Hey Birdiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott![]()
Bedankt voor de tip!
Ben net naar m’n moeder gefietst 15 km 😁quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Moonjij ook een fijne dag. Nog plannen dit weekend?
Ook gezellig tochquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ben net naar m’n moeder gefietst 15 km 😁
En blijf nu hier tot morgen, er is bij ons een tentfeest en mijn slaapkamer kijkt er precies op uit. Dus ff rust haha
hee zie hier nu pas de goedemorgenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ben net naar m’n moeder gefietst 15 km 😁
En blijf nu hier tot morgen, er is bij ons een tentfeest en mijn slaapkamer kijkt er precies op uit. Dus ff rust haha
Bewust? of gewoon vroeg wakker?quote:
Ja het is vooral in de tent dus je ziet niet zoveel maar ik kan niet tegen de hele tijd dat geluid zeg maar. Vannacht ging het wel, koptelefoon op en slapen 😁quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook gezellig toch
IK zou dat juist leuk vinden om naar te kijken
Goed bezig hè 😁😂quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hee zie hier nu pas de goedemorgen
Goedemorgen hier ook Dott![]()
[..]En al actief ook zo op de vroege morgen
[..]
Bewust? of gewoon vroeg wakker?
Bij deze:quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
Vroeg in de benen hier al!
Heb eindelijk weer eens een keer helemaal niks vanmorgen, dus als jullie het niet erg vinden veeg ik de slaap nog even uit m'n ogen voor ik wat koffie fix en daarna even op m'n gemak de douche in stap
Dan is het vervelend inderdaad. Maar fijn dat je dan bij je moeder terecht kanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja het is vooral in de tent dus je ziet niet zoveel maar ik kan niet tegen de hele tijd dat geluid zeg maar. Vannacht ging het wel, koptelefoon op en slapen 😁
Groot gelijk, lekker rustig aan doen KinKiJanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
Vroeg in de benen hier al!
Heb eindelijk weer eens een keer helemaal niks vanmorgen, dus als jullie het niet erg vinden veeg ik de slaap nog even uit m'n ogen voor ik wat koffie fix en daarna even op m'n gemak de douche in stap
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij deze:
ik vind het niet erg, permissie gekregen
Maar wat de rest ervan vindt dat weet ik niet
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Max is er weer klaar voor
[ afbeelding ]
Het is in Emsbüren @:Freshfruit
Hoop dat hij het red hij Is flink ziek.quote:
Vind het niet echt nooi wat hij altijd aan hadquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
Nog iemand belangstelling voor grote maten?
Jimmy verkoopt zijn Big Brother-kleding: “Tijd voor nieuwe dingen”
https://lovereality.nl/ji(...)-voor-nieuwe-dingen/
Het hing allemaal als postzakken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet echt nooi wat hij altijd aan had
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het vervelend inderdaad. Maar fijn dat je dan bij je moeder terecht kan
Ja zeker gekeken en weet je wat?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:13 schreef KinKiJan het volgende:
Allo!![]()
Hoi hoi![]()
En @:dotteke, ook naar Tributes gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |