veel werken.
Ja dat was zo lief en zo zielig van zijn kleine beetje geldquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat lief dat hij trakteert van zijn eerste geldecht super!
Je wordt maar verwend en dat heb je helemaal verdient
Moguh Dottekequote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh![]()
Hier schijnt voorals nog de zon. Maar vanmiddag net op de tijd dat er een stadswandeling gepland staat gaat het regenen
Moguh Childquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Hopelijk zijn jullie net zo blij als ik vandaag
Een vriendin die ver woont komt naar Grunn en we gaan kaasfonduen. Dus dat is heel gezelligquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moguh Child![]()
Fijn dat je blij bent.. ga je iets leuks doen vandaag?
Maar klagen over het weer is altijd lekkerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moguh Dotteke![]()
Volgens de weerberichten gaat hier vanavond de pas de zon schijnen.. dat is ook altijd zo fijn want tegen die tijd is de zon gedraaid en staat hij recht op de muur waar mijn tv staat en kun je niets meer zien![]()
Het is ook nooit goed hè met dat weer
Dat is dan idd gen fijn gevoel.. het lijkt mij ook zo eng op een Scootmobiel. Ik zag laatst een mevrouw die zo scheef de stoep af ging dat ze bijna omkiepte..quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niet zo zin in, is mijn eigen stad heb geen rondwandelijk nodig en ik hobbel er toch maar achteraan in de scootmobiel Vaak juist in straten die ik liever vermijd inverband met de hobbelkeien. Je darmen worden helemaal door elkaar geschud
Hij heeft groot gelijk.. zoveel mogelijk genietenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat laat hij niet aan zich voorbij gaan natuurlijk
Hoe lief is datquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker
En nu werd ik net uitgenodigd door kleindochter om 2 juni met haar en haar vriend te gaan eten.
Afgelopen weekend Max al die ons mee nam een ijsje eten van zijn eerst verdiende geld. Heeft een klein bijbaantje van een paar uurtjes is pas 14 dus mag nog niet veel werken.
Geniet ervan Dottekequote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was zo lief en zo zielig van zijn kleine beetje geld
Heb dan ook maar een bolletje zonder slagroom genomen
Ik ga even stoppen dochter en kleindochter komen er aan
Je bent echt goed bezig hoor en zo fijn als ziet wat een verlichting het brengt als er zooi weg isquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een vriendin die ver woont komt naar Grunn en we gaan kaasfonduen. Dus dat is heel gezellig
En ik heb heeeeel veeeel zooi gedaan, en daar ben ik trots op
Heb jij plannen?
Ja is het is echt lekkerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bent echt goed bezig hoor en zo fijn als ziet wat een verlichting het brengt als er zooi weg is![]()
Gezellig een vriendin op bezoek en dan ook nog lekker kaasfonduenDat wordt een leuke dag voor je.. ik begrijp helemaal dat je blij bent
![]()
Mijn man heeft toch nog erg last van zijn rug dus wordt een rustige zaterdag en morgen ga ik naar een vriendin waar dan nog twee anderen vriendinnen komen en dan gaan we lekker kletsen borrelen en samen koken. De mannen komen dan later ook en gaan we lekker en gezellig tafelen
Ik vind kaasfondue ook altijd zo gezellig.. met lekker goed brood en lekkere groenten erbij en niet te vergeten een heerlijk wijntje erbijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja is het is echt lekkeren het is nog niet eens klaar
Balen dat je man last van zijn rug heeft.. Beterschap voor hem!
En jij hebt ook goede plannengeniet ervan!
Dat heb ik toevallig allemaal in huisquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind kaasfondue ook altijd zo gezellig.. met lekker goed brood en lekkere groenten erbij en niet te vergeten een heerlijk wijntje erbij
Nou dan moet het helemaal goed komen.. geniet ervanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik toevallig allemaal in huis
Dank je wel! Erg veel zin in en het gaat helemaal goed komenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dan moet het helemaal goed komen.. geniet ervan
Mwuah... beetje matig dagjequote:
Owh das minder. En zo is dat, morgen weer een nieuwe dag. Hopelijk dan een beter gevoelquote:Op zondag 26 mei 2024 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mwuah... beetje matig dagje
Ben wel lekker bezig. Alleen loop wat tegen mijn eigen vermogens aan.
Morgen weer een dagje
Zonder dipjes ook geen hoogtepuntenquote:Op zondag 26 mei 2024 14:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Owh das minder. En zo is dat, morgen weer een nieuwe dag. Hopelijk dan een beter gevoel
Zo is dat, en je geniet er dan veel meer vanquote:Op zondag 26 mei 2024 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonder dipjes ook geen hoogtepunten
Komt vast goed
En jij dan?
Dikke knuffel voor jouquote:Op zondag 26 mei 2024 14:34 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Zo is dat, en je geniet er dan veel meer van
Met mij gaat het wel redelijk. Gisteren was een rot dag, maar ben nu heerlijk aan het genieten.
Dankjewel, dat hoop ik ook!quote:Op zondag 26 mei 2024 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel voor jou
Baken dat je een rotdag had en ik hoop dat je het snel een goede dag wordt.
Geniet lekker
Hier trekt het dicht en dat vind ik wel zo gezellig
Hoop weer op een wolkbreuk zoals gisteren
Ja was geweldig gisteren. Genoot er zo van!quote:Op zondag 26 mei 2024 14:39 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dankjewel, dat hoop ik ook!
jaaa hier is de zon ook een beetje aan het wegtrekken. Heerlijk he zo een wolkbreuk
Hier was het vandaag ook lekker zonnig maar inmiddels bewolkt.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was geweldig gisteren. Genoot er zo van!
Maar de zon is hier weer vol aan het schijnen
Morguh FFquote:
Hey Dot.quote:
Zit hier naar de musjes buiten te kijken, heb zo potje met pindakaas en niet ieder musje weet hoe ze daar in moeten komen en blijven er stil vliegend voor hangenquote:
Heb je er niet even een mes of een lepel bijgelegd?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit hier naar de musjes buiten te kijken, heb zo potje met pindakaas en niet ieder musje weet hoe ze daar in moeten komen en blijven er stil vliegend voor hangen
Nee, m isschien wel een goed idee. ZIt nu een vlaamse gaai zich te goed te doen aan de pindasquote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je er niet even een mes of een lepel bijgelegd?
Die zijn ook mooi.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, m isschien wel een goed idee. ZIt nu een vlaamse gaai zich te goed te doen aan de pindas
Nadeel is dat de roeken de weg ook gevonden hebben en dan blijven die kleintjes weg.quote:
Vervelende beesten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is dat de roeken de weg ook gevonden hebben en dan blijven die kleintjes weg.
Zo meteen gaan de musjes en de meesje uit het nest vliegen en dan is het echt druk hier in de tuin. Ben bang dat ze niet komen als de roeken er zitten
Ja en je kan er niets aan doen om ze uit de tuin te houden helaasquote:
Wij hadden altijd veel zwaluwnestjes,dat zijn leuke beestjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en je kan er niets aan doen om ze uit de tuin te houden helaas
Net als die )*&(*& duiven
Ja, dat hadden wij hier ook, Tot na de renovatie, nu zie je ze hier amper nog, zo jammerquote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden altijd veel zwaluwnestjes,dat zijn leuke beestjes.
Was weinig gein aanquote:
Gelukkig geen doden/gewonden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was weinig gein aan
Wat een ellende allemaal dit weekend
Ook weer die voetbalsupporters jemig zeg
Afschaffen maar dat hele voetballen kost de maatschappij klauwen met geld
Nee, gelukkig niet. Dat is echt een wonder.quote:
Heb je Mr. Frank Visser Doet Uitspraak gekeken?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Dat is echt een wonder.
Gisteren, ja ik heb in een deuk gelegen om mevr Maike en die rechter die haar steeds de mond snoerde.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Mr. Frank Visser Doet Uitspraak gekeken?
Ik zag er allemaal berichten over.Ben nu aan het kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren, ja ik heb in een deuk gelegen om mevr Maike en die rechter die haar steeds de mond snoerde.
Wat was ze boos, zo boos dat ze Victor geen hand wilde geven aan het eind
Deze was echt de moeite waard. Wat een mens zeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag er allemaal berichten over.Ben nu aan het kijken.
Zouden ze 'Amalia' zingen daar in Italie?quote:
Hebben ze een relatie dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze geestelijk ouder is dan 20 blijkt weer, opnieuw een vent midden in de 30.
Is nog iemand bij, check Tom zijn insta maarquote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat vermoeden is er wel als je met z'n tweeën op een vakantietrip gaat.
Ik vind het van hem net zo geestelijk niet oké als je date met een twintig jarigequote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze geestelijk ouder is dan 20 blijkt weer, opnieuw een vent midden in de 30.
Dit hadden ze tijdens BB al afgesproken toch dat ze samen op reis gingenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat vermoeden is er wel als je met z'n tweeën op een vakantietrip gaat.
Hey Lojandaquote:
Hi Dottekequote:
Zoiets afspreken als je in een relatie zit.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit hadden ze tijdens BB al afgesproken toch dat ze samen op reis gingen
Ze kunnen elkaar op een of ander manier geen een van alle loslaten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoiets afspreken als je in een relatie zit.
Maar toen ze weer thuis was, was het wel heel snel over en uit met haar vorige vriend.
Hey FFquote:
Hey Dot.quote:
Even gekeken, maar nee? Wat zou mij op moeten vallen?quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dot.![]()
Valt jou ook iets op aan de TT?
Kletskoek ipv Kletshoek.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken, maar nee? Wat zou mij op moeten vallen?
quote:
Prima nachtje.Jij dan?quote:
Echt kudt, de laatste tijd heel onrustig in bed. Te vaak wakker en woelen en draaien.quote:
Dat kan je zeker goed doen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt kudt, de laatste tijd heel onrustig in bed. Te vaak wakker en woelen en draaien.
Hopelijkj is dat ook weer snel voor bij dat onrustig gevoel.
Maar..... straks een uur een ontspannende massage, kijk er naar uit
O, hoe kan dat? Misschien de spanning van wat de afgelopen tijd speelt?quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan je zeker goed doen.
Soul voelt zich de laatste dagen ook niet echt fijn.
Zou kunnen,maar ook dat onrustige gevoel en slecht slapen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hoe kan dat? Misschien de spanning van wat de afgelopen tijd speelt?
Vervelend, heb dus precies hetzelfde, en ik sliep al slecht.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou kunnen,maar ook dat onrustige gevoel en slecht slapen.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, heb dus precies hetzelfde, en ik sliep al slecht.
Hopelijk is het snel over. Doe haar maar de groetjes als je wilt
thnxquote:
GM.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen elkaar op een of ander manier geen een van alle loslaten.
Las dat Babet en Marciano ook een relatie hebben, dat had ik echt nooit gedacht
Ik dacht is ff om de druk er af te halen voor daarquote:Op woensdag 29 mei 2024 08:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM.
Die 2 lagen in de loods al te vozen.
Met z'n lucifersbeentjes onder de romp.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht is ff om de druk er af te halen voor daar
Maar ik dacht dat Babet nooit zo klein manneke zou date
Vind het maar een engnekkerdquote:Op woensdag 29 mei 2024 09:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met z'n lucifersbeentjes onder de romp.
Wel een macho-figuur, en daar valt ze op.
Was zeker niet mijn favoriet, en ook erg bazig, misschien heeft ze zo'n figuur nodigquote:
Daarom, en ik kan er ook niet wakker van liggen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 29 mei 2024 09:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was zeker niet mijn favoriet, en ook erg bazig, misschien heeft ze zo'n figuur nodig
Ze komen er gewoon met zijn tweeën achter of het werkt op langere termijn.
Foto die er bij is geplaatst is zeker ouder.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen elkaar op een of ander manier geen een van alle loslaten.
Las dat Babet en Marciano ook een relatie hebben, dat had ik echt nooit gedacht
Nogmaals goedemorgen Birdiequote:Op woensdag 29 mei 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]marciano had toch ook een relatie?
die glibberden al over elkaar heen in jvjl
en goedemorgen hier![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]marciano had toch ook een relatie?
die glibberden al over elkaar heen in jvjl
en goedemorgen hier![]()
Oh ja! maar toen ik nog niet actief.. heb nog BB gekeken toenquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Marciano lag vanaf week 1 eerst maanden achter de kont van Kim W. daar in die loods
Heb je Kim W helemaal niet meegemaakt dan? Die was geloof ik al weg toen BB afgelopen was.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja! maar toen ik nog niet actief.. heb nog BB gekeken toen
Kleine stukjes maar.. ik keek af en toe naar ejvjl. Die was inderdaad al weg toen BB afgelopen was.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je Kim W helemaal niet meegemaakt dan? Die was geloof ik al weg toen BB afgelopen was.
Wat schattig dat de kittens naar je toe komenquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
De kittens doen het goed, aardig actieve beestjes. In tegenstelling tot moeders zijn ze niet schuw, ze spugen en blazen een beetje als ze me aan zien komen maar dat gaat snel over in nieuwsgierigheid en dan ben ik hun klimrek
Moeders ziet het van afstand een beetje aan maar lijkt er geen moeite mee te hebben, ze liggen ook nog steeds op dezelfde plek. Als ze het allemaal niet zou vertrouwen zou ze ze inmiddels wel weer verplaatst hebben. Ze is tegenwoordig zelf wel steeds langer bij ze weg dus dan liggen die hongerige dingen te roepen
Zijn er geen instanties met vrijwilligers die zwerfkatten steriliseren?quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
De kittens doen het goed, aardig actieve beestjes. In tegenstelling tot moeders zijn ze niet schuw, ze spugen en blazen een beetje als ze me aan zien komen maar dat gaat snel over in nieuwsgierigheid en dan ben ik hun klimrek
Moeders ziet het van afstand een beetje aan maar lijkt er geen moeite mee te hebben, ze liggen ook nog steeds op dezelfde plek. Als ze het allemaal niet zou vertrouwen zou ze ze inmiddels wel weer verplaatst hebben. Ze is tegenwoordig zelf wel steeds langer bij ze weg dus dan liggen die hongerige dingen te roepen
Mooi dat het nog steeds zo goed gaat en dat ze nog steeds op dezelfde plek liggenquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:44 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen.. tijd voor eenen een beschuitje aardbeien
Ja, de pest is dat die poes zich moeilijk laat vangen. Ik heb contact met een stichting die 2 van die kittens straks gaat plaatsen bij mensen thuis, die gaan dan ook weer proberen moeders te vangen om te steriliseren.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn er geen instanties met vrijwilligers die zwerfkatten steriliseren?
Dat had ik vorige week toen de geschilde asperges weer aanbieding waren bij de Plusquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen!
laat het je smaken![]()
moest gister nog aan je denken toen ik weer eens asperges at hahahaha
haha zag gister ze nu bij de jumbo goedkoop zijn!!!quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week toen de geschilde asperges weer aanbieding waren bij de Plusik wilde het nog melden hier voor je maar ben het later vergeten
Goed dat ze er maar kort zijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
die van de Jumbo zijn lekker, lekker dikke met smaak
nog steeds gaat dit over asperges![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goed dat ze er maar kort zijn![]()
Ik heb ze ook weer n huisin de tijd dat ze er zijn maak ik het zeker wel twee keer per week
jaa liggen hier ook in de koelkastquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:08 schreef lojanda het volgende:
Er zijn ook weer heerlijke dikke perziken en nectarines.. vind ik ook zo lekker
Kersten ook een bakje van leeg gegeten deze week en aardbeienquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Boh krijg trek hier
Ben geen grote fruit eter maar nectarines en meloenen vind ik wel erg lekker. Maar het lekkerste vind ik toch altijd nog kersen
Ik heb gisteren een watermeloen geschild en in stukken gesneden. We hebben er gisteren al wat van op en vandaag dermate waarschijnlijk.. zo lekker als dat ijskoud isquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaa liggen hier ook in de koelkast![]()
en deze week een watermeloen opgegeten![]()
Oeh lekkere lunchquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een watermeloen geschild en in stukken gesneden. We hebben er gisteren al wat van op en vandaag dermate waarschijnlijk.. zo lekker als dat ijskoud is![]()
Vanmiddag voor de lunch maak ik een ciabatta met gegrilde perzik serranoham burrata rucola tomaat honing en basilicum![]()
Dat vind ik het heerlijke aan de lente en zomer.. het verse fruit en de groenten
Kersen zijn ook heerlijk.. ik vind eigenlijk al het zomer fruit heerlijkquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Boh krijg trek hier
Ben geen grote fruit eter maar nectarines en meloenen vind ik wel erg lekker. Maar het lekkerste vind ik toch altijd nog kersen
Goedemorgen,mag ik u wat vragen?quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:44 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen.. tijd voor eenen een beschuitje aardbeien
Hi Fresh.. natuurlijk mag datquote:
Uw post van gister over Tom en Alice en het leeftijdsverschil.Wat bedoelde u daarmee?quote:
U?quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uw post van gister over Tom en Alice en het leeftijdsverschil.Wat bedoelde u daarmee?
Van wie is dit?quote:
Ariana.quote:
Ah ja.. zo heet ze.quote:
Niet soms heb ik meestal 🤣🤣quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:51 schreef CrazyMind het volgende:
Soms vergeet je de namen van oud bewoners van een rls
Van de meeste weet ik de namen nog wel.. van BB dan weer nietquote:
Ik weet er ook nog wel een paar. Maar soms moet ik denken waar ze in zaten 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:17 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Van de meeste weet ik de namen nog wel.. van BB dan weer niet![]()
Houdt het makkelijk, en was ook nog eens erg lekker.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha zag gister ze nu bij de jumbo goedkoop zijn!!!
dacht ik ook nog aan je, ook weer vergeten
Nu zie ik je posten en denk ik : ASPERGES
quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Houdt het makkelijk, en was ook nog eens erg lekker.
[ afbeelding ]
Zeker, maar deze was heel goed, en was zelfs rijker gevuld met meer producten dan de afbeelding.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ik vind ze warm net wat lekkerder
Helloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:
Morgenquote:
Morguh Moonquote:
Hoe is het met je?quote:
Fijn te horen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:56 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Gaat wat afwisselend, maar nu wel redelijkhoe is het met jou??
lolquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik volwassen als ik zeg heel blij te zijn met mijn nieuwe kruimeldief
Heb ook een kaarsenmaakset gekocht, want kaarsen zelf maken is cool, vind ik dan
En dan is het leuke dingen kopen van vakantiegeld ook klaar hoorDe rest netjes sparen
Mijn stofzuiger en de trap gaan niet samen, of ik en mijn stofzuigen en de trap niet. Dus tja... dan een nieuw speeltjequote:Op donderdag 30 mei 2024 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
lol
Hier ook een nieuwe kruimeldief.
En kaarsen steek ik aan, meer niet.
Kruimeldief is o.a. voor dat handig, en voor kleine ongelukjes.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn stofzuiger en de trap gaan niet samen, of ik en mijn stofzuigen en de trap niet. Dus tja... dan een nieuw speeltje
Haha ik ben ook een suffe muts hoor, die zulke dingen leuk vindt
Ja! Ik heb hem vooral nodig voor de trapquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kruimeldief is o.a. voor dat handig, en voor kleine ongelukjes.
Geniet er lekker van.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik volwassen als ik zeg heel blij te zijn met mijn nieuwe kruimeldief
Heb ook een kaarsenmaakset gekocht, want kaarsen zelf maken is cool, vind ik dan
En dan is het leuke dingen kopen van vakantiegeld ook klaar hoorDe rest netjes sparen
Komt helemaal goed!quote:
Hey Child, je kan vaak ook via de bezorgdienst een andere plaats aangeven of vaak een andere datum kiezenquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt helemaal goed!
Dank je wel
Ik hoop dat ook vandaag komt, ivm de T&T
En anders straks even de buurman vragen of ik een briefje mag opplakken dat het bij hem komt.
Dit weekend (vrijdag tot zondag) logeer ik bij vrienden. Dus dan kan ik niet open doe
Andere tijd kan helaas niet. Dus ik vraag mijn buurman even of het oké isquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, je kan vaak ook via de bezorgdienst een andere plaats aangeven of vaak een andere datum kiezen
Hey Engine, ja nog een dagje werken en het is weer weekendquote:
Hey Dotquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, ja nog een dagje werken en het is weer weekend
ZIt je in het buitenland?
A in eigenland, zo zie je nog eens wat of nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Zit een paar dagen in Rotterdam. Was wel een leuk klusje....voelde bijna als vakantie![]()
En vanmiddag door naar zuid Limburg voor een weekendje weg met vrienden![]()
Jij nog weekend plannen?
Ja vind ik wel leuk. Nu bezig bij een afvalverwerkingsbedrijf.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A in eigenland, zo zie je nog eens wat of niet
Gezellig weekendje ga je tegemoed![]()
Ik pas morgen op de kleindochters de kids van zoonlief. ALs het weer een beetje mee zit ga ik met ze naar een speeltuin/pannenkoekenhuis. En zondag komt een andere kleindochter die mij mee uit wil nemen een patatje eten
Als je het maar leuk vindt toch.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik wel leuk. Nu bezig bij een afvalverwerkingsbedrijf.
Ah dat klinkt ook heel gezellig![]()
Hey Moon, hier ook nog maar een keertjequote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Moon, hier ook nog maar een keertje![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Om 11.00 onderweg naar een vriendin om een weekendje te logeren. Ben er dan rond een uur of twee, en zondag na het ontbijt rustig richting Grunn weer
Gezellig hoor, geniet er vanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Om 11.00 onderweg naar een vriendin om een weekendje te logeren. Ben er dan rond een uur of twee, en zondag na het ontbijt rustig richting Grunn weer
Heerlijk zo weekendjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gaat helemaal lukken.Lekker knutselen, kletsen, enz
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even eruit, even onder de mensen, dat is soms goed
Moest je weer aan het werk, alles droogmakenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn beeldscherm nat ,toetsenbord alles. Ik proeste het uit.
Swit op e kop.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest je weer aan het werk, alles droogmaken
Hij zit in Duitsland trainen, morgen wedstrijd Vorige keer de race niet af kunnen rijden omdat hij vreselijk aan de diarree was. Heeft wedstrijden geprobeerd maar helaas. En nu is hij weer ziek een keelontsteking en gekneusde ribben dus ben benieuwd of hij het volhoudtquote:
Dat is gelijk wel veel tegenslag zeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zit in Duitsland trainen, morgen wedstrijd Vorige keer de race niet af kunnen rijden omdat hij vreselijk aan de diarree was. Heeft wedstrijden geprobeerd maar helaas. En nu is hij weer ziek een keelontsteking en gekneusde ribben dus ben benieuwd of hij het volhoudt
Hij had vanaf maandag gekeusde ribben en gisteren begon zijn keelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
En wat een combi,keelontsteking en gekneusde ribben.Lachen doet al veel pijn.
Slechte keus.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had vanaf maandag gekeusde ribben en gisteren begon zijn keel
pppfff letter neukerdquote:
3x de woordwaardequote:
He helloquote:
Hey Moonquote:
Goedemorgen Dottquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
Voor de liefhebbers er start vandaag op videoland Gestrand op honeymoon island
RLS / [Videoland #1] Gestrand Op Honeymoon Island
Hey Birdiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott![]()
Bedankt voor de tip!
Ben net naar m’n moeder gefietst 15 km 😁quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Moonjij ook een fijne dag. Nog plannen dit weekend?
Ook gezellig tochquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ben net naar m’n moeder gefietst 15 km 😁
En blijf nu hier tot morgen, er is bij ons een tentfeest en mijn slaapkamer kijkt er precies op uit. Dus ff rust haha
hee zie hier nu pas de goedemorgenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ben net naar m’n moeder gefietst 15 km 😁
En blijf nu hier tot morgen, er is bij ons een tentfeest en mijn slaapkamer kijkt er precies op uit. Dus ff rust haha
Bewust? of gewoon vroeg wakker?quote:
Ja het is vooral in de tent dus je ziet niet zoveel maar ik kan niet tegen de hele tijd dat geluid zeg maar. Vannacht ging het wel, koptelefoon op en slapen 😁quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook gezellig toch
IK zou dat juist leuk vinden om naar te kijken
Goed bezig hè 😁😂quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hee zie hier nu pas de goedemorgen
Goedemorgen hier ook Dott![]()
[..]En al actief ook zo op de vroege morgen
[..]
Bewust? of gewoon vroeg wakker?
Bij deze:quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
Vroeg in de benen hier al!
Heb eindelijk weer eens een keer helemaal niks vanmorgen, dus als jullie het niet erg vinden veeg ik de slaap nog even uit m'n ogen voor ik wat koffie fix en daarna even op m'n gemak de douche in stap
Dan is het vervelend inderdaad. Maar fijn dat je dan bij je moeder terecht kanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja het is vooral in de tent dus je ziet niet zoveel maar ik kan niet tegen de hele tijd dat geluid zeg maar. Vannacht ging het wel, koptelefoon op en slapen 😁
Groot gelijk, lekker rustig aan doen KinKiJanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
Vroeg in de benen hier al!
Heb eindelijk weer eens een keer helemaal niks vanmorgen, dus als jullie het niet erg vinden veeg ik de slaap nog even uit m'n ogen voor ik wat koffie fix en daarna even op m'n gemak de douche in stap
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij deze:
ik vind het niet erg, permissie gekregen
Maar wat de rest ervan vindt dat weet ik niet
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Max is er weer klaar voor
[ afbeelding ]
Het is in Emsbüren @:Freshfruit
Hoop dat hij het red hij Is flink ziek.quote:
Vind het niet echt nooi wat hij altijd aan hadquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
Nog iemand belangstelling voor grote maten?
Jimmy verkoopt zijn Big Brother-kleding: “Tijd voor nieuwe dingen”
https://lovereality.nl/ji(...)-voor-nieuwe-dingen/
Het hing allemaal als postzakken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet echt nooi wat hij altijd aan had
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het vervelend inderdaad. Maar fijn dat je dan bij je moeder terecht kan
Ja zeker gekeken en weet je wat?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:13 schreef KinKiJan het volgende:
Allo!![]()
Hoi hoi![]()
En @:dotteke, ook naar Tributes gekeken?
Ah das tof! Veel plezier alvast!quote:Op zondag 2 juni 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker gekeken en weet je wat?
Ik ga zo naar een festival hier 10 minuten vandaan daar treden The Beegeees forever op
thnx ze treden maar een uurtje op, maar beter dan nietsquote:
Haha nee, sowieso geen straf!quote:Op zondag 2 juni 2024 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx ze treden maar een uurtje op, maar beter dan niets
Ben benieuwd hoe zo live zijn. Hoorde gisterenochtend wel een paar keer een vals nootje.quote:
Thnxquote:
Ja z'n gangetje.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Hoe is het met jou?
Ik ga zo vertrekken ben benieuwd gelukkig is het droog want het is buiten
Lekker genietenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje.
Ik zit nu lekker in de zon
Ja het was meer dan geweldig, die lui zijn echt goed en een leuke interactie met het publiekquote:
Je bent er toch?quote:
Succes vandaag danquote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen
Vandaag de drukste dag van de week
Morgen weer tijd voor mezelf
Mooi! Dan gaat zo'n uur ook snel voorbij, maar die nemen ze je niet meer af!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 05:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was meer dan geweldig, die lui zijn echt goed en een leuke interactie met het publiek
Fijn!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 05:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was meer dan geweldig, die lui zijn echt goed en een leuke interactie met het publiek
Ja die waren ook goed inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mooi! Dan gaat zo'n uur ook snel voorbij, maar die nemen ze je niet meer af!
Binnenkort eens kijken of die CCR coverband in de buurt komt, die vond ik ook erg goed, lijkt me wel leuk om te zien.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn ambulant begeleider was heel erg tevreden met hoe goed schoon en hoe snel schoon ik mijn huis heb gekregen... Ben eigenlijk wel trots op mezelf
Ja dat kan gebeuren, maar het is mooi dat het je weer luktquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat was haar reactie ook
Toch gek hoe zoiets vanzelfsprekends zo'n ding kan worden
Klopt. Teveel warrige tijden gehad. Maar mijn huis kun je nu door een ringetje halen. Heb dit jaar (2024) ook geleerd om elke dag te douchen en twee keer tanden te poetsen elke dag en dergelijke dingen. Echt allemaal winst!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan gebeuren, maar het is mooi dat het je weer lukt
Je bent goed bezigquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt. Teveel warrige tijden gehad. Maar mijn huis kun je nu door een ringetje halen. Heb dit jaar (2024) ook geleerd om elke dag te douchen en twee keer tanden te poetsen elke dag en dergelijke dingen. Echt allemaal winst!
Blij en tevreden m et het resultaat zijn is al een beloning op zich moet je maar denkenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Moet alleen nog een beloning verzinnen, aldus anderen, weet alleen echt niet wat.
Zeker dat-ie niet dood is?quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
@:Iceage
Kijk eens wat er ligt te genieten hier in de zon![]()
[ afbeelding ]
Ja heel zeker, ik zag hem aan komen vliegen, gaan liggen vleugels spreiden en even later wegvliegenquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel zeker, ik zag hem aan komen vliegen, gaan liggen vleugels spreiden en even later wegvliegen
Zo zie je ze meer als ze badderen, nat gras?quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
@:Iceage
Kijk eens wat er ligt te genieten hier in de zon![]()
[ afbeelding ]
Nee, was niet nat. Zo zitten ze ook soms op mijn loungeset op de leuningquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo zie je ze meer als ze badderen, nat gras?
Ik zeg: Gecompenseerd voor al die maanden rondhangen en (uiterst slecht acterende) aanwezigheid op het Utopia terrein.quote:Op donderdag 6 juni 2024 05:37 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen,![]()
Wat een geluksvogel die Gerrit gisteren om er met die 100.000 vandoor te gaan
Morguhquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zeg: Gecompenseerd voor al die maanden rondhangen en (uiterst slecht acterende) aanwezigheid op het Utopia terrein.
Niets is spontaan aan hem, je zag hem altijd acteren.
En btw
Een goede morgen allemaal.
Zeker, moest even terug in een andere schuur, maar is voor zijn aanwezigheid flink beloond.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Het heeft hem toch een flinke duit opgeleverd
Je bent echt heel goed bezig Child maar zorg er wel voor dat je jezelf niet voorbij loopt want daar heb je ook niets aan. Neem op tijd ook je rustquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Met pijn en moeite een uur clubje volgehouden. Nu chillen tot mijn begeleider komt en daarna chillen tot een vriendin met mij gaat videobellen
En daarna stort ik in
Ben nu al duizelig en hoofdpijn van alle prikkkels
Straks wel even afstoffen en de wc schoonmaken
Komt goedquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bent echt heel goed bezig Child maar zorg er wel voor dat je jezelf niet voorbij loopt want daar heb je ook niets aan. Neem op tijd ook je rust
Mooi zo en fijn dat het zo goed met je gaatquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt goedom 15.00 pas mijn begeleider en nu hang ik een beetje rond op het Internet en kom bij
Donderdag is zowel leuk als uitputtend
Dank je! Doe mijn bestquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mooi zo en fijn dat het zo goed met je gaat
Morguh Moonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |