Zo is dat, en je geniet er dan veel meer vanquote:Op zondag 26 mei 2024 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonder dipjes ook geen hoogtepunten
Komt vast goed
En jij dan?
Dikke knuffel voor jouquote:Op zondag 26 mei 2024 14:34 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Zo is dat, en je geniet er dan veel meer van
Met mij gaat het wel redelijk. Gisteren was een rot dag, maar ben nu heerlijk aan het genieten.
Dankjewel, dat hoop ik ook!quote:Op zondag 26 mei 2024 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel voor jou
Baken dat je een rotdag had en ik hoop dat je het snel een goede dag wordt.
Geniet lekker
Hier trekt het dicht en dat vind ik wel zo gezellig
Hoop weer op een wolkbreuk zoals gisteren
Ja was geweldig gisteren. Genoot er zo van!quote:Op zondag 26 mei 2024 14:39 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dankjewel, dat hoop ik ook!
jaaa hier is de zon ook een beetje aan het wegtrekken. Heerlijk he zo een wolkbreuk
Hier was het vandaag ook lekker zonnig maar inmiddels bewolkt.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was geweldig gisteren. Genoot er zo van!
Maar de zon is hier weer vol aan het schijnen
Morguh FFquote:
Hey Dot.quote:
Zit hier naar de musjes buiten te kijken, heb zo potje met pindakaas en niet ieder musje weet hoe ze daar in moeten komen en blijven er stil vliegend voor hangenquote:
Heb je er niet even een mes of een lepel bijgelegd?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit hier naar de musjes buiten te kijken, heb zo potje met pindakaas en niet ieder musje weet hoe ze daar in moeten komen en blijven er stil vliegend voor hangen
Nee, m isschien wel een goed idee. ZIt nu een vlaamse gaai zich te goed te doen aan de pindasquote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je er niet even een mes of een lepel bijgelegd?
Die zijn ook mooi.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, m isschien wel een goed idee. ZIt nu een vlaamse gaai zich te goed te doen aan de pindas
Nadeel is dat de roeken de weg ook gevonden hebben en dan blijven die kleintjes weg.quote:
Vervelende beesten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is dat de roeken de weg ook gevonden hebben en dan blijven die kleintjes weg.
Zo meteen gaan de musjes en de meesje uit het nest vliegen en dan is het echt druk hier in de tuin. Ben bang dat ze niet komen als de roeken er zitten
Ja en je kan er niets aan doen om ze uit de tuin te houden helaasquote:
Wij hadden altijd veel zwaluwnestjes,dat zijn leuke beestjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en je kan er niets aan doen om ze uit de tuin te houden helaas
Net als die )*&(*& duiven
Ja, dat hadden wij hier ook, Tot na de renovatie, nu zie je ze hier amper nog, zo jammerquote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden altijd veel zwaluwnestjes,dat zijn leuke beestjes.
Was weinig gein aanquote:
Gelukkig geen doden/gewonden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was weinig gein aan
Wat een ellende allemaal dit weekend
Ook weer die voetbalsupporters jemig zeg
Afschaffen maar dat hele voetballen kost de maatschappij klauwen met geld
Nee, gelukkig niet. Dat is echt een wonder.quote:
Heb je Mr. Frank Visser Doet Uitspraak gekeken?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Dat is echt een wonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |